hoi cachetquote:
Geef eens een tl;dr.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat ze dicht bij elkaar zitten vanavond.
In de peilingen lijkt Trump wel ruim te winnen.
Denk ik inderdaad ook. Ben heel erg benieuwd.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat ze dicht bij elkaar zitten vanavond.
In de peilingen lijkt Trump wel ruim te winnen.
Ja dat wel, tering, maar dat zie je ook bij bekendere hoor.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het meer over die onbekende bandjes. Die zanger zong gewoon hartstikke vals.
Op mobiel is de video iig niet beschikbaar.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat wel, tering, maar dat zie je ook bij bekendere hoor.
Dit fragment van years & years komt nog best vaak langs terwijl het hilarisch kut is.
(op 8 minuten als de link niet goed werkt)
Ik vond dat al een vrij korte post.quote:
Neequote:Op maandag 1 februari 2016 20:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nog rijlessen met het slechte weer?
De verkiezingen. Wie, hoe en watquote:
Heb het wel een paar keer gehad, maar nog nooit echt storm ofzoquote:Op maandag 1 februari 2016 20:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh chill. Vond het zelf altijd maar niks aan om in de regen te rijden
sjdquote:Op maandag 1 februari 2016 20:22 schreef xcachet het volgende:
Welke opleiding doe jij nu eigenlijk, sof?
Arme Kaneel, mag hij hier nog even leraar spelen.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:22 schreef FrauMilena het volgende:
@VA
Weet niet wat ik teleurstellender vind; zijn zang of outfit.
[..]
De verkiezingen. Wie, hoe en wat
Maar hoeft niet hoor, zo boeiend vind ik het allemaal niet.
Het hoeft al niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Arme Kaneel, mag hij hier nog even leraar spelen.
Wat voor thee?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het hoeft al niet.
Dus ik zet lekker een kopje thee.
Ja best wel pittig soms. Zit nu in de tweedequote:Op maandag 1 februari 2016 20:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh dat is wel pittig of niet. Gaat het goed? Eerste jaar?
Wat zijn een beetje de algemene vakken die je krijgt?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja best wel pittig soms. Zit nu in de tweedeGaat ook wel goed op zich
Huh?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:29 schreef Crack_ het volgende:
Mis ik wel mn Simon Neil poppetjes, was t alweer vergeten
20 kruiden.quote:
Veel plezier.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben weer met de trein naar mn ouders, slapen yespisps
Ja gewoon elke periode een rechtsgebied en daarnaast een sociaal vak, ontwikkelingen en/of iets psychologisch. En elke periode ook een thema waarin het wordt gecombineerd.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat zijn een beetje de algemene vakken die je krijgt?
Volgens carrièretijger lijkt SJD op HRM
Ah ok, dan snap ik wel waarom ze die link leggen.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja gewoon elke periode een rechtsgebied en daarnaast een sociaal vak, ontwikkelingen en/of iets psychologisch. En elke periode ook een thema waarin het wordt gecombineerd.
Maar ik heb niet echt algemene vakken ofzo
hoezo dan?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah ok, dan snap ik wel waarom ze die link leggen.
Overeenkomende rode lijn.quote:
mi gado....quote:Op maandag 1 februari 2016 20:50 schreef Amarantha het volgende:
Gozer van 29 maakt een tekening voor zijn broer zijn verjaardag en 5 mensen liken het maar. Nu is hij boos dat niemand het leuk vindEn dat sommige dingen van andere mensen wel 10 likes krijgen en dat dat niet eens mensen hun eigen creativiteit is (gok zo dat hij hier o.a. mijn kleurplaten mee bedoeld).
Wat een kut leven hebben sommige mensen toch dat ze zich hier boos om kunnen maken.
Ooh ohja dan snap ik het ookquote:Op maandag 1 februari 2016 20:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Overeenkomende rode lijn.HRM heeft een deel (arbeids)recht, de wat socialere elementen zoals coaching & advies, psychologie etc. Daarnaast is het meer economie / bedrijfsstructuren.
Je woont niet op jezelf?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben weer met de trein naar mn ouders, slapen yespisps
Want mensen kunnen niet bij hun ouders op bezoek gaan. Ongehoord natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Want mensen kunnen niet bij hun ouders op bezoek gaan. Ongehoord natuurlijk.
alleen met kerst tochquote:Op maandag 1 februari 2016 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Is wel lastig hoorquote:Op maandag 1 februari 2016 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan alleen om niet onterfd te worden.quote:
Ik ben al 1.5 maand niet geweestquote:Op maandag 1 februari 2016 21:16 schreef Paxcon het volgende:
Mijn moeder vindt het altijd erg jammer als ik in het weekend niet langskom
Ow nouja omdat je zegt dat je naar je ouders gaat en lekker kan slapen.... of lees ik nu iets verkeerds?quote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
klopt, van jou zou ik het ook erg vinden.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij woont ook wel erg ver weg, voor mij is het goed te doen
Mijn moeder ook maar heeft zich er nu wel even bij neergelegd dat ik nu gewoon druk ben.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:16 schreef Paxcon het volgende:
Mijn moeder vindt het altijd erg jammer als ik in het weekend niet langskom
Niet heel ver ofzo, 50 minuten met het OVquote:Op maandag 1 februari 2016 21:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn moeder ook maar heeft zich er nu wel even bij neergelegd dat ik nu gewoon druk ben.
En het kost me gewoon veel tijd om langs te gaan. Kan niet even, wel jammer.
Wonen jouw ouders ver weg?
Heb in 13 maanden tijd mijn schoonouders 2 keer gezien. :$quote:
Ja, omdat trein en normaal ga ik met de auto en kan ik sus niet slapenquote:Op maandag 1 februari 2016 21:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow nouja omdat je zegt dat je naar je ouders gaat en lekker kan slapen.... of lees ik nu iets verkeerds?
Dat maakt ook niet uit tochquote:Op maandag 1 februari 2016 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb in 13 maanden tijd mijn schoonouders 2 keer gezien. :$
Ow zeg dat danquote:Op maandag 1 februari 2016 21:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, omdat trein en normaal ga ik met de auto en kan ik sus niet slapen
Hm, toch wel een tijd waar je niet altijd zin in hebtquote:Op maandag 1 februari 2016 21:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet heel ver ofzo, 50 minuten met het OV
hoezo zou je niet lekker kunnen slapen als je met de auto gaat?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, omdat trein en normaal ga ik met de auto en kan ik sus niet slapen
lol wtf deze serie is zo weirdquote:Op maandag 1 februari 2016 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan alleen om niet onterfd te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op maandag 1 februari 2016 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
lol wtf deze serie is zo weirdIk weet het. Maar ik vind het ergens wel grappig allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dan ben ik aan t rijden?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo zou je niet lekker kunnen slapen als je met de auto gaat?
ja het is echt grappig bedacht allemaal hoe dat zo met elkaar verbonden is allemaalquote:Op maandag 1 februari 2016 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik vind het ergens wel grappig allemaal.
Hallo de Heppiequote:
slaap jij in de trein?quote:
Hallo de feerbeer.quote:
Vind ik ook. Leuke twists steeds.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja het is echt grappig bedacht allemaal hoe dat zo met elkaar verbonden is allemaal
Ja, bijna altijd wel eigenlijkquote:
oh ik slaap gewoon in bedquote:Op maandag 1 februari 2016 21:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, bijna altijd wel eigenlijk. Niet echt slapen denk ik hoor, half.. Want toch altijd wel alert ofzo
Wat is er erg aan mentor zijn?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog maar 4 dagen mentor zijn. Nog even volhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |