abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159572473
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 16:46 schreef Mariposas het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af selvaria. Dat je dat nooit meer mee gaat maken; een zwangerschap, bevalling en een baby'tje, dat lijkt me echt zķ jammer.

Phaidra, jeetje wat snel gegaan! Wat klinkt hij heerlijk! O+
Ik werd er na E. echt fysiek naar van, het idee dat mijn lichaam nooit meer een kind zou dragen en baren. Het gevoel dat k kreeg van de gedachte van nooit meer een eigen baby vasthouden vond ik zo ontzettend beklemmend. Dat is nu veel minder. Ik zou nog steeds best een vierde willen, maar als t niet gebeurt dan is het ook goed zo zoals het nu is. Gek is dat hoe dat werkt.
:)
pi_159572745
Poep-plosies. Die mistte ik ook niet. :') goeie god.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 1 februari 2016 @ 17:14:00 #53
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_159572949
Hallo mensen, ik heb even wat geruststelling nodig. Gisterenavond dronk J. maar matig en uiteindelijk heeft hij daarna alles wat hij gedronken had weer overgegeven. (Bleek toch meer gedronken dan ik dacht). Het was echt wel overgeven in golven en niet 'een mondje teruggeven'. Nou, toen de hele nacht niet gedronken en vanochtend weer wel gedronken en alles leek weer normaal. Maar nu net, 4 uur na de laatste voeding heb ik hem weer aangelegd en dronk hij weer maar matig en ja, ongeveer een half uur later kwam het er weer met golven uit ;(
Nu weet ik wel dat baby's/kinderen overgeven, maar ik ben zelf nogal panisch als het over overgeven gaat (emetofobie), dus ik zit hier alweer met een hoge hartslag en zweethanden en tranen. En mijn man gaat zo meteen weg tot morgenavond dus ik zit hier straks alleen. En ik kijk nu al tegen de volgende voedingen op :'(
En dan ook nog: wanneer moet ik een dokter bellen? En hij moet morgen ook naar de opvang want ik moet gewoon werken, kan je een kindje dat overgeeft gewoon brengen?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_159573144
heeft hij koorts? Heeft hij wel gewoon plasluiers? Is ie suf? Dat zijn dingen om in de gaten te houden. je kan altijd de hap/huisarts bellen voor overleg he :* Beterschap
:)
pi_159573170
quote:
11s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:14 schreef MissBliss het volgende:
Hallo mensen, ik heb even wat geruststelling nodig. Gisterenavond dronk J. maar matig en uiteindelijk heeft hij daarna alles wat hij gedronken had weer overgegeven. (Bleek toch meer gedronken dan ik dacht). Het was echt wel overgeven in golven en niet 'een mondje teruggeven'. Nou, toen de hele nacht niet gedronken en vanochtend weer wel gedronken en alles leek weer normaal. Maar nu net, 4 uur na de laatste voeding heb ik hem weer aangelegd en dronk hij weer maar matig en ja, ongeveer een half uur later kwam het er weer met golven uit ;(
Nu weet ik wel dat baby's/kinderen overgeven, maar ik ben zelf nogal panisch als het over overgeven gaat (emetofobie), dus ik zit hier alweer met een hoge hartslag en zweethanden en tranen. En mijn man gaat zo meteen weg tot morgenavond dus ik zit hier straks alleen. En ik kijk nu al tegen de volgende voedingen op :'(
En dan ook nog: wanneer moet ik een dokter bellen? En hij moet morgen ook naar de opvang want ik moet gewoon werken, kan je een kindje dat overgeeft gewoon brengen?
Maakt hij een zieke indruk? Koorts?
Wb opvang, in principe mogen kindjes zonder koorts wel komen, je moet je alleen afvragen of je de kleine er een plezier mee doet om op de opvang te zijn als ie niet lekker is. (En jij misschien ongerust)
S. 2014
J. 2016
pi_159573176
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 16:12 schreef Selvaria het volgende:
Tijd voor een nieuwe dan Phaidra! O+

Ik wil dat nu al, dan vind ik N. al zooo groot en wil ik weer een nieuwe mini, maar ik vraag me af of dat ooit nog wel ophoudt. Dat ik straks niet met 6 kinderen zit en denk shit... ik wil er nķg een. _O-
ik had daar na de middelste heel veel moeite mee. Met het idee dat ik dat allemaal nooit meer mee zou maken. Ik kon dan ook nergens afscheid van nemen, of babyspul verkopen. Ik heb ook even gedacht dat ik dat na nummer 3 ook weer zou hebben, maar nu is nummer 3 er en ik heb nu wel het gevoel van het is goed zo. Een compleet gevoel zeg maar. Nu kijk ik ook wat meer uit naar straks weer andere dingen kunnen die nu lastiger zijn. Op wintersport bijvoorbeeld. In de stoeltjeslift met mijn kinderen O+

Bovendien vond ik de zwangerschap wel zo zwaar de derde keer dat hoeft van mij ook niet meer.
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_159573997
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 10:04 schreef Malteser het volgende:

Pinq: wortel, broccoli, bloemkool, doperwt, courgette, pompoen, wortel, zoete aardappel
Kikkererwten, aubergine, tomaat, paprika en allerlei combi's van dingen uit jouw en mijn "lijstje". Koens favorieten is bruine bonen met bataat en appel.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_159574061
Malteser, je bent geen zeur. Je komt op voor jezelf en J. Hebben ze al gereageerd?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_159574475
Gesprek gehad, ik werd echt gehoord. Ze hadden de situatie ook bekeken nav mijn mail en schrokken er wel van dat er zoveel wisselingen waren geweest, overigens om absoluut legitieme redenen. Maar ze waren het met ons eens dat dit teveel was.
Het was een fijn, open en eerlijk gesprek.
pi_159574932
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 18:11 schreef Malteser het volgende:
Gesprek gehad, ik werd echt gehoord. Ze hadden de situatie ook bekeken nav mijn mail en schrokken er wel van dat er zoveel wisselingen waren geweest, overigens om absoluut legitieme redenen. Maar ze waren het met ons eens dat dit teveel was.
Het was een fijn, open en eerlijk gesprek.
Hee wat fijn! Goed om te horen. Zijn er nog concrete plannen uitgekomen of was het een uitzondering op de regel?
pi_159575446
Wat goed dat je het gesprek aangegaan bent, Malteser, en fijn dat je gehoord bent!

Bloesem, hoe gaat het met jou?

En vannacht tijdens het voeden dacht ik ineens aan Risu. Hoe zou het met haar gaan, of heeft ze al een dreumes? En joyciie?

Wij zijn vandaag de hele dag wezen winkelen, en de kleine man deed het zo goed! Hij is alleen zo afgeleid door alles dat voeden in het openbaar een hele klus is, met veel rondvliegende tepels. "Oeh, een lamp". "ooeeeh, een muur, die moet ik voelen". Maar, we zijn goed geslaagd. De Duutser begint half februari met werken, en had nieuwe pakken en jassen nodig. Nu heb ik straks een man die elke dag in pak :9~ thuis komt!
pi_159576780
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 18:33 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Hee wat fijn! Goed om te horen. Zijn er nog concrete plannen uitgekomen of was het een uitzondering op de regel?
Ze waren zich er niet van bewust dat er juist op de groep van Twix zoveel wisselingen waren geweest ivm ziekte en familieomstandigheden. Nog geen enkele andere ouder had er iets van gezegd dus ze waren blij met de eyeopener. "De zwaarte van steeds wisselende gezichten mag niet steeds op de schouders van dezelfde groep vallen. Goed om daar bewuster mee om te gaan maar nog fijner dat we kunnen zeggen dat er voorlopig rust zal komen. Zieke collega's is niet te voorspellen maar de andere omstandigheden die hebben gespeeld zijn gelukkig achter de rug."
pi_159576801
Fijn Jagär!
pi_159576806
En dus gedoe met pakken die weer schoon en netjes in de kast moeten komen, Jagar :P

J heeft waarschijnlijk gewoon een fikse buikgriep te pakken. Niks anders te zien in ieder geval. Zul je altijd zien, ik moest 'm wakker maken omdat het tijd was om naar de HA te gaan }:|

Fijn Malteser. Gaan ze ook wat veranderen? Ah, ik lees het al, fijn.
pi_159578126
MB< kleine beetjes voeden helpen misschien beter dan grote voedingen nu? Bovendien wordt bv heel snel verteerd, dus niet alles wordt uitgespuugd als het een half uur na de voeding is. Het lijkt wel altijd heel veel, dat wel. Beterschap voor je ventje!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_159578162
Dat klinkt als een goed gesprek Malteser. O+ Hopelijk zullen de wisselingen nu minder zijn. :)

Fijn dat hij het zo goed doet Jagar! En voeden ging hier ook een hele tijd zo, zķ irritant. :') En toch ook weer schattig, want je kleintje dat de wereld ontdekt is echt O+ .

Beterschap voor beide J's! Als je het niet vertrouwt even overleggen met de HAP, MB. Liever een keer te vaak voor je eigen geruststelling dan dat je de hele avond/nacht/dag loopt te stressen. :*

N. at net een heel bord gado gado, echt, waar ze het laat. :') En na de tijd ook nog mopperen tot ik haar nog wat bloemkool en komkommer van mijn bord gaf. :D

Nu ligt ze te gymmen in bed, ik haal haar maar weer naar beneden zodat ik nog wat kan nakijken. _O-
  maandag 1 februari 2016 @ 20:50:04 #67
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_159579436
Bedankt voor de tips dames! :*

We zijn bij de huisartsenpost geweest, er is gelukkig niks ernstigs. Het overgeven komt waarschijnlijk door slijm want hij is best verkouden. Longen en oortjes enzo waren allemaal goed, en hij was niet uitgedroogd, dus we moeten zorgen dat hij blijft drinken.

Wat fijn dat het een goed gesprek was malteser :)

Beterschap voor jouw J. ook hupje!
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_159579687
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:12 schreef Selvaria het volgende:
Dat klinkt als een goed gesprek Malteser. O+ Hopelijk zullen de wisselingen nu minder zijn. :)

Fijn dat hij het zo goed doet Jagar! En voeden ging hier ook een hele tijd zo, zķ irritant. :') En toch ook weer schattig, want je kleintje dat de wereld ontdekt is echt O+ .

Beterschap voor beide J's! Als je het niet vertrouwt even overleggen met de HAP, MB. Liever een keer te vaak voor je eigen geruststelling dan dat je de hele avond/nacht/dag loopt te stressen. :*

N. at net een heel bord gado gado, echt, waar ze het laat. :') En na de tijd ook nog mopperen tot ik haar nog wat bloemkool en komkommer van mijn bord gaf. :D

Nu ligt ze te gymmen in bed, ik haal haar maar weer naar beneden zodat ik nog wat kan nakijken. _O-
Hahaha N aan de gado gado :D. Wij hadden nasi, dat viel niet echt in goede aarde. Ja, het omeletje ging schoon op, stukjes vlees ook, maar de rest was maar zo-zo.

Jagar, Risu's baby is een week of 2 jonger dan die van mij geloof ik!
En fijn, samen winkelen. Goed vooruitzicht, man in pak ^O^.

Malteser, fijn dat je aan de bel hebt getrokken dan! Klinkt heel positief :)

MB, het duurt echt wel even voor een kindje uitdroogt als hij nog wel af en toe drinkt. Er wordt dan toch meer opgenomen dan je denkt. Maar ik ben bekend met emetofobie en dan is het sowieso klote dat je alleen bent. Brengen op kdv vinden ze bij ons niet ok bij overgeven trouwens. Dan bellen ze (maar meestal zijn ze dan gewoon ook echt ziek). Hopelijk knapt hij gauw op :*. Edit: ik zie nu dat je bij de hap bent geweest, fijn dat hij in orde is!

A. is hoogstwaarschijnlijk ook onze laatste baby. Aan de ene kant echt jammer, ik heb er dit keer zo intens van genoten, veel meer dan bij de oudste. Dat wil ik nog wel eens zo meemaken O+. Maar de zwangerschap was een behoorlijk stuk zwaarder, herstel na de bevalling duurde langer en nu vind ik het gesjouw met de kinderen op werkdagen zoveel gedoe. Ik vind het niet erg als ze wat ouder zijn en het allemaal makkelijker gaat worden. Vriend zegt nu dat hij echt geen derde wil, en zelf zeg ik rationeel ook nee. Maar gevoelsmatig toch lastig om er definitief een punt achter te zetten...
Venus in pocketformaat
Š loveli
  maandag 1 februari 2016 @ 21:02:51 #69
335643 faptist
Maakt fouten
pi_159579856
AaARGh. heeeeeeeeele uitgebreide post getypt is hij weg :'(
Sorry..

Dan in het kort.

Geen zeurmoeder, want je komt op voor jouw kind. Wanneer je in het onderwijs zit vind je het ook fijn wanneer iemand belangstelling toont in de gang van zaken.
En ik heb vorige week ook zo'n gesprek gehad. Ik vond het niet prettig dat ze ro in slaap lieten huilen, dat ze haar nog steeds maat 3 luiers gaven (Serieus?!) en dat ze haar te grote flessen met bv aanboden waarvan het restje steeds werd weggegooid.
Restje? ... Restje van 60 ml.. Dat is gewoon 5 minuten kolven ja.!. $%^&*^%$^&*

Eerste hapjes
Gekookt: wortel, peen, pompoen, sperziebonen, zoete aardappel, appel en bruine bonen.
Ongekookt: avocado, banaan.

eh what else .. *hallo geheugen waar ben je?*
Ohja.

Ludann,
Die wipstoel is best standaard in de USA volgens mij. Ik zie hem best vaak langskomen op teen mom / en dat soort programma's.
En wat balen voor je man. Lijkt me echt vervelend.
Natuurlijk al helemaal voor jou! Wel goed blijven eten hoor. En drinken.. Zo belangrijk tijdens bv geven.

hupje,
wat fijn al die adviezen. Blijf lekker bij je eigen standpunt. Je doet het hartstikke goed.
Ik krijg die opmerkingen nooit. Of ik hoor ze niet? ;)
Wij doen het gewoon op onze manier en anderen mogen het vooral anders doen!
maar wij genieten van ons kleintje tussen ons in incl nachtvoeding. lekker puh!
Ik denk dat Ro ziek wordt. Ze was vandaag lekker aan het dansen en man en ik grapten nog dat ze de macarena zo goed kon, maar achteraf viel het ons pas op dat ze steeds op haar oortje sloeg.
Tijdens het in bed leggen was het moord en brand. Huilen, jammeren en ze werd steeds warmer. Wilde zelfs haar flesje niet en ook al geen bv.
Dus een pcm er in en na 30 min viel ze in slaap. Hopelijk een rustige nacht.
De laatste paar weken wordt ze steeds om 03:00 wakker omdat ze wil spelen/ aandacht wil.
Hartstikke lief allemaal, maar ik ben stiekem wel een beetje moe :@
  maandag 1 februari 2016 @ 21:05:46 #70
335643 faptist
Maakt fouten
pi_159579961
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:31 schreef Malteser het volgende:

[..]

Ze waren zich er niet van bewust dat er juist op de groep van Twix zoveel wisselingen waren geweest ivm ziekte en familieomstandigheden. Nog geen enkele andere ouder had er iets van gezegd dus ze waren blij met de eyeopener. "De zwaarte van steeds wisselende gezichten mag niet steeds op de schouders van dezelfde groep vallen. Goed om daar bewuster mee om te gaan maar nog fijner dat we kunnen zeggen dat er voorlopig rust zal komen. Zieke collega's is niet te voorspellen maar de andere omstandigheden die hebben gespeeld zijn gelukkig achter de rug."
Kijk. Daar kun je wat mee!
Super dat je gegaan bent!
pi_159580024
Oh, dat zijn wel veel wisselingen zeg, Malteser. Gelukkig goed gesprek en zullen er nu niet zoveel wisselingen meer zijn.

Bloesem, wat veel haar!
Hier niet zoveel haar en het lijkt ook erg langzaam te groeien. Dat in tegenstelling tot haar nagels bijvoorbeeld.

MissBliss, wat zielig. Hebben ze nog een tip gegeven wat betreft het drinken? Kleinere beetjes zoals iemand zei of gewoon de normale voedingen aanhouden?

Schoonzus kwam weer met wat spullen aanzetten voor over een tijdje (peuterbedje, glijbaan, fietsstoeltje etc.) die haar peuter nu niet meer gebruikt. Heel lief natuurlijk en er zitten ook altijd wel goede/leuke dingen tussen. Maar ben ik zo ondankbaar dat ik zelf een nieuw matras wil kopen voor het peuterbedje (de ombouw is wel echt leuk) en haar matras dus wil wegflikkeren? Matras is minstens derdehands. En dat ik haar autostoeltje liever niet aanneem, omdat ik liever zie dat mijn kind de komende jaren in een nieuw exemplaar zit? Vriend vind het wel prima om die spullen zelf te kopen, maar vindt mijn standpunt ook ergens wat overdreven; want die spullen van zijn zus zijn toch nog goed?
  maandag 1 februari 2016 @ 22:07:10 #72
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_159582357
Janita, matras zou ik ook nieuw willen kopen en autostoel ook. Dus ik vind je niet ondankbaar.
pi_159583072
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 22:07 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Janita, matras zou ik ook nieuw willen kopen en autostoel ook. Dus ik vind je niet ondankbaar.
Ik ook, en ik zou als ik het zou geven ook niet beledigd zijn als iemand die weg zou doen.

Dankjewel voor de beterschaps en de lieve reactie van faptist. Hij slaapt nu voor het eerst sinds het huisartsbezoek, dus ik ga ook gauw liggen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 1 februari 2016 @ 22:38:07 #74
147316 crew  DJMO
#trut
pi_159583328
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 16:58 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik werd er na E. echt fysiek naar van, het idee dat mijn lichaam nooit meer een kind zou dragen en baren. Het gevoel dat k kreeg van de gedachte van nooit meer een eigen baby vasthouden vond ik zo ontzettend beklemmend. Dat is nu veel minder. Ik zou nog steeds best een vierde willen, maar als t niet gebeurt dan is het ook goed zo zoals het nu is. Gek is dat hoe dat werkt.
Hier wou ik nog op reageren .. tijdens het voeden van Geert had ik een bv-armbandje gewonnen ergens. Twee jaar later raakte ik dat ergens kwijt, en ondanks dat ik niet meer voedde, bestelde ik een nieuwe. Gewoon .. omdat het me herinnerde aan een ontzettend fijn iets. En ook mijn onderbewustzijn bokte en protesteerde omdat ik nooit meer zwanger zou zijn en / of bv zou geven .. daarom moest en zou ik dat bandje perse blijven dragen. en nu? voed ik op vijf weken na, alweer een jaar m'n jongste telg weliswaar met obstakels (trage gewichtstoename) en hulpmiddelen hier en daar (oxy neusspray en lately ook domperidom om de productie op te krikken tijdens menstruatie) .. maar hell .. ik voed nog steeds ! O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_159583911
Nog even terug komend op het eten. O eet sinds een week of twee ook en dat gaat best goed eigenlijk. Voorlopig houden we het nog op losse groente en fruit, ook om eventuele reacties te testen, maar ik ben niet zo'n keukenprinses. Hoe geven jullie dingen als tomaat, (zoete) aardappel, avocado en aubergine? Ik wil hem graag zoveel mogelijk laten proeven, maar ik heb bij sommige dingen echt geen idee hoe ik dat (op een baby-vriendelijke manier) moet bereiden. Losse aardappel is bijvoorbeeld heel erg droog dus moet wel gemengd worden lijkt me? En aubergine heb ik uberhaupt nog nooit klaargemaakt. Hij krijgt overigens het meeste geprakt en soms a la rapley, maar ik vind dat toch nog wel een beetje eng dus dat mag alleen bij klein zacht spul (macaroni) of heel hard spul wat hij toch niet doorgeknaagd krijgt (paprika).

Worteltjes zijn hier overigens niet populair. Boontjes ook niet. Wel erg smakelijk zijn bloemkool, broccoli, banaan en peer. Heel erg vies zijn spruitjes, daar moest hij gisteren van huilen na het proeven :D

En Jantina, een nieuw matras kopen lijkt me logisch, zeker als hij al derde hands is. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze daardoor beledigd oid zou zijn. Een autostoel kan ik me van jou (en mij) uit ook voorstellen om die nieuw te kopen, maar ik kan me ook voorstellen dat zij die nog als 'nieuw' ziet. Wellicht handig om die bij een opa/oma/andere oppas te stallen voor incidenteel gebruik?
  maandag 1 februari 2016 @ 23:02:03 #76
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_159583997
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:07 schreef JantinaGr het volgende:

MissBliss, wat zielig. Hebben ze nog een tip gegeven wat betreft het drinken? Kleinere beetjes zoals iemand zei of gewoon de normale voedingen aanhouden?

Schoonzus kwam weer met wat spullen aanzetten voor over een tijdje (peuterbedje, glijbaan, fietsstoeltje etc.) die haar peuter nu niet meer gebruikt. Heel lief natuurlijk en er zitten ook altijd wel goede/leuke dingen tussen. Maar ben ik zo ondankbaar dat ik zelf een nieuw matras wil kopen voor het peuterbedje (de ombouw is wel echt leuk) en haar matras dus wil wegflikkeren? Matras is minstens derdehands. En dat ik haar autostoeltje liever niet aanneem, omdat ik liever zie dat mijn kind de komende jaren in een nieuw exemplaar zit? Vriend vind het wel prima om die spullen zelf te kopen, maar vindt mijn standpunt ook ergens wat overdreven; want die spullen van zijn zus zijn toch nog goed?
Gewoon de normale voedingen aanhouden. Toen we thuis kwamen heeft hij nog 1 borst gedronken en die is binnen gebleven. De keren dat hij moest overgeven dronk hij ook niet enthousiast, dus dat is wel een teken denk ik.

Ik vind het niet gek om wat nieuwe spulletjes te kopen hoor, ik zou liever ook geen derdehands matrasje willen.

Thanks Phaidra, buiten het overgeven is hij helemaal niet ziek trouwens, dus ik kijk morgenochtend even of ik hem wegbreng. Ik heb eigenlijk weinig keuze, want ik heb 'ā ochtends een afspraak die ik niet af kan zeggen. Maar dan kan ik hem na 2 uur weer ophalen als het nodig is. (Edit: behalve als hij echt echt ziek is hoor, dan bel ik toch af)

[ Bericht 5% gewijzigd door MissBliss op 01-02-2016 23:21:38 ]
Ziggy played guitar
pi_159584987
Wij zitten weer met Twix in het ziekenhuis. Van het ene op het andere moment knapte hij weer helemaal af vanavond. Super benauwd, net als 3 weken geleden. HAP gebeld, daar konden we meteen terecht. Doorgestuurd naar de SEH, saturatie weer te laag. Vernevelen helpt wel. Nu 24 uur blijven ter controle en om de 3 uur vernevelen.
En mijn jongetje, die lacht naar iedereen, dokters met of zonder witte jas, ongeacht of hij verneveld wordt of niet. Maar zo naar om hem zo benauwd te zien. :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door Malteser op 02-02-2016 00:07:12 ]
pi_159585558
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 23:34 schreef Malteser het volgende:
Wij zitten weer met Twix in het ziekenhuis. Van het ene op het andere moment knapte hij weer helemaal af vanavond. Super benauwd, net als 3 weken geleden. HAP gebeld, daar konden we meteen terecht. Doorgestuurd naar de SEH, saturatie weer te laag. Vernevelen helpt wel. Nu 24 uur blijven ter controle en om de 3 uur vernevelen.
En mijn jongetje, die lacht naar iedereen, dokters met of zonder witte jas, ongeacht of hij vernevelt wordt of niet. Maar zo naar om hem zo benauwd te zien. :'(
Och nee :(

Sterkte daar :*
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 1 februari 2016 @ 23:56:08 #79
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_159585650
Oh arme twix ;( sterkte!
Ziggy played guitar
pi_159586225
Arme Twix! Ik hoop dat het vernevelen goed z'n werk doet en hij zich weer snel goed voelt!
pi_159587173
Ooh beterschap Twix!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_159588040
Och, beterschap Twix!!
  dinsdag 2 februari 2016 @ 04:38:11 #83
360012 Shopaholic1984
pi_159588148
O nee, arme Twix :'(
Hopelijk knapt hij snel op. Beterschap!!!
  dinsdag 2 februari 2016 @ 04:41:26 #84
360012 Shopaholic1984
pi_159588153
FF, zoete aardappel heb ik gewoon gepureerd gedaan. Je kunt altijd wat vocht toevoegen om het minder droog te maken.
Tomaat, aubergine en avocado heb ik pas gegeven toen ik al wat ging mengen.
Zoete aardappel met avocado was hier een grote hit.
Maar dit geeft geen antwoord natuurlijk op hoe je ze los kunt geven.
pi_159588158
Beterschap met Twix! :*
pi_159588405
Oh nee Twixie, wat een schrik weer! Succes in het ziekenhuis. Charmeer ze daar allemaal maar O+
Malteser, sterkte :*
pi_159588415
Oh nee lieve Twix. :'( Sterkte Malteser en Malteserman. :*
pi_159588416
Oh nee arme twix! Beterschap!!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_159588431
Oh wat sneu, beterschap voor lieve Twix :*
pi_159588464
Oh nee, weer in het zkh ;( Sterkte Malteser & lief :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_159588552
Och Twix, wat sneu! Beterschap! En sterkte Malteser! :*
pi_159588618
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 23:34 schreef Malteser het volgende:
En mijn jongetje, die lacht naar iedereen, dokters met of zonder witte jas, ongeacht of hij verneveld wordt of niet. Maar zo naar om hem zo benauwd te zien. :'(
Ach nee toch ;( Sterkte!
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_159588621
He toch Malteser, hopelijk is Twix de nacht goed doorgekomen.

J's nacht was wederom geen succes. Tot 22u weigerde hij te slapen, van 22-2 sliep hij steeds 45 min en dan 15 min drinken en in slaap vallen. Van 2 tot 3.30 was het krijsen en daarna tot 7.30u weer 45 min slaap en 15 min wakker. :O Ik hoop dat dit niet lang meer duurt, want na 7 prutnachten ben ik gesloopt.
pi_159588633
Och Twix, snoetje. ;( Veel sterkte voor jullie :*
  dinsdag 2 februari 2016 @ 08:08:01 #95
409579 LuDann
All the way
pi_159588645
Wat moet dat schrikken zijn geweest Malteser. Hoe ging de nacht? Heel veel beterschap voor kleine Twix! Weten ze wat er aan de hand is, is het nog steeds het RS virus?
pi_159588654
Ach Twixje. Beterschap stoere lachende knul. :* Sterkte Malteser.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_159588749
Prima nacht gehad, saturatie is weer boven de 90 dus dat gaat de goede kant op. Werden om de 3 uur gewekt ivm vernevelen maar Twix sliep alle keren direct verder. Hij slaapt nu nog.
Dadelijk eens kijken of hij wat wil drinken. Straks komt de kinderarts, benieuwd wat hij/zij zegt.

Hupje, wat rot van de nacht. Dat lijkt me heel zwaar!
pi_159588764
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 08:08 schreef LuDann het volgende:
Wat moet dat schrikken zijn geweest Malteser. Hoe ging de nacht? Heel veel beterschap voor kleine Twix! Weten ze wat er aan de hand is, is het nog steeds het RS virus?
Toch weer een luchtweginfectie. Of het RS is weet ik niet. Hij heeft in ieder geval weer koorts en een piepende uitademing. Zijn buik en borst trekt hij in bij het ademen, hij moet er zo hard voor werken :'(. Gelukkig heeft hij echt baat bij het vernevelen.
pi_159588782
Ach, ze hebben ook zo weinig bij te zetten he die kleintjes. Beterschap ermee!
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_159589213
he bah Malteser...Sterkte, en beterschap voor Twix!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')