Oorspronkelijk? Tot welk punt wil je dan terug in de geschiedenis precies? Tot de oorsprong?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Liever dit scenario dan een Europa dat in Afrika verandert.
Je moet nu al naar Oost-Europa reizen om nog iets van het oorspronkelijke continent te zien.
Verschilt per land, maar laat ik in zijn algemeenheid zeggen: 1948.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oorspronkelijk? Tot welk punt wil je dan terug in de geschiedenis precies?
Waarom is dat oorspronkelijk?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Verschilt per land, maar laat ik in zijn algemeenheid zeggen: 1948.
Laat ik het zo zeggen: Er is geen moment in de geschiedenis is geweest waarop er meer donkere dan blanke mensen door de straten van Europese steden liepen, dus ongeacht jaartal is de huidige situatie alles behalve oorspronkelijk.quote:
Als die andere 2/3 lijnrecht tegenover die eerste 2/3 staat kan dat prima hoor.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:07 schreef YazooW het volgende:
Bijna 1/3 van het volk staat achter Wilders. Je kan van Wilders vinden wat je wilt, maar je kan niet zomaar 1/3 van het volk uitsluiten. Als niemand met Wilders straks wilt gaan samenwerken dan is het niet meer dan normaal dat de mensen die achter Wilders staan in verzet komen.
Daarom zijn referenda ook zo ideaal. Daarmee kan per onderwerp een meerderheid worden bepaald, zodat niemand uitgesloten wordt.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:07 schreef YazooW het volgende:
Bijna 1/3 van het volk staat achter Wilders. Je kan van Wilders vinden wat je wilt, maar je kan niet zomaar 1/3 van het volk uitsluiten. Als niemand met Wilders straks wilt gaan samenwerken dan is het niet meer dan normaal dat de mensen die achter Wilders staan in verzet komen.
Wij zijn mensen die zich beseffen dat de moderne maatschappij niet gebaat is bij een onbegrensde influx van mensen met gebruiken, normen en waarden die dateren uit 1423.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het de mens eigen is, wie zijn wij dan om van mensen die hier amper een week zijn te verwachten dat ze zich compleet hebben aangepast aan onze gebruiken, normen en waarden?
Omdat er toen in de grote steden meer autochtone jongeren rondliepen dan Mohammeds en Fatimas.quote:
Dat kun je niet verwachten. Maar ik verwacht wel dat de overheid grenzen bewaakt zodra er een invasie van achterlijke mensen aan komt.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het de mens eigen is, wie zijn wij dan om van mensen die hier amper een week zijn te verwachten dat ze zich compleet hebben aangepast aan onze gebruiken, normen en waarden?
Dat is toch geen oorspronkelijkheidquote:Op maandag 1 februari 2016 00:40 schreef Grems het volgende:
[..]
Omdat er toen in de grote steden meer autochtone jongeren rondliepen dan Mohammeds en Fatimas.
Tuurlijk joh. Frankrijk blijft ook gewoon Frankrijk als we morgen de boel platgooien, volstouwen met nieuwbouw en de bevolking vervangen door Chinezen. Geeft niks.quote:
Maar we hebben al zoveel achterlijken binnen onze grenzen. Wat moeten we daar dan mee?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat kun je niet verwachten. Maar ik verwacht wel dat de overheid grenzen bewaakt zodra er een invasie van achterlijke mensen aan komt.
Ga eens in Oost-Europa kijken. Als ik naar Warschau ga en door de straten loop, dan hoor ik Pools. Loop ik door de straten van een grote Nederlandse stad dan hoor ik alles behalve Nederlands.quote:
Illegalen bedoel je? Er uit.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar we hebben al zoveel achterlijken binnen onze grenzen. Wat moeten we daar dan mee?
Is dat ergens gezegd?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:47 schreef Joezi het volgende:
Denk dat het in 1949 beter was als nu___! Hoe dom ben je dan
Verplicht tewerkstellen bij de door hen zo geliefde vluchtparels.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar we hebben al zoveel achterlijken binnen onze grenzen. Wat moeten we daar dan mee?
Polen hoort helemaal niet te bestaan, oorspronkelijkquote:Op maandag 1 februari 2016 00:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ga eens in Oost-Europa kijken. Als ik naar Warschau ga en door de straten loop, dan hoor ik Pools. Loop ik door de straten van een grote Nederlandse stad dan hoor ik alles behalve Nederlands.
Daar hebben we er immers al genoeg van.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat kun je niet verwachten. Maar ik verwacht wel dat de overheid grenzen bewaakt zodra er een invasie van achterlijke mensen aan komt.
Ik bedoel uitkeringstrekkende tokkies die op de PVV stemmen.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Illegalen bedoel je? Er uit.
Ik heb het over bevolkingssamenstelling, niet over landsgrenzen.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Polen hoort helemaal niet te bestaan, oorspronkelijk
Gr. Adolf Hitler.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarom doen we dan nog steeds zo moeilijk over dat hele kolonialisme?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |