Thuis, dat is altijd als je hem nodig hebtquote:Op zondag 31 januari 2016 17:35 schreef Anoonumos het volgende:
Waar is van Barneveld als je hem nodig hebt
Goede kijktipquote:Op zondag 31 januari 2016 17:39 schreef Max23 het volgende:
Kijken jullie ook naar de finale van de Dutch open tussen Adams en Noppert? noppert pakt zojuist set 3 door 170 en 161 uit te gooien. Live bij RTV Drenthe (Ziggo 703)
Dat commentaar is pure chaosquote:Op zondag 31 januari 2016 17:39 schreef Max23 het volgende:
Kijken jullie ook naar de finale van de Dutch open tussen Adams en Noppert? noppert pakt zojuist set 3 door 170 en 161 uit te gooien. Live bij RTV Drenthe (Ziggo 703)
Doet Justin van Tergouw niet mee?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:10 schreef Merode32 het volgende:
Ik zit nu te kijken naar roelofs tegen van veen, die kunnen beter iets anders gaan doen niet de toekomst.![]()
![]()
![]()
Geen idee die twee knakkers mochten de finale spelenquote:Op zondag 31 januari 2016 18:46 schreef polderturk het volgende:
[..]
Doet Justin van Tergouw niet mee?
Dat waren de 9-jarigen.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:50 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Geen idee die twee knakkers mochten de finale spelen
13 jaar zei de drentse commentator.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat waren de 9-jarigen.
Verberk won de onder 16 finale tegen Tergouw.
Niet noodzakelijkerwijs het geval, in een setsysteemquote:
Wie de laatste dubbel gooit, wintquote:Op zondag 31 januari 2016 20:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet noodzakelijkerwijs het geval, in een setsysteem
Roland is het met je eens. Of dit positief is weet ik nietquote:
Rolandquote:Op zondag 31 januari 2016 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Roland is het met je eens. Of dit positief is weet ik niet
quote:Op zondag 31 januari 2016 21:02 schreef Slobeend het volgende:
Chisnall zou ik wel eens in Zomergasten willen zien.
Samen met MvG.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:02 schreef Slobeend het volgende:
Chisnall zou ik wel eens in Zomergasten willen zien.
quote:Op zondag 31 januari 2016 21:15 schreef luckass het volgende:
Ik ben inmiddels ook gearriveerd hoor jongens.
Beenhamquote:Op zondag 31 januari 2016 21:18 schreef luckass het volgende:
[..]
was even een beenhammetje opsmikkelen #gezelligdik
Is natuurlijk ook zo, je kunt alles winnen in een jaar en vervolgens een slecht wk hebben en dan heeft iedereen het ineens over dat slechte jaar en wk. Mvgquote:Op zondag 31 januari 2016 21:01 schreef Tagliano het volgende:
Marcel denkt dat het enige toernooi het WK is
En als er eindelijk een discussie ontstaat kapt hij hem af
5000 euri was de dutch open toch? En dit?quote:
Dit ging over Chisnall en Wade, die een slecht jaar hadden omdat ze op het WK 3e ronde/kwartfinale haaldenquote:Op zondag 31 januari 2016 21:20 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook zo, je kunt alles winnen in een jaar en vervolgens een slecht wk hebben en dan heeft iedereen het ineens over dat slechte jaar en wk. Mvg
Dat krijg je hier als je er in de eerste ronde uit gaatquote:Op zondag 31 januari 2016 21:20 schreef Merode32 het volgende:
[..]
5000 euri was de dutch open toch? En dit?
I know maar ik doelde op dd kritiek op mvg terwijl hij een bizar jaar heeft gehad.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit ging over Chisnall en Wade, die een slecht jaar hadden omdat ze op het WK 3e ronde/kwartfinale haalden
Braindead.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:32 schreef Szura het volgende:
Taylor rekent nog steeds niet naar z'n finishes toe
Ik zet in op: 'Gaat Van Gerwen dit nog omdraaien?'quote:Op zondag 31 januari 2016 21:43 schreef Tagliano het volgende:
Alvast een vraag voor de volgende break: Zou het tijdperk-Van Gerwen voorbij zijn?
Wat zegt dit voor de finale?quote:Op zondag 31 januari 2016 21:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zet in op: 'Gaat Van Gerwen dit nog omdraaien?'
Dat staat rechtsonder in beeld, maar speciaal voor jou 6-9quote:
Nou nou nouquote:Op zondag 31 januari 2016 22:12 schreef icloud het volgende:
Ondanks dat ik chizzy een enorme mongool vind wil ik bij deze dat hij wint![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo ontzettend onterecht, wat een kanker spelletje.
Hahahaquote:Op zondag 31 januari 2016 22:12 schreef icloud het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Phil is back en verdiende de winst.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hahahaphil faalt 100+ finishes.
Maar wel dat nieuwe toernooi kijken, ook door iTV4 georganiseerd.quote:
METSJFIKSINGquote:Op zondag 31 januari 2016 22:13 schreef Mani89 het volgende:
HOE KAN DIT???
HOE KAN DIT???
HOE KAN DIT???
Nietquote:Op zondag 31 januari 2016 22:12 schreef icloud het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker laten gaan joh, ieder zijn voorkeurenquote:Op zondag 31 januari 2016 22:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maar wel dat nieuwe toernooi kijken, ook door iTV4 georganiseerd.World Series of Darts. Ook opvul toernooi.
Stop aub. Als je 7 matchdarts mist verdien je een enkeltje naar huis.quote:
Mvg heeft phil lopen te etteren op het podium, onsportief gedrag.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Stop aub. Als je 7 matchdarts mist verdien je een enkeltje naar huis.
eensquote:Op zondag 31 januari 2016 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Phil is een opa die moet stoppen
Die komt nooit op matchdarts. Aids uit Purmerend.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:16 schreef inslagenreuring het volgende:
Zelfs fast Vinnie mist geen 7 matchdarts
Vertel?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Mvg heeft phil lopen te etteren op het podium, onsportief gedrag.
Nee Phil heeft zich laten domineren. Dat is wat anders.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Het beest in korte formats. Langer dan 3 sets is het pure aids.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die komt nooit op matchdarts. Aids uit Purmerend.
wut?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Mvg heeft zich moeite gedaan om phil uit zijn ritme te halen.quote:
Kun je een moment aanwijzen? Is mij niet opgevallen in ieder gevalquote:Op zondag 31 januari 2016 22:18 schreef icloud het volgende:
[..]
Mvg heeft zich moeite gedaan om phil uit zijn ritme te halen.
Ja je hebt gelijkt als je zegt dat het mag maar net als bij sujofiets vind ik het onsportief.
Hou maar op met trollenquote:Op zondag 31 januari 2016 22:18 schreef icloud het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijkt als je zegt dat het mag maar net als bij sujofiets vind ik het onsportief.
Hahah Taylor stond te gooien als droge stront om van gerwen te irriteren.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:18 schreef icloud het volgende:
[..]
Het enige was die korte boks na de 144quote:Op zondag 31 januari 2016 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kun je een moment aanwijzen? Is mij niet opgevallen in ieder geval
Niks trollen, ik als taylor fan heb het recht om mijn mening te verkondigen in dit mvg bolwerk.quote:
Ja maar je argumenten zijn belachelijkquote:Op zondag 31 januari 2016 22:21 schreef icloud het volgende:
[..]
Niks trollen, ik als taylor fan heb het recht om mijn mening te verkondigen in dit mvg bolwerk.![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, ik had het idee dat Taylor het gewoon even niet zag, het daarna wel zag maar dat MvG toen net zijn hand terug trok. Gewoon een beetje ongemakkelijk dus, meer nietquote:Op zondag 31 januari 2016 22:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het enige was die korte boks na de 144
Ik moet die kale ook niet , maar Taylor heeft dit toch echt zelf verklootquote:Op zondag 31 januari 2016 22:21 schreef icloud het volgende:
[..]
Niks trollen, ik als taylor fan heb het recht om mijn mening te verkondigen in dit mvg bolwerk.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee mvg heeft diverse keren opdringerig achter taylor gestaan en met teveel show zijn ding gedaan aan het tafel(te opzichtig water drinken) waarmee hij taylor heeft opgejut.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik moet die kale ook niet , maar Taylor heeft dit zelf toch echt verkloot
Stop nou maar, je maakt jezelf steeds belachelijkerquote:Op zondag 31 januari 2016 22:23 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee mvg heeft diverse keren opdringerig achter taylor gestaan en met teveel show zijn ding gedaan aan het tafel(te opzichtig water drinken) waarmee hij taylor heeft opgejut.
Doe maar gewoon nietquote:Op zondag 31 januari 2016 22:23 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee mvg heeft diverse keren opdringerig achter taylor gestaan en met teveel show zijn ding gedaan aan het tafel(te opzichtig water drinken) waarmee hij taylor heeft opgejut.
manmanmanquote:Op zondag 31 januari 2016 22:23 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee jullie mvg fans willen het niet zien.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Stop nou maar, je maakt jezelf steeds belachelijker
Tjaquote:Op zondag 31 januari 2016 22:23 schreef icloud het volgende:
[..]
Kom dan eens met een voorbeeld?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:24 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee jullie mvg fans willen het niet zien.
Aannemelijk maar ik vermoed dat Taylor even dacht pleur opquote:Op zondag 31 januari 2016 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, ik had het idee dat Taylor het gewoon even niet zag, het daarna wel zag maar dat MvG toen net zijn hand terug trok. Gewoon een beetje ongemakkelijk dus, meer niet
Ik ben een Barneyfan.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:24 schreef icloud het volgende:
[..]
Te opzichtig? wat bedoel je? stond die uit een vijver te lebberen als een dier?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:23 schreef icloud het volgende:
[..]
Kan ook. Dan nog is het in het darten vrij gebruikelijk dus bewust de boel opjutten lijkt mij sterkquote:Op zondag 31 januari 2016 22:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Aannemelijk maar ik vermoed dat Taylor even dacht pleur op
Net zo mongool die gaat ook regelmatig een minuut voor zichzelf nemen,, beetje eindeloos omhoog staren, pure obstructie.quote:
De 14-malig wereldkampioen is idd makkelijk uit zijn ritme te etterenquote:Op zondag 31 januari 2016 22:24 schreef icloud het volgende:
[..]
Gecondoleerd.quote:
Ja uiteraard. Overigens is van Gerwen totaal het type niet om te lopen etteren. Te sympathiek en te dom voorquote:Op zondag 31 januari 2016 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan ook. Dan nog is het in het darten vrij gebruikelijk dus bewust de boel opjutten lijkt mij sterk
Vooral dat laatste vrees ikquote:Op zondag 31 januari 2016 22:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Overigens is van Gerwen totaal het type niet om te lopen etteren. Te sympathiek en te dom voor
Steeds tegen Priestley spelen maakt je onschendbaar voor alle ritmesquote:Op zondag 31 januari 2016 22:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De 14-malig wereldkampioen is idd makkelijk uit zijn ritme te etteren
16, ja de laatste tijd wel sinds zijn crisis.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De 14-malig wereldkampioen is idd makkelijk uit zijn ritme te etteren
Ik kijk nu Studio Voetbal. Ik heb het dus ook niet makkelijk.quote:
BDO titels meerekenen vind ik twijfelachtig. 2 "wereldkampioenen" per jaar is een beetje vreemd. Maar vooruit omdat de PDC nog niet bestond 16.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:28 schreef icloud het volgende:
[..]
16, ja de laatste tijd wel sinds zijn crisis.
Hij ergert zich aan alles, het mooiste voorbeeld zijn de nederlandse fans die weg moesten.
zou pijl in werpenquote:Op zondag 31 januari 2016 22:30 schreef Szura het volgende:
https://www.instagram.com/angeliquevandinter/?hl=nl
Dan is het gewoon een lulquote:Op zondag 31 januari 2016 22:28 schreef icloud het volgende:
[..]
16, ja de laatste tijd wel sinds zijn crisis.
Hij ergert zich aan alles, het mooiste voorbeeld zijn de nederlandse fans die weg moesten.
quote:Op zondag 31 januari 2016 22:30 schreef Szura het volgende:
https://www.instagram.com/angeliquevandinter/?hl=nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |