Die komt nooit op matchdarts. Aids uit Purmerend.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:16 schreef inslagenreuring het volgende:
Zelfs fast Vinnie mist geen 7 matchdarts
Vertel?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Mvg heeft phil lopen te etteren op het podium, onsportief gedrag.
Nee Phil heeft zich laten domineren. Dat is wat anders.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Het beest in korte formats. Langer dan 3 sets is het pure aids.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die komt nooit op matchdarts. Aids uit Purmerend.
wut?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Mvg heeft zich moeite gedaan om phil uit zijn ritme te halen.quote:
Kun je een moment aanwijzen? Is mij niet opgevallen in ieder gevalquote:Op zondag 31 januari 2016 22:18 schreef icloud het volgende:
[..]
Mvg heeft zich moeite gedaan om phil uit zijn ritme te halen.
Ja je hebt gelijkt als je zegt dat het mag maar net als bij sujofiets vind ik het onsportief.
Hou maar op met trollenquote:Op zondag 31 januari 2016 22:18 schreef icloud het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijkt als je zegt dat het mag maar net als bij sujofiets vind ik het onsportief.
Hahah Taylor stond te gooien als droge stront om van gerwen te irriteren.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:18 schreef icloud het volgende:
[..]
Het enige was die korte boks na de 144quote:Op zondag 31 januari 2016 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kun je een moment aanwijzen? Is mij niet opgevallen in ieder geval
Niks trollen, ik als taylor fan heb het recht om mijn mening te verkondigen in dit mvg bolwerk.quote:
Ja maar je argumenten zijn belachelijkquote:Op zondag 31 januari 2016 22:21 schreef icloud het volgende:
[..]
Niks trollen, ik als taylor fan heb het recht om mijn mening te verkondigen in dit mvg bolwerk.![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, ik had het idee dat Taylor het gewoon even niet zag, het daarna wel zag maar dat MvG toen net zijn hand terug trok. Gewoon een beetje ongemakkelijk dus, meer nietquote:Op zondag 31 januari 2016 22:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het enige was die korte boks na de 144
Ik moet die kale ook niet , maar Taylor heeft dit toch echt zelf verklootquote:Op zondag 31 januari 2016 22:21 schreef icloud het volgende:
[..]
Niks trollen, ik als taylor fan heb het recht om mijn mening te verkondigen in dit mvg bolwerk.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee mvg heeft diverse keren opdringerig achter taylor gestaan en met teveel show zijn ding gedaan aan het tafel(te opzichtig water drinken) waarmee hij taylor heeft opgejut.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik moet die kale ook niet , maar Taylor heeft dit zelf toch echt verkloot
Stop nou maar, je maakt jezelf steeds belachelijkerquote:Op zondag 31 januari 2016 22:23 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee mvg heeft diverse keren opdringerig achter taylor gestaan en met teveel show zijn ding gedaan aan het tafel(te opzichtig water drinken) waarmee hij taylor heeft opgejut.
Doe maar gewoon nietquote:Op zondag 31 januari 2016 22:23 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee mvg heeft diverse keren opdringerig achter taylor gestaan en met teveel show zijn ding gedaan aan het tafel(te opzichtig water drinken) waarmee hij taylor heeft opgejut.
manmanmanquote:Op zondag 31 januari 2016 22:23 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee jullie mvg fans willen het niet zien.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Stop nou maar, je maakt jezelf steeds belachelijker
Tjaquote:Op zondag 31 januari 2016 22:23 schreef icloud het volgende:
[..]
Kom dan eens met een voorbeeld?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:24 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee jullie mvg fans willen het niet zien.
Aannemelijk maar ik vermoed dat Taylor even dacht pleur opquote:Op zondag 31 januari 2016 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, ik had het idee dat Taylor het gewoon even niet zag, het daarna wel zag maar dat MvG toen net zijn hand terug trok. Gewoon een beetje ongemakkelijk dus, meer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |