Ik ben een Barneyfan.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:24 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee jullie mvg fans willen het niet zien.
Te opzichtig? wat bedoel je? stond die uit een vijver te lebberen als een dier?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:23 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee mvg heeft diverse keren opdringerig achter taylor gestaan en met teveel show zijn ding gedaan aan het tafel(te opzichtig water drinken) waarmee hij taylor heeft opgejut.
Kan ook. Dan nog is het in het darten vrij gebruikelijk dus bewust de boel opjutten lijkt mij sterkquote:Op zondag 31 januari 2016 22:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Aannemelijk maar ik vermoed dat Taylor even dacht pleur op
Net zo mongool die gaat ook regelmatig een minuut voor zichzelf nemen,, beetje eindeloos omhoog staren, pure obstructie.quote:
De 14-malig wereldkampioen is idd makkelijk uit zijn ritme te etterenquote:Op zondag 31 januari 2016 22:24 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee jullie mvg fans willen het niet zien.
Gecondoleerd.quote:
Ja uiteraard. Overigens is van Gerwen totaal het type niet om te lopen etteren. Te sympathiek en te dom voorquote:Op zondag 31 januari 2016 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan ook. Dan nog is het in het darten vrij gebruikelijk dus bewust de boel opjutten lijkt mij sterk
Vooral dat laatste vrees ikquote:Op zondag 31 januari 2016 22:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Overigens is van Gerwen totaal het type niet om te lopen etteren. Te sympathiek en te dom voor
Steeds tegen Priestley spelen maakt je onschendbaar voor alle ritmesquote:Op zondag 31 januari 2016 22:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De 14-malig wereldkampioen is idd makkelijk uit zijn ritme te etteren
16, ja de laatste tijd wel sinds zijn crisis.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De 14-malig wereldkampioen is idd makkelijk uit zijn ritme te etteren
Ik kijk nu Studio Voetbal. Ik heb het dus ook niet makkelijk.quote:
BDO titels meerekenen vind ik twijfelachtig. 2 "wereldkampioenen" per jaar is een beetje vreemd. Maar vooruit omdat de PDC nog niet bestond 16.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:28 schreef icloud het volgende:
[..]
16, ja de laatste tijd wel sinds zijn crisis.
Hij ergert zich aan alles, het mooiste voorbeeld zijn de nederlandse fans die weg moesten.
zou pijl in werpenquote:Op zondag 31 januari 2016 22:30 schreef Szura het volgende:
https://www.instagram.com/angeliquevandinter/?hl=nl
Dan is het gewoon een lulquote:Op zondag 31 januari 2016 22:28 schreef icloud het volgende:
[..]
16, ja de laatste tijd wel sinds zijn crisis.
Hij ergert zich aan alles, het mooiste voorbeeld zijn de nederlandse fans die weg moesten.
quote:Op zondag 31 januari 2016 22:30 schreef Szura het volgende:
https://www.instagram.com/angeliquevandinter/?hl=nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |