quote:Op zondag 31 januari 2016 16:22 schreef Boma het volgende:
Tussenjaartje nummer zoveel, niks aan de hans. En zie het positief in, als het zo doorgaat blijft al dat onverstaanbare teringvolk uit de provincie tenminste weg. Dat was in die periode onder Been ook wel een verademing <3
Ja ik zeg het nu maar ken mezelf, woensdag weer lekker anderhalf uur jankenquote:
Ben je echt achterlijk?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:23 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Je club willen zien lijden en een half lege Kuip willen zien![]()
Idd. Er had al begonnen moeten zijn met de bouw of renovatie, maar ze weten nog niet eens wat ze gaan doen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Stadion dossier is inderdaad een schrijnend voorbeeld van het onvermogen van de directie.
Capuchons die verhaal gaan halen bij de spelers op het trainingsveld.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:24 schreef Jihawti het volgende:
En nu is het wachten op één of een hele roedel Neanderthalers die iets doms doen. Begrijp me niet verkeerd, ik begrijp de frustratie maar ik hoop niet dat we straks weer agenten met getrokken wapen bij het Maasgebouw gaan zien of de selectie die gemolesteerd wordt of wat dan ook.
Kwestie van gebrek aan leiderschap en het afschuiven van verantwoordelijkheden aan de gemeente. Dan krijg je dat.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:24 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Idd. Er had al begonnen moeten zijn met de bouw of renovatie, maar ze weten nog niet eens wat ze gaan doen.
Wat verwacht je danquote:Op zondag 31 januari 2016 16:26 schreef Oldground het volgende:
Wat een tamme bende zeg, op het veld maar ook zeker op de tribunes. Moedeloos wordt je er van.
Er moet wel een wisselwerking zijn. Als de spelers week in week uit niet reageren op wat er op de tribunes gebeurt, wordt dat ook een keer minder.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:26 schreef Oldground het volgende:
Wat een tamme benden zeg, op het veld maar ook zeker op de tribunes. Moedeloos wordt je er van.
quote:Op zondag 31 januari 2016 16:27 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kwestie van gebrek aan leiderschap en het afschuiven van verantwoordelijkheden aan de gemeente. Dan krijg je dat.
Pleur op.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:27 schreef cofox het volgende:
Voor de winterstop borduurde het elftal nog verder op de basis die Fred had gelegd. Nu het Gio effect ingetreden is zie wat voor loser Gio is echt kneus van de bovenste plank
Wat een onzin, voor de winterstop was Gio een geweldige coach en nu kan die er ineens niks van.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:28 schreef Akilla het volgende:
Een trainer A la Verbeek is nu wel een beetje nodig denk ik... Gio maar weer assistent..
Al verwijt ik het voornamelijk van geel met z'n kut aankopen...
Als iedereen zo was als Dirk bestond er geen Bond tegen het vloeken.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:28 schreef Mani89 het volgende:
Het ligt gewoon aan de gebrekkige mentaliteit. Als iedereen zo was als Dirk waren er geen problemen.
Kappen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:28 schreef Mani89 het volgende:
Het ligt gewoon aan de gebrekkige mentaliteit. Als iedereen zo was als Dirk waren er geen problemen.
Hij is ook het probleem waarom kon Fred het wel en kan deze loser het niet? Gio is onderdeel van het beleid daarom moet hij oprotten terug naar zijn klote dorp ga lekker de plaatselijke amateurs trainen ofzoquote:Op zondag 31 januari 2016 16:26 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ga eens weg met je Gio-obsessie. Alsof hij het hoofdprobleem is.
Yep. Dit elftal is kwalitatief gezien misschien niet goed genoeg om kampioen te worden, maar 6 keer op rij verliezen is gewoon grotendeels mentaliteit.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:28 schreef Mani89 het volgende:
Wat kon fred welquote:Op zondag 31 januari 2016 16:29 schreef cofox het volgende:
[..]
Hij is ook het probleem waarom kon Fred het wel en kan deze loser het niet? Gio is onderdeel van het beleid daarom moet hij oprotten terug naar zijn klote dorp ga lekker de plaatselijke amateurs trainen ofzo
Kanker opquote:Op zondag 31 januari 2016 16:29 schreef Herqules het volgende:
Boeiend, volgende week een puntje tegen Ajax en er is weer een mijlpaal behaald.
Precies. Kom er maar in Gert-Jan Verbeek.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:30 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Yep. Dit elftal is kwalitatief gezien misschien niet goed genoeg om kampioen te worden, maar 6 keer op rij verliezen is gewoon grotendeels mentaliteit.
Zo gaat dat in de voetballerij he. Kijk maar naar Cocu, die heeft ook mindere tijden gekend.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een onzin, voor de winterstop was Gio een geweldige coach en nu kan die er ineens niks van.
Dat zeg ik niet, maar ik schat gio niet als een trainer in die dit nog rechttrektquote:Op zondag 31 januari 2016 16:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een onzin, voor de winterstop was Gio een geweldige coach en nu kan die er ineens niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |