Wat een onzin, voor de winterstop was Gio een geweldige coach en nu kan die er ineens niks van.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:28 schreef Akilla het volgende:
Een trainer A la Verbeek is nu wel een beetje nodig denk ik... Gio maar weer assistent..
Al verwijt ik het voornamelijk van geel met z'n kut aankopen...
Als iedereen zo was als Dirk bestond er geen Bond tegen het vloeken.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:28 schreef Mani89 het volgende:
Het ligt gewoon aan de gebrekkige mentaliteit. Als iedereen zo was als Dirk waren er geen problemen.
Kappen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:28 schreef Mani89 het volgende:
Het ligt gewoon aan de gebrekkige mentaliteit. Als iedereen zo was als Dirk waren er geen problemen.
Hij is ook het probleem waarom kon Fred het wel en kan deze loser het niet? Gio is onderdeel van het beleid daarom moet hij oprotten terug naar zijn klote dorp ga lekker de plaatselijke amateurs trainen ofzoquote:Op zondag 31 januari 2016 16:26 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ga eens weg met je Gio-obsessie. Alsof hij het hoofdprobleem is.
Yep. Dit elftal is kwalitatief gezien misschien niet goed genoeg om kampioen te worden, maar 6 keer op rij verliezen is gewoon grotendeels mentaliteit.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:28 schreef Mani89 het volgende:
Wat kon fred welquote:Op zondag 31 januari 2016 16:29 schreef cofox het volgende:
[..]
Hij is ook het probleem waarom kon Fred het wel en kan deze loser het niet? Gio is onderdeel van het beleid daarom moet hij oprotten terug naar zijn klote dorp ga lekker de plaatselijke amateurs trainen ofzo
Kanker opquote:Op zondag 31 januari 2016 16:29 schreef Herqules het volgende:
Boeiend, volgende week een puntje tegen Ajax en er is weer een mijlpaal behaald.
Precies. Kom er maar in Gert-Jan Verbeek.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:30 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Yep. Dit elftal is kwalitatief gezien misschien niet goed genoeg om kampioen te worden, maar 6 keer op rij verliezen is gewoon grotendeels mentaliteit.
Zo gaat dat in de voetballerij he. Kijk maar naar Cocu, die heeft ook mindere tijden gekend.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een onzin, voor de winterstop was Gio een geweldige coach en nu kan die er ineens niks van.
Dat zeg ik niet, maar ik schat gio niet als een trainer in die dit nog rechttrektquote:Op zondag 31 januari 2016 16:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een onzin, voor de winterstop was Gio een geweldige coach en nu kan die er ineens niks van.
Ook die krijgt zo'n Kramer niet aan het werken ben ik bang. Het probleem moet je zoeken op bestuurlijk niveau, die dergelijke spelers heeft gehaald.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Precies. Kom er maar in Gert-Jan Verbeek.
Gastquote:Op zondag 31 januari 2016 16:24 schreef Jihawti het volgende:
ik hoop niet dat we straks weer selectie die gemolesteerd wordt
Gio, Gio, Gio. Ben je homo of zo?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:29 schreef cofox het volgende:
[..]
Hij is ook het probleem waarom kon Fred het wel en kan deze loser het niet? Gio is onderdeel van het beleid daarom moet hij oprotten terug naar zijn klote dorp ga lekker de plaatselijke amateurs trainen ofzo
Gio heeft 0,0 ervaring als trainer wat verwacht je dan gewoon tijd voor een nieuwe trainer beter halen ze Co Adriaans oprotten met die homeboys van de club. Kan je elk jaar voor degradatie voetballen!!!quote:Op zondag 31 januari 2016 16:30 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Yep. Dit elftal is kwalitatief gezien misschien niet goed genoeg om kampioen te worden, maar 6 keer op rij verliezen is gewoon grotendeels mentaliteit.
Gelijk de platte kar huren en er een DVD van maken.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:29 schreef Herqules het volgende:
Boeiend, volgende week een puntje tegen Ajax en er is weer een mijlpaal behaald.
Het probleem ligt niet bij de trainer. Ook De Boer of Cocu had hier niets mee gekund, en al helemaal niet Co Adriaanse. Die is al 70 en al 15 jaar uit het trainingsvak ofzo.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:32 schreef cofox het volgende:
[..]
Gio heeft 0,0 ervaring als trainer wat verwacht je dan gewoon tijd voor een nieuwe trainer beter halen ze Co Adriaans oprotten met die homeboys van de club. Kan je elk jaar voor degradatie voetballen!!!
quote:Op zondag 31 januari 2016 16:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hopelijk trapt iemand een deuk in de Opel Corsa van Gio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |