Daar zijn Belgen ook ruimschoots aanwezig.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, laat ik eens motorcross gaan kijken.
En het parcours is toch snel.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:36 schreef VXXLL het volgende:
VDP is nou eenmaal gewoon niet zo sterk vandaag
Het missen van 150 watt piekvermogen scheelt een slok op een borrel.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:36 schreef VXXLL het volgende:
VDP is nou eenmaal gewoon niet zo sterk vandaag
Waar is De Vlaeminck?quote:Op zondag 31 januari 2016 15:37 schreef Toby56 het volgende:
Liboton en Stamsnijder sluiten ook al aan.
Mooi, kan 'ie naar de weg gaan.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:39 schreef Van_Poppel het volgende:
VDP wordt nu dus ook - net als Boom en Stybar - weggepest vrees ik
Jaquote:Op zondag 31 januari 2016 15:39 schreef heywoodu het volgende:
VDP met wie was dat? Van Aert? Lang geleden dat ik gekeken heb
Van Aertquote:Op zondag 31 januari 2016 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Ja, Van Aertquote:Op zondag 31 januari 2016 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Jazeker mijnheer.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:39 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zondag 31 januari 2016 15:40 schreef poiuytr het volgende:
Mathieu heeft zijn dag motor echt niet.
Volgens Renaat wel idd.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat riep Groenendaal daarnet ? "Deze ronde" ?
Hij kon de batterijen niet opladen, zijn motor trok vandaag niet aan, ect , ect ?quote:
Gast zet te tv gewoon uit als je er geen kut aan vindt en je het alleen maar over motors wil hebben ipv koersquote:
Goede visie die Groenendaalquote:Op zondag 31 januari 2016 15:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat riep Groenendaal daarnet ? "Deze ronde" ?
Ik vermaak me anders primaquote:Op zondag 31 januari 2016 15:41 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Gast zet te tv gewoon uit als je er geen kut aan vindt en je het alleen maar over motors wil hebben ipv koers
Ja, hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:41 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Gast zet te tv gewoon uit als je er geen kut aan vindt en je het alleen maar over motors wil hebben ipv koers
Dan is dit een ingestudeerd nummertje ? Groenendaal is echt wel iemand om dit te bedenken ...quote:
Volgend jaar dan David WK?quote:Op zondag 31 januari 2016 15:41 schreef noodgang het volgende:
Van der Haar WK zou wel echt genot zijn!
Dat waag ik te betwijfelen. Misschien niet in de topvorm van de afgelopen weken, maar wel goed genoeg om wereldkampioen te zijn denk ik.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:42 schreef VXXLL het volgende:
Ik zei het toch, Mathieu gewoon niet goed genoeg
Choked als het er echt om gaat. Een echte Nederlander.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:42 schreef VXXLL het volgende:
Ik zei het toch, Mathieu gewoon niet goed genoeg
Vorig jaar chokete hij anders niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Choked als het er echt om gaat. Een echte Nederlander.
Zou dat het zijn?quote:Op zondag 31 januari 2016 15:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
WK van 2015 gemist?quote:Op zondag 31 januari 2016 15:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Maar thuis in eigen tuin wel.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vorig jaar chokete hij anders niet.
Nu zit er meer druk op.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vorig jaar chokete hij anders niet.
En is dat überhaupt wel zo 100% zeker als Nederland op 1, 4 en (voorlopig) 8 ligt?quote:
Wout is gewoon bij hem weggereden na dat incident. VDP niet sterk genoeg helaasquote:Op zondag 31 januari 2016 15:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen. Misschien niet in de topvorm van de afgelopen weken, maar wel goed genoeg om wereldkampioen te zijn denk ik.
#morelewinnaarsquote:
Als je voet bij iemand in het wiel komt, dan is dat niet erg fijn denk ik.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:44 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Wout is gewoon bij hem weggereden na dat incident. VDP niet sterk genoeg helaas
Dit dus. Hele wedstrijd nog niet goed.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:44 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Wout is gewoon bij hem weggereden na dat incident. VDP niet sterk genoeg helaas
Ook wat betreft fietsen op de weg hoor.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wuyts is een enge man wat betreft veldrijden
Flauwekul.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook wat betreft fietsen op de weg hoor.
TOM BOONEN WAAR IS TOM BOONENquote:Op zondag 31 januari 2016 15:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook wat betreft fietsen op de weg hoor.
Ja onze commentatoren zijn volstrekt neutraal en objectief.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TOM BOONEN WAAR IS TOM BOONEN
Komt door zijn shorttrack verledenquote:Op zondag 31 januari 2016 15:46 schreef Abrikozentaart het volgende:
Lars heeft een fenomenale bochtentechniek
Niet in het voordeel van Van Aertquote:Op zondag 31 januari 2016 15:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat las ik ook, maar waarom eigenlijk niet?
Ik kan het niet meer aan.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:48 schreef Cavaliers het volgende:
Mani is MIA. Zeg maar doei tegen Trump.
zielig sneu gedragquote:Op zondag 31 januari 2016 15:52 schreef Abrikozentaart het volgende:
Lekker volwassen bekers bier naar de koploper gooien
Het rottige is: de Belgische fietsers kunnen er niets aan doen.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:53 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ik hoop echt dat Lars en VDP de komende 10 jaar ervoor zorgen dat er geen Belg meer WK wordt
Het lijkt wel voetbal.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Naar een sportief evenement gaan en vervolgens zich onsportief gedragen
Ik snap dat echt niet. Sport, hartstikke leuk maar neem het niet te serieus.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Keer naar stadion gaan voetbal kijkenquote:Op zondag 31 januari 2016 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel veel tijd op VA verloren.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:55 schreef TheArt het volgende:
MvdP dus ook op 25 sec. Weer 5 seconden dichter.
Buiten komenquote:Op zondag 31 januari 2016 15:55 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Keer naar stadion gaan voetbal kijken
De sportievelingen staan bij een sportevenement op/in het veld ... Niet ernaast hé ...quote:Op zondag 31 januari 2016 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vorig jaar niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:56 schreef Abrikozentaart het volgende:
Op het rechte asfalt stuk is Lars toch rapper?
nog 1quote:Op zondag 31 januari 2016 15:56 schreef VXXLL het volgende:
Dit is toch de laatste ronde? Of komt er hierna nog 1?
toen zat VA iig vol adrenaline na zijn achtervolgingquote:
Van Aert zelf is deze keer wel heel kalm gebleven ondanks dat er iets gebeurde waar hij echt niets aan kon doen en waardoor hij erg lang stil stond. Qua choken op een WK.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:56 schreef Columbiafan het volgende:
Van Aert een titel misgunnen vanwege de supporters is ook wel een beetje triest natuurlijk![]()
Bolle belgen staan natuurlijk al sinds 10:00 in de kou te zuipen.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Sport, hartstikke leuk maar neem het niet te serieus.
Klopt. Net als die user hier die van Aert net poephoefd noemde.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:56 schreef Columbiafan het volgende:
Van Aert een titel misgunnen vanwege de supporters is ook wel een beetje triest natuurlijk![]()
Gewoon die biertenten verbieden.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:57 schreef muzas het volgende:
[..]
Bolle belgen staan natuurlijk al sinds 10:00 in de kou te zuipen.
Dan ga je gek doen.
Daar gaat je verdienmodel.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gewoon die biertenten verbieden.
Van Aert heeft de power, Lars de explosiviteitquote:Op zondag 31 januari 2016 15:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk het niet, Van Aert is ook heel rap.
Ja, als de eerste twee elkaar gaan beloeren kan het misschien nog leuk worden.quote:
Dat zullen we met een halfuur wel weten.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dus is zeker niet slecht. Last van z'n voet gehad?
Materiaal was volgens mij ook aan gort na dat gedoe, ronde erna wisselde hij van fiets en werd de achterstand kleinerquote:Op zondag 31 januari 2016 15:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dus is zeker niet slecht. Last van z'n voet gehad?
Zal toch niet?quote:Op zondag 31 januari 2016 15:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zit Van Aert eigenlijk nog steeds op die fiets waar VDP heeft tussen gezeten?
Dat gaat niet gebeurenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:02 schreef TheArt het volgende:
Nogmaals, voor dat loopstukmoet ie ervoor zitten.
Zeg dat. Zo zondequote:Op zondag 31 januari 2016 16:02 schreef Sloggi het volgende:
Wel knap van VDP. Geeft te denken wat er was gebeurd als hij geen pech had gehad.
Dan waren er 3 koplopers.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:02 schreef Sloggi het volgende:
Wel knap van VDP. Geeft te denken wat er was gebeurd als hij geen pech had gehad.
Van Aert precies hetzelfde tochquote:Op zondag 31 januari 2016 16:02 schreef Sloggi het volgende:
Verloor hij daar zoveel meer dan Van Aert dan?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:02 schreef Sloggi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |