Ja, dat snap ik ook niet. Als Messi niet in de Eredivisie speelt, is er niet één speler die een team kampioen kan maken.quote:
Weer geen Achahbar.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:11 schreef Brammess het volgende:
XI Feyenoord - Vermeer; Karsdorp, Botteghin, Van der Heijden, Kongolo; El Ahmadi, Gustafson, Vilhena; Basacikoglu, Kuyt, Elia. #feyado
3-0 adoquote:Op zondag 31 januari 2016 13:11 schreef Brammess het volgende:
XI Feyenoord - Vermeer; Karsdorp, Botteghin, Van der Heijden, Kongolo; El Ahmadi, Gustafson, Vilhena; Basacikoglu, Kuyt, Elia. #feyado
Van Beek was toch ook al terug van zijn schorsing?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weer geen Achahbar.
Ik weet genoeg.
Maar ook geen Kramer.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weer geen Achahbar.
Ik weet genoeg.
Bank.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:12 schreef Brammess het volgende:
[..]
Van Beek was toch ook al terug van zijn schorsing?
Dat scheelt weer managerpunten.quote:
Overrated spelertje is dat man, iedereen praat elkaar maar naquote:Op zondag 31 januari 2016 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weer geen Achahbar.
Ik weet genoeg.
Matig is hét understatement van de dag.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is Ajax verdedigend matig vandaag.
Dit Ajax komt tegen iedereen in de problemenquote:Op zondag 31 januari 2016 13:13 schreef Tagliano het volgende:
Godverdomme wat slecht, in de problemen komen tegen Roda
Maar we moeten er niet te dramatisch over doen toch?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dit Ajax komt tegen iedereen in de problemen
Hopelijk geen motortjes in de fietsen en niemand die te vroeg juicht.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:14 schreef Mani89 het volgende:
Zijn jullie allemaal ook zo zenuwachtig voor het WK Veldrijden straks?
Gastquote:Op zondag 31 januari 2016 13:14 schreef Mani89 het volgende:
Hebben daar nog mensen motortjes in de fietsen zitten of nietquote:Op zondag 31 januari 2016 13:14 schreef Mani89 het volgende:
Mathieu wint dat makkelijkquote:Op zondag 31 januari 2016 13:14 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zondag 31 januari 2016 13:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik niet, Wout wint toch.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:14 schreef Mani89 het volgende:
We gaan zo darten kijkenquote:Op zondag 31 januari 2016 13:14 schreef Mani89 het volgende:
Waarom juich jij voor een Belg?quote:
Zijn betovergrootoma zal wel voor een kwart Colombiaans zijn, ofzoquote:Op zondag 31 januari 2016 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom juich jij voor een Belg?
1) Weddenschapquote:Op zondag 31 januari 2016 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom juich jij voor een Belg?
Jij vergooit ook je talent door op foks te zittenquote:Op zondag 31 januari 2016 13:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
1) Weddenschap
2) Mathieu moet kappen met veldrijden want hij vergooit zijn talent. Daar is Mani het mee eens, weet ik toevallig.
Ja natuurlijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:17 schreef Tallie1982 het volgende:
Had die keeper die 2e goal niet gewoon moeten hebben?
Nee.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:17 schreef Tallie1982 het volgende:
Had die keeper die 2e goal niet gewoon moeten hebben?
Zo ken ik je weer.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga voetbal en darts kijken moet ik zeggen
je moet niksquote:Op zondag 31 januari 2016 13:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga voetbal en darts kijken moet ik zeggen
Schaatsen is geen sportquote:Op zondag 31 januari 2016 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga voor het schaatsen denk ik, hoe saai dat soms ook is.
Die moet gewoon positief zijn van de regisseur want FOX wil dat wij het SPECTACULAIR vindenquote:Op zondag 31 januari 2016 13:24 schreef VXXLL het volgende:
Het aantal gegeven voorzetten is een variabele voor de kwaliteit van de wedstrijd
Oke Toine
FOX lijkt net FOK!, MEER POSITIVITEITquote:Op zondag 31 januari 2016 13:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die moet gewoon positief zijn van de regisseur want FOX wil dat wij het SPECTACULAIR vinden
Foxie slaat alleen een beetje door, hier mag je tenminste nog iets dat slecht is gewoon slecht noemenquote:Op zondag 31 januari 2016 13:26 schreef VXXLL het volgende:
[..]
FOX lijkt net FOK!, MEER POSITIVITEIT
Gelukkig staat er een lekker rustige keeper achterquote:Op zondag 31 januari 2016 13:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
Samen met Eric "Ik speelde ooit een goede bekerfinale" Botteghin.
Comedy capers.
Die kan er echt geen reet van.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:29 schreef tompsv18 het volgende:
Vloet in de basis bij Cambuur. Topshow.
Met niet?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Toine is zo geforceerd zonder autocue.
Ik snap niet dat je bij een training met vuurwerk gooit, maar dom wicht inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:29 schreef Brammess het volgende:
"Ja laat ik tegen een vuurwerkbom trappen."Dom wicht.
quote:
Jullie kunnen niet tippen aan Opperkleurder.quote:
Eensquote:Op zondag 31 januari 2016 13:29 schreef Brammess het volgende:
"Ja laat ik tegen een vuurwerkbom trappen."Dom wicht.
IS ook.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:31 schreef Tagliano het volgende:
Leuk feitje: Roda heeft vaker geschoten dan Ajax
fox zegt 5 om 5quote:Op zondag 31 januari 2016 13:31 schreef Tagliano het volgende:
Gras is groenquote:Op zondag 31 januari 2016 13:31 schreef Tagliano het volgende:
Dan zei mijn site iets anders, maar eigenlijk net zo pijnlijkquote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 13:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
Ik vraag me af waar ze bij Ajax überhaupt op trainenquote:
Dominerenquote:Op zondag 31 januari 2016 13:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar ze bij Ajax überhaupt op trainen
Balletjes breedquote:Op zondag 31 januari 2016 13:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 januari 2016 13:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik Santos op 3 miljoen heb geschat?
quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Santos is 27 jaar, zal tussen de 2,5 en 3,5 miljoen kosten en heeft zij bewezen bij een (momenteel) subtopper.
Echt van Geel materiaal dus. Past perfect in het plaatje.
Overigens is hij natuurlijk wel beter dan wat er nu rondloopt bij jullie qua spitsen. Kuyt (waarschijnlijk) uitgezonderd. Ik snap ook echt niet waarom Feyenoord niet een rechtsbuiten zoekt en dan Kuyt in de spits gooit. Zou hij dat zelf niet willen?
In balbezit weten ze echt niet wat te doen.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat je niet zoveel gemist hebt, tenzij je jezelf van een brug af wil gooien maar nog net dat laatste stukje overtuiging zoektquote:
Jij bent een beetje domquote:Op zondag 31 januari 2016 13:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Prima prijs. Ik vergeet mijn skills als handelsman steeds.
Hij heeft op Twitter gepost hij 3 ton kost, Karel.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Prima prijs. Ik vergeet mijn skills als handelsman steeds.
Wel vaker? Alleen nog maar.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:42 schreef GGMM het volgende:
Badder zet zichzelf de laatste tijd wel vaker voor lul.
Ach, 3 ton of 3 miljoen, kleinigheidjes.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft op Twitter gepost hij 3 ton kost, Karel.
klaas is gewoon een troll, Badder daarentegen is oprecht domquote:Op zondag 31 januari 2016 13:42 schreef hafcfan het volgende:
Wie is dommer?
Badder of Klaas. Zet nu uw geld in.
17 januari:quote:Op zondag 31 januari 2016 13:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, 3 ton of 3 miljoen, kleinigheidjes.
quote:Santos laat aan FOX Sports weten dat hij voor een gelimiteerde transfersom van drie ton mag vertrekken uit Nijmegen. Ook bevestigt hij de interesse van meerdere clubs. 'Uit Engeland, Spanje, Duitsland en Nederland. Er zitten een paar mooie bij', glundert hij.
Vanaf morgen ben je weer weg van de foks toch?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, 3 ton of 3 miljoen, kleinigheidjes.
Nee, niet weg hoor, maar wel minder aanwezig.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vanaf morgen ben je weer weg van de foks toch?
Je mag weer werken?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, niet weg hoor, maar wel minder aanwezig.
Klaas was in het begin wel erg vermakelijkquote:Op zondag 31 januari 2016 13:43 schreef Sked het volgende:
[..]
klaas is gewoon een troll, Badder daarentegen is oprecht dom
Wat fijn dat we Badder hebben om ons allemaal voor te doen hoe we ons moeten gedragen.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:43 schreef Cavaliers het volgende:
Badder ging laatst een discussie aan over hoe een discussie gevoerd dient te worden.
Dat is ook weer zo.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:44 schreef Mani89 het volgende:
Doe niet zo naar tegen Badder. Alsof jullie nooit iets doms zeggen.
Dit zou Trump nooit zeggen.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:44 schreef Mani89 het volgende:
Doe niet zo naar tegen Badder. Alsof jullie nooit iets doms zeggen.
knjbquote:Op zondag 31 januari 2016 13:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Er is voor minder rood gegeven maarja Ajax, hč.
quote:Op zondag 31 januari 2016 13:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Iets doms? Dat klopt, louter waarheden.quote:
MADquote:Op zondag 31 januari 2016 13:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je mening geven zonder op de hoogte te zijn van bepaalde feiten is gewoon teringdomquote:Op zondag 31 januari 2016 13:47 schreef BadderHaring het volgende:
Sowieso, ik mis een nieuwsberichtje over een tweet van een speler van een flutclubje en noem daarom een verkeerde transferprijs. Boeiend.
Lucky kutjoden.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
dit is fok, een fout maken mag niet. Daarom zitten de ouders van Stijn ook niet op fok.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:47 schreef BadderHaring het volgende:
Sowieso, ik mis een nieuwsberichtje over een tweet van een speler van een flutclubje en noem daarom een verkeerde transferprijs. Boeiend.
quote:Op zondag 31 januari 2016 13:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dit is fok, een fout maken mag niet. Daarom zitten de ouders van Stijn ook niet op fok.
quote:Op zondag 31 januari 2016 13:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Je mening geven zonder op de hoogte te zijn van bepaalde feiten is gewoon teringdom
En daarna het vergeten is ook wel vermakelijkquote:Op zondag 31 januari 2016 13:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Je mening geven zonder op de hoogte te zijn van bepaalde feiten is gewoon teringdom
SAVAGEquote:Op zondag 31 januari 2016 13:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dit is fok, een fout maken mag niet. Daarom zitten de ouders van Stijn ook niet op fok.
Ja Sked.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ajax mist een type Huppertsquote:Op zondag 31 januari 2016 13:47 schreef Adames het volgende:
Sinkgraven, daar gaat het favorietje van LittleRabbit
Ik heb het idee dat jij niet zo onder de indruk bent van Ajax als ik je posts leesquote:
Typisch dat een PSV'er dit zegt.quote:
Is dit satire?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Veld ligt er goed bij. Knap van de grasmeester daar. Blijft toch een kunst om dat goed te krijgen met minder budget.
Vreemd ja, met kunstgrasquote:Op zondag 31 januari 2016 13:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Veld ligt er goed bij. Knap van de grasmeester daar. Blijft toch een kunst om dat goed te krijgen met minder budget.
Frank is het daarmee eensquote:
hopelijk sarcastischquote:Op zondag 31 januari 2016 13:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat doet er niet toe. Ajax mist de Limburgse gezelligheid. Het is allemaal veelte formeel zonder een lach of plezier.quote:
Niet Stijn dissen. Die heb ik net veren in de reet gestoken in het PSV-topic. Dat ga ik niet nu alweer terugnemen.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah is van een bepaalde supermarktketen he.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Feyenoord krijgt de pers een recept mee van de moeder van Jetro.
[ afbeelding ]
wie deelt nu die plaatjes uitquote:Op zondag 31 januari 2016 13:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah is van een bepaalde supermarktketen he.
met gezelligheid win je weer geen prijzenquote:Op zondag 31 januari 2016 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe. Ajax mist de Limburgse gezelligheid. Het is allemaal veelte formeel zonder een lach of plezier.
Tenzij je heel goed bentquote:Op zondag 31 januari 2016 13:53 schreef Adames het volgende:
[..]
met gezelligheid win je weer geen prijzen
En die politiekaartjes, van nog langer geleden.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:53 schreef Buitendam het volgende:
Dit verzamelen van kaarten doet mij denken aan het Pokemontijdperk op de basisschool.
Welke pokemon was jij dan?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:53 schreef Buitendam het volgende:
Dit verzamelen van kaarten doet mij denken aan het Pokemontijdperk op de basisschool.
Niet waar. Ajax mist een type Cocu.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ajax mist een type Pröpper, Guardado én Pereiro.
was wel een strakke actiequote:Op zondag 31 januari 2016 13:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En die politiekaartjes, van nog langer geleden.
plusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 januari 2016 13:55 schreef hafcfan het volgende:
Dybala niet één doelpunt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pereiro >
Wel een assistquote:Op zondag 31 januari 2016 13:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dybala niet één doelpunt.
Pereiro >
Werelds.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hoe spelen onze Amsterdamse vrienden?
Kut, zou het haast zaaddodend noemen.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
fantastisch, geloof die jaloerse haters hier nietquote:Op zondag 31 januari 2016 13:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
Had niet anders verwacht.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:57 schreef Adames het volgende:
[..]
fantastisch, geloof die jaloerse haters hier niet
Heb jij een grasmatfetisj?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vreemd dat die Riedewald zich verstapt, want veld ligt er gewoon goed bij.
Deze act siert je niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vreemd dat die Riedewald zich verstapt, want veld ligt er gewoon goed bij.
Net zoals altijd dus.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Door je Trump UI komen al je posts opeens heel schreeuwerig en dom op mij over
quote:Op zondag 31 januari 2016 14:01 schreef Noppie2000 het volgende:
Zou leuk zijn als Roda nog een keer scoort.
quote:Op zondag 31 januari 2016 14:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Door je Trump UI komen al je posts opeens heel schreeuwerig en dom op mij over
Ga je zo naar de kuip?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
Heerlijke pot voetbal. Alles zit erin: Passie, strijd, heerlijke combinaties, prachtig voetbal.
Snap ikquote:Op zondag 31 januari 2016 14:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nee, afgelopen donderdag wel geweest. Voorlopig wel weer genoeg.
Die zou ook zo met de vrouwen mee kunnen doen, net als Eidams.quote:
Halve finale in de Dutch Open. Op naar Lakeside winst.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die zou ook zo met de vrouwen mee kunnen doen, net als Eidams.
Jammer dat Toon in de kwartfinale is gestrand.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Halve finale in de Dutch Open. Op naar Lakeside winst.
Dik Trom.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jammer dat Toon in de kwartfinale is gestrand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |