Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
We eten een magnetronmaaltijd. Maar daar gaat het niet om, want ik heb net 6,5 liter heerlijke snert gemaakt ligt vast in de vriezer voor tijdens carnaval. Naast de 3 liter boueff bourguignon die ik gisteren gemaakt heb
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Vanmiddag: gebak, hapjes veel drankjes, uit eten, daarna veel hapjes en drankjes Morgenochtend ontbijtbuffet en lunchbuffet...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla