Zag laatst bij kassa dat de deskundigen die van de Lidl het beste vonden, zelf koop ik bijna nooit gerookte zalm. Die diepvriesmoten eet ik wel regelmatigquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:17 schreef Skeletor. het volgende:
Zo meteen "tapas" van geroosterd pompoenpitbrood. Erop Hongaarse Herz paprikaworst-kruidenroomkaas-rode snoeptomaat, rauwe ham-kruidenroomkaas-rode snoeptomaat, schapenbrie-gele snoeptomaat, camembert-gele snoeptomaat, ambachtelijke knakworst-Roemeense mosterd, Schotse gerookte zalm-kruidenroomkaas-rode snoeptomaat. Erbij nog meer snoeptomaatjes, banaan, peer.
Ben nog een pauper, ik heb niet veel kennis van de verschillende soorten gerookte zalm. Tot nu toe alleen Noorse gerookte zalm gehad. Nu dus de Schotse variant. Ik ben benieuwd naar het verschil!
Wat vinden jullie de lekkerste gerookte zalm en waar koop je die? Goedkoop-duurkoop of juist niet? Ervaringen, graag.
Grappig is dat, heb ik ook gelezen. Paar jaar geleden kwamen ze als slechtste uit de bus!quote:Op zondag 7 februari 2016 12:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zag laatst bij kassa dat de deskundigen die van de Lidl het beste vonden, zelf koop ik bijna nooit gerookte zalm. Die diepvriesmoten eet ik wel regelmatig
Vond em tegenvallen, flauw van smaak. Die met pittig gehakt of gegrilde groente is wel lekker.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:07 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
maar het is wél héél lekker
![]()
http://www.ah.nl/producte(...)nkname=all&ns_fee=0#
Klinkt ook goedquote:Op zondag 7 februari 2016 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Buurvrouw trakteerde op McDonald's: McKroket, friet en als toetje een mini magnum almond.
quote:Op zondag 7 februari 2016 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Klinkt ook goedik moet vaak lachen om jouw eetgewoontes
Ik hou van eten en snoepen en snaaien. Maar (wat meer) groente eten zou bij mij absoluut geen kwaad kunnenquote:Op zondag 7 februari 2016 21:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet kwaad bedoeld hoorje houdt wel van snaaien, ik ook..
quote:Op zondag 7 februari 2016 21:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Maar (wat meer) groente eten zou bij mij absoluut geen kwaad kunnen![]()
eet jij iedere dag brood als avondmaaltijd?quote:Op zondag 7 februari 2016 22:08 schreef Skeletor. het volgende:
"Tapas" van geroosterd pompoenpitbrood. Erop schapenbrie-schijfje komkommer, gerookte Schotse zalm-Philadelphia kruiden-gele snoeptomaat, rauwe ham-Philadelphia kruiden-rode snoeptomaat, coburgerham-Philadelphia kruiden-rode snoeptomaat en kalkoensalami-Philadelphia kruiden-rode snoeptomaat en één met een geel snoeptomaatje. Erbij vandaag wat cherrytomaten, banaan en peer.
Nee, dit is de snack voor het slapen gaan!quote:Op zondag 7 februari 2016 22:32 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
eet jij iedere dag brood als avondmaaltijd?
Mjam!quote:Op zondag 7 februari 2016 16:42 schreef Aphrodyte het volgende:
Er staan dadel - geitenkaas sambousa af te koelen
[ afbeelding ]
Heb ik in het vegetarisch eten topic geplaatstquote:
Thanks!quote:Op maandag 8 februari 2016 10:42 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Heb ik in het vegetarisch eten topic geplaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |