Vond em tegenvallen, flauw van smaak. Die met pittig gehakt of gegrilde groente is wel lekker.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:07 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
maar het is wél héél lekker
![]()
http://www.ah.nl/producte(...)nkname=all&ns_fee=0#
Klinkt ook goedquote:Op zondag 7 februari 2016 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Buurvrouw trakteerde op McDonald's: McKroket, friet en als toetje een mini magnum almond.
quote:Op zondag 7 februari 2016 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Klinkt ook goedik moet vaak lachen om jouw eetgewoontes
Ik hou van eten en snoepen en snaaien. Maar (wat meer) groente eten zou bij mij absoluut geen kwaad kunnenquote:Op zondag 7 februari 2016 21:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet kwaad bedoeld hoorje houdt wel van snaaien, ik ook..
quote:Op zondag 7 februari 2016 21:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Maar (wat meer) groente eten zou bij mij absoluut geen kwaad kunnen![]()
eet jij iedere dag brood als avondmaaltijd?quote:Op zondag 7 februari 2016 22:08 schreef Skeletor. het volgende:
"Tapas" van geroosterd pompoenpitbrood. Erop schapenbrie-schijfje komkommer, gerookte Schotse zalm-Philadelphia kruiden-gele snoeptomaat, rauwe ham-Philadelphia kruiden-rode snoeptomaat, coburgerham-Philadelphia kruiden-rode snoeptomaat en kalkoensalami-Philadelphia kruiden-rode snoeptomaat en één met een geel snoeptomaatje. Erbij vandaag wat cherrytomaten, banaan en peer.
Nee, dit is de snack voor het slapen gaan!quote:Op zondag 7 februari 2016 22:32 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
eet jij iedere dag brood als avondmaaltijd?
Mjam!quote:Op zondag 7 februari 2016 16:42 schreef Aphrodyte het volgende:
Er staan dadel - geitenkaas sambousa af te koelen
[ afbeelding ]
Heb ik in het vegetarisch eten topic geplaatstquote:
Thanks!quote:Op maandag 8 februari 2016 10:42 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Heb ik in het vegetarisch eten topic geplaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |