abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 januari 2016 @ 10:31:16 #251
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159534927
En dan zet ik nu het aluhoedje weer af. ;)
pi_159534937
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:30 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Om het door te trekken, ervan uitgaande dat de protocollen wel echt zijn, gaan 9/10 mensen de komende tijd dood hier.

Europa zal de eerste zijn, en dat is niet zo best.
Wat bedoel je met protocollen? Dat is geen wetgeving. Dat is net als etiquette. Of je begrijpt het. Of niet
  zondag 31 januari 2016 @ 10:34:09 #253
440653 BarryOSeven
pi_159534965
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:31 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat bedoel je met protocollen? Dat is geen wetgeving. Dat is net als etiquette. Of je begrijpt het. Of niet
Het gaat om dat boek wat ik daarboven als pdf postte.

"The protocols of the learned elders of Zion"

een manifest waardoor de Tsaren omver geworpen zijn in de Russische revolutie. Het is een document waarin in 20 protocollen beschreven staat hoe de Joden de wereld gaan overnemen en er een een wereld staat van willen maken met een absolute dictatuur aan de top.

Wie of wat is niet duidelijk en het wordt als "namaak" bestempeld. Toch komen de gebeurtenissen uit, al 100 jaar lang. Het is geschreven in 1890 of zo, en uitgebracht in 1905.

Helaas is het topic hier op fok gesloten daarover.
pi_159534999
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:34 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Het gaat om dat boek wat ik daarboven als pdf postte.

"The protocols of the learned elders of Zion"

een manifest waardoor de Tsaren omver geworpen zijn in de Russische revolutie. Het is een document waarin in 20 protocollen beschreven staat hoe de Joden de wereld gaan overnemen en er een een wereld staat van willen maken met een absolute dictatuur aan de top.

Wie of wat is niet duidelijk en het wordt als "namaak" bestempeld. Toch komen de gebeurtenissen uit, al 100 jaar lang. Het is geschreven in 1890 of zo, en uitgebracht in 1905.

Helaas is het topic hier op fok gesloten daarover.
Niet gezien. Ik ga het ook niet lezen. Maar wat heeft dat te maken met nu?
pi_159535025
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:28 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Nou ik probeer mijn best te doen dat in serieuze discussies dat niet te doen. Moet wel toegeven dat ik soms voor de leuk wel eens heel erg dwars ga liggen ja.
Meen me te herinneren dat je me ook ooit wat dingen toegeroepen had. In de tijd dat Gutmensch het nog goed deed. Maar dat is nu alweer een beetje uit. Maakt niet uit, maar bij uitdelen hoort ook incasseren.

Maar goed, heb jij me voor goed mens uitgemaakt en jij bent uitgemaakt voor iemand met een aluminium hoedje op het hoofd. Ik vind het voor de grimmige tijd nog relatief vriendelijk eigenlijk.
  zondag 31 januari 2016 @ 10:41:19 #256
440653 BarryOSeven
pi_159535040
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:37 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Niet gezien. Ik ga het ook niet lezen. Maar wat heeft dat te maken met nu?
Nou dat daarin beschreven staat dat waarom en hoe deze instroom van migranten plaats vindt.

Je vroeg naar een reden anders dan onkunde van de politici, nou die staat daar in.
  zondag 31 januari 2016 @ 10:42:26 #257
440653 BarryOSeven
pi_159535053
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:39 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Meen me te herinneren dat je me ook ooit wat dingen toegeroepen had. In de tijd dat Gutmensch het nog goed deed. Maar dat is nu alweer een beetje uit. Maakt niet uit, maar bij uitdelen hoort ook incasseren.

Maar goed, heb jij me voor goed mens uitgemaakt en jij bent uitgemaakt voor iemand met een aluminium hoedje op het hoofd. Ik vind het voor de grimmige tijd nog relatief vriendelijk eigenlijk.
Klopt, ik kan wel wat hebben hoor. ;) Excuses van het goedmens dan, dat ging wel eens links en rechts over de tafel ja, net als het aluhoedje.

Het is wel jammer, dat geldt ook voor het goedmens natuurlijk, dat het een soort van Godwin 2.0 is.

Je hele punt wordt zo ongeloofwaardig, terwijl er nog best wat in had kunnen zitten.
pi_159535115
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:42 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Klopt, ik kan wel wat hebben hoor. ;) Excuses van het goedmens dan, dat ging wel eens links en rechts over de tafel ja, net als het aluhoedje.

Het is wel jammer, dat geldt ook voor het goedmens natuurlijk, dat het een soort van Godwin 2.0 is.

Je hele punt wordt zo ongeloofwaardig, terwijl er nog best wat in had kunnen zitten.
Haha, geen punt natuurlijk, ik heb me nooit verdiept in de diepere betekenis, maar het klinkt vriendelijker dan wat je op straat hoort. Of in een voetbalstadion. Wat wel jammer is, is dat die terminologie (van beide kampen uiteraard) gelijk alle mogelijkheden tot discussie tot het minimum reduceert. Juist in deze tijden zonde wel.
  zondag 31 januari 2016 @ 10:51:25 #259
440653 BarryOSeven
pi_159535131
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:49 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Haha, geen punt natuurlijk, ik heb me nooit verdiept in de diepere betekenis, maar het klinkt vriendelijker dan wat je op straat hoort. Of in een voetbalstadion. Wat wel jammer is, is dat die terminologie (van beide kampen uiteraard) gelijk alle mogelijkheden tot discussie tot het minimum reduceert. Juist in deze tijden zonde wel.
Yup, het is inherent aan de druk die mensen naar de extremen van het politieke spectrum pusht denk ik.
pi_159535990
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 21:46 schreef Proximo het volgende:

[..]

Om vervolgens in een jarenlang juridisch getouwtrek te belanden.

Mensen aftuigen op het station werkt dan gewoon beter, het is niet alsof de mensen die crimineel rondhangen op stations een fuck geven om wat letters op papier, dus waarom zou jij?
In ieder geval maakt het aftuigen iets meer indruk en zou zomaar zelfs afschrikwekkend kunnen werken. Poehé!
  zondag 31 januari 2016 @ 11:54:20 #261
440653 BarryOSeven
pi_159536302
Kan iemand mij even quoten bij wijze van test? bedankt
  zondag 31 januari 2016 @ 11:55:16 #262
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_159536324
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 11:54 schreef BarryOSeven het volgende:
Kan iemand mij even quoten bij wijze van test? bedankt
:*
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  zondag 31 januari 2016 @ 11:57:33 #263
440653 BarryOSeven
pi_159536385
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 11:55 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

:*
Dank u ^O^
  zondag 31 januari 2016 @ 12:38:25 #264
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_159537327
quote:
3s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:00 schreef Re het volgende:

[..]

nou ja, we hebben ook IS laten ontstaan of de lentes etc... en ik vraag me nog steeds af hoe we nou toch zo worden ontwricht, ik zie vaak het woord wanhoop voorbij komen en denk dan... goh echt
Wij hebben hun landen niet alleen ontwricht maar zelfs geheel vernietigd.
The End Times are wild
  zondag 31 januari 2016 @ 12:47:52 #265
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_159537592
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:25 schreef BarryOSeven het volgende:
Deze heb ik in 2 avond uitgelezen, het is 100 pagina's politiek, maar zeer zeer integrerend.

http://ddickerson.igc.org(...)d_Elders_of_Zion.pdf

Als je het na het lezen nog ontkent zou ik graag met je verder praten over het hoe of wat. Helaas denk ik dat het zo zit. En als dat zo zit, nou houd je hart maar vast.

Hoop het dus niet
De protocollen van de Wijzen van Zion. Het Joodse complot tot wereldheerschappij en de ontaarding en vernietiging van het blanke ras...

Ik wil niets uitsluiten en het is een feit dat er bovenmatig veel Joden betrokken zijn bij het Cultureel Marxisme, dat toch wel als drijvende kracht achter het politiek-correctisme, de ontwrichting van het gezinsleven, het opheffen van de natiestaat en het faciliteren van de massa-immigratie zit.

Maar ik vind het niet logisch dat de Joden als geheel zouden samenspannen om Europa en de Europese volkeren ten onder te laten gaan. Als er iemand als eerste slachtoffer hiervan wordt dan zijn het de Joden wel. In gebieden waar de immigratie het meest voltooid is moeten de Joden vluchten. De immigratie vanuit Frankrijk naar Israël bereikte vorig jaar een hoogtepunt. Joden kunnen in Amsterdam en tientallen andere Europese steden niet meer veilig als Jood over straat. Waarom zouden Joden dit zichzelf aandoen?

Ook Israël zal het zeer moeilijk krijgen als Europa eenmaal voor een groot deel islamitisch is. Ze grenzen nu al in het Noorden, Oosten en Zuiden aan hun slecht gezinde islamitische volkeren. Hun enige uitweg is de Middellandse zee en Europa op een armlengte afstand. Als Europa islamitisch zou worden dan zijn ze aan alle kanten omgeven door mensen die hun vernietiging willen boven alles. Waarom zouden ze daar naar streven?

Nogmaals, ik wil niet uit politieke correctheid de Joden uitsluiten als de aanvoerders van een complot, maar het is gewoon niet logisch gezien vanuit het perspectief van hun eigen zelfbehoud.
The End Times are wild
  zondag 31 januari 2016 @ 12:52:28 #266
440653 BarryOSeven
pi_159537708
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:47 schreef LXIV het volgende:

[..]

De protocollen van de Wijzen van Zion. Het Joodse complot tot wereldheerschappij en de ontaarding en vernietiging van het blanke ras...

Ik wil niets uitsluiten en het is een feit dat er bovenmatig veel Joden betrokken zijn bij het Cultureel Marxisme, dat toch wel als drijvende kracht achter het politiek-correctisme, de ontwrichting van het gezinsleven, het opheffen van de natiestaat en het faciliteren van de massa-immigratie zit.

Maar ik vind het niet logisch dat de Joden als geheel zouden samenspannen om Europa en de Europese volkeren ten onder te laten gaan. Als er iemand als eerste slachtoffer hiervan wordt dan zijn het de Joden wel. In gebieden waar de immigratie het meest voltooid is moeten de Joden vluchten. De immigratie vanuit Frankrijk naar Israël bereikte vorig jaar een hoogtepunt. Joden kunnen in Amsterdam en tientallen andere Europese steden niet meer veilig als Jood over straat. Waarom zouden Joden dit zichzelf aandoen?

Ook Israël zal het zeer moeilijk krijgen als Europa eenmaal voor een groot deel islamitisch is. Ze grenzen nu al in het Noorden, Oosten en Zuiden aan hun slecht gezinde islamitische volkeren. Hun enige uitweg is de Middellandse zee en Europa op een armlengte afstand. Als Europa islamitisch zou worden dan zijn ze aan alle kanten omgeven door mensen die hun vernietiging willen boven alles. Waarom zouden ze daar naar streven?

Nogmaals, ik wil niet uit politieke correctheid de Joden uitsluiten als de aanvoerders van een complot, maar het is gewoon niet logisch gezien vanuit het perspectief van hun eigen zelfbehoud.
Dat is inderdaad waar ook ik mijn vraagtekens bij stel. Maar zouden we wel kunnen stellen dat de protocollen aardig parallel lopen met de werkelijkheid?

Het is dan nog niet zeker dat het dan ook daadwerkelijk geschreven is door de Joden, of dat het in die ernst uitgevoerd zal gaan worden.

Maar dan rest de vraag: Wie heeft dit geschreven?
pi_159537709
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:47 schreef LXIV het volgende:

[..]

Klinkt spannend. Heb het niet gelezen maar er zijn mensen die dit geloven?
  zondag 31 januari 2016 @ 12:55:24 #268
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_159537766
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:52 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dat is inderdaad waar ook ik mijn vraagtekens bij stel. Maar zouden we wel kunnen stellen dat de protocollen aardig parallel lopen met de werkelijkheid?

Het is dan nog niet zeker dat het dan ook daadwerkelijk geschreven is door de Joden, of dat het in die ernst uitgevoerd zal gaan worden.

Dat er in de protocollen dingen staan die nu gebeuren is opmerkelijk, zeker als je nagaat dat ze zeker 100 jaar oud zijn. Toen was Europa nog een zeer traditionele en religieuze maatschappij en de ideeën die daar verwoord worden waren destijds eigenlijk ondenkbaar en zo extreem dat ze niet relevant leken.

Ik heb wel eens gelezen dat ze geschreven zijn door de Tsaristische geheime dienst om de Joden in discrediet te brengen. Maar ongeacht de bron, het blijft een stuk met een opmerkelijke inhoud.

Toch geloof ik niet dat de Joden op onze vernietiging uit zijn want dat zou indirect hun eigen vernietiging betekenen.
The End Times are wild
  zondag 31 januari 2016 @ 12:56:15 #269
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_159537781
quote:
10s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Klinkt spannend. Heb het niet gelezen maar er zijn mensen die dit geloven?
Hele volksstammen. Eerst Oost-Europa, toen het Westen en nu vooral in de Islamitische wereld, met een paar uitschieters naar het Westen.
The End Times are wild
pi_159537822
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:56 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hele volksstammen. Eerst Oost-Europa, toen het Westen en nu vooral in de Islamitische wereld, met een paar uitschieters naar het Westen.
Bizar. Maar ja er zijn ook mensen die geloven dat we worden geregeerd door een stel hagedissen...
  zondag 31 januari 2016 @ 12:59:36 #271
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_159537887
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bizar. Maar ja er zijn ook mensen die geloven dat we worden geregeerd door een stel hagedissen...
Ja. En die zijn daar ook serieus in. Alleen denk ik dat die theorie toch nog net wat buitenissiger is en daarom minder aantrekkelijk of potientieel gevaarlijk.
The End Times are wild
  zondag 31 januari 2016 @ 13:00:55 #272
440653 BarryOSeven
pi_159537931
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat er in de protocollen dingen staan die nu gebeuren is opmerkelijk, zeker als je nagaat dat ze zeker 100 jaar oud zijn. Toen was Europa nog een zeer traditionele en religieuze maatschappij en de ideeën die daar verwoord worden waren destijds eigenlijk ondenkbaar en zo extreem dat ze niet relevant leken.

Ik heb wel eens gelezen dat ze geschreven zijn door de Tsaristische geheime dienst om de Joden in discrediet te brengen. Maar ongeacht de bron, het blijft een stuk met een opmerkelijke inhoud.

Toch geloof ik niet dat de Joden op onze vernietiging uit zijn want dat zou indirect hun eigen vernietiging betekenen.
Je weet dat, ook volgens het protocol, de schrijvende groep in staat is ook zelf op te offeren om het doel te bereiken?
  zondag 31 januari 2016 @ 13:02:30 #273
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_159537968
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 13:00 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Je weet dat, ook volgens het protocol, de schrijvende groep in staat is ook zelf op te offeren om het doel te bereiken?
Maar ten gunste van wie dan? Europa is het licht der wereld. Zonder Europa gaat het licht in de wereld uit en valt de wereld op z'n best terug naar de middeleeuwen. Wie zou daar belang bij hebben?
Het zal toch geen vernietiging om de vernietiging zijn? Ieder complot heeft als uiteindelijk doel de eigen belangen na te streven en ik kan me niet voorstellen wiens belangen hiermee gediend zouden zijn.
The End Times are wild
  zondag 31 januari 2016 @ 13:09:12 #274
440653 BarryOSeven
pi_159538158
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 13:02 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar ten gunste van wie dan? Europa is het licht der wereld. Zonder Europa gaat het licht in de wereld uit en valt de wereld op z'n best terug naar de middeleeuwen. Wie zou daar belang bij hebben?
Het zal toch geen vernietiging om de vernietiging zijn? Ieder complot heeft als uiteindelijk doel de eigen belangen na te streven en ik kan me niet voorstellen wiens belangen hiermee gediend zouden zijn.
Zoals ik al schreef: Israel is een farce voor de Buhne. Het werkelijke punt van controle ligt volgens de protocollen in Europa.

Het doel zou zijn de Goyim zo te verwarren en te vernederen dat ze vrijwillig de soevereiniteit op gaan geven aan de ultieme machthebbers wie dat ook moge zijn.

Maar goed ik moet er meer over studeren merk ik al. Het uiteindelijke doel zou in ieder geval zijn:

De schrijvende groep wereldcontrole te geven, en de rest als cattle te zien en te gebruiken voor eigen gewin.
pi_159539940
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:52 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Het punt met de Protocollen is dat waar het enerzijds geverifieerde propaganda is, het anderzijds weer geplagieerd is uit oudere werken welke eveneens propagandistisch van aard waren maar het zo probeerde te beschrijven dat dit niet boven wat zou komen. Wat dat betreft is het, als je het antisemitisme weglaat, gewoon een voorbeeld van hoe een kleine groep absolute controle kan uitoefenen.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')