Heb het opgezocht, dit is de tekst:quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:59 schreef Kissinger89 het volgende:
Hoe gaat dat lied dat nu in het stadion rondgaat, ik ken alleen de idiote versie die Utrecht die straf opleverde tegen Ajax, maar is er nu een andere tekst??
Ahquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb het opgezocht, dit is de tekst:
Mijn vader die werkt bij Philips,
Mijn moeder die werkt op Strijp-S,
En samen maken ze daar lampen,
Van Philips die branden het best!
Ik vrees van niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zal die volgend seizoen nog bij PSV spelen denken jullie?
Hij wilde toch blijven?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ga er maar van uit van niet. Anders valt het zo tegen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geen idee, maar er zal genoeg interesse zijn denk ik.quote:
lafquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ga er maar van uit van niet. Anders valt het zo tegen.
Dit heet ook wel indekken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ga er maar van uit van niet. Anders valt het zo tegen.
Had jij het ook al verwacht?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:08 schreef Zorro het volgende:
Zo, het gebruikelijke tegendoelpunt is ook weer gevallen.
Ik leer het al.quote:
Davy is het niet met je eensquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De Graafschap komt toch niet terug.
Het zou me hogelijk verbazen als het niet kwam, laat ik het zo stellen.quote:
In thuiswedstrijden zei hij waarschijnlijk. Althans, dat las ik ergensquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:11 schreef Zorro het volgende:
PSV heeft nu 7x meer gescoord dan ajax. Vandaag zie ik 3 doelpunten. Toch zag ik gisteren in VI dat de Boer zei dat ajax het meest had gescoord van allemaal. Hoe kan dat?
De Boer is gewoon gestoord.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:11 schreef Zorro het volgende:
PSV heeft nu 7x meer gescoord dan ajax. Vandaag zie ik 3 doelpunten. Toch zag ik gisteren in VI dat de Boer zei dat ajax het meest had gescoord van allemaal. Hoe kan dat?
Ajax domineert vaker dan PSV.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:11 schreef Zorro het volgende:
Ik ga voor dit antwoord.quote:
Ja leuk voor Ajax. PSV had er in 2013 103 gemaakt en werd geen kampioen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:11 schreef Zorro het volgende:
aantal tegendoelpunten zegt vaak meer ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja leuk voor Ajax. PSV had er in 2013 103 gemaakt en werd geen kampioen.
Er gaat hier iets mis.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:11 schreef Zorro het volgende:
Doelsaldo nog meer wss.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
aantal tegendoelpunten zegt vaak meer ja.
Ik heb er geen diepgaand onderzoek naar verricht, maar ik heb eens ergens gelezen dat de kampioen bijna altijd de minste tegengoals heeft. Bijna he.quote:
Gewaagd.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dan neemt GGMM een De Graafschap ui voor 1 week.
Dan neem ik een van de Pavert UIquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Als dit 3-3 wordt, denk ik dat we Cavaliers voorlopig niet terugzien.
Too late.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dan neem ik een van de Pavert UI
ok? ok? ok?
Goed topic.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:24 schreef Cavaliers het volgende:
VBL / Gastķn Pereiro #1 nieuwe ster van de Eredivisie
- Scoort gemiddeld één keer per 90 minuten.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:25 schreef Pascalus het volgende:
Nu gaat Cavaliers zijn Pereiro act weer opvoeren.
quote:
Koller?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:29 schreef Cavaliers het volgende:
Hoe Pereiro in zo'n kleine ruimte én zijn man wegspeelt met een schijnbeweging én de keeper omspeelt is iets wat alleen de grote spelers kunnen.
De Graafschap > Feyenoordquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
De Graafschap heeft nu vijf keer gescoord tegen PSV dit seizoen.
Feyenoord deed dit maar één keer.
De Graafschap heeft dan ook meer kwaliteit in de selectie.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
bedankt hansquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:32 schreef Zorro het volgende:
Narsingh heeft ook alleen maar de meeste sprints omdat Willems invaller is.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:32 schreef Zorro het volgende:
Narsingh heeft ook alleen maar de meeste sprints omdat Willems invaller is.
Ze speelden dan ook wel als een patatjequote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:35 schreef Cavaliers het volgende:
Een fluitconcert voor NEC. Hoe debiel is dat?
Succes stijgt mensen naar het hoofd. Zie Heracles vorig weekend.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:35 schreef Cavaliers het volgende:
Een fluitconcert voor NEC. Hoe debiel is dat?
Dus? Je staat vijfde, als promovendus.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze speelden dan ook wel als een patatje
Ja uiteraard is het belachelijk, dat snap ik ook wel. Het is alleen niet zo dat er nou lekker gevoetbald wordt ofzo.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dus? Je staat vijfde, als promovendus.
VOETBALGOGMEquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:43 schreef Tagliano het volgende:
John wil graag Jahanbakhsh in De Kuip zien
Daar is ie een half jaar te laat meequote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:43 schreef Tagliano het volgende:
John wil graag Jahanbakhsh in De Kuip zien
Hij heeft een leuke voorzet, dus we halen hem naar de Kuipquote:
Hoe heb jij Vitesse-Excelsior beleefd?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar is ie een half jaar te laat mee
Ik ga er geen woorden meer aan vuil makenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe heb jij Vitesse-Excelsior beleefd?
Waarom werd Ibarra uitgefloten? Hij zat er gewoon doorheen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken
Dat is misschien wel de beste samenvatting van de wedstrijd jaquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken
Ibarra werd niet uitgefloten, er werd gefloten omdat niet Brown eraf werd gehaald.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom werd Ibarra uitgefloten? Hij zat er gewoon doorheen.
Apart.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ibarra werd niet uitgefloten, er werd gefloten omdat niet Brown eraf werd gehaald.
Daar kan ik ze geen ongelijk in geven.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Rob Maas kan in de Gelredome niks meer goed doen.
Hoeveel slechte wedstrijden moeten bepaalde spelers nog spelen voordat Maas ingrijpt?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar kan ik ze geen ongelijk in geven.
Mensen die in hun eigen wereld leven, zijn alleen intern af te stoppen tenzij die hem ook stevig omarmen. Zie Ajax.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoeveel slechte wedstrijden moeten bepaalde spelers nog spelen voordat Maas ingrijpt?
Ron de Rijk is na Theo Reitsma (die gelukkig met pensioen is) mijn minst favoriete commentator.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:50 schreef Tagliano het volgende:
Ron de Rijk met een walgelijke geforceerde lach
Ron de Rijk probeert de kijker tussen de regels door zijn mening op te dringen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ron de Rijk is na Theo Reitsma (die gelukkig met pensioen is) mijn minst favoriete commentator.
Samen met Oldenburgerquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ron de Rijk is na Theo Reitsma (die gelukkig met pensioen is) mijn minst favoriete commentator.
Neuh, niet tussen de regels doorquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ron de Rijk probeert de kijker tussen de regels door zijn mening op te dringen.
Ik ben groot fan van Ron de Rijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ron de Rijk probeert de kijker tussen de regels door zijn mening op te dringen.
Je zou die gozer vanavond nog moeten ontslaan als hoofdtrainer. Vier wedstrijden, vier wanprestaties.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die in hun eigen wereld leven, zijn alleen intern af te stoppen tenzij die hem ook stevig omarmen. Zie Ajax.
Dat lieg je.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van Ron de Rijk.
Wat doet hij echt anders dan Bosz?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Je zou die gozer vanavond nog moeten ontslaan als hoofdtrainer. Vier wedstrijden, vier wanprestaties.
Hoe vond je het spel van Excelsior?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Je zou die gozer vanavond nog moeten ontslaan als hoofdtrainer. Vier wedstrijden, vier wanprestaties.
Gekloot met Kashia en Leerdam. Wisselbeleid is echt heel matig en de vijf seconden regel bijv. lijkt helemaal weg.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat doet hij echt anders dan Bosz?
Behalve dat gekloot met Kashia
Niet op gelet. Was te druk met me ergeren.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe vond je het spel van Excelsior?
Toch vreemd dat dat drukzetten meteen weg is als de trainer weggaatquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Gekloot met Kashia en Leerdam. Wisselbeleid is echt heel matig en de vijf seconden regel bijv. lijkt helemaal weg.
Dan zou je je natuurlijk nooit in de 46e minuut laten wisselenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Slimmigheidje, je speler in de 55ste minuut wisselen in plaats van in de rust voor tijdwinst.
Ik ben nog steeds fan van Ron de Rijk.
Bosz was veel feller, ook in zijn coaching tijdens de wedstrijd en die durfde een speler er ook gewoon naast te zetten na twee slechte wedstrijden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch vreemd dat dat drukzetten meteen weg is als de trainer weggaat
Dat is wel waar ja. Qua uitstraling is het een behoorlijke zoutzak welquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Bosz was veel feller, ook in zijn coaching tijdens de wedstrijd en die durfde een speler er ook gewoon naast te zetten na twee slechte wedstrijden.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een gelul van Ron de Rijk weer. Wat een gedrocht van een vent is het ook.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ron de Rijk één van de beste?
Ik ga mijzelf geen eens sherlocken op Ron de Rijk. Dat kunnen de servers niet aan denk ik
https://www.thuisserver.n(...)t_name=&date_month=0quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was in 2014. Zowel Ron als ik zijn naar elkaar gegroeid in de tussentijd.
Vitesse heeft heel veel jonge jongens, die hebben blijkbaar meer aanwijzingen nodig dan Maas ze (tot nu toe) kan geven. De enige spelers die het niet verleerd zijn zijn Nakamba, Ibarra en Vakoquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja. Qua uitstraling is het een behoorlijke zoutzak wel
Kan nog best groeien natuurlijk, niet te snel oordelenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Vitesse heeft heel veel jonge jongens, die hebben blijkbaar meer aanwijzingen nodig dan Maas ze (tot nu toe) kan geven. De enige spelers die het niet verleerd zijn zijn Nakamba, Ibarra en Vako
Ben ik een keer positief ingesteld kom jij weer met je zuurkoolquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)t_name=&date_month=0
Morgen ben ik er vanaf 12:30 weer om azijn over je beeldscherm te gooien.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben ik een keer positief ingesteld kom jij weer met je zuurkool
Azijnpisser. Tijd voor een doelpunt.
Maas blijft tot de zomer sowieso wel zitten. Maar hij moet de boel toch echt wel aan de praat kunnen krijgen lijkt me, er zitten te veel goede voetballers in de selectie om op dit niveau verder te gaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan nog best groeien natuurlijk, niet te snel oordelen
Drie verschillende trainers in een jaar is ook niet alles natuurlijk. En als het je teveel wordt pak je er even een willekeurig interview met De Boer bij en weet je dat het eigenlijk wel meevaltquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Maas blijft tot de zomer sowieso wel zitten. Maar hij moet de boel toch echt wel aan de praat kunnen krijgen lijkt me, er zitten te veel goede voetballers in de selectie om op dit niveau verder te gaan.
Dat is al net zo vreselijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Drie verschillende trainers in een jaar is ook niet alles natuurlijk. En als het je teveel wordt pak je er even een willekeurig interview met De Boer bij en weet je dat het eigenlijk wel meevalt
Minstens. Tevens staat Van der Voort 110 te gooien tegen Anderson, kijktipquote:
Laatste weken is ie wel veel constanter.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://streamable.com/ihog
https://streamable.com/lse2
Jeugdzonden.
Ik heb op het WK weer genoeg darts gezien voor de komende maanden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Minstens. Tevens staat Van der Voort 110 te gooien tegen Anderson, kijktip
Ik doe met je mee, wel om een andere reden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb op het WK weer genoeg darts gezien voor de komende maanden.
Eerste helft was PSV gewoon goed.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar t was mooi weer kut bij PSV. Wat had Guardado uiteindelijk? Gewoon een lichte overstrekking hoop ik?
Ja maar het kan geen 90 minuten lang goed.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste helft was PSV gewoon goed.
Veel blessures in die wedstrijdquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar het kan geen 90 minuten lang goed.
Jankabash
90 minuten goed spelen is onmogelijk, voor elk team. Alleen verdwijnt de inzet bij PSV volledig als het 3-0 staat.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar het kan geen 90 minuten lang goed.
Jankabash
Behalve bij Guardado. Als die langer dan een paar weken out is kunnen we de schaal alsnķg naar Amsterdam sturenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
90 minuten goed spelen is onmogelijk, voor elk team. Alleen verdwijnt de inzet bij PSV volledig als het 3-0 staat.
Doe niet zo nichterig. Je overschat Ajax enorm.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Behalve bij Guardado. Als die langer dan een paar weken out is kunnen we de schaal alsnķg naar Amsterdam sturen
Zonder Guardado wordt je middenveld overlopen helaas.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe niet zo nichterig. Je overschat Ajax enorm.
5-3-2.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonder Guardado wordt je middenveld overlopen helaas.
Daar hebben we de aanvallers niet voor. (De Jong kan dan niks) Misschien Pereiro - Lestienne. 4-4-2 zou wel kunnen met Pereiro en Lestienne.quote:
Wat kan De Jong precies niet?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar hebben we de aanvallers niet voor. (De Jong kan dan niks) Misschien Pereiro - Lestienne. 4-4-2 zou wel kunnen met Pereiro en Lestienne.
Hai Skedquote:
Die heeft aanvoer van de zijkant nodig. Door het centrum brengt ie denk ik niet voldoende om zijn positie te rechtvaardigen.quote:
Met name de eerste helft primaquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai Sked
Nou inderdaad. Weet niet wat er veranderd is met winterstop maar euhhh niks mis mee. Al kan ik niet zien hoe ze spelen, maar ze winnen.
Een goede coach doet wonderenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai Sked
Nou inderdaad. Weet niet wat er veranderd is met winterstop maar euhhh niks mis mee. Al kan ik niet zien hoe ze spelen, maar ze winnen.
Willems en Arias als wingbacks. Pereiro in vrije rol achter de voorste twee. Pröpper doorschuivend bijtijds.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft aanvoer van de zijkant nodig. Door het centrum brengt ie denk ik niet voldoende om zijn positie te rechtvaardigen.
Top. Kan me herinneren dat het begin van het seizoen niet altijd om aan te kijken was.quote:
True that!quote:
Pereiro - Hendrix - Propper op het middenveld?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willems en Arias als wingbacks. Pereiro in vrije rol achter de voorste twee. Pröpper doorschuivend bijtijds.
Pereiroquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pereiro - Hendrix - Propper op het middenveld?
Ew.
Fuck balans. Gewoon aanvallen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hendrix - Guardado - Propper is voor de balans gewoon zo'n goed middenveld. Ik denk dat Schaars als vervanger van Guardado nog het minst slechte is..
Ach Esteban was ook een grabbelaar. Maar ik heb gemist waarom Coutinho niet meer de eerste keus isquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:30 schreef Cavaliers het volgende:
Rochet is echt een clown, hoe heb je dat in godsnaam bij Danubio weg kunnen plukken..?
Zelfs tijdens wedstrijden van zijn cluppie Feyenoord is hij in andere oorden te vinden om te analyseren, genot.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu nog even genieten van John de Wolf
Meesterscout voor zijn club. Hij heeft in de rust Jahanbakhsh al goed genoeg bevonden voor Feyenoordquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs tijdens wedstrijden van zijn cluppie Feyenoord is hij in andere oorden te vinden om te analyseren, genot.
Sinkgraven in de basis, jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 31 januari 2016 11:26 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Van de Beek wel in de selectie en Serero niet, heerlijk man. Tevens lijkt El Ghazi in de spits te spelen en Milik erachter
Dat is absoluut een positief punt ja, al zou hij volgens Grueter een vrije rol vanaf rechts hebben. Benieuwd hoe dat uitpaktquote:Op zondag 31 januari 2016 11:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Sinkgraven in de basis, jaaaaaaaaaaaaaa
De kansen voor Roda stijgenquote:Op zondag 31 januari 2016 11:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is absoluut een positief punt ja, al zou hij volgens Grueter een vrije rol vanaf rechts hebben. Benieuwd hoe dat uitpakt
Het komt eigenlijk neer op een verkapte 4-4-2 als het klopt wat Grueter zegtquote:Op zondag 31 januari 2016 11:32 schreef Cavaliers het volgende:
De Boer maakt het wel erg ingewikkeld allemaal. Hopelijk faalt het schromelijk.
Maar we volgen nog steeds de filosofie van Cruijff.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het komt eigenlijk neer op een verkapte 4-4-2 als het klopt wat Grueter zegt
quote:Op zondag 31 januari 2016 11:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar we volgen nog steeds de filosofie van Cruijff.
Zoiets jatwitter:jopvankempen twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 16:09:43Van Wijk: “Wij onderschrijven Plan Cruijff. Bij de vertaling naar de uitvoering van Plan Cruijff is er verschil van inzicht met Cruijff.” reageer retweet
Geen van tweeën.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kijken we naar Cambuur of Feyenoord vanmiddag?
Jij kijkt naar het WK Veldrijden?quote:
Vanzelfsprekend.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij kijkt naar het WK Veldrijden?
Lastige keuze, veel verschil in niveau zal er niet zijn tussen beide wedstrijden.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een beetje van allebei waarschijnlijkquote:Op zondag 31 januari 2016 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk naar Cambuur.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
twitter:rodajckerkrade twitterde op zondag 31-01-2016 om 11:26:40Opstelling Roda JC Kerkrade: Van Leer • Milec, Swinkels, Buijs, Van Peppen • Gúllon, Inceman, Zhukov, Van Hyfte • Peterson, Poepon. #rodaja reageer retweet
Wie zijn dat allemaal man.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:03 schreef Tagliano het volgende:
twitter:rodajckerkrade twitterde op zondag 31-01-2016 om 11:26:40Opstelling Roda JC Kerkrade: Van Leer • Milec, Swinkels, Buijs, Van Peppen • Gúllon, Inceman, Zhukov, Van Hyfte • Peterson, Poepon. #rodaja reageer retweet
Waarom voer jij op FOK! een jihad tegen FC Groningenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen zijn minderwaardig als ze naar PEC Zwolle - FC Groningen gaan kijken.
Ik heb een mannetje of 3 a 4 ook nooit live zien spelenquote:Op zondag 31 januari 2016 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie zijn dat allemaal man.
Waarom speelt Faik niet?
Ik voer een kruistocht tegen trainers als Erwin van de Looi.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom voer jij op FOK! een jihad tegen FC Groningen
twitter:Squawka twitterde op zondag 31-01-2016 om 12:06:06ON THIS TRANSFER DAY: In 2011, Luis Suarez joined Liverpool from Ajax for a Ŗ22.7m fee. https://t.co/pLKmcaBVyI reageer retweet
Dat is bij uitstek een figuur waar je niet eens naar moet luisteren. Zoals vrijwel iedereen bij Foxiequote:Op zondag 31 januari 2016 12:07 schreef hafcfan het volgende:
Zei Botox Ronny nou serieus dat ADO in vorm is?
Altijd wel leuk om te zien hoe mad hij wordt als Ajax niet wint. Vent heeft geen enkele objectiviteit.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is bij uitstek een figuur waar je niet eens naar moet luisteren. Zoals vrijwel iedereen bij Foxie
Vooruit dan maarquote:Op zondag 31 januari 2016 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voer een kruistocht tegen trainers als Erwin van de Looi.
Dat zie ik nooit, want analyses bij Foxiequote:Op zondag 31 januari 2016 12:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Altijd wel leuk om te zien hoe mad hij wordt als Ajax niet wint. Vent heeft geen enkele objectiviteit.
Luister alsjeblieft niet serieus naar Frank, dat wordt de dood voor je hersenenquote:Op zondag 31 januari 2016 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Excelsior kreeg 2 mogelijkheden ofzo?
Laten we nou even afwachten hoe dit uitpakt in plaats van gelijk weer met modder te gooien. Hup Ajax!quote:Op zondag 31 januari 2016 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
'Verwacht veel op helft Roda te spelen. Dan liever twee spelers centraal voorin, kunnen we sneller diepte zoeken'
[ afbeelding ]
Een Trump-UIquote:Op zondag 31 januari 2016 12:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laten we nou even afwachten hoe dit uitpakt in plaats van gelijk weer met modder te gooien. Hup Ajax!
Zware nacht gehad?quote:Op zondag 31 januari 2016 12:13 schreef Cavaliers het volgende:
Ik sluit niet uit dat ik tijdens de wedstrijd gewoon in slaap val.
Verander jij je UI eens.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laten we nou even afwachten hoe dit uitpakt in plaats van gelijk weer met modder te gooien. Hup Ajax!
Dommigheid kent geen tijd maar ik probeer met mijn UI dit forum nog enig niveau te geven.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een Trump-UI.
Hoe laag kun je zinken, Mani.
Mario zat dan ook gisteren bij de walgelijke Eretribune.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:16 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord speelt vandaag en Mario Been is niet te gast. Ik bel de krant.
Hij kan nieuw puntenverlies niet meer aan zien, denk ikquote:Op zondag 31 januari 2016 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mario zat dan ook gisteren bij de walgelijke Eretribune.
Marioquote:Op zondag 31 januari 2016 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mario zat dan ook gisteren bij de walgelijke Eretribune.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |