Heb het opgezocht, dit is de tekst:quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:59 schreef Kissinger89 het volgende:
Hoe gaat dat lied dat nu in het stadion rondgaat, ik ken alleen de idiote versie die Utrecht die straf opleverde tegen Ajax, maar is er nu een andere tekst??
Ahquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb het opgezocht, dit is de tekst:
Mijn vader die werkt bij Philips,
Mijn moeder die werkt op Strijp-S,
En samen maken ze daar lampen,
Van Philips die branden het best!
Ik vrees van niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zal die volgend seizoen nog bij PSV spelen denken jullie?
Hij wilde toch blijven?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ga er maar van uit van niet. Anders valt het zo tegen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geen idee, maar er zal genoeg interesse zijn denk ik.quote:
lafquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ga er maar van uit van niet. Anders valt het zo tegen.
Dit heet ook wel indekken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ga er maar van uit van niet. Anders valt het zo tegen.
Had jij het ook al verwacht?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:08 schreef Zorro het volgende:
Zo, het gebruikelijke tegendoelpunt is ook weer gevallen.
Ik leer het al.quote:
Davy is het niet met je eensquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De Graafschap komt toch niet terug.
Het zou me hogelijk verbazen als het niet kwam, laat ik het zo stellen.quote:
In thuiswedstrijden zei hij waarschijnlijk. Althans, dat las ik ergensquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:11 schreef Zorro het volgende:
PSV heeft nu 7x meer gescoord dan ajax. Vandaag zie ik 3 doelpunten. Toch zag ik gisteren in VI dat de Boer zei dat ajax het meest had gescoord van allemaal. Hoe kan dat?
De Boer is gewoon gestoord.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:11 schreef Zorro het volgende:
PSV heeft nu 7x meer gescoord dan ajax. Vandaag zie ik 3 doelpunten. Toch zag ik gisteren in VI dat de Boer zei dat ajax het meest had gescoord van allemaal. Hoe kan dat?
Ajax domineert vaker dan PSV.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:11 schreef Zorro het volgende:
Ik ga voor dit antwoord.quote:
Ja leuk voor Ajax. PSV had er in 2013 103 gemaakt en werd geen kampioen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:11 schreef Zorro het volgende:
aantal tegendoelpunten zegt vaak meer ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja leuk voor Ajax. PSV had er in 2013 103 gemaakt en werd geen kampioen.
Er gaat hier iets mis.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:11 schreef Zorro het volgende:
Doelsaldo nog meer wss.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
aantal tegendoelpunten zegt vaak meer ja.
Ik heb er geen diepgaand onderzoek naar verricht, maar ik heb eens ergens gelezen dat de kampioen bijna altijd de minste tegengoals heeft. Bijna he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |