abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159601991
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:50 schreef Awsom het volgende:

[..]

Deze man :') :D
Ook gerapporteerd.
-He who makes peacefull revolution impossible, makes violent revolution inevitable-<br />John F Kennedy
<a href="http://www.harpersbazaar.nl/cultuur-reizen/news/a2125/onderzoek-taalpuristen-zijn-vreselijke-mensen/" rel="nofollow" target="_blank">http://www.harpersbazaar.(...)n-vreselijke-mensen/</a>
pi_159602012
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:51 schreef D1990 het volgende:

[..]

Ook gerapporteerd.
:'(
  dinsdag 2 februari 2016 @ 18:59:59 #78
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_159605788
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:59 schreef AchJa het volgende:

[..]

Huilen... :') _O-
Je zal m maar in je groep krijgen, of erger nog(als wonderen bestaan) voor je groep.
  woensdag 3 februari 2016 @ 01:27:05 #80
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_159613675
:+
  woensdag 3 februari 2016 @ 10:39:58 #81
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_159616722
Eindelijk dit topic eens gelezen _O-
pi_159619231
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:46 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Je zal m maar in je groep krijgen, of erger nog(als wonderen bestaan) voor je groep.
Heb dan ook geen interesse om bevelen te volgen van minderwaardig afval.
-He who makes peacefull revolution impossible, makes violent revolution inevitable-<br />John F Kennedy
<a href="http://www.harpersbazaar.nl/cultuur-reizen/news/a2125/onderzoek-taalpuristen-zijn-vreselijke-mensen/" rel="nofollow" target="_blank">http://www.harpersbazaar.(...)n-vreselijke-mensen/</a>
  woensdag 3 februari 2016 @ 13:08:37 #83
445329 detaris
pi_159619965
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 12:36 schreef D1990 het volgende:

[..]

Heb dan ook geen interesse kans om bevelen te volgen van minderwaardig afval mensen die wel een opleiding hebben afgerond.
Kneusje :')
pi_159620265
quote:

[..]

Reported voor belediging.
pi_159622439
quote:

[..]

pi_159624185
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 13:20 schreef Awsom het volgende:

[..]

Reported voor belediging.
Rapporteer je ook gelijk even de andere die mij beledigen? Of ben je daar selectief in?
pi_159625323
quote:

[..]

Tuurlijk knul, maar je mag ook gewoon toegeven dat je denkt t gewoon niet te fixen.
pi_159626200
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 15:47 schreef D1990 het volgende:

[..]

Rapporteer je ook gelijk even de andere die mij beledigen? Of ben je daar selectief in?
Goh, ook hier ben je in staat om binnen een paar dagen tijd iedereen tegen je in het harnas te jagen...

De hele wereld is gek behalve Do1990...
pi_159627283
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 15:47 schreef D1990 het volgende:

[..]

Ik ben heel selectief, net zoals Defensie.
pi_159627328
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:53 schreef AchJa het volgende:

[..]

Jij bent nu 25/26? Ook wel een beetje laat om te verzinnen dat je bij defensie wil gaan werken...
Dus jij schat de kansen vrij klein in dat iemand van die leeftijd nog bij defensie aan de slag kan?.

Ik zit in dezelfde situatie als TS, behalve dat ik wel een MBO 3 heb.

Was gister bij een voorlichting/sport dag van pantser infanterie en ik vond het echt geweldig.. was een van de weinig die echt alles gaf en de militairen/instructeurs vonden dat geweldig.

Het enige waar ik mee zit is het feit dat ik liever als soldaat begin dan als onderofficier omdat ik niet echt goed ben in mezelf verkopen.. dus zo een gesprek met een commissie voor mij zie ik niet zitten omdat ik pas echt mezelf overtuigend kan verkopen als ik ergens ervaring in heb.
Waz met jou!
pi_159628440
Prachtig topic geworden. Het leuke is dat als je, strict ontopic bekeken, terug leest en inhoudelijk kijkt naar wat D1990 schrijft over het inwinnen van informatie bij meerdere bronnen hij helemaal gelijk heeft... Helaas is het toontje gewoon helemaal bagger. :-) Maar daar is hij niet de enige in die zich eraan schuldig maakt.
On topic... Ik denk dat de tijd bij Defensie nooit nutteloos is. Het is alleen erg moeilijk om aan te geven wat je hebt geleerd voor de burgermaatschappij.
Bepaalde zaken als door zetten, op tijd komen en dergelijke zul je niet snel op je CV zetten als competenties maar als ik kijk naar het gros van de leerlingen die van school komen hebben de mensen met een hogere opleiding toch vaak wel een achterstand op sociale competenties die een oud militair niet heeft.
pi_159628686
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 17:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Dus jij schat de kansen vrij klein in dat iemand van die leeftijd nog bij defensie aan de slag kan?.

Was gister bij een voorlichting/sport dag van pantser infanterie en ik vond het echt geweldig.. was een van de weinig die echt alles gaf en de militairen/instructeurs vonden dat geweldig.

Het enige waar ik mee zit is het feit dat ik liever als soldaat begin dan als onderofficier omdat ik niet echt goed ben in mezelf verkopen.. dus zo een gesprek met een commissie voor mij zie ik niet zitten omdat ik pas echt mezelf overtuigend kan verkopen als ik ergens ervaring in heb.
Ik heb weinig ervaring met de inf, maar ik weet wel dat je als spijkerbroek sergeant je stevig in je schoenen moet staan.

Maar er is ook niks mis met als sld beginnen. Je moet alleen n beetje rekening houden met de rest van je loopbaan/leeftijd.

Dat AAC gesprek moet je ook niet overschatten, zo heel boeiend is het niet.
pi_159628722
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 17:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Dit is waar het uiteindelijk om gaat.

TS is te oud omdat hij de vereiste vooropleiding niet heeft... Dus, als hij militair wil worden om daarna door te stromen als onderofficier (naar de KMS dus) zal hij in zijn militaire carriere een opleiding moeten gaan volgen, zijn contract uitzitten, plus alle keuringen in het voortraject moeten doen etc. Ergo, als TS daar klaar mee is is hij wel een jaar of wat verder (meer dan 4 iig) en dat vindt TS zonde van zijn tijd...
pi_159628791
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 18:36 schreef nkerkhof het volgende:
Prachtig topic geworden. Het leuke is dat als je, strict ontopic bekeken, terug leest en inhoudelijk kijkt naar wat D1990 schrijft over het inwinnen van informatie bij meerdere bronnen hij helemaal gelijk heeft... Helaas is het toontje gewoon helemaal bagger. :-) Maar daar is hij niet de enige in die zich eraan schuldig maakt.
On topic... Ik denk dat de tijd bij Defensie nooit nutteloos is. Het is alleen erg moeilijk om aan te geven wat je hebt geleerd voor de burgermaatschappij.
Bepaalde zaken als door zetten, op tijd komen en dergelijke zul je niet snel op je CV zetten als competenties maar als ik kijk naar het gros van de leerlingen die van school komen hebben de mensen met een hogere opleiding toch vaak wel een achterstand op sociale competenties die een oud militair niet heeft.
Zo noeilijk is dat niet hoor, zeker niet als je als gnk/log/vbdd aan de slag geweest bent.

En juist die dingen als in een team kunnen werken, op tijd zijn en je algehele mindset zijn belangrijk.
pi_159629160
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 18:36 schreef nkerkhof het volgende:
Het leuke is dat als je, strict ontopic bekeken, terug leest en inhoudelijk kijkt naar wat D1990 schrijft over het inwinnen van informatie bij meerdere bronnen hij helemaal gelijk heeft...
Daar verschillen wij van mening. Want Do1990 had zijn energie beter in het oppakken van de telefoon kunnen steken om W&S te bellen. En daar te vragen wat zijn mogelijkheden zijn ipv hier een beetje bijdehand te gaan lopen doen.

Gelukkig wist ik al dat betrokkene een maand of wat geleden nog zat te brullen dat hij dood nog niet bij defensie gevonden wilde worden en kijk aan, ook hier riep hij dat alweer... Dus echt serieus is hij niet te nemen.
pi_159630150
En ook daar heb jij weer gelijk in... :-) Niet dat je het nodig hebt om dat van mij te horen. :-) En hij heeft idd aangegeven geen geschikte gesprekspartner te zijn... Maar dat hoeft natuurlijk ook niet en daarmee....
  woensdag 3 februari 2016 @ 20:03:41 #98
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_159630923
quote:

[..]

Tot je 28-ste kun je gewoon bij defensie beginnen. Als onderofficier of officier in ieder geval. Weet niet wat de leeftijd voor manschappen is.
Als je enthousiast bent, je voldoet aan de fysieke en mentale eisen, dan is de kans dat je aangenomen wordt best groot. Je hoeft jezelf niet te verkopen zoals bij een sollicitatiegesprek in de burger. De rotte appels vallen tijdens de initiële opleiding wel uit (de meesten dan toch).
The End Times are wild
  donderdag 4 februari 2016 @ 11:15:17 #99
445329 detaris
pi_159645930
quote:
Je kunt je afvragen wat het rendement is voor de persoon zelf en de organisatie als die persoon als 28 jarige instroomt op het niveau van manschap.

Daarnaast is een aanname advies commissie er niet om de te bepalen of je de kwaliteiten hebt om een goede (onder)officier te worden. Daar hebben we namelijk een opleiding voor.
Het enige wat de commissie doet is bepalen of jij geschikt bent qua motivatie en achtergrond om te beginnen aan de opleiding.

De opleiding doet de rest. Van de 100+ man uit mijn lichting hebben uiteindelijk maar een man of 45 de eindstreep gehaald.
  donderdag 4 februari 2016 @ 12:04:09 #100
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_159647017
Dit topic gaat op slot.
Er komt alleen maar weer ellende van.
TS, pas je toon aan en bedenk wat en waar je post.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')