Ook gerapporteerd.quote:
Heb dan ook geen interesse om bevelen te volgen van minderwaardig afval.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:46 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Je zal m maar in je groep krijgen, of erger nog(als wonderen bestaan) voor je groep.
Kneusjequote:Op woensdag 3 februari 2016 12:36 schreef D1990 het volgende:
[..]
Heb dan ook geen interesse kans om bevelen te volgen van minderwaardig afval mensen die wel een opleiding hebben afgerond.
Reported voor belediging.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:36 schreef D1990 het volgende:
[..]
Heb dan ook geen interesse om bevelen te volgen van minderwaardig afval.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:36 schreef D1990 het volgende:
[..]
Rapporteer je ook gelijk even de andere die mij beledigen? Of ben je daar selectief in?quote:
Tuurlijk knul, maar je mag ook gewoon toegeven dat je denkt t gewoon niet te fixen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:36 schreef D1990 het volgende:
[..]
Goh, ook hier ben je in staat om binnen een paar dagen tijd iedereen tegen je in het harnas te jagen...quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:47 schreef D1990 het volgende:
[..]
Rapporteer je ook gelijk even de andere die mij beledigen? Of ben je daar selectief in?
quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:31 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Tuurlijk knul, maar je mag ook gewoon toegeven dat je denkt t per definitie niet fixt.
Ik ben heel selectief, net zoals Defensie.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:47 schreef D1990 het volgende:
[..]
Rapporteer je ook gelijk even de andere die mij beledigen? Of ben je daar selectief in?
Dus jij schat de kansen vrij klein in dat iemand van die leeftijd nog bij defensie aan de slag kan?.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij bent nu 25/26? Ook wel een beetje laat om te verzinnen dat je bij defensie wil gaan werken...
Ik heb weinig ervaring met de inf, maar ik weet wel dat je als spijkerbroek sergeant je stevig in je schoenen moet staan.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dus jij schat de kansen vrij klein in dat iemand van die leeftijd nog bij defensie aan de slag kan?.
Ik zit in dezelfde situatie als TS, behalve dat ik wel een MBO 3 heb.
Was gister bij een voorlichting/sport dag van pantser infanterie en ik vond het echt geweldig.. was een van de weinig die echt alles gaf en de militairen/instructeurs vonden dat geweldig.
Het enige waar ik mee zit is het feit dat ik liever als soldaat begin dan als onderofficier omdat ik niet echt goed ben in mezelf verkopen.. dus zo een gesprek met een commissie voor mij zie ik niet zitten omdat ik pas echt mezelf overtuigend kan verkopen als ik ergens ervaring in heb.
Dit is waar het uiteindelijk om gaat.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dus jij schat de kansen vrij klein in dat iemand van die leeftijd nog bij defensie aan de slag kan?.
Zo noeilijk is dat niet hoor, zeker niet als je als gnk/log/vbdd aan de slag geweest bent.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:36 schreef nkerkhof het volgende:
Prachtig topic geworden. Het leuke is dat als je, strict ontopic bekeken, terug leest en inhoudelijk kijkt naar wat D1990 schrijft over het inwinnen van informatie bij meerdere bronnen hij helemaal gelijk heeft... Helaas is het toontje gewoon helemaal bagger. :-) Maar daar is hij niet de enige in die zich eraan schuldig maakt.
On topic... Ik denk dat de tijd bij Defensie nooit nutteloos is. Het is alleen erg moeilijk om aan te geven wat je hebt geleerd voor de burgermaatschappij.
Bepaalde zaken als door zetten, op tijd komen en dergelijke zul je niet snel op je CV zetten als competenties maar als ik kijk naar het gros van de leerlingen die van school komen hebben de mensen met een hogere opleiding toch vaak wel een achterstand op sociale competenties die een oud militair niet heeft.
Daar verschillen wij van mening. Want Do1990 had zijn energie beter in het oppakken van de telefoon kunnen steken om W&S te bellen. En daar te vragen wat zijn mogelijkheden zijn ipv hier een beetje bijdehand te gaan lopen doen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:36 schreef nkerkhof het volgende:
Het leuke is dat als je, strict ontopic bekeken, terug leest en inhoudelijk kijkt naar wat D1990 schrijft over het inwinnen van informatie bij meerdere bronnen hij helemaal gelijk heeft...
Tot je 28-ste kun je gewoon bij defensie beginnen. Als onderofficier of officier in ieder geval. Weet niet wat de leeftijd voor manschappen is.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Was gister bij een voorlichting/sport dag van pantser infanterie en ik vond het echt geweldig.. was een van de weinig die echt alles gaf en de militairen/instructeurs vonden dat geweldig.
Het enige waar ik mee zit is het feit dat ik liever als soldaat begin dan als onderofficier omdat ik niet echt goed ben in mezelf verkopen.. dus zo een gesprek met een commissie voor mij zie ik niet zitten omdat ik pas echt mezelf overtuigend kan verkopen als ik ergens ervaring in heb.
Je kunt je afvragen wat het rendement is voor de persoon zelf en de organisatie als die persoon als 28 jarige instroomt op het niveau van manschap.quote:Het enige waar ik mee zit is het feit dat ik liever als soldaat begin dan als onderofficier omdat ik niet echt goed ben in mezelf verkopen.. dus zo een gesprek met een commissie voor mij zie ik niet zitten omdat ik pas echt mezelf overtuigend kan verkopen als ik ergens ervaring in heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |