Gelukkig heb jij de oplossing in deze.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:26 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Dom volk. Hier kennelijk niet veel minder dan daar.
Spijtig voor de gematigde meerderheid dat de simpelen van geest zich weer voor het karretje laten spannen van reactionaire en destructieve ideologieën, maar what else is new.
Dus als je niet direct een oplossing hebt voor het vluchtelingenprobleem, mag je geweld niet afkeuren?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:31 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij de oplossing in deze.
Laat maar eens horen dan....
Wow, erkenning dat we een probleem met vluchtelingen hebben! Dat is al een enorme stap in de goede richting !quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus als je niet direct een oplossing hebt voor het vluchtelingenprobleem, mag je geweld niet afkeuren?
Goh wat simpel weer.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus als je niet direct een oplossing hebt voor het vluchtelingenprobleem, mag je geweld niet afkeuren?
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:31 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
?? UH ??? Lange tijd deze niet meer gehoord. Stand.nl forummer?
Ok onder welke naam zat je daar?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:39 schreef grimselman het volgende:
[..]![]()
WSPforum, maar daar ik zit ook al niet meer.
Indien de daders bekend zijn moeten ze voor straf naar een ander station om mensen in elkaar te slaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:54 schreef Specularium het volgende:
Het is beter voor de beeldvorming om dit soort incidenten niet meer te melden.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:43 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Indien de daders bekend zijn moeten ze voor straf naar een ander station om mensen in elkaar te slaan.
Dat zal ze leren!
Ik kijk niet vreemd op en ik pretendeer niet dat ik de oplossing heb. Wel is het voor iedereen met een redelijk functionerend verstand volstrekt duidelijk dat oog-om-oog, tand-om-tand wel de laatste methode is die tot een verbetering of oplossing gaat leiden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:38 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Goh wat simpel weer.
Waar zeg ik dit?
En helemaal vreemd opkijken als er reakties komen op deze tekst als je begint met "dom volk".
Maar het is wel ERG simpel om konstant te roepen: "Geweld mag niet hoor" maar voor de rest breng je niets in aan oplossend vermogen.
En dan vreemd opkijken dat dit soort dingen gebeuren als tegen reactie.
Nee, zo simpel is het juist wel. Geweld hoort niet. Punt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:38 schreef DUTCHKO het volgende:
Maar het is wel ERG simpel om konstant te roepen: "Geweld mag niet hoor" maar voor de rest breng je niets in aan oplossend vermogen.
Door anderen dan.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:31 schreef system32 het volgende:
"'Het is genoeg', valt te lezen op het stuk papier. 'We weigeren nog langer te accepteren dat Zweedse vrouwen worden misbruikt en lastiggevallen.
Nou daar schieten we echt mee op dus....not...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:44 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ik kijk niet vreemd op en ik pretendeer niet dat ik de oplossing heb. Wel is het voor iedereen met een redelijk functionerend verstand volstrekt duidelijk dat oog-om-oog, tand-om-tand wel de laatste methode is die tot een verbetering of oplossing gaat leiden.
Zoals ik al verklaarde: simpele uitspraken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, zo simpel is het juist wel. Geweld hoort niet. Punt.
Bíjna na net zo simpel als het organiseren van een razzia op minderjarigen om de maatschappelijke verhoudingen verder op scherp te zetten, maar in ieder geval een stuk minder schadelijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:49 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Zoals ik al verklaarde: simpele uitspraken.
He ja dus we laten Afrikaanse hangjongeren, die ongetwijfeld de mensen die gebruik nemen van de treinen terroriseren, lekker hun gang gaan omdat de politie te schijterig is om wat te doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:55 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Bíjna na net zo simpel als het organiseren van een razzia op minderjarigen om de maatschappelijke verhoudingen verder op scherp te zetten, maar in ieder geval een stuk minder schadelijk.
Het schadelijkste zijn de bestuurders die de grenzen wagenwijd openzetten terwijl de bevolking het niet wil.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:55 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Bíjna na net zo simpel als het organiseren van een razzia op minderjarigen om de maatschappelijke verhoudingen verder op scherp te zetten, maar in ieder geval een stuk minder schadelijk.
Het geschiedenisquote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:00 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
He ja dus we laten Afrikaanse hangjongeren, die ongetwijfeld de mensen die gebruik nemen van de treinen terroriseren, lekker hun gang gaan omdat de politie te schijterig is om wat te doen.
Ik pretendeer absoluut niet dat dit de oplossing is MAAR dit zat er al heeeeeeeel lang aan te komen. Leer van de geschiedenis.
Deze situatie gaat NIET meer goed komen als er niet keihard word ingegrepen door de overheden en aangezien dit NIET gaat gebeuren gaat dit dus GEGARANDEERD gierend uit de hand lopen.
Dit is nog maar het prille begin.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:00 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Schijnbaar passen ze die straf tegenwoordig toe, naar een andere locatie verplaatsen.
quote:
Dit is inderdaad nog maar het begin.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:00 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
He ja dus we laten Afrikaanse hangjongeren, die ongetwijfeld de mensen die gebruik nemen van de treinen terroriseren, lekker hun gang gaan omdat de politie te schijterig is om wat te doen.
Ik pretendeer absoluut niet dat dit de oplossing is MAAR dit zat er al heeeeeeeel lang aan te komen. Leer van de geschiedenis.
Deze situatie gaat NIET meer goed komen als er niet keihard word ingegrepen door de overheden en aangezien dit NIET gaat gebeuren gaat dit dus GEGARANDEERD gierend uit de hand lopen.
Dit is nog maar het prille begin.
En van een afstand is te zien wanneer iemand Noord-Afrikaans is, of is gewoon ieder willekeurig persoon met een iets donkere huidskleur de pineut?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:40 schreef Confetti het volgende:
[..]
Mensen zijn oververtegenwoordigd in de misdaadstatistieken. Ik stel voor dat mensen andere mensen overhoop gaan knallen om een statement te maken.
Een flauwe vergelijking dus.
Noord-Afrikaanse hangjongeren zijn wat mij betreft een genoeg specifieke groep om ze collectief aan te spreken maar het is zeker niet zwart/wit om aan te geven wat een groep is, dat geef ik toe.
Ik keur het niet goed, maar zoiets zat er aan te komen natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:51 schreef StaceySinger het volgende:
Gemaskerde groep valt jonge migranten aan
STOCKHOLM -
Een groep van zo'n honderd gemaskerde mannen heeft vrijdagavond in het treinstation van Stockholm jacht gemaakt op jonge migranten, die vervolgens in elkaar werden geslagen.
[ afbeelding ]
Alexandra Mezher werd maandag vermoord in een opvangcentrum voor kinderen in Mölndal, Zweden. Alexandra Mezher werd maandag vermoord in een opvangcentrum voor kinderen in Mölndal, Zweden.
[ afbeelding ]
Volgens de politiewoordvoerder hadden de mannen met bivakmutsen zich verzameld om Noord-Afrikaanse hangjongeren aan te vallen, aldus Zweedse media.
Eerder op de avond deelde de groep flyers uit waarop onder meer viel te lezen dat ze woest zijn vanwege de moord op een 22-jarige Zweedse vrouw, eerder deze week in een opvangcentrum voor kinderen. Een 15-jarige Somalische vluchteling wordt verdacht en zit vast.
'Het is genoeg', valt te lezen op het stuk papier. 'We weigeren nog langer te accepteren dat Zweedse vrouwen worden misbruikt en lastiggevallen. Als de politiek en de politie meer sympathie heeft voor moordenaars dan voor slachtoffers, dan is het onze plicht om te protesteren.'
De politie vermoedt dat het om een groep hooligans gaat. Ze hopen de flyers in handen te krijgen, om zo de vermoedelijke daders aan te kunnen houden.
http://www.telegraaf.nl/b(...)migranten_aan__.html
Ik denk dat je op de verkeerde plek naar logica aan het zoeken bent. Je kunt niet mensen aanvallen om hun uiterlijke kenmerken of afkomst omdat anderen met dezelfde afkomst iets uithalen. Daar zit geen logica achter, maar racisme en xenofobie. Zowel bij de daders als bij de goedpraters. Minderwaardige mensen zijn het.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
En van een afstand is te zien wanneer iemand Noord-Afrikaans is, of is gewoon ieder willekeurig persoon met een iets donkere huidskleur de pineut?
wtf?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:45 schreef Villas__Rubin het volgende:
Wat mij betreft mogen ze zich best wat onveiliger gaan voelen en wat meer vrees krijgen voor de europese, autochtone bevolking.
Volledig mee eens. Deze lui nemen vaak in groepen autochtonen op de korrel omdat deze normaliter timide reageren. Let wel: ik spreek dan over autochtonen in veelal West-Europese landen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:31 schreef Villas__Rubin het volgende:
Dat type volk mag wat mij betreft best een beetje angst aan gejaagd worden voor de autochtone bevolking. Al veel te lang komen ze overal mee weg en komt de europese autochtone bevolking als mietjes op hun over. Dat mag best eens gaan kenteren.
True that!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik denk dat je op de verkeerde plek naar logica aan het zoeken bent. Je kunt niet mensen aanvallen om hun uiterlijke kenmerken of afkomst omdat anderen met dezelfde afkomst iets uithalen. Daar zit geen logica achter, maar racisme en xenofobie. Zowel bij de daders als bij de goedpraters. Minderwaardige mensen zijn het.
Precies, dat boel ik dus. Maar sommigen snappen dat niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:51 schreef MissionPhailed het volgende:
Volledig mee eens. Deze lui nemen vaak in groepen autochtonen op de korrel omdat deze normaliter timide reageren. Let wel: ik spreek dan over autochtonen in veelal West-Europese landen.
Daar zit wel degelijk een logica achter. Het is vrijwel onmogelijk om alleen de echte daders te targetten omdat ze onzichtbaar zijn en opgaan in de groep. Dan is the next best thing maar de hele groep erop aanspreken, als het maar proportioneel blijft.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik denk dat je op de verkeerde plek naar logica aan het zoeken bent. Je kunt niet mensen aanvallen om hun uiterlijke kenmerken of afkomst omdat anderen met dezelfde afkomst iets uithalen. Daar zit geen logica achter, maar racisme en xenofobie. Zowel bij de daders als bij de goedpraters. Minderwaardige mensen zijn het.
Ik zit er niet om jou, of een ander, "te helpen" ik zit hier om te voorkomen dat het topic een grote "jij bent een PVV-tokkie" vs "jij linkse gutmensch policor" verzameling wordt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:51 schreef Villas__Rubin het volgende:
*zucht* ik snap best dat het leven als forummoderator soms saai is, en het een beetje zoeken is af en toe naar 'iets te doen hebben', maar jullie hoeven echt niet iedere post weg te halen omdat ie wat persoonlijker van aard is hoor. Als mensen mij persoonlijk aanvallen op een forum, hoef ik echt geen hulp van de moderator. Dat kan ik zelf wel af.
Oké, snap ik. En respecteer ik. Maar soms is het misschien een idee om dan achteraf even wat dingen te verwijderen ipv midden op het moment dat de discussie gaande is?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zit er niet om jou, of een ander, "te helpen" ik zit hier om te voorkomen dat het topic een groot "jij bent een PVV-tokkie" vs "jij linkse gutmensch policor" verzameling wordt.
Daar is het topic namelijk niet voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |