Jaja..en zet er een hek omheen. En zet ze dan ook maar aan het werk, want anders zitten ze daar maar niets te doen, en arbeid maakt immers vrij..quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:29 schreef rareman1 het volgende:
De oplozzing licht al kloar. Prop ze maar in een paar vijlige zones.
[..]quote:
nou ik ben er ook een hoor, autochtoon en toevallig wat donkere complexiteit, aangezien dit soort volk een IQ heeft van lager dan 70 zou ik het prettig vinden dat je niet met zulk soort dom geneuzel aankomt... tenzij je je graag wilt associeren met dom kutautochtoon volk.. dus zeg het maarquote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:51 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Deze lui nemen vaak in groepen autochtonen op de korrel omdat deze normaliter timide reageren. Let wel: ik spreek dan over autochtonen in veelal West-Europese landen.
Nee, want dan gaat het nog 150 posts zo door en kan ik het halve topic weggooien, is er een deel 2 nodig en kan ik daarvan achteraf ook de helft weggooien.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:54 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Oké, snap ik. En respecteer ik. Maar soms is het misschien een idee om dan achteraf even wat dingen te verwijderen ipv midden op het moment dat de discussie gaande is?
Gratis tip: eerst goed lezen en dán pas reageren. Dit voorkomt in de toekomst dom geneuzel.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:55 schreef Re het volgende:
[..]
nou ik ben er ook een hoor, autochtoon en toevallig wat donkere complexiteit, aangezien dit soort volk een IQ heeft van lager dan 70 zou ik het prettig vinden dat je niet met zulk soort dom geneuzel aankomt... tenzij je je graag wilt associeren met dom kutautochtoon volk.. dus zeg het maar
"Ze hangen rond" of "we kunnen de echte daders niet aanpakken" zijn beide geen argumenten om geweld tegen willekeurige mensen goed te praten. Niet juridisch en ook niet ethisch. Er is niet zoiets als een groepsaansprakelijkheid. Of vind jij het ook terecht als die gasten die aangevallen zijn nu willekeurige mensen gaan aanvallen omdat ze de "echte daders niet kunnen aanpakken". Het slaat nergens op.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:53 schreef Confetti het volgende:
[..]
Daar zit wel degelijk een logica achter. Het is vrijwel onmogelijk om alleen de echte daders te targetten omdat ze onzichtbaar zijn en opgaan in de groep. Dan is the next best thing maar de hele groep erop aanspreken, als het maar proportioneel blijft.
Een belangrijk detail dat wordt vergeten is dat het schorem daar zat te rondhangen. Als je dat doet doe je willens en wetens mee aan organiseerde misdaad. Dat je alleen kijkt doet er niet toe, in de Nederlandse strafwet is dat geen voorwaarde, zo vertelde het OM ons bij de rechtszaak van die mannen die een AZC hadden aangevallen.
Ze moeten oprotten van dat station als ze niet hoeven te reizen. En anders ben je medeplichtig aan die aanrandingen en diefstallen met alle risico's van dien.
Als we altijd zo hyper genuanceerd en op ieder individu's maat gesneden handelen, gebeurt er nooit iets. En dat is nou exact het probleem met mensen die zo zijn als jij en dat gedachtegoed aanhangen. Meer dan praten, praten, praten zal er nooit van komen. Sommige dingen vragen nu eenmaal offers, en soms moet er even 'kwaad' plaatsvinden voor het uiteindelijk grotere goed.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:54 schreef Ceberut het volgende:
"Deze lui". Je kunt mensen niet categoriseren vanwege hun afkomst. Zeker niet als je daar ook nog geweld aan koppelt. Dat is simpelweg een hatecrime wat niet goed te praten is. Het is van hetzelfde kaliber als joden in Amsterdam aanvallen omdat je het oneens bent met de politiek van Israël. Het is niet goed te praten.
ik lees prima hoor...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:57 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Gratis tip: eerst goed lezen en dán pas reageren. Dit voorkomt in de toekomst dom geneuzel.
Dat denk ik ook wel. Ben daarnaast ook niet blind voor de laissez-faire houding die overheden nu al lange tijd op vele belangrijke beleidsfronten voeren, en die werd aangewakkerd door een neoliberale doctrine waarvan de goegemeente jarenlang als zwijnen de vruchten naar binnen heeft geschoven zonder enige vorm van protest.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:00 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
He ja dus we laten Afrikaanse hangjongeren, die ongetwijfeld de mensen die gebruik nemen van de treinen terroriseren, lekker hun gang gaan omdat de politie te schijterig is om wat te doen.
Ik pretendeer absoluut niet dat dit de oplossing is MAAR dit zat er al heeeeeeeel lang aan te komen. Leer van de geschiedenis.
Deze situatie gaat NIET meer goed komen als er niet keihard word ingegrepen door de overheden en aangezien dit NIET gaat gebeuren gaat dit dus GEGARANDEERD gierend uit de hand lopen.
Dit is nog maar het prille begin.
Offers en "kwaad voor het grotere goed". Dit zijn holle kreten waarmee je geweld niet goed kan praten. Je leeft in een democratische rechtsstaat waar er een geweldsmonopolie heerst. Als er dan opofferingen moeten plaatsvinden, dan moet dat binnen de kaders van de democratische rechtsstaat.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:58 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Als we altijd zo hyper genuanceerd en op ieder individu's maat gesneden handelen, gebeurt er nooit iets. En dat is nou exact het probleem met mensen die zo zijn als jij en dat gedachtegoed aanhangen. Meer dan praten, praten, praten zal er nooit van komen. Sommige dingen vragen nu eenmaal offers, en soms moet er even 'kwaad' plaatsvinden voor het uiteindelijk grotere goed.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:54 schreef Ceberut het volgende:
[..]
[..]
Volledig mee eens. Deze lui nemen vaak in groepen autochtonen op de korrel omdat deze normaliter timide reageren. Let wel: ik spreek dan over autochtonen in veelal West-Europese landen.
In dit geval kan dat wel omdat deze afkomst daar in dat station zit en het praktisch bezet, ten nadele van de oorspronkelijke bevolking die het praktisch nodig heeft. Zon station schoongeven is dus helemaal geen verkeerd idee, vooral als de politie te bang is dat zelf te doen, of door hun meerderen worden verboden dat te doen.quote:"Deze lui". Je kunt mensen niet categoriseren vanwege hun afkomst. Zeker niet als je daar ook nog geweld aan koppelt. Dat is simpelweg een hatecrime wat niet goed te praten is. Het is van hetzelfde kaliber als joden in Amsterdam aanvallen omdat je het oneens bent met de politiek van Israël. Het is niet goed te praten.
Juridisch is het niet te verdedigen, dat snapt iedereen. Maar ethisch wel. De 'slachtoffers' staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:57 schreef Ceberut het volgende:
[..]
"Ze hangen rond" of "we kunnen de echte daders niet aanpakken" zijn beide geen argumenten om geweld tegen willekeurige mensen goed te praten. Niet juridisch en ook niet ethisch. Er is niet zoiets als een groepsaansprakelijkheid. Of vind jij het ook terecht als die gasten die aangevallen zijn nu willekeurige mensen gaan aanvallen omdat ze de "echte daders niet kunnen aanpakken". Het slaat nergens op.
Ondertussen gedraagt de politiek zich zelf als terrorist, wat moet je dan wanneer al die definities vervagen? Loyaliteit eerst, ten koste van alles?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:02 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Offers en "kwaad voor het grotere goed". Dit zijn holle kreten waarmee je geweld niet goed kan praten. Je leeft in een democratische rechtsstaat waar er een geweldsmonopolie heerst. Als er dan opofferingen moeten plaatsvinden, dan moet dat binnen de kaders van de democratische rechtsstaat.
Geweld gebruiken omdat je vindt dat de politiek niet voldoende doet is geen optie. Dan verschil je niet van een terrorist in mijn ogen.
Ja heel correct allemaal, Ceberut. Laten we dit afspreken met elkaar. Laten we een contract ondertekenen met de gehele bevolking dat we ons hier altijd keurig aan zullen blijven houden,. Dan gebeurt er nooit meer iets, en leven we allemaal nog lang en gelukkig samen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:02 schreef Ceberut het volgende:
Offers en "kwaad voor het grotere goed". Dit zijn holle kreten waarmee je geweld niet goed kan praten. Je leeft in een democratische rechtsstaat waar er een geweldsmonopolie heerst. Als er dan opofferingen moeten plaatsvinden, dan moet dat binnen de kaders van de democratische rechtsstaat.
Geweld gebruiken omdat je vindt dat de politiek niet voldoende doet is geen optie. Dan verschil je niet van een terrorist in mijn ogen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:02 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Neen, en ik ga het niet voorkauwen. En nu graag OT of ik maak een TR.
Je zit nou 200 criminele Marokkanen te verdedigen, die stelen, bedreigen en vrouwen tussen hun benen grijpen en als die vrouwen protesteerden dan krijgen ze een klap op hun bek.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:57 schreef Ceberut het volgende:
[..]
"Ze hangen rond" of "we kunnen de echte daders niet aanpakken" zijn beide geen argumenten om geweld tegen willekeurige mensen goed te praten. Niet juridisch en ook niet ethisch. Er is niet zoiets als een groepsaansprakelijkheid. Of vind jij het ook terecht als die gasten die aangevallen zijn nu willekeurige mensen gaan aanvallen omdat ze de "echte daders niet kunnen aanpakken". Het slaat nergens op.
IQ = geheugencapaciteit dus deze beargumentatie is nogal grappig.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:05 schreef Re het volgende:
[..]
ik vind degene die dit prima vinden over het algemeen over weinig IQ beschikken.
Je gram halen hoeft niet persé via de wettelijke route te gaan nee. Maar laten we dat niet rechtvaardig gaan noemen. Want dan zou eerwraak dat ook zijn, om maar eens een dwarsstraat te noemen. Eén van de hoogtepunten van onze beschaving is dat we een rechtsstaat hebben, laten we die ajb niet gaan omzeilen met dit soort onzinpraat.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:02 schreef Confetti het volgende:
Rechtvaardigheiding is niet alleen te vinden in de wet.
Ik zei veilige (vijlige) zones..quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:54 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Jaja..en zet er een hek omheen. En zet ze dan ook maar aan het werk, want anders zitten ze daar maar niets te doen, en arbeid maakt immers vrij..
Ik verdedig de democratische rechtstaat. In het Westen ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is en heeft de overheid een geweldsmonopolie. Wat dit tuig doet is volgens onze normen en waarden fout en moet en zal keihard worden aangepakt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je zit nou 200 criminele Marokkanen te verdedigen, die stelen, bedreigen en vrouwen tussen hun benen grijpen en als die vrouwen protesteerden dan krijgen ze een klap op hun bek.
En wat betekent dat nu eigenlijk concreet?quote:
Ze lachen die rechtsstaat keihard in haar gezicht uit. Vrouwe justitia staat er bij en kijkt naar.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:06 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Je gram halen hoeft niet persé via de wettelijke route te gaan nee. Maar laten we dat niet rechtvaardig gaan noemen. Want dan zou eerwraak dat ook zijn, om maar eens een dwarsstraat te noemen. Eén van de hoogtepunten van onze beschaving is dat we een rechtsstaat hebben, laten we die ajb niet gaan omzeilen met dit soort onzinpraat.
En als de politie niks doet dan moeten die vrouwen zich maar aan laten randen? Of dan moeten die mannen die nu ingrepen hun vrouwen en dochters maar aan laten randen? Is dat jou democratische heilstaat? Waar niemand geen fuck meer geeft om zijn omgeving?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:09 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik verdedig de democratische rechtstaat. In het Westen ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is en heeft de overheid een geweldsmonopolie. Wat dit tuig doet is volgens onze normen en waarden fout en moet en zal keihard worden aangepakt.
Welke rechtstaat? die van nederland? Want die is al vervangen door de europese en die is niet democratisch.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:09 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik verdedig de democratische rechtstaat. In het Westen ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is en heeft de overheid een geweldsmonopolie. Wat dit tuig doet is volgens onze normen en waarden fout en moet en zal keihard worden aangepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |