Je hele opmerking sloeg gewoon nergens op, en dat weet je zelf ook wel. Kap gewoon met je halve gare insinuaties, doe normaal en wordt concreet.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Lees nou nog een keer wat ik wel schreef. Met je uit context gerukte conclusies.
Refereer je met buitenlanders die in nederland een bestaan willen opbouwen naar het tuig dat vrouwen aanrandt, stations bezet, sharia invoert in steden van frankrijk, engeland, duitsland en belgie, zonder paspoort hier binnen komt wandelen in tijden van crisis en de hele dag pallets bier zit te zuipen in het park? Zoja,dan ja dat zijn slechte mensen met slechte bedoelingen. Zoniet weet ik het niet over welke buitenlanders je het hebt die zich aangesproken zouden moeten voelen wanneer het gaat over actie.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dan stel je impliciet dat buitenlanders die in Nederland een bestaan willen opbouwen hele slechte mensen zijn, met hele slechte bedoelingen. En dat is ouderwets het gezonde denken van he vaderland ondermijnen.
Nog erger wordt het.... als je stiekem gewelddadig verzet aanmoedigt.
Als het beleid van de legitieme regering van het land is om die mensen verblijfsrecht te geven is het gewoon crimineel gedrag als je daarom geweld gaat toepassen. Het heeft allemaal niets met landverraad te maken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:41 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Trouw aan het land = rebellie tegen infiltratie van dat land. verzet etc. Waren de nederlandse verzet helden ook smerige recht in eigen hand nemers die gestraft hadden moeten worden?
Je snapt dat de politie kapot is bezuinigd en bovendien voor elke winkeldief al een uur of vier aan papierwerk kwijt is? Dat de frustratie en ergernis dart ook enorm is?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:17 schreef Confetti het volgende:
[..]
De rechtsstaat valt niet te respecteren als zij zichzelf niet respecteert door de wetten niet te handhaven. En dan kijk ik dus naar de politie die kei-en keihard faalt. De politie is de eerste verdedigingslinie van de rechtsstaat en als die valt is er geen rechtsstaat meer.
Net als op dat station in Stockholm. En dan gelden er hele andere regels.
Probleem is wel dat ze verder geen navraag doen of de persoon die ze aanvallen een hangjongere is die iets fout heeft gedaan of gewoon iemand die er staat en er uitziet als hangjongere. Het komt dus wel neer op lukraak mensen aanvallen op basis van uiterlijk en leeftijd.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:40 schreef Peachbird het volgende:
Het gaat hier om een specifieke groep die van het station geveegd wordt, niet lukraak maar donkere jongens aanvallen..
Ja.. gewone mensen die gewoon net als iedereen een rustig leven willen opbouwen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:47 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Refereer je met buitenlanders die in nederland een bestaan willen opbouwen
Ik zie dat je veel vooroordelen hebt over de situatie.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:03 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Probleem is wel dat ze verder geen navraag doen of de persoon die ze aanvallen een hangjongere is die iets fout heeft gedaan of gewoon iemand die er staat en er uitziet als hangjongere. Het komt dus wel neer op lukraak mensen aanvallen op basis van uiterlijk en leeftijd.
Nee ik heb net even een Zweedse bron opgezocht voordat ik dit ging schrijven. Daarin werd uitgelegd dat in het pamflet stond dat het ging om jongeren met een bepaalde afkomst en anderen werd opgeroepen die aan te vallen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:04 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Ik zie dat je veel vooroordelen hebt over de situatie.
Doet mij denken aan 1930..
Dat doen Zweden niet, dus zijn geen echte Zweden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:06 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee ik heb net even een Zweedse bron opgezocht voordat ik dit ging schrijven. Daarin werd uitgelegd dat in het pamflet stond dat het ging om jongeren met een bepaalde afkomst en anderen werd opgeroepen die aan te vallen.
Triest, hè?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:04 schreef The_Temp het volgende:
WTF, wat zijn dat voor reacties in dit topic? Een groep van 100 gemaskerde mannen slaat mensen in elkaar en het wordt gebagatelliseerd?
Ik zat vaak op NWS (andere username) jaar of 5 geleden. Wanneer precies is dit het fucking stormfront forum geworden?
En of er wordt iets tegen gedaan door het volk, of we hebben zometeen mexico² hier.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:03 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Je snapt dat de politie kapot is bezuinigd en bovendien voor elke winkeldief al een uur of vier aan papierwerk kwijt is? Dat de frustratie en ergernis dart ook enorm is?
De politie in westerse landen is/was ingesteld op de maatschappij zoals die daar werkt. De maatschappij is in rap tempo aan het veranderen en de politie krijgt niet genoeg middelen om dit bij te benen.
De politie wordt ook maar opgezadeld met de huidige situatie, net als de maatschappij. Je kunt van een agent niet verwachten dat hij tegen het beleid ingaat of dit aanpast.
Er worden hier nogal veel absurde reacties geschreven, ik denk altijd maar dat dat komt door een gebrek aan steekhoudende argumenten.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:06 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Dat doen Zweden niet, dus zijn geen echte Zweden.
Nee dat deden ze niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:03 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Probleem is wel dat ze verder geen navraag doen of de persoon die ze aanvallen een hangjongere is die iets fout heeft gedaan of gewoon iemand die er staat en er uitziet als hangjongere. Het komt dus wel neer op lukraak mensen aanvallen op basis van uiterlijk en leeftijd.
Ik neem jou bij deze niet meer serieus en zal je negeren.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:03 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ja.. gewone mensen die gewoon net als iedereen een rustig leven willen opbouwen.
Nogal gewelddadig om dat te ontkennen en geweld tegen hen toe te juichen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:06 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Dat doen Zweden niet, dus zijn geen echte Zweden.
quote:
Daarnaast werd een agent aangevallen:quote:Police say between 50 to 100 masked people dressed in black gathered in central Stockholm Friday night with the intent of attacking minors with an immigrant background and encouraging others to do the same.
http://sverigesradio.se/s(...)2054&artikel=6357252quote:Hägg said a plainclothes officer was punched in the face about 8:30 pm and the assailant was arrested for assaulting a police officer and violent resistance.
Gemaskerde groepen mensen staan symbool voor vrede, wist je dat niet?quote:
Ah, befehl ist befehl.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:47 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als het beleid van de legitieme regering van het land is om die mensen verblijfsrecht te geven is het gewoon crimineel gedrag als je daarom geweld gaat toepassen. Het heeft allemaal niets met landverraad te maken.
Ik begrijp niet wat dat met mijn tekst te maken heeft, ik heb het niet eens gehad over bevelen die iemand zou krijgen. Dat men zich aan de wet moet houden kun je toch niet vergelijken met jouw tekst?quote:
Als de wet immoreel is en regelrecht de belangen van het volk schaadt dan is het niet zo gek om daar niet in mee te gaan. Loyaal zijn aan je land betekent niet per definitie loyaal aan de staat.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:02 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat dat met mijn tekst te maken heeft, ik heb het niet eens gehad over bevelen die iemand zou krijgen. Dat men zich aan de wet moet houden kun je toch niet vergelijken met jouw tekst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |