Ah de Daily Fail. Als je niet wat meer bronnen hebt dan neem ik dat met een flinke korrel zout. Ik kan me van het centraal station in Stockholm niet herinneren dat ik me er ooit onveilig heb gevoeld, ook 's avonds niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Stockholm police estimate that at least 200 Moroccan street children move in the area around the main train station in the centre of the capital, sleeping rough, and living off criminal activity
Accused of stealing and assaulting security guards at the main station
Police say they grope girls and 'slap them in the face when they protest'
The all-male migrant teen gangs are spreading terror in the centre of the Swedish capital, stealing, groping girls and assaulting security guards, according to Stockholm police.
http://www.dailymail.co.u(...)g-groping-girls.html
Wilde je dat even mededelen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:34 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is toch ook een vrij legitieme vraag waarom je tegen mij over landverraad begon?
Jij zou zelfs tot het moment dat je doodgeschoten wordt door een criminele allochtoon bij een overval in je stellingen volhouden he?quote:
Bedanktquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:37 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Best lastig als je een soort schriftelijk la tourette hebt. Succes daarmee.
Maar de Telegraaf geloof je wel als het je uitkomt? Misschien waren die mannen in maskers wel vluchtelingen? Het staat tenslotte in de Telegraaf.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ah de Daily Fail. Als je niet wat meer bronnen hebt dan neem ik dat met een flinke korrel zout. Ik kan me van het centraal station in Stockholm niet herinneren dat ik me er ooit onveilig heb gevoeld, ook 's avonds niet.
Zo niet ? Dan maar donkere jongens in elkaar slaan?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:19 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Als je wilt mag je ze eerst ook wel een maandje in je huis nemen om ze om te praten. Maar zorg er dan wel voor dat je ze binnen houdt.
Een persoonlijke ervaring stellen boven een bron, toppertje.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ah de Daily Fail. Als je niet wat meer bronnen hebt dan neem ik dat met een flinke korrel zout. Ik kan me van het centraal station in Stockholm niet herinneren dat ik me er ooit onveilig heb gevoeld, ook 's avonds niet.
Trouw aan de staat niet aan het land, dat zijn twee verschillende dingen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:36 schreef Confetti het volgende:
Landverraad ligt in Nederland lastig omdat we in Nederland vooral daarover spreken bij misdrijven tegen de veiligheid van de Staat.
In veel andere landen spreken ze daarover als een onderdaan een verplichting van zijn trouw aan het land breekt, zoals sommige users hier.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zo niet ? Dan maar donkere jongens in elkaar slaan?
is dat een oplossing die je zelf doet of ben je een lafbek en schuif je dat af op ander tuig ?
Trouw aan het land= trouw aan het rechtsysteem die eigenrechter spelen verbiedt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:36 schreef Confetti het volgende:
Landverraad ligt in Nederland lastig omdat we in Nederland vooral daarover spreken bij misdrijven tegen de veiligheid van de Staat.
In veel andere landen spreken ze daarover als een onderdaan een verplichting van zijn trouw aan het land breekt, zoals sommige users hier.
contextloos gezwam, wat moet je hier nou mee. Het gaat hier om een specifieke groep die van het station geveegd wordt, niet lukraak maar donkere jongens aanvallen..quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zo niet ? Dan maar donkere jongens in elkaar slaan?
is dat een oplossing die je zelf doet of ben je een lafbek en schuif je dat af op ander tuig ?
Je hebt kennis mogen maken met bluesdude zie ik.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:40 schreef Peachbird het volgende:
[..]
contextloos gezwam, wat moet je hier nou mee. Het gaat hier om een specifieke groep die van het station geveegd wordt, niet lukraak maar donkere jongens aanvallen..
Trouw aan het land = rebellie tegen infiltratie van dat land. verzet etc. Waren de nederlandse verzet helden ook smerige recht in eigen hand nemers die gestraft hadden moeten worden?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Trouw aan het land= trouw aan het rechtsysteem die eigenrechter spelen verbiedt.
Wie mensen vanwege hun afkomst mishandelt is dus een landverrader in jouw definitie ?
hummmmm dat is een overstatement. Zeg , toch gewoon crimineel of tuig,
Nee lul, leg me geen woorden in de mond.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Een persoonlijke ervaring stellen boven een bron, toppertje.
Kennelijk ... houen zoquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:39 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]waar heb je het over. Ik heb niets van doen met agressie.
Misschien kun je je kwaadaardige insinuaties voor je houden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jij zou zelfs tot het moment dat je doodgeschoten wordt door een criminele allochtoon bij een overval in je stellingen volhouden he?
Persoonlijk ben ik ook tegen agressie tegen mensen van autochtone afkomst. #niethatenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Kennelijk ... houen zo![]()
Je gaf even de indruk dat je voorstander bent van agressie tegen zekere mensen van buitenlandse afkomst .
Dat doe je toch echt zelf. 'Ja, nee, ik heb me er nooit onveilig gevoeld!'quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nee lul, leg me geen woorden in de mond.
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:36 schreef Confetti het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2016 19:44:49 ]
Dan stel je impliciet dat buitenlanders die in Nederland een bestaan willen opbouwen hele slechte mensen zijn, met hele slechte bedoelingen. En dat is ouderwets het gezonde denken van het vaderland ondermijnen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:41 schreef Peachbird het volgende:
[..]
trouw aan het land = rebellie tegen infiltratie van dat land. verzet etc.
Lees nou nog een keer wat ik wel schreef. Met je uit context gerukte conclusies.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat doe je toch echt zelf. 'Ja, nee, ik heb me er nooit onveilig gevoeld!'
Lekker fucking belangrijk wat jij er wel of niet voelde, lampekap. Tenzij je daarmee wil zeggen dat je eigen ervaringen belangrijker zijn dan wat de media zegt, want dan ben je gewoon een hypocriete sneuneus met een ongezonde obsessie.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je hebt kennis mogen maken met bluesdude zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |