abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159523291
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:11 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

En wat betekent dat nu eigenlijk concreet?
Maximale straf die op mishandeling met terroristisch oogmerk staat.
pi_159523307
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:12 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Welke rechtstaat? die van nederland? Want die is al vervangen door de europese en die is niet democratisch.
Volgens wie? Jouw onderbuik?
  zaterdag 30 januari 2016 @ 19:13:30 #228
452920 OostenrijkseSchilder
Donderroede der Godwins
pi_159523315
Zij die het geweldsmonopolie in hand hebben falen na Keulen, Düsseldorf, Bielefeld, Zürich, Helsinki (en meer plaatsen) wéér.
Men heeft de situatie op dat station uit de hand laten lopen, zoals het ook in Calais gewoon toegelaten wordt.

Als de overheid weigert haar veiligheidstaak uit te voeren kun je niet verrast zijn dat er zoiets als dit gebeurt. Het is niet de eerste en niet de laatste keer.
Ook de waarheid is een wapen.
pi_159523329
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:13 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Volgens wie? Jouw onderbuik?
Nee de ondemocratisch erdoor gedrukte europese grondwet.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 19:15:34 #230
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_159523360
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:12 schreef Confetti het volgende:

[..]

Ze lachen die rechtsstaat keihard in haar gezicht uit. Vrouwe justitia staat er bij en kijkt naar.

De rechtsstaat is zwak en werkt alleen in tijden van voorspoed. In tijden van nood is er altijd al gegrepen naar het ongeschreven recht om de problemen het hoofd te bieden.

Als de rechtsstaat zou werken had deze aanval ook nooit plaatsgevonden. Want dat Noord-Afrikaanse tuig zou achter slot en grendel zitten voor intimidatie, aanranding of diefstal. Maar nee, weer zaten ze daar rond te hangen om hun slag te slaan.

De rechtsstaat. Wat een grap.
Jij ziet het enkel zo omdat het nu toevallig in je straatje past. Als groepen bikers, studenten, christenen of wie dan ook, ook hun gram gingen halen op deze wijze - en jou zouden raken - dan zou je wel anders piepen.

Daarbij: een rechtsstaat bestaan niet een beetje. Of je houdt je allemaal aan dat contract, of een ieder neemt het recht in eigen hand. Van dat laatste wordt een samenleving echt niet mooier.

Het is en blijft in ieders belang de rechtsstaat te respecteren.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zaterdag 30 januari 2016 @ 19:16:21 #231
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_159523381
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:12 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Welke rechtstaat? die van nederland? Want die is al vervangen door de europese en die is niet democratisch.
Wat een onzin man. We zijn nog altijd soeverein, ten eerste, en ten tweede zijn jouw rechten geborgd. Of kan ik bijvoorbeeld bij jou inbreken en word je vervolgens uitgelachen op het politiebureau als je aangifte doet?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_159523417
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:15 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Jij ziet het enkel zo omdat het nu toevallig in je straatje past. Als groepen bikers, studenten, christenen of wie dan ook, ook hun gram gingen halen op deze wijze - en jou zouden raken - dan zou je wel anders piepen.

Daarbij: een rechtsstaat bestaan niet een beetje. Of je houdt je allemaal aan dat contract, of een ieder neemt het recht in eigen hand. Van dat laatste wordt een samenleving echt niet mooier.

Het is en blijft in ieders belang de rechtsstaat te respecteren.
De rechtsstaat valt niet te respecteren als zij zichzelf niet respecteert door de wetten niet te handhaven. En dan kijk ik dus naar de politie die kei-en keihard faalt. De politie is de eerste verdedigingslinie van de rechtsstaat en als die valt is er geen rechtsstaat meer.

Net als op dat station in Stockholm. En dan gelden er hele andere regels.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 19:19:14 #233
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159523489
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:17 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

ahhhh je valt terug op de fascistische methode van een vreedzame samenleving maken.
Dan ben jij ook tuig, aldus.
Als je wilt mag je ze eerst ook wel een maandje in je huis nemen om ze om te praten. Maar zorg er dan wel voor dat je ze binnen houdt.
pi_159523491
Ze vallen immigranten bendes aan, geen kinderen
  zaterdag 30 januari 2016 @ 19:19:31 #235
440653 BarryOSeven
pi_159523500
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:18 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Oproepen tot geweld is strafbaar.
Landverraad ook.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 19:20:08 #236
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_159523517
quote:
3s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:05 schreef Re het volgende:

[..]

:')... 't is goed met je... jij vindt dit allemaal prima, ik niet en ik vind degene die dit prima vinden over het algemeen over weinig IQ beschikken... ongeacht of het nou een groepje waarvan jij vindt dat ze jouw etniciteit aanvallen
Met deze uitspraak heb ik moeite om twee redenen; het neigt naar een persoonlijk gerichte repliek en druist in tegen de gedragsregels die wij allen dienen te hanteren om een forum op een minimaal enigszins beschaafd niveau te houden. Daarnaast kun je een IQ niet 'vinden', aangezien het een meting is dat met speciaal onderzoek vastgesteld dient te worden. Je had in dit geval beter kunnen zeggen dat je hen die de aanvallen prima vinden dom vindt, maar dan komen we weer op punt één ...

Overigens dien ikzelf óók wat pas op de plaats te maken; zeggen dat ik de aanvallen prima vindt is inderdaad wat cru. Wél blijf ik van mening dat dit effecten zijn van een volkomen falende overheid op het gebied van immigratie, en eventueel bloed kleeft dan ook aan de handen van de Zweedse overheid.
pi_159523593
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:05 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Je zit nou 200 criminele Marokkanen te verdedigen, die stelen, bedreigen en vrouwen tussen hun benen grijpen en als die vrouwen protesteerden dan krijgen ze een klap op hun bek. 8)7
Oh nou zijn het 200 criminele Marokkanen. Over vooroordelen gesproken. :{ Of ken je ze toevallig? Oh nee het zijn naar het schijnt Marokkanen, dus dan moeten ze wel crimineel zijn.

Ik begrijp werkelijk niet dat je zonder blikken of blozen de boel zo probeert te draaien dat nazigeweld toch weer de schuld van allochtonen is. En er zijn er meer in dit topic die dat doen. Racistische generalisatie ten top.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 19:23:35 #238
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_159523601
Ik heb soms echt het idee dat sommige mensen nog liever tot de totale ondergang met het wetboek staan te zwaaien dat 'dit en dat niet mag', dan dat ze ooit eens ook maar zullen denken aan iets van actie.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_159523637
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:19 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Landverraad ook.
Flikke nou eens op met dat gegil over 'landverraad'. Je weet niet eens wat landverraad eigenlijk is.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 19:25:01 #240
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_159523645
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:33 schreef Confetti het volgende:
Als je de wanhoop nabij bent heb je niet de luxe om de specifieke daders op te sporen. Dan maak je een statement en het is zeker te betreuren dat onschuldige migranten hier ook het slachtoffer van kunnen worden.

Maar als je naar het grotje plaatje kijkt is het goed dat vluchtelingen ook even leren dat ze niet ongestraft vrouwen kunnen verkrachten en aanranden. Soms is collectieve bestraffing nodig om een grote groep af te schrikken. Dat is een beproefd concept.
^O^
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_159523652
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:23 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik heb soms echt het idee dat sommige mensen nog liever tot de totale ondergang met het wetboek staan te zwaaien dat 'dit en dat niet mag', dan dat ze ooit eens ook maar zullen denken aan iets van actie.
Angsthaas.
pi_159523655
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:17 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

ahhhh je valt terug op de fascistische methode van een vreedzame samenleving maken.
Dan ben jij ook tuig, aldus.
Sommige groepen hebben nou eenmaal een andere aanpak nodig vanwege hun culturele achtergrond. Noord-Afrikanen hebben geen respect voor de feministische autoriteiten die we hier in West-Europa hebben.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 19:26:41 #243
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_159523686
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Angsthaas.
Ik geef een voorbeeld om iets duidelijk te maken. Daarvoor moet je je soms bedienen van extremen om het punt duidelijk te maken.
pi_159523698
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:16 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Wat een onzin man. We zijn nog altijd soeverein, ten eerste, en ten tweede zijn jouw rechten geborgd. Of kan ik bijvoorbeeld bij jou inbreken en word je vervolgens uitgelachen op het politiebureau als je aangifte doet?
als je geen paspoort hebt en met syrisch accent praat wel.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 19:30:24 #245
440653 BarryOSeven
pi_159523769
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Flikke nou eens op met dat gegil over 'landverraad'. Je weet niet eens wat landverraad eigenlijk is.
Leg eens uit wat landverraad is?
pi_159523816
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:30 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Leg eens uit wat landverraad is?
Waarom begin je tegen mij over landverraad als je nu moet vragen wat het is?
pi_159523819
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Oh nou zijn het 200 criminele Marokkanen. Over vooroordelen gesproken. :{ Of ken je ze toevallig? Oh nee het zijn naar het schijnt Marokkanen, dus dan moeten ze wel crimineel zijn.

Ik begrijp werkelijk niet dat je zonder blikken of blozen de boel zo probeert te draaien dat nazigeweld toch weer de schuld van allochtonen is. En er zijn er meer in dit topic die dat doen. Racistische generalisatie ten top.
Stockholm police estimate that at least 200 Moroccan street children move in the area around the main train station in the centre of the capital, sleeping rough, and living off criminal activity

Accused of stealing and assaulting security guards at the main station

Police say they grope girls and 'slap them in the face when they protest'

The all-male migrant teen gangs are spreading terror in the centre of the Swedish capital, stealing, groping girls and assaulting security guards, according to Stockholm police.

http://www.dailymail.co.u(...)g-groping-girls.html
  zaterdag 30 januari 2016 @ 19:33:31 #248
440653 BarryOSeven
pi_159523840
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:32 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Waarom begin je tegen mij over landverraad als je nu moet vragen wat het is?
Vraag me gewoon af wat een ander dan als verraad ziet als hij er mij ervan beschuldigd het niet te weten. Vrij legitieme vraag niet?
pi_159523858
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:33 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Vraag me gewoon af wat een ander dan als verraad ziet als hij er mij ervan beschuldigd het niet te weten. Vrij legitieme vraag niet?
Het is toch ook een vrij legitieme vraag waarom je tegen mij over landverraad begon?
pi_159523874
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:12 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

En als de politie niks doet dan moeten die vrouwen zich maar aan laten randen? Of dan moeten die mannen die nu ingrepen hun vrouwen en dochters maar aan laten randen? Is dat jou democratische heilstaat? Waar niemand geen fuck meer geeft om zijn omgeving?
Kiek, het werkt zo in de meeste landen buiten Somalie.

Als je een misdaad begaat word je gestraft.

Dus vergelding zoeken op degenen die het 'niet' gedaan hebben, heeft niet zoveel zin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')