abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159517438
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 14:39 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Leugenaar.
Kom dan maar met jouw bron.
quote:
Darin ist die Rede von elf Übergriffen "zum Nachteil junger Frauen" begangen durch eine Männergruppe von 40 bis 50 Personen.
http://www1.wdr.de/themen(...)s-silvester-100.html

quote:
Die Größe der Tätergruppen variierte von zwei bis drei, nach Zeugenaussagen nordafrikanisch Aussehenden bis zu 20 Personen.
http://www.presseportal.de/blaulicht/pm/12415/3215530

Aantal aanwezige mensen:
http://www.presseportal.de/blaulicht/pm/12415/3217757
quote:
Auf dem Bahnhofsvorplatz und der Domtreppe befinden sich bereits 400 - 500 augenscheinlich alkoholisierte Personen
quote:
Die genannte Menschenmenge ist auf über tausend Menschen angewachsen.
pi_159517442
Typisch Gutmensch gedrag. Zodra ze een nieuw slachtoffer gevonden hebben, de vluchteling, waarmee ze nog beter hun ego kunnen strelen, laten ze onmiddellijk hun oude knuffelminderheid vallen als een baksteen. Kijk ze tekeer gaan tegen Noord-Afrikanen. Kijk ze alles in de schoen van de Noord-Afrikaan schuiven. _O-
  † In Memoriam † zaterdag 30 januari 2016 @ 14:54:14 #53
137949 Disana
pi_159517483
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 14:49 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De meerderheid van de daders (voor zover bekend) zijn Noord-Afrikanen met vluchtelingenpapieren. Daarnaast is er nog een ander deel bekend, Albanezen, Afghanen, Iraniërs etc.
Officieel staat tot dusverre vast dat het overwegend om Noord-Afrikanen gaat en twee mannen met een Syrisch paspoort. Je hebt nog steeds niet uitgelegd hoe dat in verband staat met de huidige vluchtelingencrisis.
pi_159517516
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 14:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Van wie 'moesten' we dat?
Alleen al de term vluchtelingencrisis geeft aan dat dat zo werd voorgesteld. Het woord vluchteling werd gebruikt om acceptatie af te dwingen. Maar van stond af aan is het niet puur een vluchtelingencrisis geweest. Voor een deel maar. De stroom was voor 6 september 2015 al op gang gekomen ook, alleen door Merkel werd die stroom groter, en dat waren sws migranten en vluchtelingen. De term migranten werd vervolgens al snel gelukszoekers en als je die term bezigde kreeg je een bak ellende over je heen. Tot slot werd paar weken geleden ineens duidelijk dat zich in de Griekse opvangcentra naast Syriërs NB ook gewoon Marokkanen en Algerijnen genesteld hadden, om de gok maar te wagen.
I´m back.
pi_159517527
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 14:50 schreef RM-rf het volgende:

[..]

los je het probleem op als je het een ander naampje geeft?

De grote hoeveelheid noord-afrikaanse criminelen rondom Köln Hbf is geen 'europees probleem' maar eigenlijk vooral een binnenlands probleem in duitsland (desnoods evengoed in nederlandse steden) dat de lokale overheden daar zelf moeten oplossen.

Het is belachelijk om dat te gaan bespreken alsof de EU hieraan schuld zou zijn of te roeptoeteren dat EU-beleid criminaliteit in Koln of andere europese steden zou kunnen oplossen...

Waar het gaat om de ordehandhaving in Köln moet de lokale politie dat doen en daarvoor zijn vooral de stad Köln en de regering van Nordrhein-Westfalen verantwoordelijk... zelfs Berlijn heeft daarin eigenlijk helemaal niks te vertellen,

Hooguit zou het anders worden als je van mening bent dat Politie-taken een EU-beleidsterrein zou moeten gaan worden.
Lijkt mij persoonlijke en onzalig idee en een grove overtreding van het subsidiariteitsprincipe, wat ikzelf een goed uitgangspunt vind, de EU moet zich zo min mogelijk inmengen in lokaal bestuur.
Je moet ze wel scheiden in je woorden ja. Hoe wil je anders goed van kwaad scheiden.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_159517528
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 14:54 schreef Disana het volgende:

[..]

Officieel staat tot dusverre vast dat het overwegend om Noord-Afrikanen gaat en twee mannen met een Syrisch paspoort. Je hebt nog steeds niet uitgelegd hoe dat in verband staat met de huidige vluchtelingencrisis.
Bron?

Zijn alle daders gepakt?

Noord-Afrikanen met asielpapieren. En daarnaast andere nationaliteiten, Syriërs, Afghanen, Albanezen etc.

Wat Timmermans zegt klopt sowieso niet. Die zegt dat er geen verband is tussen Keulen en de asielcrisis.
  † In Memoriam † zaterdag 30 januari 2016 @ 14:58:35 #57
137949 Disana
pi_159517556
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 14:57 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Bron?

Zijn alle daders gepakt?

Noord-Afrikanen met asielpapieren. En daarnaast andere nationaliteiten, Syriërs, Afghanen, Albanezen etc.

Wat Timmermans zegt klopt sowieso niet. Die zegt dat er geen verband is tussen Keulen en de asielcrisis.
Dan lees je niet goed wat hij letterlijk zegt. En geloof dan maar wat je wilt geloven, als je genoegen neemt met onjuistheden.
pi_159517580
Het is dat zijn roots in Heerlen liggen, en dan twijfel IK toch wel sterk aan alles?

In Heerlen werden werknemers nog knecht genoemd in mijn tijd.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2016 15:00:21 ]
pi_159517591
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 14:20 schreef Elfletterig het volgende:
Ik denk dat Timmermans grotendeels gelijk heeft met zijn uitspraak, maar ik vind het tegelijkertijd een nogal gemakzuchtig, kortzichtig statement.

Ja, het klopt feitelijk dat de aanrandingen in Keulen vooral zijn gepleegd door figuren die al langere tijd in Duitsland rondlopen en die hoofdzakelijk uit niet-oorlogsgebieden komen.

[ afbeelding ]

Tegelijkertijd is het kortzichtig om elk verband met de vluchtelingencrisis te ontkennen. Wat we momenteel namelijk binnenhalen, zijn groepen die er precies dezelfde cultuur op nahouden; dezelfde religie, dezelfde houding ten opzichte van vrouwen.

In de asielinstroom zijn jonge mannen zwaar oververtegenwoordigd. In veel azc's zijn opstootjes en vechtpartijen geweest. Wat we momenteel importeren, is meer islam, meer barbaarse cultuur en meer vrouwonvriendelijkheid.
Heb je al eens gelezen wat er op dat plaatje staat?
Vast sinds 8-9-2015, vast wegens huisvredebreuk, seksueelmisdrijf in 2011.

Heeft het wel met Keulen te maken?
pi_159517597
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 14:58 schreef Disana het volgende:

[..]

Dan lees je niet goed wat hij letterlijk zegt. En geloof dan maar wat je wilt geloven, als je genoegen neemt met onjuistheden.
quote:
Timmermans: Aanrandingen in Keulen hebben niks met de vluchtelingencrisis te maken.

Frans Timmermans, vice-president of the European Commission, doesn`t see any link between mass sex assaults on New Year's Eve in Cologne and the ongoing refugee crisis.
  † In Memoriam † zaterdag 30 januari 2016 @ 15:00:31 #61
137949 Disana
pi_159517598
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 14:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Alleen al de term vluchtelingencrisis geeft aan dat dat zo werd voorgesteld. Het woord vluchteling werd gebruikt om acceptatie af te dwingen. Maar van stond af aan is het niet puur een vluchtelingencrisis geweest. Voor een deel maar. De stroom was voor 6 september 2015 al op gang gekomen ook, alleen door Merkel werd die stroom groter, en dat waren sws migranten en vluchtelingen. De term migranten werd vervolgens al snel gelukszoekers en als je die term bezigde kreeg je een bak ellende over je heen. Tot slot werd paar weken geleden ineens duidelijk dat zich in de Griekse opvangcentra naast Syriërs NB ook gewoon Marokkanen en Algerijnen genesteld hadden, om de gok maar te wagen.
Ik geloof niet zo in de onwil en opzet van politici in deze kwestie. Die zitten net zo goed met de handen in het haar en proberen met alle macht de crisis de baas te worden. Het is goed dat nu vaststaat dat een groot deel van de asielzoekers economische migranten uit Noord-Afrika zijn, dan kan er effectief geselecteerd worden op echte vluchtelingen en deze migranten.
pi_159517618
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik geloof niet zo in de onwil en opzet van politici in deze kwestie. Die zitten net zo goed met de handen in het haar en proberen met alle macht de crisis de baas te worden. Het is goed dat nu vaststaat dat een groot deel van de asielzoekers economische migranten uit Noord-Afrika zijn, dan kan er effectief geselecteerd worden op echte vluchtelingen en deze migranten.
Praatjes vullen geen gaatjes als ze dat door hebben komt de rest vanzelf denk ik?
  † In Memoriam † zaterdag 30 januari 2016 @ 15:01:44 #63
137949 Disana
pi_159517622
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:00 schreef luxerobots het volgende:

[..]

[..]

Juist. En als jij dat anders wilt uitleggen dan er feitelijk wordt gezegd, dan ga je je gang maar.
pi_159517669
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 14:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Precies.

Zo is de politieke spin. Toen ze binnenkwamen waren het allemaal zielige vluchtelingen. Nu er misdadigers tussen zitten, zijn het opeens geen vluchtelingen meer.

Daarom prefereer ik de term asielzoeker. Veel feitelijker, een Marokkaan met vluchtelingenpapieren of een Syrisch paspoort is geen vluchteling. Maar wél een asielzoeker.
pi_159517688
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:01 schreef Disana het volgende:

[..]

Juist. En als jij dat anders wilt uitleggen dan er feitelijk wordt gezegd, dan ga je je gang maar.
Jij wil gewoon niet zien dat het asielzoekers zijn, met daarnaast ook een groep die jij zou omschrijven als vluchtelingen omdat ze uit een 'zielig genoeg' land komen.
pi_159517698
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Die Frans met zijn praatjes in honderd talen weet van voren niet dat-ie van achteren leeft, volgens mij. En dat nauwelijks verholen dédain van hem tegenover de bevolking van de EU is dan helemaal misplaatst.
I´m back.
  † In Memoriam † zaterdag 30 januari 2016 @ 15:06:46 #67
137949 Disana
pi_159517722
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die Frans met zijn praatjes in honderd talen weet van voren niet dat-ie van achteren leeft, volgens mij. En dat nauwelijks verholen dédain van hem tegenover de bevolking van de EU is dan helemaal misplaatst.
Maar hij heeft wel gelijk: Keulen heeft niets met de vluchtelingencrisis te maken.
  † In Memoriam † zaterdag 30 januari 2016 @ 15:07:41 #68
137949 Disana
pi_159517747
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:05 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Jij wil gewoon niet zien dat het asielzoekers zijn, met daarnaast ook een groep die jij zou omschrijven als vluchtelingen omdat ze uit een 'zielig genoeg' land komen.
Je weet helemaal niet hoe ik die economische migranten zie. Daar gaat het hier namelijk niet over. Het gaat over de vraag of het vluchtelingen zijn die zich in Keulen hebben misdragen. En dan luidt het antwoord eenduidig nee.
pi_159517752
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar hij heeft wel gelijk: Keulen heeft niets met de vluchtelingencrisis te maken.
Jawel, dat leg ik je net uit.
I´m back.
  † In Memoriam † zaterdag 30 januari 2016 @ 15:08:18 #70
137949 Disana
pi_159517765
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jawel, dat leg ik je net uit.
Ik ben het niet eens met je uitleg.
pi_159517790
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:08 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik ben het niet eens met je uitleg.
Goed dat kan. Het klopt echter wel.
I´m back.
pi_159517797
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Is dat al bekend dan?
Volgens mij nog niet maar ik heb nog nergens iets gelezen erover, en ik zit kort aan de grens.
  † In Memoriam † zaterdag 30 januari 2016 @ 15:10:36 #73
137949 Disana
pi_159517811
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Goed dat kan. Het klopt echter wel.
Het klopt niet en dat valt eenvoudig te staven voor wie het wil zien.
  † In Memoriam † zaterdag 30 januari 2016 @ 15:11:41 #74
137949 Disana
pi_159517841
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:09 schreef john2406 het volgende:

[..]

Is dat al bekend dan?
Volgens mij nog niet maar ik heb nog nergens iets gelezen erover, en ik zit kort aan de grens.
Er is genoeg bekend om te concluderen dat de aanranders overwegend van Noord-Afrikaanse afkomst zijn. De opgepakte aanranders waren al bekenden van de politie.
pi_159517843
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:10 schreef Disana het volgende:

[..]

Het klopt niet en dat valt eenvoudig te staven voor wie het wil zien.
Het klopt wel, en ik denk dat maar weinig mensen geïmponeerd zijn door dit praatje van Frans.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')