Dat heeft hier geen zak mee te maken. Wat je mening is doet niet ter zake m.b.t. het feit dat het buitengewoon simplistisch is om te redeneren dat je niets meer van haar gaat horen omdat je van vorige winnaars niets meer hoorde. Dit stelde hij letterlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat is het toch fijn hè, dat we niet allemaal dezelfde mening hebben over dingen.
Misschien niet zo zeer met deze reactie, maar wel met een enorme lading andere reacties. Daarnaast, so far is het best wel accuraat. Elk jaar werd de winnaar van the Voice geplaatst op een voetstuk als het nieuwe grote talent van Nederland. Om maanden later terug te zien dat er nog hier en daar een theathertour inzit.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat heeft hier geen zak mee te maken. Wat je mening is doet niet ter zake m.b.t. het feit dat het buitengewoon simplistisch is om te redeneren dat je niets meer van haar gaat horen omdat je van vorige winnaars niets meer hoorde. Dit stelde hij letterlijk.
Zonde wel. Het is blijkbaar een slimme meid. Kon van alles voor de maatschappij betekenen, wordt ze zangeres, een beroep waar je niet bepaald een hoge intelligentie voor nodig hebt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Aankomend schooljaar gaat ze ook niet naar school
he , hij is onze professional als het gaat om talenten scouten!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Bram, houd op, dit wordt nu gênant
Dit is werkelijk nog gênanter dan dat geaai en gezoen van Marcoquote:Op woensdag 3 februari 2016 04:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
he , hij is onze professional als het gaat om talenten scouten!
Even cashen en ze gaat studerenquote:Op woensdag 3 februari 2016 01:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zonde wel. Het is blijkbaar een slimme meid. Kon van alles voor de maatschappij betekenen, wordt ze zangeres, een beroep waar je niet bepaald een hoge intelligentie voor nodig hebt.
Natuurlijk wordt de kijker gemanipuleerd en dus beïnvloed.quote:Op woensdag 3 februari 2016 04:28 schreef Poepz0r het volgende:
Natuurlijk is een programma zoals The Voice niet geheel eerlijk. Ik heb dit al vaker aangehaald, maar er is niemand (ook niemand van RTL die ik gemaild heb) met een antwoord op deze kwestie:
Er doen voor het gemak 100 kandidaten mee aan de blind auditions. Ieder team kiest er voor het gemak 10. Stel (dit zou kunnen) dat alle juryleden er 10 kiezen uit de eerste 70, wat dan met de overige 30? Komen die niet meer aan de beurt of hoe zit dit?
Tevens ''sturen'' programma's je om op bepaalde kandidaten te stemmen (dat is al zo sinds Idols 1) door simpelweg bij de compilaties de grootste kanshebbers net even 1 a 2 seconden langer in beeld te laten verschijnen dan de andere kandidaten OF wat je ook vaak ziet is het perfecte stukje (mooie beat, mooie uithaal) ineens te laten zien en van andere kandidaten de mindere stukjes. Dit viel mij dit jaar weer op
Nee, maar aan de andere kant: een goede zangeres/entertainer kan meer verdienen dan een advocaat ooit in zijn leven bij elkaar kan harken. Ik denk alleen dat zij niet in die categorie valt te scharen. En dan zit je liever op kantoor dan derderangs artiest te wezen, denk ik.quote:Op woensdag 3 februari 2016 01:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zonde wel. Het is blijkbaar een slimme meid. Kon van alles voor de maatschappij betekenen, wordt ze zangeres, een beroep waar je niet bepaald een hoge intelligentie voor nodig hebt.
Maar Leona is wel haar gezinnetje kwijt.... het offer is best groot.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:14 schreef Peter het volgende:
En bedrijfsfeestjes en andere schnabbels. Vergeet die niet, daar verdient Leona nu toch haar brood mee..
Maar het gaat toch niet alleen om geld? Ik snap het van haar wel. Lekker zingen ipv met allerlei andere moeilijke zaken bezig zijn (bedoel dit niet denigrerend ofzo).quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar aan de andere kant: een goede zangeres/entertainer kan meer verdienen dan een advocaat ooit in zijn leven bij elkaar kan harken. Ik denk alleen dat zij niet in die categorie valt te scharen. En dan zit je liever op kantoor dan derderangs artiest te wezen, denk ik.
[..]
Maar Leona is wel haar gezinnetje kwijt.... het offer is best groot.
Maan is de Tessa van deze editie. Daarom is het zo mooi dat ze heeft gewonnen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:07 schreef DKUp het volgende:
Leona had ook onterecht gewonnen, want Tessa en Sandra.
[ afbeelding ]
De meeste winnaars verdienen nog geld in de muziek (Saunders, Iris Kroes, dat meisje wat twee jaar geleden won, Philipo inderdaad en O'g3ne wat met kerst optrad en binnenkort ook een optreden heeft waar tal van andere artiesten waaronder Joss Stone optreden), alleen niet veel. Een paar dagen geleden werd er een artikeltje geplaatst in een van onze nationale krantjes waarin ze aangaven wat de vroegere winnaars momenteel doen in de muziek. Sandra van Nieuwland was al goed bezig in de muziek en Tessa wordt nog steeds (terecht) gesteund door Trijntje haar mensen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:14 schreef Peter het volgende:
En bedrijfsfeestjes en andere schnabbels. Vergeet die niet, daar verdient Leona nu toch haar brood mee..
Ik ken haar niet. Zij heeft vorig jaar gewonnen?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:07 schreef DKUp het volgende:
Leona had ook onterecht gewonnen, want Tessa en Sandra.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:11 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik ken haar niet. Zij heeft vorig jaar gewonnen?
Als het goed is dan kennen jullie Sandra van Nieuwland ook. Het feit dat deze twee nu bekender zijn dan LP zegt genoeg.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:12 schreef Cee het volgende:
Wilde net zeggen, geen idee wie dat is. Ja, Tessa, heb ik geconcludeerd. En daar houdt het wel mee op.
Drie jaar geleden werd ze derde bij Trijntjequote:Op woensdag 3 februari 2016 22:11 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik ken haar niet. Zij heeft vorig jaar gewonnen?
Dat mag jij vinden, dat interesseert me niets. Dat jij deze smiley meent te moeten gebruiken maakt jouw mening hierover nog minder interessant voor mij. Als ik onzin lees dan laat ik weten dat het onzin is. Het gaat er niet om of dat iemand denkt dat Pietje wel of niet succes gaat hebben, het gaat om het feit dat er geen fatsoenlijke redenatie achter zit. Bovendien is het juist behoorlijk genânt dat je papegaait dat het wel niets zal worden omdat het met de vorige winnaars niets werd. Als iets afgezaagd napraten is geworden in de laatste paar jaar...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Bram, houd op, dit wordt nu gênant
Als jij dat nu zou staven dan zou jij wellicht een punt hebben. Dat staat geheel los van dit programma. Het is heel erg simpel, als goede producers en songwriters met haar willen werken dan krijgt ze succes, zo niet dan niet. Op dit moment gaat het bij haar beter dan bij de vorige winnaars met 1 plaat van een wereldbekende DJ en 2 platen in het verschiet van grote namen. Wat de toekomst verder brengt zullen we rustig moeten afwachten, daar kan je niets zinnigs over zeggen buiten het feit dat zij de kwaliteiten heeft om succesvol te worden maar dat zij (nog) niet de de kwaliteiten heeft om dit volledig op eigen kracht te doen (want geen songwriter en geen instrumentalist).quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:40 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zie het voor Maan ook niet zo één twee anders verlopen dan voor eerdere winnaars. Niet zo zeer vanwege haar kwaliteiten en/of groeimogelijkheden, maar vanwege de programmaopbouw en de typisch Nederlandse aanpak.
Ik heb het over Tessa.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
[..]
Als het goed is dan kennen jullie Sandra van Nieuwland ook. Het feit dat deze twee nu bekender zijn dan LP zegt genoeg.
Wij (een aantal mensen hier) hadden toen al door dat zij onterecht won.
Daar heb ik nooit aan meegedaan, hoewel ik de lol er wel van inzag.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het over Tessa.
Wat knap dat jullie al zo vroeg alles goed doorhebben, hulde en bloemen!
Soms is het net Wie is de Mol hier met al die diepgang en complotten.
Ja, omdat ze mag aanschuiven bij MvN in DWDD. Leuk voor haar, maar kennen die mensen die dit programma nog zien haar vanwege haar liedjes of vanwege het aanschuiven bij DWDD?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoezo zijn die 2 bekender dan Leona? Die zie je nog geregeld op tv.
Je hebt er geen hoge intelligentie voor nodig maar er zijn zat intelligente mensen die het doen. Het is voor de maatschappij geen probleem dat zij geen psychologe of arts wordt, het is niet omdat ze het studeren uitstelt dat ze het nooit gaat doen (eventueel in deeltijd) en als zij gelukkiger wordt van zingen en optreden dan van het werk wat zij als psychologe of als arts zou doen dan moet ze dat vooral doen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 01:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij DWDD-kijkers wel, ik ben er niet zo zeker van of dat bij de andere mensen ook zo is. Het is in ieder geval niet belangrijk, bekend zijn kan het resultaat van een goedlopende zangcarrière zijn maar is geen doel.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou van die andere 2 hoor je iig helemaal niks meer, dus da's altijd nog bekender.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |