ditquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:49 schreef Cee het volgende:
Ik heb echt weer zo'n zin in dat ridicule ESF.
^^quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:49 schreef Cee het volgende:
Ja tuurlijk. Gewoon mooi om hier als man een beetje over te zeiken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh als het Martijn was was het een lul hoor.
Maar dan is het natuurlijk anders.
Jaaaaaaa ik ook. Ik ga dit jaar ook weer naar eurovision in concertquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:49 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:49 schreef Stickertje het volgende:
Van Waylon, naar Jan Smith, gevolgd door Douwe Bob...
Vagina ging van nat naar droog naar kurkdroog in 30 seconden
Douwe Bobquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:49 schreef Myrr het volgende:
JA HALLO BELANGRIJKE VRAAG HIER
Wie was die gast die naast Jan stond?
hahaquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:49 schreef Stickertje het volgende:
Passenger met een beat.quote:
Waylonquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:49 schreef Myrr het volgende:
Douwe bob en waylonquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:49 schreef Myrr het volgende:
En Jamai dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:49 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:49 schreef Stickertje het volgende:
Ben benieuwd naar het ESF liedjequote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jaaaaaaa ik ook. Ik ga dit jaar ook weer naar eurovision in concert
Leg uit?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:50 schreef Nexum het volgende:
ik haat maan
kan het niet vaak genoeg zeggen
watquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ook!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
precies ditquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:49 schreef Stickertje het volgende:
Die versie bestaat en is beterquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:51 schreef Cee het volgende:
Het lied zou best leuk zijn zonder dat het weer wordt ge dumb-downed door die DJ.
+213153quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:50 schreef Nexum het volgende:
ik haat maan
kan het niet vaak genoeg zeggen
Yeahhhhquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:49 schreef Cee het volgende:
en Piemp. Die blijft erin denk ikquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:51 schreef roos94 het volgende:
Stel je voor dat Dave wint en dan Maans kop zien
Voice Kids volgende weekquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:52 schreef Nexum het volgende:
ik wil dat idols begint ik heb nu geen programma meer behalve wie is de mol
Ik niet, best leuk baantje toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:52 schreef Myrr het volgende:
Zou me trouwens echt ontiegelijk kansloos voelen als ik zo'n danseres zou zijn.
Ik vind douwe ook wel wat hebben als ie zijn ogen open heeftquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]= waylon, kan over geen andere kerel aan die tafel gaan
Ben wel benieuwd idd naar de nieuwe Idols. Er zit een maximale leeftijd aan van 28 jaar begreep ik van mijn buurvrouw.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:52 schreef Nexum het volgende:
Ga iets nuttigs doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:52 schreef Nexum het volgende:
Gooi het eruit, daar zijn dit soort programma's voor. Anger management na een lange werkweek.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Gewoon mooi om hier als man een beetje over te zeiken.
kinderen afzeikenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:53 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Voice Kids is eigenlijk veel beter en leuker!
Was dat niet met Vajen destijds? Die meid kan zingenquote:
Ja zijn ogen, is dat altijd zo?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik vind douwe ook wel wat hebben als ie zijn ogen open heeft
Ja, Waylon is wel lekker op zich maar ook best wel standaard. Die Douwe heeft iets, ook al is z'n neus meh en z'n lippen te klein. Zal de lengte wel zijn geweest.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]= waylon, kan over geen andere kerel aan die tafel gaan
Mijn dank is groot!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Gooi het eruit, daar zijn dit soort programma's voor. Anger management na een lange werkweek.
Vaak kunnen ze daar beter zingen.quote:
Yupquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was dat niet met Vajen destijds? Die meid kan zingen
Alleen als ie geblowd heeft denk, altijd dusquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:54 schreef cactussoep het volgende:
[..]
Ja zijn ogen, is dat altijd zo?
Over het algemeen wordt daar dus beter gezongenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was dat niet met Vajen destijds? Die meid kan zingen
De gemiddelde moeder van die leeftijd ziet er een stuk minder uit.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:55 schreef Xan21 het volgende:
Wendy heeft ook echt een vertyfde harses zeg
Als het licht even verkeerd valt, ziet ze er verrekte getekend en zorgelijk uit ja. Om niet te zeggend zorgwekkend..quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:55 schreef Xan21 het volgende:
Wendy heeft ook echt een vertyfde harses zeg
Nopequote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:57 schreef Cee het volgende:
Heeft er na Saunders ooit nog een man dit gewonnen?
Heb je toch nog de finale mee kunnen makenquote:
echt hoor, ik zit ook al zo te kijken van WTF wie is ditquote:
Tuurlijk, is bepaalt door de stemmenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:59 schreef DKUp het volgende:
Er stemmen mensen op Maan, dat is al erg genoeg
Van de week kwam nog uit dat er bij spelshows werd gesjoemeld. Ik denk dat dat hier ook is gebeurd.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
Toen ze de naam gingen noemen stond ze al te grijnzen alsof ze het al wist
Van Wendy haar coke gesnoept? Wat een stuiter.
Klinkt nu beter dan netquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:00 schreef iBenny het volgende:
Is voor het eerst dat een winnaar van The Voice z'n single mag zingen na winst
jeukt het?quote:
Maar verder is het zuivere koffie hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:00 schreef iBenny het volgende:
nee hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:00 schreef iBenny het volgende:
voor anouk als alarmschijf?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:01 schreef cactussoep het volgende:
Voor 1 week de radio op 538 zetten dus
Gelukkig kreeg Maan ook geen beter nummerquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Tuurlijk, is bepaalt door de stemmen
precies die vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:00 schreef iBenny het volgende:
Waarom hebben we geen percentages gezien?
Dat is wel apart inderdaadquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:00 schreef iBenny het volgende:
En ook zo'n 13 in een dozijn nummerquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
Lief van Hardwell dat hij gratis dit liedje heeft verzonnen
Verrek, daar heb je gelijk in, geen percentages gezienquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:00 schreef iBenny het volgende:
Laat haar dat maar doen, dan staat ze nog meer voor Maanquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:02 schreef MissJ het volgende:
ze moet wel stoppen met dat handje steeds hoor
Die kerel heeft wel een bekende bakkes.quote:
Allemaal John de Mol.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:01 schreef Peter het volgende:
Maan en Hardwell. toevallig 538 DJ, toevallig alarmschijf. Toevallig winnaar?
4x The Voice of Holland (Iris Kroes, Julia van der Toor, O'G3NE en Maan), 2x The Voice Kids (Laura van Kaam en Ayoub Maach)quote:
Denk het ook. Qua zang zie ik liever Tessa terugquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou hè. Geef het 6 maanden dan is ze van de radar.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:07 schreef Murmeli het volgende:
Marco wat heb je haar met name meegegeven?
Nou, een hoop zaad
wie?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:04 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maar ik zit nog bij te komen van die living fake dude
Zaad met een stukje Alkmaarse kaasquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:07 schreef Murmeli het volgende:
Marco wat heb je haar met name meegegeven?
Nou, een hoop zaad
Je houdt het goed bij. Talentenjacht verslaafd?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
4x The Voice of Holland (Iris Kroes, Julia van der Toor, O'G3NE en Maan), 2x The Voice Kids (Laura van Kaam en Ayoub Maach)
goddommequote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zaad met een stukje Alkmaarse kaas
Had het toevallig van te voren opgezochtquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je houdt het goed bij. Talentenjacht verslaafd?
En daarna ook nog iets over een bloem die tevoorschijn komtquote:
Yup. o.a Pauw, Top 2000 a Go Go, voorheen Sonja.quote:
Kopkaasquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zaad met een stukje Alkmaarse kaas
Allemaal zeer succesvol. Iris kan zelfs VIP-kaartjes voor Adele bij elkaar harpen (pun intended)quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
4x The Voice of Holland (Iris Kroes, Julia van der Toor, O'G3NE en Maan), 2x The Voice Kids (Laura van Kaam en Ayoub Maach)
Ze reist met de treinquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:09 schreef iBenny het volgende:
Heeft Maan eigenlijk wel een rijbewijs?
Lekker wijf maar ook wel fucking saai volgens mij.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:07 schreef wuuht het volgende:
Het lijkt mij ook een feest om haar te doen.
Ja, dat vertelde ze aan het begin van de uitzendingquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:09 schreef iBenny het volgende:
Heeft Maan eigenlijk wel een rijbewijs?
Toevalquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yup. o.a Pauw, Top 2000 a Go Go, voorheen Sonja.
Ze hebben al 3 klaar liggen idd.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eigen singles. Vergeet het maar, Maan.
Die van 538 die net in beeld was.quote:
ook geheel toevalligquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yup. o.a Pauw, Top 2000 a Go Go, voorheen Sonja.
Je zou het moeten terugkijken.quote:
Gewoon op de Eeuwigelaan in Bergen doen danquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lekker wijf maar ook wel fucking saai volgens mij.
hoe gaat het met het harpmeisje?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Brace in samenwerking met SPEC Entertainmentquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maan wint The voice of Holland en is exclusief te boeken bij Jan Vis! #tvoh http://eepurl.com/bOCtk5
Dat hebben ze verrassend snel aangepastquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maan wint The voice of Holland en is exclusief te boeken bij Jan Vis! #tvoh http://eepurl.com/bOCtk5
Oh ja, die voorgangers hebben echt veel betekend voor de Nederlandse muziekquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die persfotoquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Brace in samenwerking met SPEC Entertainment
Is dat SPEC van Ali?
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Is dat SPEC van Ali?
jaquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Is dat SPEC van Ali?
oke.quote:
Die was toch een keer te zien in een reclame spotje voor een of ander afslank product?quote:
O'G3NE is nog regelmatig te zien op tv en doet het onder kinderen best oke. Julia was de laatste maanden ook regelmatig op tv te zien. Over de rest zullen we het niet hebben.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh ja, die voorgangers hebben echt veel betekend voor de Nederlandse muziek
Google kapot?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Is dat SPEC van Ali?
Jaquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Die was toch een keer te zien in een reclame spotje voor een of ander afslank product?
luiheidquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Google kapot?
https://nl.wikipedia.org/wiki/SPEC_Entertainment
Who the fuck is Julia? Van welke enigszins recente hits zouden wij haar moeten kennen?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
O'G3NE is nog regelmatig te zien op tv en doet het onder kinderen best oke. Julia was de laatste maanden ook regelmatig op tv te zien. Over de rest zullen we het niet hebben.
pfff.. bestaat die nog?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Julia_van_der_Toornquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Who the fuck is Julia? Van welke enigszins recente hits zouden wij haar moeten kennen?
ow ik dacht de tante van Boudewijnquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Julia_van_der_Toorn
Dit zijn de vragen...twitter:Sidhappens twitterde op vrijdag 29-01-2016 om 23:12:00Maar hoe komt iemand in januari 2016 nog aan de unieke twitternaam @MAAN? Eerste tweet op 27/01/16. #tvoh #dtv reageer retweet
Oke helemaal flut dus. Al ruim 2 jaar niks noemenswaardigs gepresteerd. Als ze dan ook nog uit wanhoop haar artiestennaam gaat wijzigen omdat het dan wellicht wél aan zou slaan kun je wel stellen dat ze geflopt is.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Julia_van_der_Toorn
Jij weet wie ik bedoel in a split second.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:20 schreef iBenny het volgende:
Dit zijn de vragen...twitter:Sidhappens twitterde op vrijdag 29-01-2016 om 23:12:00Maar hoe komt iemand in januari 2016 nog aan de unieke twitternaam @MAAN? Eerste tweet op 27/01/16. #tvoh #dtv reageer retweet
Dat laatste heeft te maken met gedoe met de contracten. Op iTunes staat haar album ook vermeld als Album Winnaar 2013quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke helemaal flut dus. Al ruim 2 jaar niks noemenswaardigs gepresteerd. Als ze dan ook nog uit wanhoop haar artiestennaam gaat wijzigen omdat het dan wellicht wél aan zou slaan kun je wel stellen dat ze geflopt is.
Holy shitquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat laatste heeft te maken met gedoe met de contracten. Op iTunes staat haar album ook vermeld als Album Winnaar 2013
Drie van de nummers zijn ook vervangen door de begintune van The Voice (Oops! I Did It Again, All Of Me en Man Down)quote:
kut voor niets domeinnaam geregistreerdquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:40 schreef iBenny het volgende:
Zelfs in het topic zijn we Maan alweer vergeten
Goh, wat ben jij een slechte verliezer (als verklaard tegenstander van Maan).quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:17 schreef DKUp het volgende:
Een eendagsvlieg is geboren, we noemen haar Maan
Zij overtuigde tijdens het programma ook al niet, ik heb nooit geloofd dat zij het zou gaan redden, dat heb ik hier toen ook laten weten.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke helemaal flut dus. Al ruim 2 jaar niks noemenswaardigs gepresteerd. Als ze dan ook nog uit wanhoop haar artiestennaam gaat wijzigen omdat het dan wellicht wél aan zou slaan kun je wel stellen dat ze geflopt is.
je weet dat 538 van John is toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 02:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
een populaire radiozender heeft haar steun uitgesproken
Dat wisten we al, denk maar aan eerdere winnaars.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:32 schreef TheVulture het volgende:
Wat een aanfluiting, je moet het Nederlands publiek echt NOOIT meer laten kiezen bij een talentenjacht
Eigenlijk is het ook wel beter om niet te winnen, van de winnaars hoor je toch amper nog ietsquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:40 schreef hunter2011 het volgende:
By far het beste liedje van de 4 finalisten, het nieuwe liedje van Jennie Lena.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |