Erg goed. Ik heb een nieuwe koelkast.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, hoe heb jij deze dag beleefd?
Ik ben bij mijn oma langsgeweest en ik heb de topper van Spanje bekeken die slechts een helft leuk was.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed. Ik heb een nieuwe koelkast.
En jij Stijn, hoe heb jij deze dag beleefd?
Dat dacht ik ook over Ajax toen ze thuis tegen De Graafschap speeldenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV moet gewoon aan het doelsaldo gaan werken, nulletje of 5 minimaal.
Leuk spelertje voor het rechterrijtje, onderkant linkerrijtje misschienquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:39 schreef hafcfan het volgende:
Mag ik zeggen dat Stans gehyped wordt? Tagliano jouw mening graag.
Verschil is dat PSV wel scorende spelers heeftquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook over Ajax toen ze thuis tegen De Graafschap speelden
En een enigszins acceptabel veldspelquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verschil is dat PSV wel scorende spelers heeft
Dat slaat nergens op, iedereen weet dat het En Ee Cee is.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Moeten er NEKKERS verbrand worden of versta ik dat verkeerd?
Versta jij goedquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Moeten er NEKKERS verbrand worden of versta ik dat verkeerd?
Nog steeds dient het verbrand te worden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, iedereen weet dat het En Ee Cee is.
quote:
Haha weerquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze een vrouw is idd.
Ben jij Hod3npyl?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nog steeds dient het verbrand te worden.
Ik bedoelde overduidelijk z'n bericht dat hij er weer was.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij omschrijft Guus als een nobuddie?
Neenquote:
Ik vergeet zijn posts altijd.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is echt een debiel, trouwens.
Volgens mij heb je het niet zo op mij hequote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bedoelde overduidelijk z'n bericht dat hij er weer was.
Alleen een totale idioot begrijpt dat niet.
Nee joh, ik ben eerlijk gezegd vergeten dat ik ooit eerder tegen jou gepraat heb.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het niet zo op mij he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |