Waarom kijk je naar de Eretribune?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:15 schreef tompsv18 het volgende:
Bij de Eretribune hebben ze het al vijf minuten lang over het sparen van voetbalplaatjes
Ik ben aan het wachten op het spectaculaire interview met Cocuquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom kijk je naar de Eretribune?
Ernstig ditquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op het spectaculaire interview met Cocu
Oh gadver, jij bent er weer.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog een paar minuten tot de weergaloze voetbalshow van PSV
Ik denk dat Paxcon en Johannes dit niet zo leuk vindenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen zijn minderwaardig als ze naar PEC Zwolle - FC Groningen gaan kijken.
Erg goed. Ik heb een nieuwe koelkast.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, hoe heb jij deze dag beleefd?
Ik ben bij mijn oma langsgeweest en ik heb de topper van Spanje bekeken die slechts een helft leuk was.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed. Ik heb een nieuwe koelkast.
En jij Stijn, hoe heb jij deze dag beleefd?
Dat dacht ik ook over Ajax toen ze thuis tegen De Graafschap speeldenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV moet gewoon aan het doelsaldo gaan werken, nulletje of 5 minimaal.
Leuk spelertje voor het rechterrijtje, onderkant linkerrijtje misschienquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:39 schreef hafcfan het volgende:
Mag ik zeggen dat Stans gehyped wordt? Tagliano jouw mening graag.
Verschil is dat PSV wel scorende spelers heeftquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook over Ajax toen ze thuis tegen De Graafschap speelden
En een enigszins acceptabel veldspelquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verschil is dat PSV wel scorende spelers heeft
Dat slaat nergens op, iedereen weet dat het En Ee Cee is.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Moeten er NEKKERS verbrand worden of versta ik dat verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |