twitter:JeroenKapteijns twitterde op zaterdag 30-01-2016 om 19:03:22Wellicht een #PSV met drie verdedigers tegen De Graafschap en daarom plek op de bank voor Brenet. Cocu geeft zo toelichting bij Fox #psvgra reageer retweet
Zo, dat zal hem lerenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:03 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind Jeroen Kapteijns echt een lul.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:03 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind Jeroen Kapteijns echt een lul.
Die man heeft geen informatie, zijn manier van schrijven is ronduit stuitend en hij heeft een hoofd waar je wel eens tegenaan zou willen trappen. Hij kopieert ook gewoon informatie/tweets van anderen, zet het een beetje leuk in zijn eigen woorden en do-re-mi-fa-sol alweer een kuttweet.quote:
Laten we hem stallen bij voetbalzonequote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die man heeft geen informatie, zijn manier van schrijven is ronduit stuitend en hij heeft een hoofd waar je wel eens tegenaan zou willen trappen. Hij kopieert ook gewoon informatie/tweets van anderen, zet het een beetje leuk in zijn eigen woorden en do-re-mi-fa-sol alweer een kuttweet.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die man heeft geen informatie, zijn manier van schrijven is ronduit stuitend en hij heeft een hoofd waar je wel eens tegenaan zou willen trappen. Hij kopieert ook gewoon informatie/tweets van anderen, zet het een beetje leuk in zijn eigen woorden en do-re-mi-fa-sol alweer een kuttweet.
Waarom kijk je naar de Eretribune?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:15 schreef tompsv18 het volgende:
Bij de Eretribune hebben ze het al vijf minuten lang over het sparen van voetbalplaatjes
Ik ben aan het wachten op het spectaculaire interview met Cocuquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom kijk je naar de Eretribune?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |