Versta jij goedquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Moeten er NEKKERS verbrand worden of versta ik dat verkeerd?
Nog steeds dient het verbrand te worden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, iedereen weet dat het En Ee Cee is.
quote:
Haha weerquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze een vrouw is idd.
Ben jij Hod3npyl?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nog steeds dient het verbrand te worden.
Ik bedoelde overduidelijk z'n bericht dat hij er weer was.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij omschrijft Guus als een nobuddie?
Neenquote:
Ik vergeet zijn posts altijd.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is echt een debiel, trouwens.
Volgens mij heb je het niet zo op mij hequote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bedoelde overduidelijk z'n bericht dat hij er weer was.
Alleen een totale idioot begrijpt dat niet.
Nee joh, ik ben eerlijk gezegd vergeten dat ik ooit eerder tegen jou gepraat heb.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het niet zo op mij he
Oke, deze kan ik wel waarderenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben eerlijk gezegd vergeten dat ik ooit eerder tegen jou gepraat heb.
Het is een keer niet Leo Driessenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:46 schreef Tagliano het volgende:
Leo Oldenburger, ik overweeg terug te zappen
Ik kijk Vitesse even want conccurent.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:45 schreef Tagliano het volgende:
Schakelen naar FOX1 want van Vitesse-Excelsior word ik niet vrolijk
Liever Driessen dan Oldenburgerquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het is een keer niet Leo Driessen
Dus jij gaat ook vrijwillig Feyenoord kijken?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kijk Vitesse even want conccurent.
Daar ga ik van uit.quote:
Hoi TAG, ik weet niet wat ik moet kijken vanavond.quote:
In team 1: Santosquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Jones; Appiah, Dumic, Golla, Woudenberg; Breinburg, Foor, Bikel; Rayhi, Santos, Limbombe
Rochet; Johansson, Vlaar, Wuytens, Haps; Van Overeem, Henriksen, Rienstra; Jahanbakhsh, Janssen, Dos Santos
Rayhi speelt, dat vinden we allemaal heel leuk.
Hahahahaquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
In team 1: Santos
In team 2: Dos Santos
Het is een zeer matige zaterdag avond qua voetbal inderdaad. Dartsstream ernaast is nog ietsquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi TAG, ik weet niet wat ik moet kijken vanavond.
Dortmund was een teleurstelling vanmiddag
Nee daar heb ik dus echt geen zin in. Ook zo'n flauwekul toernooi.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is een zeer matige zaterdag avond qua voetbal inderdaad. Dartsstream ernaast is nog iets
Wel geinige affiches, maar ook dat was vanmiddag over het algemeen maar matigquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee daar heb ik dus echt geen zin in. Ook zo'n flauwekul toernooi.
Vriend, wat was Dortmund vanmiddag teringslechtquote:
Gewoon uitgaan Haagsquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee daar heb ik dus echt geen zin in. Ook zo'n flauwekul toernooi.
Ik zag die eigen goal wtf. Gebeurde helemaal niks inderdaad, maar ag winst is winst tochquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vriend, wat was Dortmund vanmiddag teringslecht. Werd flink geholpen door de arbitrage ook zeg pfff
Nee, volgende week weer. Eerst Ado - Roda, dan een ouderwets keihard goedgezellige verjaardag en dan uit me koekie in de stad.quote:
Ja, hadden recht op 0 punten. Maar goed.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zag die eigen goal wtf. Gebeurde helemaal niks inderdaad, maar ag winst is winst toch
+1 wegens de enige die het snapt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |