nog goed gegeten gister?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zag die eigen goal wtf. Gebeurde helemaal niks inderdaad, maar ag winst is winst toch
Jij kwam later, je hebt een excuus.quote:
Je bent zelf niet grappig.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Iedereen snapt het, het is gewoon niet grappig.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Iedereen snapt het, het is gewoon niet grappig.
Hou eens op. Weer zo'n concurrent wat dichterbij komt dan.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kut. Ik zie Excelsior nog wel winnen ook nog.
Tevens speelt Excelsior zeer walgelijk en saai voetbal.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hou eens op. Weer zo'n concurrent wat dichterbij komt dan.
Life's a bitch.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hou eens op. Weer zo'n concurrent wat dichterbij komt dan.
Misschien dat iets meer opportunisme zou helpenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:58 schreef Cavaliers het volgende:
Triest dat zo'n ploeg naar Eindhoven komt om een Chinese muur op te trekken en alleen maar te verdedigen. Daar heeft Ajax nooit last van.
Triest dat De Graafschap niet mee wilt voetballen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:58 schreef Cavaliers het volgende:
Triest dat zo'n ploeg naar Eindhoven komt om een Chinese muur op te trekken en alleen maar te verdedigen. Daar heeft Ajax nooit last van.
Vanaf het begin ballen in de 16 pompen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien dat iets meer opportunisme zou helpen
Inderdaad, er zijn immers twee ploegen nodig voor aanvallend voetbal.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
Triest dat De Graafschap niet mee wilt voetballen.
Hou alsjeblieft op. Bij elk interview begin ik te kotsen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
Vanaf het begin ballen in de 16 pompen.
Immers heeft gescoord vandaagquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn immers twee ploegen nodig voor aanvallend voetbal.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft op. Bij elk interview begin ik te kotsen.
Ik dacht dat Veltman nog wel enigszins een normaal idee ervan had, maar neequote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
Vanaf het begin ballen in de 16 pompen.
Leuk.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Pröpper is een mooiweervoetballer.
loserquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:02 schreef Zorro het volgende:
Eindhovens kwartiertje voorbij zonder doelpunt.
Oh, nu wel. Ja als die keeper je gewoon een herkansing aanbiedt...
Hier aan twijfelenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:03 schreef DuTank het volgende:
een-tweetje met de keeper, was gewoon zijn bedoeling
Slechte trainer, dit dat.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik bekijk deze wedstrijd met als prangende vraag waarom Ajax dit niet wil/kan.
Waarschijnlijk wel ja, ik zie De Graafschap niet stunten.quote:
Kan is het juiste woordquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik bekijk deze wedstrijd met als prangende vraag waarom Ajax dit niet wil/kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |