Jill mocht bijna niet zingen van Waylonquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:28 schreef Nexum het volgende:
wie herinnert zich het duet met jill helena nog
Bah!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:28 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik zou hem zo de anus likken, Waylon
na mijquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:28 schreef Kim-Holland het volgende:
Beest op het podium...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:29 schreef MissJ het volgende:
zal Waylon in bed ook zo heerlijk uit z'n dak gaan?![]()
Tuurlijk!!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:29 schreef MissJ het volgende:
Jij bent echt geen vrouwquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:28 schreef Kim-Holland het volgende:
Lekker in je oor schreeuwen om 4 uur 's nachtsquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:29 schreef MissJ het volgende:
Waylon was duidelijk 10x beterquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:30 schreef Lkw het volgende:
Oei, gevaarlijk, een duet met Waylon. Want die steelt al snel de show.
Behoorlijk klotenummer overigens
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Lekker in je oor schreeuwen om 4 uur 's nachts
Ik weet wel van zeker.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:29 schreef MissJ het volgende:
Maanzinnigquote:
Toen zag hij het wel zitten, destijds tegenover Mr Mol bij late night.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had al een gevoel dat Waylon echt geen coach wil zijn.
Losbol.
Zelfs je Maan is mooiquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:32 schreef Nexum het volgende:
[..]
Maanzinnig
Zie de Maan schijnt door de bomen
Maantastisch
Gedraag je eens minder als een randdebielquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:32 schreef Nexum het volgende:
NEEEEEEEEEEEE HET MOEST WAYLON ZIJN NEE WAYLON NEE WAYLON MIJN SGAT
In ieder geval geen kont likken, zo goor!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:32 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Want vrouwen doen geen ranzige dingen?
quote:Maan heeft een geheel nieuwe betekenis aan 'Halo' gegeven.
Net als bij de eerste keer dat ze dit nummer zong ben ik weer ongelooflijk ontroerd door haar warme en bijzondere klank.
Ik ben als coach én zanger uitermate trots op Maan!
Kan Maan rekenen op jullie steun?
Dankjewel! Stem nu!
Support haar door MAAN te sms'en naar 3131, bel 0909-1309 of breng je stem uit via de RedRoomApp!
Hij maakt nu gewoon bout muziek, dus het is nu makkelijk cashen samen met zijn optredens.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:32 schreef FritsFlits het volgende:
Volgend jaar kunnen we auditie doen met carnavalsnummers
Dat sowieso. Dan had Douwe Bob een betere optie geweestquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik ben geen Guus hater, maar zie hem gewoon niet als coach. Jan Smit zou idd erger zijn
Zeker. Hoewel ik niet zo houd van dat overdreven gedoe. Maar Dave stak flink bleekjes af bij Waylon, dus niet zo'n slimme keuze als je wilt dat mensen voor Dave gaan, denk ik.quote:
Dit idd.. was een quote aan het zoeken uit 2013 of 2014 waarin hij iets zegt over dat hij zelf onzeker is over zijn eigen zang en daardoor het niet vindt om andere te beoordelen op hun zangtalentquote:
ik voel een zelfde soort verklaring aankomen als anoukquote:
Natuurlijk gaat het om geld, bij Guus draait alles om geldquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik voel een zelfde soort verklaring aankomen als anouk
zodra ome john maar genoeg euro's aanbiedt...
Geloof niet dat Waylon echt overdrijft. Hij ademt muziek. Die kán zich niet inhouden.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:34 schreef Lkw het volgende:
[..]
Zeker. Hoewel ik niet zo houd van dat overdreven gedoe. Maar Dave stak flink bleekjes af bij Waylon, dus niet zo'n slimme keuze als je wilt dat mensen voor Dave gaan, denk ik.
Maar goed, al die mensen met een zachte g zullen alsnog wel op 'm stemmen, vermoed ik
oehhhh jaaaa, ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Dat Anouk Guus maar gauw in de hoek zet
Natuurlijk is dat goor. Honden likken aarsen, dat is al smerig genoeg. Bij mensen weiger ik er zelfs maar een beeld bij te creëren in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:33 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
In ieder geval geen kont likken, zo goor!
kedeng kedeng, kutzooooiiiiquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:36 schreef Kim-Holland het volgende:
Dus Guus Meeuwis wordt de nieuw coach?![]()
Hm tsja. Wat moet je zeggen..?
Van Velzenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:37 schreef utrecht1970 het volgende:
Wie zaten ook al weer bij de eerste serie in de jury?
Ik vond hem nogal wijverigquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geloof niet dat Waylon echt overdrijft. Hij ademt muziek. Die kán zich niet inhouden.
Dit. Heb hem paar jaar geleden live gezien. Man man man, wat was dat goed zegquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geloof niet dat Waylon echt overdrijft. Hij ademt muziek. Die kán zich niet inhouden.
Een geile goeie middagquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:36 schreef Kim-Holland het volgende:
Dus Guus Meeuwis wordt de nieuw coach?![]()
Hm tsja. Wat moet je zeggen..?
Jeroen van der Boomquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:37 schreef utrecht1970 het volgende:
Mwa. Guus gaat toch ook lekker?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Waylon heeft het niet nodig, volgens mij gaat hij hartstikke goed met z'n carrière.
Angela Groothuizen, Jeroen van der Boom, Nick & Simon en VanVelzenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:37 schreef utrecht1970 het volgende:
VanVelzen - Nick & Simon - Jeroen van der Boom - Angela Groothuizenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:37 schreef utrecht1970 het volgende:
Eens. Ik vind Waylon oprecht overkomen in zijn muziek. Is een rasartiest.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/media/41(...)oice-of-holland.html
Drie maanden geleden
Guus hoeft alleen z'n Zachte G optredens te doen, dan is hij weer binnen voor het jaar.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mwa. Guus gaat toch ook lekker?
Maar wellicht is Waylon meer druk met optreden etc. Coach zijn vraagt toch weer andere dingen.
En hij houdt niet zo van alles volgens de regeltjes doen.
Heb je gelijk in. Op beeld is heerlijk vertoeven, maar hij is te goed voor deze ongein.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Waylon heeft het niet nodig, volgens mij gaat hij hartstikke goed met z'n carrière.
John sloot een mooie deal in China, had geld en kreeg z'n zin..?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Drie maanden geleden
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit. Heb hem paar jaar geleden live gezien. Man man man, wat was dat goed zeg
Mensen nemen hem ook nog gewoon serieusquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Drie maanden geleden
Waar heb jij 'm gezien? Toevallig ook in Den Haag?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]![]()
Ik 5 jaar terug. Damn. Zo'n lieverd.![]()
En een jankbal.
echt jongen, heb er gelijk geen zin meer in merk ikquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een domper man, we liepen elkaar zo op te fokken met Waylon als coach![]()
![]()
Nee, in Goes.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
Waar heb jij 'm gezien? Toevallig ook in Den Haag?
Guus heeft in de Royal Albert Hall opgetreden, dat is wel knapquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mwa. Guus gaat toch ook lekker?
Maar wellicht is Waylon meer druk met optreden etc. Coach zijn vraagt toch weer andere dingen.
En hij houdt niet zo van alles volgens de regeltjes doen.
Dat absoluutquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Guus heeft in de Royal Albert Hall opgetreden, dat is wel knap
die perst ze eraf over een paar maandenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:41 schreef Nizno het volgende:
Ik doe allerlei soorten sport
Dat zou ik ook moeten doen zegt Anouk..
Ja, misschien sport je het buikje er af
echt he, dat heb ik ook. Ik vind Guus zo vreselijk saai en hij zingt als een schaap.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
echt jongen, heb er gelijk geen zin meer in merk ik
hahaha, te erg
ik wel ja, op bevrijdingsdagquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
Waar heb jij 'm gezien? Toevallig ook in Den Haag?
er uit mag ik hopenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die perst ze eraf over een paar maanden
Ah ok. Ja mooie sfeer inderdaad, vond ik ook. Zeer energiek die gozer, gaat helemaal los op een prettige manier.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, in Goes.
Rij 2, wat ik al zei. Goed optreden. Mooie sfeer en ik kende heel die gozer niet eens.
Maar blij verrast en ik gun hem echt succes. Bij de Common Linnets vond ik het ook heel tof met hem.
Mehquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
echt he, dat heb ik ook. Ik vind Guus zo vreselijk saai en hij zingt als een schaap.
Ik hoop het idd niet.quote:
Guus zijn liedjes zijn een guilty pleasure voor mijquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
echt he, dat heb ik ook. Ik vind Guus zo vreselijk saai en hij zingt als een schaap.
cool!quote:
Van die 4 vind ik haar de beste en leukste. Wie jij dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vind je? Ik ben er niet mee eens
quote:
afgruwelijk gewoonquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
Schel ook..quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:44 schreef Lkw het volgende:
Jennie mist diepte in haar stem. Het klinkt zo iel.
Dave dan maar, als ik er 1 moest kiezen.. maar eigenlijk vind ik ze allemaal 4 kut met genitale wrattenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:44 schreef cactussoep het volgende:
[..]
Van die 4 vind ik haar de beste en leukste. Wie jij dan?
Gewoon de microfoon afkappen na 60Hzquote:
Ik weet niet meer in welk jaar en op welke dag ik bij zijn concert was, maar het was iig in het Paardquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:45 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dacht dat je dat ook bedoelde
hij was toen ook echt goed
je bent niet te benijdenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:45 schreef vencodark het volgende:
Bah, straks nog werken. Wat erg!![]()
Dat de finale maar niet mag uitlopen.
mwach, dan zou ik gewoon de hele mic uitzettenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gewoon de microfoon afkappen na 60Hz
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:45 schreef vencodark het volgende:
Bah, straks nog werken. Wat erg!![]()
Dat de finale maar niet mag uitlopen.
oh nee, bij mij was t op t spuiplein, hahahquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:46 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik weet niet meer in welk jaar en op welke dag ik bij zijn concert was, maar het was iig in het Paard
Ik vond het ook niet zo goed klinkenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:47 schreef BzP het volgende:
Dit klinkt toch niet, dat van dave ook niet. Past niet bij hun. Je gaat Michael Jackson toch niet een Celine Dion liedje laten zingen? ???
Nachtdienst van 0:00-5:00.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]je weet dat het vrijdag is en het weekend is aangebroken?
Daar teken ik voorquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwach, dan zou ik gewoon de hele mic uitzetten
Een Gush berichtquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:48 schreef Cee het volgende:
Ik kom net binnenvallen om te vragen of al bekend is dat Waylon de nieuwe coach wordt maar krijg net een push-bericht van Omroep Brabant binnen dat het Guus is. Een PUSH-BERICHT.
aha ok danquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
oh nee, bij mij was t op t spuiplein, hahah
Vreemd ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er gebeurd tussen die twee
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:48 schreef Cee het volgende:
Ik kom net binnenvallen om te vragen of al bekend is dat Waylon de nieuwe coach wordt maar krijg net een push-bericht van Omroep Brabant binnen dat het Guus is. Een PUSH-BERICHT.
Ze zijn maar een klein bietje gek in het zuiden.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:48 schreef Cee het volgende:
Half geluisterd. Telefoonnummer of liedje?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:48 schreef Nizno het volgende:
Euh dat klonk best gemeen dat ze niet eens dr nummer geeft aan Jenny
telefoonnummer, ze heeft afgelopen tijd meer geappt met Jenny dan met al dr scharrelsquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Half geluisterd. Telefoonnummer of liedje?
mag ik je handtekening?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik haat Marco al vanaf de soundmixshow.!
Maan wordt meegesleurd de afgrond inquote:
Waylon had dat beter gedaan. #teamwaylonquote:
ja, Marco is 49 en Maan 18quote:
Het zou zijn dochter kunnen zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:50 schreef Poesopstokje het volgende:
Marco gaat Leo verlaten voor dit hoor, durf ik m'n geld op in te zetten
Dark side of the Moon?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maan wordt meegesleurd de afgrond in
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:52 schreef iBenny het volgende:
Op Twitter zijn ze enthousiast over Maan
Dark side of the Marco dan........quote:
Boeie. Hij heeft geld, zij een strakke poes.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:52 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Het zou zijn dochter kunnen zijn.
Het is een jong leuk meisje tussen 3 'misfits' bijna, dus daar loopt de jeugd wel op Twitter mee weg.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:52 schreef iBenny het volgende:
Op Twitter zijn ze enthousiast over Maan
Waylon doet alles beter.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Waylon had dat beter gedaan. #teamwaylon
maan is kutterquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik had dit nummer van Dave nog niet gezien. Godver, wat kut.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Boeie. Hij heeft geld, zij een strakke poes.
Waylon schreeuwde Dave net ook van het podium met die uithaal op het eind.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:52 schreef Lkw het volgende:
Raar. Marco had veel meer zangtijd dan Maan. Had natuurlijk andersom moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |