Een Gush berichtquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:48 schreef Cee het volgende:
Ik kom net binnenvallen om te vragen of al bekend is dat Waylon de nieuwe coach wordt maar krijg net een push-bericht van Omroep Brabant binnen dat het Guus is. Een PUSH-BERICHT.
aha ok danquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
oh nee, bij mij was t op t spuiplein, hahah
Vreemd ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er gebeurd tussen die twee
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:48 schreef Cee het volgende:
Ik kom net binnenvallen om te vragen of al bekend is dat Waylon de nieuwe coach wordt maar krijg net een push-bericht van Omroep Brabant binnen dat het Guus is. Een PUSH-BERICHT.
Ze zijn maar een klein bietje gek in het zuiden.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:48 schreef Cee het volgende:
Half geluisterd. Telefoonnummer of liedje?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:48 schreef Nizno het volgende:
Euh dat klonk best gemeen dat ze niet eens dr nummer geeft aan Jenny
telefoonnummer, ze heeft afgelopen tijd meer geappt met Jenny dan met al dr scharrelsquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Half geluisterd. Telefoonnummer of liedje?
mag ik je handtekening?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik haat Marco al vanaf de soundmixshow.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |