Ah ok. Ja mooie sfeer inderdaad, vond ik ook. Zeer energiek die gozer, gaat helemaal los op een prettige manier.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, in Goes.
Rij 2, wat ik al zei. Goed optreden. Mooie sfeer en ik kende heel die gozer niet eens.
Maar blij verrast en ik gun hem echt succes. Bij de Common Linnets vond ik het ook heel tof met hem.
Mehquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
echt he, dat heb ik ook. Ik vind Guus zo vreselijk saai en hij zingt als een schaap.
Ik hoop het idd niet.quote:
Guus zijn liedjes zijn een guilty pleasure voor mijquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
echt he, dat heb ik ook. Ik vind Guus zo vreselijk saai en hij zingt als een schaap.
cool!quote:
Van die 4 vind ik haar de beste en leukste. Wie jij dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vind je? Ik ben er niet mee eens
quote:
afgruwelijk gewoonquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
Schel ook..quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:44 schreef Lkw het volgende:
Jennie mist diepte in haar stem. Het klinkt zo iel.
Dave dan maar, als ik er 1 moest kiezen.. maar eigenlijk vind ik ze allemaal 4 kut met genitale wrattenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:44 schreef cactussoep het volgende:
[..]
Van die 4 vind ik haar de beste en leukste. Wie jij dan?
Gewoon de microfoon afkappen na 60Hzquote:
Ik weet niet meer in welk jaar en op welke dag ik bij zijn concert was, maar het was iig in het Paardquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:45 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dacht dat je dat ook bedoelde
hij was toen ook echt goed
je bent niet te benijdenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:45 schreef vencodark het volgende:
Bah, straks nog werken. Wat erg!![]()
Dat de finale maar niet mag uitlopen.
mwach, dan zou ik gewoon de hele mic uitzettenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gewoon de microfoon afkappen na 60Hz
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:45 schreef vencodark het volgende:
Bah, straks nog werken. Wat erg!![]()
Dat de finale maar niet mag uitlopen.
oh nee, bij mij was t op t spuiplein, hahahquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:46 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik weet niet meer in welk jaar en op welke dag ik bij zijn concert was, maar het was iig in het Paard
Ik vond het ook niet zo goed klinkenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:47 schreef BzP het volgende:
Dit klinkt toch niet, dat van dave ook niet. Past niet bij hun. Je gaat Michael Jackson toch niet een Celine Dion liedje laten zingen? ???
Nachtdienst van 0:00-5:00.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]je weet dat het vrijdag is en het weekend is aangebroken?
Daar teken ik voorquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwach, dan zou ik gewoon de hele mic uitzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |