neequote:
Neen.quote:
Naar de getver hihaho. Ik zal wel in de buurt van de markt en karrenstraat te vinden zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:22 schreef BarriePrutsers het volgende:
[..]
Overal en nergens de whitegirlwasted uithangen en jep morgenmiddag begint hetWaar ga jij allemaal heen?
Aan de achterkant toevallig?quote:Op donderdag 4 februari 2016 07:28 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik hang in de buurt van het station.
Yup, want daar staat m'n huisquote:
Ik ga vlug even boodschappen doen zodat ik de rest van het weekend binnen kan vegeteren.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:44 schreef shifto het volgende:
Denk je te verhuizen van carnaval, doen die boeren het hier nog erger.![]()
Zondag dan toch maar ff naar de stad, thuis, in db.
me too, zondag. Tussen de bananen, kippen, prinsesjes en piraten in de trein naar Oeteldonkquote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:44 schreef shifto het volgende:
Denk je te verhuizen van carnaval, doen die boeren het hier nog erger.![]()
Zondag dan toch maar ff naar de stad, thuis, in db.
Ik vlucht al jaren traditiegetrouw naar het voormalige rode land.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ga vlug even boodschappen doen zodat ik de rest van het weekend binnen kan vegeteren.
Omdat de goede nog niet af is.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom hebben ze in DB alleen maar een bagger bioscoop?
Waar komt die dan?quote:
Paleis kwartier wordt een Kinepolis gebouwd.quote:
Goede plek, plaatje of zo ergens?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Paleis kwartier wordt een Kinepolis gebouwd.
Naast de van Heinde geloof ik.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Goede plek, plaatje of zo ergens?
hopelijk is JT dan snel failliet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |