Ja dat dacht ik ook. Maar toen ik het topic wilde aanmaken lukte het niet. Dus toen typte ik grgr zodat ik de OP er later in kon zetten maar dat gaat ook niet. 👎quote:
Toestandquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:17 schreef BarriePrutsers het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Maar toen ik het topic wilde aanmaken lukte het niet. Dus toen typte ik grgr zodat ik de OP er later in kon zetten maar dat gaat ook niet. 👎
Ik zal het even vertalen. Mijn excuses, ik dacht dat dit nog stoer was.quote:
Met carnaval op dezelfde plek als anders: nergensquote:Op maandag 1 februari 2016 17:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zal het even vertalen. Mijn excuses, ik dacht dat dit nog stoer was.
"Waar gaan jullie dronken worden met carnaval? En wie is er donderdag al losjes?
Ja kk ik denk spreek ik eindelijk die gay taal van julliequote:
Ik kan niet meer inloggen.. Niet lopen trollen maar het gaat niet meer. Eventueel wachtwoord aanpassen lukt niet want ik had als een nep e-mailadres.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:30 schreef Muisraket het volgende:
Barrie waarom ben je nu een prutser in plaats van een butser? Heb je lopen trollen?
Overal en nergens de whitegirlwasted uithangen en jep morgenmiddag begint hetquote:Op maandag 1 februari 2016 17:32 schreef DuTank het volgende:
Waar gaan jullie whiteboywasted met carnaval? En wie is er donderdag al on fire?
neequote:
Neen.quote:
Naar de getver hihaho. Ik zal wel in de buurt van de markt en karrenstraat te vinden zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:22 schreef BarriePrutsers het volgende:
[..]
Overal en nergens de whitegirlwasted uithangen en jep morgenmiddag begint hetWaar ga jij allemaal heen?
Aan de achterkant toevallig?quote:Op donderdag 4 februari 2016 07:28 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik hang in de buurt van het station.
Yup, want daar staat m'n huisquote:
Ik ga vlug even boodschappen doen zodat ik de rest van het weekend binnen kan vegeteren.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:44 schreef shifto het volgende:
Denk je te verhuizen van carnaval, doen die boeren het hier nog erger.![]()
Zondag dan toch maar ff naar de stad, thuis, in db.
me too, zondag. Tussen de bananen, kippen, prinsesjes en piraten in de trein naar Oeteldonkquote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:44 schreef shifto het volgende:
Denk je te verhuizen van carnaval, doen die boeren het hier nog erger.![]()
Zondag dan toch maar ff naar de stad, thuis, in db.
Ik vlucht al jaren traditiegetrouw naar het voormalige rode land.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ga vlug even boodschappen doen zodat ik de rest van het weekend binnen kan vegeteren.
Omdat de goede nog niet af is.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom hebben ze in DB alleen maar een bagger bioscoop?
Waar komt die dan?quote:
Paleis kwartier wordt een Kinepolis gebouwd.quote:
Goede plek, plaatje of zo ergens?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Paleis kwartier wordt een Kinepolis gebouwd.
Naast de van Heinde geloof ik.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Goede plek, plaatje of zo ergens?
hopelijk is JT dan snel failliet
Pas een half jaarquote:
Of je Googled even en komt erachter dat Kinepolis de beste bioscopen van België heeftquote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bedoelde meer een plaquette of zo, hopelijk lijkt het meer op de Euroscoop in Tilburg dan de JT in DB
Jaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nog sterke carnaval verhalen?
Shootquote:
mature gangbang black midget dressed like frodoquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:58 schreef muhahaha het volgende:
Diego denkt op google te zitten wanneer hij hier zijn vraag dumpt.
blood from anus after negro gangbang at grandma's appartmentquote:Op zondag 7 februari 2016 13:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
mature gangbang black midget dressed like frodo
hairy cunt hair to anus lick tarrelquote:Op zondag 7 februari 2016 14:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
blood from anus after negro gangbang at grandma's appartment
eating shitnuggets bad?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
hairy cunt hair to anus lick tarrel
Ik heb een hekwerk gekopt.quote:
een groot feestquote:Op maandag 8 februari 2016 17:37 schreef muhahaha het volgende:
Mja ok ze trakteert ons al op je aanwezigheid
Klinkt goed.👍quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:56 schreef DuTank het volgende:
Einde carnaval hier. Morgenvroeg werken in Amsterdam.
Schade:
- Bankrekening RIP
- Lever RIP
- Deuk in hoofd
- 2 jaloerse exen
- 1 relatie kapot gemaakt
- Stuk of 6 attributen kwijt
Dat was het wel zo'n beetje volgens mij.
ga je nu bij je pa of ma wonen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:56 schreef DuTank het volgende:
Einde carnaval hier. Morgenvroeg werken in Amsterdam.
Schade:
- Bankrekening RIP
- Lever RIP
- Deuk in hoofd
- 2 jaloerse exen
- 1 relatie kapot gemaakt
- Stuk of 6 attributen kwijt
Dat was het wel zo'n beetje volgens mij.
Nee snel gevlucht voor de boze exenquote:
bang voor je tantesquote:Op woensdag 10 februari 2016 05:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee snel gevlucht voor de boze exen
Oke, je mag er eentje uitkiezen die ik verder uitleg (deuk in kop staat eerder eigenlijk al).quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:32 schreef muhahaha het volgende:
Het is meer een opsomming dan een verhaal
Vertel me meer over je leverquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oke, je mag er eentje uitkiezen die ik verder uitleg (deuk in kop staat eerder eigenlijk al).
Die is wel erg saai, maar vooruit. Hij is overleden nadat er gedurende 5 dagen alleen maar bier in mijn systeem is geweest.quote:
Goed verhaal gr grquote:Op donderdag 11 februari 2016 07:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die is wel erg saai, maar vooruit. Hij is overleden nadat er gedurende 5 dagen alleen maar bier in mijn systeem is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |