Nee, die CD-speler die ik had, had zelf een klein dieper gedeelte in het laatje waar die singletjes in pasten.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
lol![]()
Ken je die hele kleine singeltjes nog wat je zo'n ring omheen moest doen om het passend te krijgen voor je cd speler en dat je cd speler daar nog wel eens op vast kon lopen als die ook maar 1 millimeter niet goed zat?
Herkenbaar, de eerste exemplaren waren niet zo stabiel...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had vroeger een CD-speler die je standaard na het inleggen van een CD'tje, 10 cmoest optillen en vanaf die hoogte laten vallen, anders ging het laatje weer open!
Van een lagere hoogte laten vallen hielp niet!
Muziek en The Voice hebben niets met elkaar te maken...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:41 schreef Mickeys het volgende:
Over muziek gesproken... heb nu de finale van The Voice aangezet.... Is baardman zijn in of zo?
Oef, en de erste CD-writers!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herkenbaar, de eerste exemplaren waren niet zo stabiel...
Ik had een extern exemplaar, een bakbeest van een apparaat...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, en de erste CD-writers!Mijn God, en DUUR dat die lege CD'tjes waren!
Allemaalquote:
vertelquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zei dat er ook goed nieuws was...
Mijn moeder vond de hete bliksem heerlijkquote:
Zoals verwacht.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder vond de hete bliksem heerlijk
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok .. Ik schuif aan bij Sas aan tafelquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor de uitnodiging, maar die sla ik even af...
Ik zei nog "Tis een honger winter recept"quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zei nog "Tis een honger winter recept"
En dan komen de verhalen los
is dit de finale?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:41 schreef Mickeys het volgende:
Over muziek gesproken... heb nu de finale van The Voice aangezet.... Is baardman zijn in of zo?
Nee hoezo datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |