Toch gek dat je bepaalde 'mijlpalen' nooit vergeet.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerste CD speler was in 1987 met de dubbel CD van Joe Jackson.
Met die verschrikkelijke a cappela versie van Is She Relly Going Out With Him.
Heb daarom die CD maar verkocht...
En die had jij?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:18 schreef Mickeys het volgende:
1e cd speler was 1 oktober 1982 met CD 52nd street van Billy Joel
Bron: http://www.isgeschiedenis(...)rt_eerste_cd_speler/
Dat ding was voor 1983 waarschijnlijk hier nog niet te koop.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:18 schreef Mickeys het volgende:
Nee, dat niet.. Ik was even op zoek omdat Mo op 1983 uitkwam en dat vond ik verdomd goed "gegokt" van hemquote:
Dat waren dan ook echt mijlpalen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toch gek dat je bepaalde 'mijlpalen' nooit vergeet.
Wat Mo zegt, die dingen vergeet je niet...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee, dat niet.. Ik was even op zoek omdat Mo op 1983 uitkwam en dat vond ik verdomd goed "gegokt" van hem
Nah, dat was geen toeval.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee, dat niet.. Ik was even op zoek omdat Mo op 1983 uitkwam en dat vond ik verdomd goed "gegokt" van hem
tja... ik ben in 83 het huis uitgegaan... er viel voor mij aardig wat te leren want ik wist alleen van het bestaan van een radio en een tv, die mijn moeder beide niet had en ze alleen Klassieke muziek had met een platenspeler uit het jaar kruik of zo.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat Mo zegt, die dingen vergeet je niet...
In euro's of heb je gewoon peso's ingezet?quote:
2.50euroquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
In euro's of heb je gewoon peso's ingezet?
Jawel, kijk al weer uit naar de zomer.quote:
Muziek heb ik van huis uit met de paplepel meegekregen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
tja... ik ben in 83 het huis uitgegaan... er viel voor mij aardig wat te leren want ik wist alleen van het bestaan van een radio en een tv, die mijn moeder beide niet had en ze alleen Klassieke muziek had met een platenspeler uit het jaar kruik of zo.
WIj hadden singeltjes ookquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Muziek heb ik van huis uit met de paplepel meegekregen.
Mijn ouders hadden het niet breed, maar muziek was er altijd en ik kreeg de spullen daarvoor al als kleuter.
Zakgeld voor singles ook en zo is mijn collectie ontstaan...
Ik ben in 83 "losgeslagen" en ben toen zelfs bij een radiopiraat een non-stop programma gaan maken. Zo ben ik in zeer korte tijd tot een grote collectie singles gekomen. Jammer alleen dat een jaar later bijna mijn hele collectie gestolen is.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Muziek heb ik van huis uit met de paplepel meegekregen.
Mijn ouders hadden het niet breed, maar muziek was er altijd en ik kreeg de spullen daarvoor al als kleuter.
Zakgeld voor singles ook en zo is mijn collectie ontstaan...
Ja... dit weekend verse tomatensoep met ballen!quote:
Ik had vroeger een CD-speler die je standaard na het inleggen van een CD'tje, 10 cmoest optillen en vanaf die hoogte laten vallen, anders ging het laatje weer open!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:18 schreef Mickeys het volgende:
oeh lekker!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja... dit weekend verse tomatensoep met ballen!
lolquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had vroeger een CD-speler die je standaard na het inleggen van een CD'tje, 10 cmoest optillen en vanaf die hoogte laten vallen, anders ging het laatje weer open!
Van een lagere hoogte laten vallen hielp niet!
Almerequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |