Ik dacht al... waar blijft diequote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ding deed weer lastig met openen....
Buiten eten om doe ik website onderhoud, koffie drinken, roken en héél af en toe de deur eens open.quote:
Ik snap nu nog niet dat die ooit wonnen, een vreselijk liedje en qua act was het een kloon van ABBA het jaar ervoor.quote:
Sie wonnen om dat laatste dusquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik snap nu nog niet dat die ooit wonnen, een vreselijk liedje en qua act was het een kloon van ABBA het jaar ervoor.
Dat doen ze nu toch nog steeds? Kopiëren van het jaar ervoor? Niet alleen Nederland.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik snap nu nog niet dat die ooit wonnen, een vreselijk liedje en qua act was het een kloon van ABBA het jaar ervoor.
Stiekem doen we dat allemaal, maar dat zeggen we nooit... Merel die van just me was ooit eens bij de NL voorselectie uitzending voor zover ik me herinner..quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat doen ze nu toch nog steeds? Kopiëren van het jaar ervoor? Niet alleen Nederland.
Al moet ik zeggen dat met Anouk het eindelijk eens anders dan anders was. (en ja, ik kijk dat trouw ieder jaar)
Wow.... (naam komt me wel bekend voor, maar of dat nu van Songfestival voorrondes zijn geweest of Idols of the Voice... kan allemaal)quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Stiekem doen we dat allemaal, maar dat zeggen we nooit... Merel die van just me was ooit eens bij de NL voorselectie uitzending voor zover ik me herinner..
Ik kijk die bagger niet, ergens in de early seventies was ik er op uitgekeken, mijn moeder keek naar zulke dingen, ik bleef in die tijd nachten op als er weer eens een Rockpalast Rocknacht was.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat doen ze nu toch nog steeds? Kopiëren van het jaar ervoor? Niet alleen Nederland.
Al moet ik zeggen dat met Anouk het eindelijk eens anders dan anders was. (en ja, ik kijk dat trouw ieder jaar)
Zal wel harde "shit" zijn denk ik.... Ik ken het persoonlijk niet als naam.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kijk die bagger niet, ergens in de early seventies was ik er op uitgekeken, mijn moeder keek naar zulke dingen, ik bleef in die tijd nachten op als er weer eens een Rockpalast Rocknacht was.
Rockpalast is gewoon een serieus muziekprogramma waar vele stijlen aan bod komen, maar waar de commercie een beetje gemeden wordt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zal wel harde "shit" zijn denk ik.... Ik ken het persoonlijk niet als naam.
Overigens kijk ik "pas" sinds mijn 18e naar SF... "thuis" was er nl geen televisie
Ow... Night of the Proms ken ik wel, maar eigenlijk zijn dat weer niet zo waanzinnig veel verschillende soorten muziek/stijlenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rockpalast is gewoon een serieus muziekprogramma waar vele stijlen aan bod komen, maar waar de commercie een beetje gemeden wordt.
Ik bedoel dus zoiets.....dit is maar een voorbeeldje.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow... Night of the Proms ken ik wel, maar eigenlijk zijn dat weer niet zo waanzinnig veel verschillende soorten muziek/stijlen
RockPalast saar zijn nu nog steeds streams van gewoon omdat het Cult isquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rockpalast is gewoon een serieus muziekprogramma waar vele stijlen aan bod komen, maar waar de commercie een beetje gemeden wordt.
Het programma bestaat nog steeds.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
RockPalast saar zijn nu nog steeds streams van gewoon omdat het Cult is
Wel jammer van het geluidquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het programma bestaat nog steeds.
Een oudje uit '83, voor PP, die kan dit wel waarderen.![]()
Dat van FLC was slecht, dat van GOF is best redelijk.quote:
Ja datquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat van FLC was slecht, dat van GOF is best redelijk.
Denk dat het ook afhankelijk van de uploaders is...
Ik snap dat het een voorbeeldje is, maar volgens mij niet echt mijn smaak/stijlquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoel dus zoiets.....dit is maar een voorbeeldje.
Daarom zei ik ook al, Rockpalast is niet echt een mainstream muziekprogramma, hoewel het een zeer breed aanbod heeft qua stijlen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik snap dat het een voorbeeldje is, maar volgens mij niet echt mijn smaak/stijl
Die andere ook proberen te kijken/luisteren, maar na 1 minuut uitgezet... hier kan ik mij niet in vinden
Het was in de 80's gewoon cult..quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook al, Rockpalast is niet echt een mainstream muziekprogramma, hoewel het een zeer breed aanbod heeft qua stijlen.
In de jaren 80 was ik voornamelijk fan van Madonna en Michael Jacksonquote:
Nou, in de jaren 70 zag je er voornamelijk 70's bands en in de jaren 80 dus voornamelijk 80's bands enzovoort......quote:
Serieuze bands in allerlei stijlen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks cult, gewoon een goed muziekprogramma met alle goede bands...
Dus nu staat 1direction en dat soort shit op het podium?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, in de jaren 70 zag je er voornamelijk 70's bands en in de jaren 80 dus voornamelijk 80's bands enzovoort......
Nee, daar kan je niet vanuit gaan, want die zijn waarschijnlijk te commercieel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dus nu staat 1direction en dat soort shit op het podium?
Ja OK dat dus en wat MM die andere ook al zei .. goed programmaquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, in de jaren 70 zag je er voornamelijk 70's bands en in de jaren 80 dus voornamelijk 80's bands enzovoort......
Yep, en behoorlijk vernieuwend met onbekende bands die later pas bekend of zelfs groot werden.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Serieuze bands in allerlei stijlen.
Dat zijn je eigen woorden,en nee, dat is niet verboden.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:58 schreef Mickeys het volgende:
Dan houd ik blijkbaar van commerciële shit... ach ja.... er zijn ergere dingen
Ja, en daar ontdekte ik dus ooit oa. Chumbawamba, Eels en Fun Loving Criminals, ver voor ze hier bekend waren.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, en behoorlijk vernieuwend met onbekende bands die later pas bekend of zelfs groot werden.
Kijk nog vaak terug naar die concerten van toen...
Dat dus...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, en daar ontdekte ik dus ooit oa. Chumbawamba, Eels en Fun Loving Criminals, ver voor ze hier bekend waren.
De dag erna ging ik dan de CD kopen.quote:
Dat gebeurde inderdaad vaak, LP's zelfs...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De dag erna ging ik de CD kopen.
Ik doelde op mijn 3 voorbeelden van bands die ik via Rockpalast 'ontdekte', dat was ergens rond 1995 of zo.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat gebeurde inderdaad vaak, LP's zelfs...
Dat begreep ik, maar ik begon al wat eerder, terwijl ik toen eigenlijk geen cent had...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doelde op mijn 3 voorbeelden van bands die ik via Rockpalast 'ontdekte', dat was ergens rond 1995 of zo.
Emmer en een dweiltje erbij.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:05 schreef sacha het volgende:
goftedomme, teruggelezen heeft![]()
zal ik de Zeikhoek maar weer openen?
Was wel je favoquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:05 schreef sacha het volgende:
Mijn eerste CD spelert kocht ik in 1989, een 5 CD wisselaar, en mijn eerste platenspeler had ik ergens rond 1975, daarvoor moest ik het met een cassette recordertje doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat begreep ik, maar ik begon al wat eerder, terwijl ik toen eigenlijk geen cent had...
Ik was 4 toen ik mijn eerste pick up en bandrecorder kreeg, beide van Philips.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn eerste CD spelert kocht ik in 1989, een 5 CD wisselaar, en mijn eerste platenspeler had ik ergens rond 1975, daarvoor moest ik het met een cassette recordertje doen.
Je hosseltopic doet het anders nog wel voor jequote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:05 schreef sacha het volgende:
Toen opeens de CD speler op de markt kwam 1983 dacht ik, toen was het aanbod van de CD's die te koop waren zeer beperkt, daarom duurde het tot 1989 dat ik er een kocht, en mijn laatste LP die ik kocht voordat ik de CD speler kocht was Arno - Arno.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was 4 toen ik mijn eerste pick up en bandrecorder kreeg, beide van Philips.
En dan die singles op band opnemen, dan hoefde je ze niet steeds om de beurt op te zetten.
Zo begon het met singles kopen en opnemen, terugluisteren en weer opnieuw beginnen, want een andere volgorde was toch beter.
Eerste CD speler was in 1987 met de dubbel CD van Joe Jackson.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen opeens de CD speler op de markt kwam 1983 dacht ik, toen was het aanbod van de CD's die te koop waren zeer beperkt, daarom duurde het tot 1989 dat ik er een kocht, en mijn laatste LP die ik kocht voordat ik de CD speler kocht was Arno - Arno.
Daarna de minidisk. Veel plezier van gehad en imo zwaar onderschat. Het is nooit veel geworden. Zeer handig apparaat.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen opeens de CD speler kwam 1983 dacht ik, toen was het aanbod van de CD's die te koop waren zeer beperkt, daarom duurde het tot 1989 dat ik er een kocht, en mijn laatste LP die ik kocht voordat ik de CD speler kocht was Arno - Arno.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |