Die dt-fout?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet je dit nou zien Kaas. Is toch erg?
[ afbeelding ]
Ik had 'm voor de zekerheid al ge'dm'd zodat we zeker weten dat ie het ziet.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:12 schreef Monolith het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-zo-uncool~a4234160/
Speciaal voor Erik.
Toch leuk, echte liefhebbers van iets lekkers.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:48 schreef Kaas- het volgende:
Paar sigaartjes gehaald. De verkoper had weer iets nieuws, eentje uit Nicaragua die vorig weer tot 's werelds beste verkozen schijnt te zijn door een organisatie die hij zowaar serieus neemt. We gaan het zien.
Goed idee, dan ben je van de pubers verlost.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:56 schreef Friek_ het volgende:
Zojuist ook maar gesolliciteerd voor een functie als docent op het hbo.
Vooral een stuk dichter bij huis en meer op de inhoud gericht. Lijkt me ook beter bij me passen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed idee, dan ben je van de pubers verlost.
Dat denk ik ook. Ik hoop dat je iets hoort.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vooral een stuk dichter bij huis en meer op de inhoud gericht. Lijkt me ook beter bij me passen.
Dat is 'ie wel. Hij zat zelf net achter het glas eentje te roken toen ik binnenkwam. Spreekt er altijd wel gepassioneerd over. Mooi wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch leuk, echte liefhebbers van iets lekkers.
Zou erg leuk zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:56 schreef Friek_ het volgende:
Zojuist ook maar gesolliciteerd voor een functie als docent op het hbo.
Dan is het ook echt mooi om bij zo iemand te kopen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is 'ie wel. Hij zat zelf net achter het glas eentje te roken toen ik binnenkwam. Spreekt er altijd wel gepassioneerd over. Mooi wel.
Matige troll. Het hbo en inhoud, volledig ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vooral een stuk dichter bij huis en meer op de inhoud gericht. Lijkt me ook beter bij me passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |