Kazimquote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
En als Gio vertrekt, wie dan?? Wouters?
Dat helpt die twee anders niet bepaald.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:42 schreef Buitendam het volgende:
Het constante wisselen van elftal zorgt voor de onrust. Karsdorp en Elia zijn volgens mij de enige die gewoon sinds augustus op hun eigen plek staan.
En dan zijn we nog milt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:03 schreef Sloggi het volgende:
Volgende TT: Waar Gio aangeschoten wilt is.
True.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:10 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Roda uit wordt wel spannend inderdaad
Lijken me niet types die het voortouw nemen als het minder gaat.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat helpt die twee anders niet bepaald.
Oh, oke.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee want Ajax voetbalt nu formidabel.
Kom op joh, stuk ossenhaas dat je er bent. Pas twee goals in drie wedstrijden dit seizoen. ''Het moet opportunistischer'' ''Sneller de diepte zoeken''. Ajax voert net zo min een voetbalvorm van voetbal uit zoals Feyenoord dat doet.quote:
Ik was ook niet sarcastisch, stommerd.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op joh, stuk ossenhaas dat je er bent. Pas twee goals in drie wedstrijden dit seizoen. ''Het moet opportunistischer'' ''Sneller de diepte zoeken''. Ajax voert net zo min een voetbalvorm van voetbal uit zoals Feyenoord dat doet.
Poeh, nou vraag je me wat.quote:
Ik geloof jequote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was ook niet sarcastisch, stommerd.
Het wordt een enorme aidspot met slecht voetbal en een eigen doelpunt van Van Beekgod.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Ajax ruim ging winnen maar dan werd het weer een miezerig 2-1'tje.
Beide clubs spelen aidsvoetbal dus dan wordt het logischerwijs een enorme aidspot. Heel goed van je!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het wordt een enorme aidspot met slecht voetbal en een eigen doelpunt van Van Beekgod.
Dan speel je 1-1 maakt Veltman hem ook in eigen goal.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het wordt een enorme aidspot met slecht voetbal en een eigen doelpunt van Van Beekgod.
Ajax 0-0 Feyenoord, 25 januari 2015.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee? In Amsterdam wel geloof ik, of het was andersom.
Die had ik alweer gewist uit mijn geheugen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax 0-0 Feyenoord, 25 januari 2015.
Kazim met een paar niet te missen kansen.
Dat kan ik begrijpen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Die had ik alweer gewist uit mijn geheugen.
Weinig reden om je te verontschuldigen, volgens mij denkt iedereen hier dat als er nog iemand komt, dat nooit een hoogstaande aankoop zal zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:19 schreef Jihawti het volgende:
Het spijt me als ik heel cynisch overkom, maar ik vrees met groten vreze dat ze straks vlak voor de deadline wéér met een paniekaankoop in de vorm van een stuk middelmaat aan gaan komen voor in de spits.
Ik vind 'm tot nu toe erger dan Klaasje.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:21 schreef DonRaja het volgende:
Wat een debiele TT weer. Hebben we een nieuwe Klaas?
Dat is toch best een prestatie.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind 'm tot nu toe erger dan Klaasje.
Tot nu hield ik dat zelfs voor onmogelijkquote:
quote:Halverwege het seizoen is Feyenoord in een sportieve crisis beland. Dat doet clubman Willem van Hanegem pijn, maar de Kromme denkt ook dat de vrije val te stoppen is. "Dat lijkt mij wel, het zal straks weer beter gaan."
"Maar daar schuilt meteen het gevaar in voor de komende jaren", geeft Van Hanegem aan in het Algemeen Dagblad. "Dan is iedereen weer tevreden. In de Kuip zijn ze niet kritisch genoeg. Laat ze nou eens echt stilstaan bij het feit dat ze vier keer op een rij hebben verloren. Dat mag gewoon niet gebeuren."
Beleidsbepalers noemen vaak een beperkt budget en de verouderde Kuip mede als oorzaak van het uitblijven van een serieuze strijd om de landstitel. Van Hanegem: "In de top moet je geen excuses zoeken. Dat eeuwige gezeik over dat budget, ik wil het niet horen. Als je een goed plan hebt, als je echt inventief bent, dan is er zoveel mogelijk. AA Gent zet alle clubs in België voor gek. Die overwinteren in de Champions League. Je moet slim zijn."
Bij slechte resultaten komt een trainer onder druk te staan. In het geval van Giovanni van Bronckhorst vindt De Kromme het onzin. "Het voetbal moet beter, maar ik zie Van Bronckhorst veel logische dingen doen. Bovendien is er op dit moment weer eens niemand in de Kuip die de klappen voor hem opvangt. Ik zie alleen de trainer voor de camera's staan. Waar is de directie dan, vraag ik mij af?"
FF 2 tickets naar Glasgow geboekt, nu nog een strik en ga zo Kazim ophalen. #webrengenhemwelquote:
Met 3 man geprobeerd, kwam er 1 doorheen... Niet echt dusquote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:45 schreef Bombvis het volgende:
Heeft bij iemand dat nieuwe ticketsysteem gewerkt vandaag? Of heb ik gewoon botte pech?
Dat Celtic het probeerde met Guidetti is te begrijpen, maar als ze Kazim echt willen geeft dat wel aan hoe laag het niveau ligt in de Schotse competitiequote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:41 schreef PIETR het volgende:
Kazim schijnt al gesignaleerd te zijn in Glasgow. Serieus gerucht dus.
quote:Celtic hold discussions with Turkish international Colin Kazim-Richards after agreeing 18-month loan deal for Manchester City star Patrick Roberts
Celtic hold talks with Feyenoord over move for Colin Kazim-Richards
The 29-year-old striker played for Sheffield United and Blackburn
Turkish international is currently suspended for threatening a journalist
Celtic have entered talks with Feyenoord over a move for suspended striker Colin Kazim-Richards.
The Parkhead club have agreed an 18-month loan deal with Manchester City for teenage attacker Patrick Roberts.
And Sportsmail understands Turkish international Kazim-Richards could be next after discussions with Celtic in Glasgow.
The 29-year-old former Sheffield United and Blackburn Rovers striker is currently serving a two-week Feyenoord ban for threatening a journalist who queried his attitude. And the Rotterdam club are keen to offload the English-born born Turkish international, with coach Giovanni van Bronckhorst admitting the player’s future is now in the hands of directors.
Willemquote:Willem van Hanegem kan maar moeilijk geloven dat Feyenoord na vier nederlagen op rij, de hoop op een eventueel kampioenschap heeft vergooid. Toch verwacht het clubicoon dat de vrije val snel ten einde komt. Dit heeft echter niet alleen maar voordelen voor de club.
''Daar schuilt meteen het gevaar in voor de komende jaren. Dan is iedereen weer tevreden", zo laat De Kromme weten in gesprek met Algemeen Dagblad. 'In de Kuip zijn ze niet kritisch genoeg. Laat ze nou eens echt stilstaan bij het feit dat ze vier keer op een rij hebben verloren. Dat mag gewoon niet gebeuren. In de top moet je geen excuses zoeken. Dat eeuwige gezeik over dat budget, ik wil het niet horen.''
''Als je een goed plan hebt, als je echt inventief bent, dan is er zoveel mogelijk", doelend op het Belgische AA Gent. "Die overwinteren in de Champions League. Je moet slim zijn'', aldus Van Hanegem. En nu? ''Ze geven te veel kansen weg. En ik zie spelers als Vilhena, Karsdorp en El Ahmadi alleen maar rennen en vliegen. Er moet veel meer rust in het spel komen.''
Ondanks de vormcrisis zou Van Hanegem het onzin vinden wanneer trainer Giovanni van Bronckhorst onder druk komt te staan. ''Dat zou ik onzin vinden. Het voetbal moet beter, maar ik zie Van Bronckhorst veel logische dingen doen. Bovendien is er op dit moment weer eens niemand in de Kuip die de klappen voor hem opvangt. Ik zie alleen de trainer voor de camera's staan. Waar is de directie dan, vraag ik mij af?"
Eens, er heerst een zesjescultuur maar juist op (deels) andere vlakken dan benoemd in de column. Het stelselmatig kiezen voor non-voetballers bijvoorbeeld..quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:31 schreef Slobeend het volgende:
Goede column over de zesjescultuur maar toch niet helemaal mee eens. Bij Ajax zijn er ook genoeg dingen aan de hand waar je je kan afvragen of er daar topsportklimaat heerst.
Wat GJ Verbeek gisteren zei, dat het veld van Feyenoord altijd zo goed is valt toch ook onder topsportklimaat? Om maar wat te noemen.
Er is bij Feyenoord absoluut een diepgeworteld zesjescultuur, maar ik zie niet in wat dat te maken heeft met het falen op dit moment. Je kan veel specifiekere oorzaken aanwijzen waar je direct wat aan kan veranderen. Tactisch falen, team hangt als los zand aan elkaar etc.
Wat Willem ook zegt, er wordt zo weinig kritisch gekeken waarom er vier keer achter elkaar verloren wordt? Wat gaat er precies fout?
Het benoemen van zoiets groots als een gebrek aan topsportklimaat heb je vrij weinig aan.
En het is ironisch dat Gio en de technische staf over topsportklimaat beginnen maar zelf net zo goed laten zien dat ze maar wat aanmodderen.
Haha, grapjas.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gaat ie eindelijk naar een club die beter is dan Ajax.
Nee, maar het heeft wel mede te maken waar je de meetlat legt en welke eisen je aan spelers stelt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:40 schreef Scrummie het volgende:
Alsof "de beste willen zijn" er ineens voor zorgt dat je het ook bent. Vind dat nogal een loze kreet.
Ik vind dat dat meer te maken heeft met de keuzes van de TD.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:51 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee, maar het heeft wel mede te maken waar je de meetlat legt en welke eisen je aan spelers stelt.
Het aantrekken van Kramer, Kazim, Immers is toch een duidelijk voorbeeld van kiezen voor 6-jes.
Uiteraard heeft dat te maken met budget, maar daar binnen kan je andere keuzes maken.
Er zijn wel meer argumenten om aan te nemen dat Celtic beter is dan Ajax. Hoe dan ook is het voor Kazim een stap omhoog en dat is opmerkelijk voor zo'n klapjosti die bij zijn club zowat wordt weggestuurd.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:42 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Haha, grapjas.
Oh wacht, je hebt gelijk. Boerrigter kwam bij Ajax wel aan spelen toe.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Er zijn wel meer argumenten om aan te nemen dat Celtic beter is dan Ajax.
Ik denk dat het ook te maken heeft met je interne organisatie. Marketing die snel tevreden zijn met matige deals, communicatie intern en extern verschrikkelijk slecht.. maar ook dat je nooit hoort dat spelers na de training nog even een half uurtje hun chocoladebeen proberen te verbeteren bijvoorbeeld. En geloof maar niet dat er veel spelers zijn die een ontwikkelplan hebben. Dat wordt volgens mij niet eens gestimuleerd, laat staan gefaciliteerd.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:51 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee, maar het heeft wel mede te maken waar je de meetlat legt en welke eisen je aan spelers stelt.
Het aantrekken van Kramer, Kazim, Immers is toch een duidelijk voorbeeld van kiezen voor 6-jes.
Uiteraard heeft dat te maken met budget, maar daar binnen kan je andere keuzes maken.
Je zit idd verkeerdquote:
'Volgens mij' is de helft hiervan een aanname?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook te maken heeft met je interne organisatie. Marketing die snel tevreden zijn met matige deals, communicatie intern en extern verschrikkelijk slecht.. maar ook dat je nooit hoort dat spelers na de training nog even een half uurtje hun chocoladebeen proberen te verbeteren bijvoorbeeld. En geloof maar niet dat er veel spelers zijn die een ontwikkelplan hebben. Dat wordt volgens mij niet eens gestimuleerd, laat staan gefaciliteerd.
Exact. Wanneer je in die categorie shopt kan het eens goed meevallen en eens goed tegenvallen. We hebben leuke spelers gehad als dat Japannertje, El Ahmadi teruggehaald, Pelle en Guidetti. Nu vallen er 4 ook keihard door de mand. Dan valt ook gelijk heel het elftal. Zou het niet zo kunnen zijn dat een elftal zich eigenlijk áltijd optrekt aan 2 goede spelers? En dat wanneer die niet aanwezig zijn de zwakke punten van het elftal meer opvallen. Ineens deugt er dan niks meer van de hele selectie, maar is dat dan ook gelijk weer waar? Tuurlijk matig, maar zonder de inkomsten van een Ajax en PSV kún je gewoon geen sterke selectie opbouwen over een aantal jaar heen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind dat dat meer te maken heeft met de keuzes van de TD.
Bovendien denk ik niet dat bijv. van Geel 's ochtends wakker word en denkt 'Goh, laat ik vandaag maar weer eens lekker middelmatig zijn'.
De externe communicatie is juist sterk verbeterd de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook te maken heeft met je interne organisatie. Marketing die snel tevreden zijn met matige deals, communicatie intern en extern verschrikkelijk slecht.. maar ook dat je nooit hoort dat spelers na de training nog even een half uurtje hun chocoladebeen proberen te verbeteren bijvoorbeeld. En geloof maar niet dat er veel spelers zijn die een ontwikkelplan hebben. Dat wordt volgens mij niet eens gestimuleerd, laat staan gefaciliteerd.
Je bent hier idd opvallend vaak te vinden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Owja, dit is 'jullie' topic he.
Best guess op basis van wat ik zie en wat er naar buiten komt inderdaad. Ben daar ten slotte niet werkzaam. En als ik dat wel was mocht ik natuurlijk niks zeggen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Volgens mij' is de helft hiervan een aanname?
Het is hier dan ook altijd ontzettend grappig en jullie zijn heel gastvrij.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent hier idd opvallend vaak te vinden.
Botteghin heeft de afgelopen twee seizoenen geen enkele eredivisiewedstrijd gemist.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moet Feyenoord niet zoeken naar ervaring achterin ?
Nu bestaat de defensie uit eigen jeugd. Een altijd geblesseerde Braziliaan en Arie Baco.
Hij kan het hogere niveau fysiek niet aan, denk ik.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Botteghin heeft de afgelopen twee seizoenen geen enkele eredivisiewedstrijd gemist.
Je lult dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die jongen is vaker geblesseerd dan fit sinds hij Feyenoorder is.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Botteghin heeft de afgelopen twee seizoenen geen enkele eredivisiewedstrijd gemist.
Je lult dus.
Dat kan makkelijk als je pas sinds dit seizoen Feyenoorder bent en een helaas al een zware blessure te verduren krijgt, lol.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die jongen is vaker geblesseerd dan fit sinds hij Feyenoorder is.
Mooi voor die gozer, vorige week al belangrijk bij een goal en nu zelf scoren. Hoe beter ie het daar doet, hoe meer euro's we van de zomer krijgen.quote:
Is sinds hij bij ons zit elke keer geblesseerd net Pieter Collen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:56 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk als je pas sinds dit seizoen Feyenoorder bent en een helaas al een zware blessure te verduren krijgt, lol.
Moeten we je ook nog de buitenspelregel uitleggen?
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar van Hooijdonkquote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:24 schreef Scrummie het volgende:
Overigens ben ik benieuwd welke rol Pierre speelt in de transfer van Kazim naar Celtic.
Ajax is 4x in de afgelopen 5 jaar kampioen geworden. Daar gaat het toch om.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:31 schreef Slobeend het volgende:
Goede column over de zesjescultuur maar toch niet helemaal mee eens. Bij Ajax zijn er ook genoeg dingen aan de hand waar je je kan afvragen of er daar topsportklimaat heerst.
Wat GJ Verbeek gisteren zei, dat het veld van Feyenoord altijd zo goed is valt toch ook onder topsportklimaat? Om maar wat te noemen.
Er is bij Feyenoord absoluut een diepgeworteld zesjescultuur, maar ik zie niet in wat dat te maken heeft met het falen op dit moment. Je kan veel specifiekere oorzaken aanwijzen waar je direct wat aan kan veranderen. Tactisch falen, team hangt als los zand aan elkaar etc.
Wat Willem ook zegt, er wordt zo weinig kritisch gekeken waarom er vier keer achter elkaar verloren wordt? Wat gaat er precies fout?
Het benoemen van zoiets groots als een gebrek aan topsportklimaat heb je vrij weinig aan.
En het is ironisch dat Gio en de technische staf over topsportklimaat beginnen maar zelf net zo goed laten zien dat ze maar wat aanmodderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |