Kazimquote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
En als Gio vertrekt, wie dan?? Wouters?
Dat helpt die twee anders niet bepaald.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:42 schreef Buitendam het volgende:
Het constante wisselen van elftal zorgt voor de onrust. Karsdorp en Elia zijn volgens mij de enige die gewoon sinds augustus op hun eigen plek staan.
En dan zijn we nog milt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:03 schreef Sloggi het volgende:
Volgende TT: Waar Gio aangeschoten wilt is.
True.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:10 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Roda uit wordt wel spannend inderdaad
Lijken me niet types die het voortouw nemen als het minder gaat.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat helpt die twee anders niet bepaald.
Oh, oke.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee want Ajax voetbalt nu formidabel.
Kom op joh, stuk ossenhaas dat je er bent. Pas twee goals in drie wedstrijden dit seizoen. ''Het moet opportunistischer'' ''Sneller de diepte zoeken''. Ajax voert net zo min een voetbalvorm van voetbal uit zoals Feyenoord dat doet.quote:
Ik was ook niet sarcastisch, stommerd.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op joh, stuk ossenhaas dat je er bent. Pas twee goals in drie wedstrijden dit seizoen. ''Het moet opportunistischer'' ''Sneller de diepte zoeken''. Ajax voert net zo min een voetbalvorm van voetbal uit zoals Feyenoord dat doet.
Poeh, nou vraag je me wat.quote:
Ik geloof jequote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was ook niet sarcastisch, stommerd.
Het wordt een enorme aidspot met slecht voetbal en een eigen doelpunt van Van Beekgod.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Ajax ruim ging winnen maar dan werd het weer een miezerig 2-1'tje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |