Leuk, counterattack voor jouw bron..... Duitsland mist er 600.000quote:Op zondag 31 januari 2016 15:54 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
http://www.ibtimes.com/eu(...)seekers-2015-2251590
NB: Jihadwatch (?) ... niettemin redelijk onderbouwd kijkt mij en nee, ik heb nu geen enkele vooringenomen meningquote:Bron: http://www.jihadwatch.org/2016/01/germans-lose-track-of-600000-asylum-seekers
The German government is unable to say where more than half of the one million asylum seekers allowed into the country have ended up, MailOnline can exclusively reveal.
Government statistics show that Germany registered 1.1million applications by the end of last year under its EASY system, which does not record much more than an applicant’s county of origin.
German Interior Ministry spokesman Dr Harald Neymanns admitted that delays in the processing of asylum seeker applications would account for some of those missing.
But he also said that in some cases refugees may not have stayed in Germany but instead gone on to a different country elsewhere in the EU.
In the dark: The German government is unable to say where more than half of the one million asylum seekers allowed into the country have ended up. . . .
(er is meer, wat best interessant is)
Wat bedoel je te counter attacken? Als zich er 1.1 miljoen geregistreerd hebben, dan wil dat niet meteen zeggen dat als er 600000 missen, ze allemaal opnieuw de procedure gestart zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:04 schreef Vallon het volgende:
[..]
Leuk, counterattack voor jouw bron..... Duitsland mist er 600.000
[..]
NB: Jihadwatch (?) ... niettemin redelijk onderbouwd kijkt mij en nee, ik heb nu geen enkele vooringenomen mening
Altijd plezierig om een tweede bron te vinden..... zie ook hier: DailyMail 21jan16
Mogelijk dat er 1 miljoen door Duitsland zijn getrokken...... wat iets anders is dat zich daar die aantallen verblijven......
Hallo, wanneer jij/iemand roept over 1.1 Miljoen vluchtelingen in Duitsland, neem ik toch echt aan dat die zich daar ook zullen bevinden en dan ga ik niet woordneuzelen over registratie want dan wordt ik woordtechnisch belazerd.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:09 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wat bedoel je te counter attacken? Als zich er 1.1 miljoen geregistreerd hebben, dan wil dat niet meteen zeggen dat als er 600000 missen, ze allemaal opnieuw de procedure gestart zijn.
Ze zijn kwijt, net als die kinderen. Maar dan nog kun je ook niet stellen dat de cijfers wel kloppen. Volgens mij heeft gewoon niemand ook maar enig idee.
Iedereen registreert maar links en rechts, en de pers krijgt een getal door de zuig uit de duim.
Gaat lekker met de edit of niet?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:15 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hallo, wanneer jij/iemand Op zondag 31 januari 2016 15:54 schreef BarryOSeven roept over 1.1 Miljoen vluchtelingen in Duitsland, neem ik toch echt aan dat die zich daar ook zullen bevinden en dan ga ik niet woordneuzelen over registratie want dan wordt ik woordtechnisch belazerd.
Met counterattack, niet persoonlijk@you, bedoel ik dat ik in 5 minuten een artikel heb opgeduikeld dat die 1.1 miljoen toch echt anders vertaald waarbij er kennelijk 600.000 unaccounted zijn, wat Duitsland op regeringsniveau kennelijk ook toegeeft.....
Hoe dan ook, ik vermoed dat er nog wel wat valt uit te zoeken......
We doens ons best met de middelen.....quote:Op zondag 31 januari 2016 16:18 schreef BarryOSeven het volgende:[..]Gaat lekker met de edit of niet?
Tuurlijk wel. Maar vluchtelingen af gaan schieten bij de grenzen is natuurlijk je reinste waanzin. Hoop dat je dat zelf ook wel snapt?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:12 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Gek genoeg heb je het niet over mensenrechten als Europeanen vermoord en verkracht worden.
Gepast geweld toepassen bij de bestorming van afgekaderde grenzen vind ik wat anders dan rucksichtlos op mensen schieten.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:04 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar vluchtelingen af gaan schieten bij de grenzen is natuurlijk je reinste waanzin. Hoop dat je dat zelf ook wel snapt?
Je vergeet dat westerse bedrijven nu nog steeds bij derde wereld landen binnen komen en al zitten door draconische maatregelen van het IMF en de boel daar leeg roven.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:09 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Complete bullshit. Het gros van de Westerse welvaart is verkregen na de tweede wereld oorlog en ver na koloniale tijd. Je gaat ook compleet voorbij aan het feit dat landen als Japan en Zuid Korea, die na WO2 en de Korea oorlog compleet in puin lagen, Westerse welvaart hebben bereikt.
[ afbeelding ]
Verder 1) haal je oorzaak en gevolg door elkaar - het Westen heeft de rest van de wereld veroverd omdat het Westen technologisch mijlen voorlag, kolonien waren een gevolg, geen oorzaak van Westerse superioriteit, 2) niet gekoloniseerde landen zoals Thailand, Liberia, China, Bhutan zijn niet rijker dan buren die wel gekoloniseerd waren, 3) in Europa zijn landen zonder koloniale geschiedenis zoals Zweden niet armer dan landen met koloniale geschiedenis zoals de UK en Spanje, 4) het Westen is met name rijk geworden door de industriele revolutie, groene revolutie, technologie, democratie en kapitalisme, 5) de USA, dat een Britse kolonie was, is rijker dan de UK.
Je land of continent laten overlopen door miljoenen van buiten is ook niet echt slim.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:04 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar vluchtelingen af gaan schieten bij de grenzen is natuurlijk je reinste waanzin. Hoop dat je dat zelf ook wel snapt?
Die twee dingen zijn precies hetzelfde.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:05 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Gepast geweld toepassen bij de bestorming van afgekaderde grenzen vind ik wat anders dan rucksichtlos op mensen schieten.
Dat laatste is namelijk verwerpelijk inderdaad.
Nee.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:05 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Die twee dingen zijn precies hetzelfde.
Wij hebben die situatie zelf gecreeerd.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je land of continent laten overlopen door miljoenen van buiten is ook niet echt slim.
Ook niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:06 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wij hebben die situatie zelf gecreeerd.
Nee man. Moet je je dan gewillig in elkaar laten meppen/steken als grenswacht door een enorme mensenmassa?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:05 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Die twee dingen zijn precies hetzelfde.
Een grens met geweld bewaken is niet hetzelfde als random geweld gebruiken.quote:
Je schetst een totaal onrealistisch beeld. Zo is het helemaal niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:07 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Nee man. Moet je je dan gewillig in elkaar laten meppen/steken als grenswacht door een enorme mensenmassa?
Dat zij zich verdedigen kan ik me goed voorstellen. Juist bij bestorming van die hekken. Dan gooien diegenen die de grens over willen niet met knuffels en ondergoed he.
Komop, die Syriërs maken er voor 95% geheel zelf zo'n puinzooi van.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 18:07 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je schetst een totaal onrealistisch beeld. Zo is het helemaal niet.
Complete onzin. Die "derde wereld landen" krijgen gewoon een eerlijke prijs voor hun grondstoffen. Hell, OPEC is zelfs een bewijs van dat die "derde wereld landen" het Westen af kunnen zetten dmv kartels.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:05 schreef Japie77 het volgende:
Je vergeet dat westerse bedrijven nu nog steeds bij derde wereld landen binnen komen en al zitten door draconische maatregelen van het IMF en de boel daar leeg roven.
Wat verstaan we in deze eigenlijk onder 'gepast geweld'?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:05 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Gepast geweld toepassen bij de bestorming van afgekaderde grenzen vind ik wat anders dan rucksichtlos op mensen schieten.
Dat laatste is namelijk verwerpelijk inderdaad.
Het vraagstuk "hoe kunnen we hier in de praktijk het beste mee omgaan?" roept van nature nogal wat moreel verwerpelijke ideeen en oplossingen op. Dat is vrees ik de aard van het vraagstuk.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:12 schreef Vallon het volgende:
Waarom wordt het nu weer keer op keer een discussie over ethiek..... uitgemelkte gezichtspunten.... over dat wij/zij slecht zijn..... en er schuld is waar je dat dan ook qua compensatie wenst te (ver)halen.
Het topic gaat over verdelen, de oorzaken en m.i de gevolgen met hoe je dat dan moet inregelen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |