abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159513875
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 11:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Voor dingen die gratis horen te zijn vind ik 60 euro veel. Net als datingsites.. Mensen die moeite hebben of sociaal buiten de boot vallen moeten dokken.
Dat moet niet. Het is alleen een drempel voor grapjassen die er niets te zoeken hebben. Door er een klein bedrag voor te rekenen zorg je dat zulke evenementen constructief blijven ipv aapjes kijken en grappen maken.

quote:
Andere mensen komen elkaar gratis tegen op het werk, vakantie, tijdens het uitgaan. Geen site voor nodig.
Vakantie kost geld, uitgaan kost geld.

quote:
Mocht ik ooit naar een fokmeet gaan en dat vaker doen heb ik zoiets als nmlk niet nodig.
Oh? Heb je je al ingeschreven?
pi_159513908
Je wil niets.

Je wil alleen klagen en alles op een dienblaadje aangereikt krijgen. Er zijn genoeg mogelijkheden om aan al je punten te werken om te krijgen waar je naar verlangt. Maar je wil er gewoon helemaal geen moeite voor doen.
pi_159513942
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 11:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Je wil niets.

Je wil alleen klagen en alles op een dienblaadje aangereikt krijgen. Er zijn genoeg mogelijkheden om aan al je punten te werken om te krijgen waar je naar verlangt. Maar je wil er gewoon helemaal geen moeite voor doen.
Tinder en knuz heb ik ook dates uitgehaald en kost niks. Ja een drankje tijdens de date.. Maar dat weet je vooraf :P
pi_159513949
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 11:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Voor iets wat gratis op een FB-groep kan wel... Voor die 60 euro kan ik 3 maanden onbeperkt naar de film of elke week een kop koffie halen op t station. Hoe denk je dat ik anders aan zo'n bankrekening kom? ;) betalen voor een datingsite doe ik ook niet.
De tievus. Dus je drinkt liever een kop koffie elke week dan de kans dat je daadwerkelijk een leuker leven gaat krijgen?

quote:

[..]

Voor dingen die gratis horen te zijn vind ik 60 euro veel. Net als datingsites.. Mensen die moeite hebben of sociaal buiten de boot vallen moeten dokken. Andere mensen komen elkaar gratis tegen op het werk, vakantie, tijdens het uitgaan. Geen site voor nodig. Mocht ik ooit naar een fokmeet gaan en dat vaker doen heb ik zoiets als nmlk niet nodig.
Ja het leven is niet eerlijk huil huil huil. Andere mensen hebben een lichamelijke aandoening leven in de bijstand en hebben werkelijk geen cent te makken. Die hebben reden om over 60 euro te klagen, jij niet.

En hoezo hoort het nou weer gratis te zijn! Die mensen bouwen een website, dat kost onderhoud, programmeerkosten en serverkosten. Maar voor mener moet het natuurlijk weer gratis zijn. Daarbij is die 60 euro zoals hier ook al werd aangegeven een drempel om mensen te weren die zich inschrijven maar niet van plan zijn om deel te nemen.

Maargoed succes met je dikke bankrekening. ^O^
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 11:54:46 #80
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_159514075
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 11:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Voor iets wat gratis op een FB-groep kan wel... Voor die 60 euro kan ik 3 maanden onbeperkt naar de film of elke week een kop koffie halen op t station. Hoe denk je dat ik anders aan zo'n bankrekening kom? ;) betalen voor een datingsite doe ik ook niet.
Je bankrekening is een stuk minder tof dan je denkt. Anders zou je namelijk niet hoeven nadenken over een miezerige 60 euro inschrijfgeld.
pi_159514096
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 11:54 schreef GOLDFIN9ER het volgende:

[..]

Je bankrekening is een stuk minder tof dan je denkt. Anders zou je namelijk niet hoeven nadenken over een miezerige 60 euro inschrijfgeld.
Hij maakt zich ook druk over een pak rijst die in de LIDL gestegen is met 3,43 cent ofzo. ;(
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_159514106
quote:

[..]

Voor dingen die gratis horen te zijn vind ik 60 euro veel. Net als datingsites.. Mensen die moeite hebben of sociaal buiten de boot vallen moeten dokken. Andere mensen komen elkaar gratis tegen op het werk, vakantie, tijdens het uitgaan. Geen site voor nodig. Mocht ik ooit naar een fokmeet gaan en dat vaker doen heb ik zoiets als nmlk niet nodig.
Heb je wel eens in een FB groep gezeten voor 'gratis af te halen spullen'? En heb je wel eens gekeken hoe het niveau daar is..? Precies, dat is nou de reden dat een gratis FB groep niet werkt.

Maar goed, jij hebt geen vrienden nodig toch? Alleen een vriendin. In dat geval kan het nog wel eens lang duren.
pi_159514107
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 11:49 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Tinder en knuz heb ik ook dates uitgehaald en kost niks. Ja een drankje tijdens de date.. Maar dat weet je vooraf :P
Die obsessie voor daten is ook zo groot he. Ik heb het over je leven, jongen. Ga daar eens iets mee doen.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 11:58:19 #84
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_159514148
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 11:55 schreef habitue het volgende:

[..]

Hij maakt zich ook druk over een pak rijst die in de LIDL gestegen is met 3,43 cent ofzo. ;(
Sociaal onhandig en nog gierig ook. Goede combinatie om aan de vrouw te komen.
pi_159514187
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 11:54 schreef GOLDFIN9ER het volgende:

[..]

Ik kan 200 jaar lid zijn...
pi_159514218
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 12:00 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waarom mier je dan over 60 euro per jaar/5 euro per maand?
Hoe denk je ooit aan een vriendschap laat staan een relatie te komen met zo'n houding?
pi_159514266
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 12:01 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Waarom mier je dan over 60 euro per jaar/5 euro per maand?
Hoe denk je ooit aan een vriendschap laat staan een relatie te komen met zo'n houding?
Omdat ik wel keuzes maak. Ik probeer eerst de gratis dingen voor ik er voor lap. Datingsites betaal ik ook niet voor. Tegenwoordig zit iedereen op tinder.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 12:03:43 #88
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_159514268
quote:

[..]

Zo tof man. Wellicht nog eens kijken hoe lang lid je kan zijn als je niet meer bij je ouders woont en je jezelf moet onderhouden.

En daarnaast als je 12K hebt op je rekening, vind ik het helemaal zielig dat je dan over 60 euro valt.
pi_159514298
Hoi, zullen we het weer constructief houden? En gaan praten over hoe we vriendjes kunnen maken?
  zaterdag 30 januari 2016 @ 12:04:58 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159514301
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 12:03 schreef Deezertje het volgende:

Omdat ik wel keuzes maak. Ik probeer eerst de gratis dingen voor ik er voor lap. Datingsites betaal ik ook niet voor. Tegenwoordig zit iedereen op tinder.
En wat heeft deze houding je vooralsnog gebracht?
Ik snap serieus niet waarom je zo rigide blijft vasthouden aan een 'methodiek' die bewezen niet werkt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159514325
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 12:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dus je dagboektopic kan dicht, omdat dit eventueel/wellicht/misschien/mogelijk gaat werken? *not*
pi_159514372
quote:

[..]

Tja, ik heb moeten dokken voor mijn bril. Of had ik die gratis moeten krijgen omdat andermans ogen wel goed zijn? Voor niks komt de zon op.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 12:11:09 #93
416020 K44S
The bearded man
pi_159514422
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 12:06 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dus je dagboektopic kan dicht, omdat dit eventueel/wellicht/misschien/mogelijk gaat werken? *not*
Ik denk dat deze hele mis-discussie (tenslotte gaat het nergens over maar gaat het toch door omdat er veel te veel mensen nog op hem reageren) beter naar zijn "eigen" topic kan.

Dit topic is oorspronkelijk bedoelt voor mensen die wat DOEN met de tips (kan je ook in de OP lezen).

Maar goed, ik ben geen mod.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_159514455
Ja, eigenlijk wel. Maar goed, ik ga hier geen energie meer in steken want het heeft toch geen zin. Behoudens wat algemene tips natuurlijk die voor anderen ook handig kunnen zijn.

En nee, ik reageer niet op DM Deezer.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 12:13:24 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159514464
En maar weer door!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159514572
quote:

[..]

NMLK heeft een paar mensen fulltime in dienst + bandbreedte/website ontwerp etc. Moet dat filantropisch zijn? :')

quote:

[..]

Ja, en ik 1500 jaar. Boeit dat :?
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_159514609
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 12:18 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

NMLK heeft een paar mensen fulltime in dienst + bandbreedte/website ontwerp etc. Moet dat filantropisch zijn? :')
Zien er wel als normale mensen uit toch? :) Dat beeld iig bijgesteld.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 13:36:59 #98
416931 yats
(non) Average Joe
pi_159516017
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 23:54 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dat begrijp ik wel, ik neem dat ook niemand kwalijk. Dat ik dan boos ben op mezelf is echt puur uit onmacht, balend waarom ik zo sociaal onderontwikkeld ben dat ik als een kip zonder kop rondjes ga lopen op een plein, niet durven om te socializen een kroeg of club durf binnen te stappen.
Ik wil jou best hetzelfde aanbod doen als ik deezer ooit deed (maar waar ik nooit reactie op kreeg). Ik kan je niet aan een vriendin helpen, maar als jij bereid bent om een keer naar den Haag te komen wil ik je best een beetje introduceren in het (uitgaans)leven zodat je in ieder geval een beginpunt hebt. Al zul je verder wel zelf de nodige stappen moeten zetten, maar dat hoef ik je vast niet uit te leggen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_159516680
Deezertje; ik vind het trouwens echt heel vervelend dat als ik advies vraag, jij het weer om jezelf laat draaien. Prima als je er wat vragen over hebt of wilt kijken of het wat voor jou is. Maar er komt nu weer zo'n zielig verhaal waarom het niks zou zijn voor jou en daar zit ik gewoon niet op te wachten. Het is ontzettend negatief en ik merk dat ik liever uit de topics blijf waar jij ook post, juist omdat je een hele vervelende sfeer creeërt. Nu laat ik me niet zo snel wegjagen, maar ik wil wel dat je even nadenkt over deze feedback en misschien dat je dit zelf toe kan passen op je leven offline: namelijk hoe jij overkomt op mensen en welke sfeer jij creeërt.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 14:14:53 #100
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_159516692
Dit kwam ik tegen op facebook:
enerally, when we experience any unwanted emotion in our life, we tend to blame it on something external. For instance, we might blame our sadness on a "bad" event that happened in the past, we might think our anger is caused by something "bad" that someone did to us, or we might think our anxiety is the result of a "bad" outcome that may happen in the future.
When we blame our emotions on external events, we are often left feeling helpless because the event already happened or because we don't have full control over whether the future "bad" event will happen. In both situations, we are stuck with our unwanted emotion.
But, if we can recognize that our anger, sadness, or anxiety is actually created by thoughts in our mind... all of a sudden we have some control, we are no longer helpless.
~ Noah Elkrief

:)
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')