abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159518603
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:36 schreef ook_gek het volgende:
Haha 5 euro per man te veel vinden omdat het ook gratis kan :D oehhhh 200 jaar lid zijn. 12k is niet zoveel hoor voor iemand die nooit geld uit geeft, sorry als ik je droom nu kapot maak.

Maar neem aan dat je ook lekker in het park gaat slapen? Waarom huis huren of kopen als het ook gratis kan?
Hij woont thuis, dus dat is waarschijnlijk al (zo goed als) gratis.

Maar oke, laten we de aandacht verleggen naar degenen die er wel iets mee doen.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 15:56:19 #104
47102 Elvi
miemkwien
pi_159518883
Nou op zich snap ik wel dat je niet in andermans portemonnee kan kijken. Een paar maanden geleden kon ik niet ineens 60 euro missen. Het is omgerekend dan wel 5 euro per maand, maar het gaat er nog steeds in 1 keer af. Nu kan ik het wel in 1 keer betalen, maar ik moet nog wennen aan het idee dat het mogelijk is ;) Vandaar dat ik twijfelde.

Ik denk overigens wel dat ik het ga doen :)
  zaterdag 30 januari 2016 @ 16:00:32 #105
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159518975
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:56 schreef Elvi het volgende:
Nou op zich snap ik wel dat je niet in andermans portemonnee kan kijken. Een paar maanden geleden kon ik niet ineens 60 euro missen.
Als iemand enkele keren zijn zeer goed gevulde bankrekening vermeld zal die 60 euro wel mee vallen toch :D

Maar joh, hij gaat toch helemaal niks doen. Ooit komt de dag dat er een foto model op z'n bed ligt met de beentjes wijd en smeekt om haar te nemen. Hoopt hij.

Zeg deezertje stel dat ( hoop het niet ) maar stel dat je ouders alle 2 opeens weg vallen en jij staat er opeens alleen voor. Wat gebeurd er dan? Heb je daar ooit wel eens over na gedacht? Stukje zelfstandigheid wat vele zeggen hier wat jij niet belangrijk vind.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 30 januari 2016 @ 16:02:03 #106
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_159519010
Maar elvi, jij schept niet op over dat je toekomstige date/vriend blij/verbaast zal zijn met je bankrekening, omdat er genoeg geld opstaat. Dat is wel even een verschil.

Jij wil er wat aan doen en hebt ondanks dat je wat minder te besteden hebt het er evt wel voor over omdat t je verder kan helpen.
Das enkel goed :)
pi_159519804
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 16:00 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als iemand enkele keren zijn zeer goed gevulde bankrekening vermeld zal die 60 euro wel mee vallen toch :D

Maar joh, hij gaat toch helemaal niks doen. Ooit komt de dag dat er een foto model op z'n bed ligt met de beentjes wijd en smeekt om haar te nemen. Hoopt hij.

Zeg deezertje stel dat ( hoop het niet ) maar stel dat je ouders alle 2 opeens weg vallen en jij staat er opeens alleen voor. Wat gebeurd er dan? Heb je daar ooit wel eens over na gedacht? Stukje zelfstandigheid wat vele zeggen hier wat jij niet belangrijk vind.
Tuurlijk is dat bedrag zo leeg als ik op mezelf woon en geen baan heb dan... Ik kan mezelf overigens prima redden qua koken,wassen etc. Alleen heb je nog de tekorten aan huurwoningen dus simpel morgen het huis uit wordt m niet ondanks dat ik al een tijd sta ingeschreven en niet in Friesland of de achterhoek wil wonen omdat mijn banenveld in de randstad ligt
  zaterdag 30 januari 2016 @ 16:43:46 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159519922
Financiële huishouding en zelfstandigheid passen beter in je dagboektopics. Hier weer over dating.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159520196
-verder dus-

[ Bericht 98% gewijzigd door Copycat op 30-01-2016 16:59:04 ]
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_159520506
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:56 schreef Elvi het volgende:
Nou op zich snap ik wel dat je niet in andermans portemonnee kan kijken. Een paar maanden geleden kon ik niet ineens 60 euro missen. Het is omgerekend dan wel 5 euro per maand, maar het gaat er nog steeds in 1 keer af. Nu kan ik het wel in 1 keer betalen, maar ik moet nog wennen aan het idee dat het mogelijk is ;) Vandaar dat ik twijfelde.

Ik denk overigens wel dat ik het ga doen :)
Leuk! :) Heb er iig veel goede verhalen over gehoord, ook van FOK!kers. :)
Ja doei.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 17:21:23 #111
141482 Q.
JurassiQ
pi_159520832
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 17:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Leuk! :) Heb er iig veel goede verhalen over gehoord, ook van FOK!kers. :)
Het is heel tof, heb er zelf 7 jaar bij gezeten maar als je er naar toe gaat met alleen de intentie om er een relatie te vinden kom je bedrogen uit, daarvoor zitten de mensen er daar (meestal) niet bij. Natuurlijk, het gebeurt wel maar dan als bijproduct, niet als primair medium. Als je er met de verkeerde instelling naar toe gaat ruikt iedereen dat meteen en dan ga je niet slagen.

Deezertje moet eerst eens zijn leven op orde krijgen, dat is de basis. Een relatie is een aanvulling, geen invulling. Maar goed, ik ben niet de eerste die dat zegt hier. :')
For great justice!
pi_159521542
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 11:26 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Het kan helpen in de zin dat je in topics als deze nuttige tips kan opdoen. Maar algemeen, tsja, ik denk het niet. Om er echt aan te werken zul je toch in het echte leven met mensen moeten praten.
Gelukkig heb ik altijd wel een vriendengroep gehad, die heeft ook wel vaak op een laag pitje gestaan maar nu ben ik wel steeds activiteiten aan het ondernemen.

Zijn er naast die groep nog meer gangbare manieren om dus nog meer in contact te komen? Met name meisjes :P.
pi_159530639
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 14:52 schreef Broodjewasbeer het volgende:

[..]

Wat had je dan verwacht? Dat het allemaal griezels zouden zijn omdat ze gebruik maken van een dienst om in contact te komen met andere mensen?

Het zou je een flink stuk helpen in het leven als je niet zo bevooroordeeld was over zaken waar je niks van afweet.
Ik zou me wel schamen om me aan te sluiten bij een clubje als NMLK, wordt maar weer lekker bevestigd dat je sociaal niet mee kan komen en maar de portemonnee moet trekken om ergens bij te kunnen horen.

Ik kies bewust niet voor NMLK, ik wil die berg beklimmen en niet voor de easy oplossing kiezen.
pi_159530733
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 23:34 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik zou me wel schamen om me aan te sluiten bij een clubje als NMLK, wordt maar weer lekker bevestigd dat je sociaal niet mee kan komen en maar de portemonnee moet trekken om ergens bij te kunnen horen.

Ik kies bewust niet voor NMLK, ik wil die berg beklimmen en niet voor de easy oplossing kiezen.
je bent nu toch ook euhm sociaal minder sterk?
Ik denk dat juist mensen met een actieve houding die kunnen reflecteren op zichzelf of het gewoon allemaal niet zo zwaar nemen en gewoon wat leuks willen doen daar bij gaan.
Sorry naar die zijn alleen al door het nemen van een stap en openstaan voor zoiets 1000x leuker dan jij
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_159530951
-dit past niet in dit topic, dat weet je-

[ Bericht 81% gewijzigd door Copycat op 30-01-2016 23:48:29 ]
pi_159531578
quote:

[..]

Genoeg mensen die het zullen zien als een kans om leuke dingen te doen waarbij je dat dan onderneemt met mensen die je daar toevallig leert kennen.
pi_159531696
quote:

[..]

Als jij over 20 jaar met vrouw en kinderen op de bank zit interesseert het echt niemand iets hoe de site heette via waar jij haar uiteindelijk, al dan niet indirect, hebt leren kennen.

Bij heel veel zaken maakt het niet uit hoe het lukt, maar dat het lukt. :)
pi_159531742
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:05 schreef Chai het volgende:

[..]

72, nou die moet wel een enorme achterstand hebben om met plezier met zulke jongelui op stap te gaan.
Ik denk niet zozeer dat leeftijd maar ook andere factoren mensen bijeenbrengt, Misschien is het wel een motorclub ofzo, dan is dat hun overeenkomst.
  zondag 31 januari 2016 @ 00:48:09 #119
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159532237
quote:

[..]

Nu is het ook overduidelijk dat sociaal niet mee kan komen en dat het je alleen niet lukt. Gelukkig heb je wel lekker 60 euro in je spaarpot!

Zal ik jou nou eens een gratis goude tip geven? Laat je keuzes welke die ook zijn niet beinvloeden door wat jij denkt hoe andere daar over denken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_159534499
quote:
Je komt best als een troll over, na je eerdere geld relaas betreffende je budget en geld aan willen bieden aan studentes voor seks enzo.

Het leuke aan NMLK is dat je laagdrempelig nieuwe mensen kan leren kennen buiten je eigen kringetje, voor zover überhaupt aanwezig. En dat je dan daarmee gewoon casual gaat borrelen of activiteiten gaat ondernemen waarvoor in je directe omgeving wellicht niet zo een animo voor is. Aangezien het hier allemaal volwassen mensen betreft die toestemmen in een min of meer gemeenschappelijk doel, vind ik het alleen maar voor ze spreken dat ze actie ondernemen omdat ze zo een doel nu eenmaal willen en zelf ook niet gratis werken voor de liefdadigheid enzo. Ain't no shame in that.

Het is een faciliterende dienst en geen oplossing, omdat het simpelweg niet ingericht is om shit voor mensen op te lossen. Daar zijn weer andere diensten voor en die kosten ook wel iets meer dan 60 euries per jaar.
pi_159534574
Als tip: Bekijk eerst eens de foto's die op NMLK staan, en kijk of je jezelf daar tussen ziet staan.

Dat is een goeie eerste indruk. Het is wel een bepaald slag mensen zag ik, en dat moet net je cup of tea zijn.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_159534745
quote:

[..]

Ook bij NMLK moet je de berg zelf beklimmen. Waarom zou je je ervoor schamen? Ik heb een best vol sociaal leven en totaal geen moeite met het leggen van sociale contacten, maar mocht ik ooit verhuizen en niemand kennen in de buurt, zou ik me zeker aanmelden joh. Gewoon aanmelden en gaan, dit soort clubjes zijn er niet voor niks, is weer een drempel minder.
  zondag 31 januari 2016 @ 11:24:55 #123
47102 Elvi
miemkwien
pi_159535651
Ik heb net mn lidmaatschap bij NMLK betaald en ik heb me aangemeld voor een event en ben nu zelf een event aan het aanmaken :)

Maar laat me gerust weten hoe het gaat met je sociale kring opbouwen door rondjes te lopen voor een café ^O^
pi_159535934
Eergisteren een leuke jongen ontmoet.
Even mee gebabbeld, nummer uitgewisseld, gezoend en nu... 2 dagen later en niks meer. :'(

Volgende keer niet alleen je nummer geven en dan weglopen, maar ook om zijn nummer vragen. 8)7
pi_159536145
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:12 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Ook bij NMLK moet je de berg zelf beklimmen. Waarom zou je je ervoor schamen? Ik heb een best vol sociaal leven en totaal geen moeite met het leggen van sociale contacten, maar mocht ik ooit verhuizen en niemand kennen in de buurt, zou ik me zeker aanmelden joh. Gewoon aanmelden en gaan, dit soort clubjes zijn er niet voor niks, is weer een drempel minder.
Hier sluit ik me wel bij aan. Als ik zou verhuizen naar een plek 200 km bij al mijn vrienden en familie vandaan is dit een goede manier om contacten op te doen. Tuurlijk zijn er veel andere manieren, maar hier vind je gelijkgestemden. Zelf heb ik geen ervaring met NMLK, maar het lijkt me een goede opstap naar contacten als je in zo'n situatie zit. Lijkt me niks om je voor te schamen.
  zondag 31 januari 2016 @ 12:23:25 #126
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_159536957
Wat een aperte onzin om je voor lidmaatschap van NMLK te schamen. Ik kwam laatst op de nieuwjaarsborrel in Utrecht allerlei knappe, sociale en 'geslaagde' mensen tegen. Helemaal niet 'bepaald slag' mensen en oeioei wat een sociaal behepten allemaal. Integendeel. Degenen die sociaal onderlegd zijn, maken er makkelijk contact en hebben wat eerder op eigen kracht vaste contactpersonen. En degenen die dat wat minder zijn, liften relatief meer mee op de activiteit en doen er goed aan die activiteiten uit te kiezen waar mensen komen die ze al eerder ontmoet hebben. Misschien ook de wat veiligere en kleinere activiteiten waar wat meer ruimte is voor praten.

Ik ben nu twee maanden hernieuwd lid en het is echt heel leuk. Je moet er alleen wel zelf wat van maken. Ik heb nu al een paar mensen die me herkennen van eerdere evenementen of waar het tijdens een eenmalige ontmoeting goed mee klikte. Ik ben ervan overtuigd dat ik hier bijna evenveel profijt van ga trekken als van mijn vroegere studentenvereniging.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_159537466
quote:
14s.gif Op zondag 31 januari 2016 11:24 schreef Elvi het volgende:
Ik heb net mn lidmaatschap bij NMLK betaald en ik heb me aangemeld voor een event en ben nu zelf een event aan het aanmaken :)

Maar laat me gerust weten hoe het gaat met je sociale kring opbouwen door rondjes te lopen voor een café ^O^
leuk! Daad bij woord, etc. Hoop dat je het leuk gaat vinden!
Ja doei.
pi_159541586
quote:

Cool. Laat je ons weten hoe het was?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_159542842
Wat is NMLK? :@ Nee ik ga niet googlen, ik wil dat iemand het kort en bondig uitlegt :6
pi_159542927
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:30 schreef Faxie het volgende:
Wat is NMLK? :@ Nee ik ga niet googlen, ik wil dat iemand het kort en bondig uitlegt :6
Nieuwe Mensen Leren Kennen.

Bondig genoeg?
pi_159542948
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:30 schreef Faxie het volgende:
Het is een laagdrempelige manier om nieuwe contacten op te doen. Je schrijft je in (60 euro per jaar) en dan kan je je daarna opgeven voor evenementen. Die zijn (wat ik begrepen heb) zodanig dat je niet de hele tijd in een hoekje hoeft te gaan staan. Daar ontmoet je dan allerlei nieuwe mensen die ook op zoek zijn naar wat nieuwe contacten.

Voor de mensen die dit doen: klopt het zo?
pi_159542972
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:32 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nieuwe Mensen Leren Kennen.

Bondig genoeg?
Ahja :P
pi_159542982
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:33 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Het is een laagdrempelige manier om nieuwe contacten op te doen. Je schrijft je in (60 euro per jaar) en dan kan je je daarna opgeven voor evenementen. Die zijn (wat ik begrepen heb) zodanig dat je niet de hele tijd in een hoekje hoeft te gaan staan. Daar ontmoet je dan allerlei nieuwe mensen die ook op zoek zijn naar wat nieuwe contacten.

Voor de mensen die dit doen: klopt het zo?
Daar hebben we Fok toch al voor? :@
pi_159543027
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Daar hebben we Fok toch al voor? :@
Niet iedereen die hier komt wil er per se nieuwe contacten aan overhouden of steeds met dezelfde mensen praten. Je kan hier ook komen omdat je ergens mee zit en wel wat tips kan gebruiken. Wat niet wegneemt dat daar contacten uit kunnen voortvloeien, maar dit zal niet voor iedereen dé reden zijn om hier rond te hangen.
  zondag 31 januari 2016 @ 15:38:20 #135
47102 Elvi
miemkwien
pi_159543107
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

leuk! Daad bij woord, etc. Hoop dat je het leuk gaat vinden!
Als je nooit uit je comfortzone stapt kan je niet groeien :P Als ik naar een evenement geweest ben plaats ik hier wel een mini-verslagje :P Misschien trekt het meer mensen over de streep.

quote:
14s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:55 schreef habitue het volgende:

[..]

Cool. Laat je ons weten hoe het was?
Zal ik zeker doen! En wie weet, als mensen hier lezen dat het echt wel ok is dan melden ze zich misschien ook wel aan ;) Goed voorbeeld doet goed volgen, zoiets? :P

Mn eerste zelfaangemaakte event heeft trouwens al 2 aanmeldingen en is nu uitgelicht op de website *O*
pi_159543331
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:36 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Niet iedereen die hier komt wil er per se nieuwe contacten aan overhouden of steeds met dezelfde mensen praten. Je kan hier ook komen omdat je ergens mee zit en wel wat tips kan gebruiken. Wat niet wegneemt dat daar contacten uit kunnen voortvloeien, maar dit zal niet voor iedereen dé reden zijn om hier rond te hangen.
Kleine kans dat we jou op een meet gaan zien? ;(
pi_159543549
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

Kleine kans dat we jou op een meet gaan zien? ;(
Voorlopig niet nee, maar als ik er behoefte aan heb en er is iets (waar ik bij voorkeur niet het halve land door hoef) dan hou ik me aanbevolen.
pi_159543672
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:49 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Voorlopig niet nee, maar als ik er behoefte aan heb en er is iets (waar ik bij voorkeur niet het halve land door hoef) dan hou ik me aanbevolen.
*O*

Daar ontstaan al die Fok stelletjes he :@
pi_159544962
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:38 schreef Elvi het volgende:

[..]

Als je nooit uit je comfortzone stapt kan je niet groeien :P Als ik naar een evenement geweest ben plaats ik hier wel een mini-verslagje :P Misschien trekt het meer mensen over de streep.

[..]

Zal ik zeker doen! En wie weet, als mensen hier lezen dat het echt wel ok is dan melden ze zich misschien ook wel aan ;) Goed voorbeeld doet goed volgen, zoiets? :P

Mn eerste zelfaangemaakte event heeft trouwens al 2 aanmeldingen en is nu uitgelicht op de website *O*
Goed bezig. ^O^ Ik ben benieuwd naar de verhalen. :)
  zondag 31 januari 2016 @ 17:52:24 #140
141482 Q.
JurassiQ
pi_159547468
quote:

Goed bezig! 14.gif
For great justice!
pi_159547575
quote:
9s.gif Op zondag 31 januari 2016 11:37 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Even mee gebabbeld, nummer uitgewisseld, gezoend en nu... 2 dagen later en niks meer. :'(

Volgende keer niet alleen je nummer geven en dan weglopen, maar ook om zijn nummer vragen. 8)7
Hm was het nou de 2- of 3-dagen regel?
  zondag 31 januari 2016 @ 18:57:26 #142
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_159549287
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 23:03 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja dat zou ik dus kunnen zijn :') Ik ga ook zelden naar borrels (tenzij het moet bijvoorbeeld via werk :P )
Het is echt onzekerheid en mezelf geen houding weten te geven. Ik zou zulke borrels dus ook vermijden op die website. Als je echt een activiteit onderneemt dan gaat het makkelijker (bij mij dan), maar een borrel of een feest... geen idee :')
Wat vind je precies moeilijk of lastig op zo'n moment qua jezelf een houding geven? Mijn ervaring ermee is dat je steeds bezig bent met wat anderen denken terwijl die vaak helemaal niet bezig zijn met hoe jij erbij staat. Ik vind eigenlijk Knipoogjes verslag niet bepaald sympathiek, uit medelijden op iemand afstappen? Daar ligt een oordeel in verborgen en eigenlijk het typische groepsdenken van mensen. Hee, die past er niet tussen. Nou, so fucking what? :)

Mij intrigeert het juist en ik vind het vaak best stoer, dat je toch komt en daar gewoon heengaat ondanks dat je het spannend vindt. Ik ben dan juist wel nieuwsgierig naar iemand en vind de standaard collega's die met alle winden meelullen juist vaak saai. Dus concludeer aub niet dat mensen per definitie uit medelijden op je afstappen. Ooit was ik ook een "muurbloempje" Juist doordat ik me nu in mijn eentje kan vermaken en zelfs de kringverjaardagen weer aandoe waarna ik huppelend naar huis loop omdat het weer een jaar klaar is. Soms moet je het gewoon doen omdat het je helpt, ook al vind je het misschien niet leuk. Vind ik dan ;) Het zal je verrassen.
  zondag 31 januari 2016 @ 19:10:41 #143
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_159549645
quote:
9s.gif Op zondag 31 januari 2016 11:37 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

Als hij niets van zich laat hopen denk ik niet dat t veel had uitgemaakt als je zijn nr had..
pi_159550397
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 23:03 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja dat zou ik dus kunnen zijn :') Ik ga ook zelden naar borrels (tenzij het moet bijvoorbeeld via werk :P )
Het is echt onzekerheid en mezelf geen houding weten te geven. Ik zou zulke borrels dus ook vermijden op die website. Als je echt een activiteit onderneemt dan gaat het makkelijker (bij mij dan), maar een borrel of een feest... geen idee :')
Sommige feestjes zijn gewoon slecht gegeven. Geslaagde professionele feestjes zijn anders. Ze hebben rekening gehouden met het publiek, zet gastvrije mensen in, warmt het publiek op, nodigt party animals uit die het voortouw nemen, kunnen dj's uitnodigen die connectie heeft met het publiek en zo mensen met elkaar verbindt.

Kenmerken van pauper feestjes: houdt geen rekening met de samenstelling van publiek, heeft geen gastvrije mensen die bijv. groeten en introduceren, etc.

Als je naar een paar goede feestjes bent geweest, dan kun je meestal wel je draai vinden in veel feestjes. Vaak helpt het om niet ''te laat'' te komen als je bijv. bijna niemand kent, dan heb je de introductie en opwarming gemist. En mensen hebben al een eigen groepje.
pi_159560814
Over NMLK gaat het me niet eens om de kosten, het is meer uit principe dat ik er weinig voor voel om me bij zo'n clubje aan te sluiten omdat ik het zonder kennelijk niet kan om contact te leggen met vreemde mensen.

Ik hoorde ergens dat je minimaal HBO moet hebben om lid te kunnen worden, weet iemand daar meer van? Die filmpjes is ook alleen maar promotiemateriaal, om maar te doen geloven dat het allemaal hele sociale en hippe mensen zijn die zich daar aansluiten.
  maandag 1 februari 2016 @ 03:17:32 #146
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_159560883
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 02:57 schreef syndroom het volgende:
Over NMLK gaat het me niet eens om de kosten, het is meer uit principe dat ik er weinig voor voel om me bij zo'n clubje aan te sluiten omdat ik het zonder kennelijk niet kan om contact te leggen met vreemde mensen.

Ik hoorde ergens dat je minimaal HBO moet hebben om lid te kunnen worden, weet iemand daar meer van? Die filmpjes is ook alleen maar promotiemateriaal, om maar te doen geloven dat het allemaal hele sociale en hippe mensen zijn die zich daar aansluiten.
Echt waar hoor.

Anyway. Heel veel (en dan vooral Deezertje en Syndroom, welke zijn username trouwens eer aan doet) mensen tillen veel te zwaar aan het contact leggen met mensen.
Benader het gewoon heel simpel. Je hebt niks te verliezen, alleen een mogelijkheid iets te winnen. Of dat nou ervaring is (dit kan zowel posifief als negatief zijn, bijvoorbeeld een afwijzing), een goed gesprek, een date, een mogelijk begin van een goede vriendschap of zelfs een ontluikende relatie. Contact brengt je sowieso meer dan dat je je mond houd.

Alle ervaring die je ermee opdoet, laat je gewoon groeien als persoon. Of je nu kennis opdoet omdat je toevallig een diepgaand gesprek voert over een compleet onbekend, maar voor jou uiterst interessant onderwerp of je zelfvertrouwen stijgt omdat je juist die glimlach en dat telefoonnummer van die enorm leuke vrouw gescoord hebt.

Kijk naar wat er te winnen is, mijn tip.

Ik ga hier trouwens weg. Ik date gewoon :)
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 1 februari 2016 @ 06:42:46 #147
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_159561249
quote:

Jullie voelen je gewoon heel prettig en veilig in de comfortzone. Dat is wat anders. Waren jullie maar zo fanatiek als Elvi.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_159561360
quote:

Dus eigenlijk wil je je niet inschrijven omdat je denkt dat t allemaal mensen zoals jij zijn?
compact en kleverig.
pi_159561367
Waarom nog reageren op zulke posts? Het enige wat je doet is hem zijn portie aandacht voor de dag geven.
pi_159561516
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 07:30 schreef ElDinosaur het volgende:
Waarom nog reageren op zulke posts? Het enige wat je doet is hem zijn portie aandacht voor de dag geven.
omdat ik niet ben zoals jij en het niet erg vind om hem 'zijn portie aandacht voor de dag' te geven of mezelf te herhalen?
compact en kleverig.
pi_159561597
quote:
Ten eerste zou dat nog niet moeten zijn en ten tweede zou je het net als veel andere mensen daar het ook kunnen zien als een hobby om nieuwe mensen te ontmoeten of nieuwe dingen te doen die je anders niet zo snel tegen zou komen. Dus niet ter bevestiging van je ongemak dat het je vooralsnog niet lukt, maar om jezelf een betere kans te gunnen wel efficiënter (het gros van de mensen zit daar met hetzelfde doel immers) dichterbij je doel van socialisatie te komen.

quote:
Die filmpjes is ook alleen maar promotiemateriaal, om maar te doen geloven dat het allemaal hele sociale en hippe mensen zijn die zich daar aansluiten.
Het is een bedrijf, dus niet zo raar dat er een promotiefilmpje is die dat sociale aspect benadrukt. Dat is immers de raison d'etre van het bestaan.

Wat voor filmpje zou je wel aanspreken eigenlijk? Of misschien beter gezegd, wat voor soort mensen en/of activiteit?
  maandag 1 februari 2016 @ 10:14:05 #152
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_159562627
quote:
Ik hoorde ergens dat je minimaal HBO moet hebben om lid te kunnen worden, weet iemand daar meer van?
Waarom daar dan in geintresseerd? Je vindt het toch maar een rare bedoeling.
  maandag 1 februari 2016 @ 15:30:12 #153
47102 Elvi
miemkwien
pi_159570071
quote:
7s.gif Op maandag 1 februari 2016 06:42 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Jullie voelen je gewoon heel prettig en veilig in de comfortzone. Dat is wat anders. Waren jullie maar zo fanatiek als Elvi.
:@ *)

Maar het verschil tussen mij en hen is dan wel dat ik geen autisme heb. En wat ouder ben. Ik hoef niet helemaal vanaf het begin beginnen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')