abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159482488
Dat Gio een Feyenoorder is betekent niet dat hij niet eindverantwoordelijk is voor deze hoop ellende wat we nu de laatste wedstrijden zien. Hij geeft Kramer oneindig krediet gebaseerd op weinig tot niets, Bilal krijgt geen kans terwijl Elia wekelijks staat te schutteren. Kuyt loopt rechtsbuiten en heeft totaaaaal geen snelheid. Wat wil je dan? Wat is je bedoeling? Tactisch kan ik geen enkele vastigheid of gedachte in het spel zien. Zo kunnen we nog wel even door gaan.
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:54:30 #3
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_159482501
Ach, de mannen hebben gedaan wat ze konden. Beter dan dit is het gewoon niet. De eerste seizoenshelft kon Feyenoord nog regelmatig winnen omdat het mee zat. En als het dan een klein beetje tegen gaat zitten verlies je alles. Daar doe je gewoon niets aan. Vind ook niet dat je veel meer mag verlangen van een club als Feyenoord. Gewoon een Prima team om in de top 6 van Nederland mee te komen en als dat lukt mag je daar ontzettend blij mee zijn en mag er best een klein feestje worden gevierd.
  Moderator donderdag 28 januari 2016 @ 23:54:57 #4
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159482512
Karsdorp :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:56:11 #5
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159482536
quote:
15s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:54 schreef onlogisch het volgende:
Beter dan Tete.
pi_159482548
quote:
Heeft heel wat wedstrijdjes boven z'n kunnen gespeeld. Denk niet dat hij heel veel beter kan dan dit. Bedankt he Fred!
pi_159482550
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Beter dan Tete.
:')
pi_159482554
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:53 schreef Maastoren het volgende:
Dat Gio een Feyenoorder is betekent niet dat hij niet eindverantwoordelijk is voor deze hoop ellende wat we nu de laatste wedstrijden zien. Hij geeft Kramer oneindig krediet gebaseerd op weinig tot niets, Bilal krijgt geen kans terwijl Elia wekelijks staat te schutteren. Kuyt loopt rechtsbuiten en heeft totaaaaal geen snelheid. Wat wil je dan? Wat is je bedoeling? Tactisch kan ik geen enkele vastigheid of gedachte in het spel zien. Zo kunnen we nog wel even door gaan.
Gio is een lichtgewicht nauwelijks ervaring op niveau als trainer. Gewoon tijd voor een andere trainer met meer ervaring kan Gio weer lekker Ollie knuffels gaan verkopen op het Afrikanerplein ^O^
  Moderator donderdag 28 januari 2016 @ 23:57:58 #9
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159482564
quote:
Schrijnend inderdaad. Hij durft ervaren spelers niet te passeren of tactische omzettingen te doen.

Karsdorp was trouwens ook ranzig slecht. Doe tegen Ado Nieuwkoop maar weer een keer.
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:57:59 #10
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159482565
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:57 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Ja, dat vond men hier echt hoor. :')
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:58:16 #11
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_159482573
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:56 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Heeft heel wat wedstrijdjes boven z'n kunnen gespeeld. Denk niet dat hij heel veel beter kan dan dit. Bedankt he Fred!
Maar weer terug als aanvallende middenvelder dan, daar begon hij toch ooit?
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:58:56 #12
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159482585
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:57 schreef cofox het volgende:

[..]

Gio is een lichtgewicht nauwelijks ervaring op niveau als trainer. Gewoon tijd voor een andere trainer met meer ervaring kan Gio weer lekker Ollie knuffels gaan verkopen op het Afrikanerplein ^O^
Wat ben jij voor koekabillie?
pi_159482618
Ik heb dubbele gevoelens wat betreft Giovanni van Bronckhorst.

Ik vind de TT in de eerste plaats nogal voorbarig en in eerste instantie vind ik dat Giovanni van Bronckhorst gewoon het seizoen moet gaan afmaken. Bij PSV kreeg Cocu in zijn eerste seizoen ook de kans om flink te falen en dat is uiteindelijk helemaal goed gekomen.

Maar..... Ik vind wel dat je enige kanttekeningen kunt plaatsen.

Want het begon al met een hele slechte voorbereiding met allemaal nederlagen en de eerste competitiehelft werd gekenmerkt door heel veel geluk maar vrij matig voetbal. Er zat alleen geen verbetering in het spel, iets wat iedereen zich wel heeft voorgehouden dat uit dat gelukkige spel uiteindelijk beter voetbal zou gaan voortkomen. Dat is niet gebeurd en is minder en minder geworden. De ploeg werd labiel, het geluk hield op en inmiddels is de totale ineenstorting van het elftal een feit en is het echt code rood. Totale anarchie op het veld. Welke basis is er dan om op terug te vallen. Lijkt mij bar weinig want er is nooit echt sprake geweest van goed voetbal of een idee of filosofie. Dus waar wil je dan vanuit deze puinzooi naartoe werken?

Overigens ben ik ook - nog steeds - van mening dat lager eindigen dan een 3e plaats met Feyenoord een wanprestatie zou zijn van de gehele technische staf (ook de TD).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_159482628
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:57 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Schrijnend inderdaad. Hij durft ervaren spelers niet te passeren of tactische omzettingen te doen.

Karsdorp was trouwens ook ranzig slecht. Doe tegen Ado Nieuwkoop maar weer een keer.
Karsdorp moet je uit z'n lijden verlossen. Dit kan echt niet meer.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:58 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Maar weer terug als aanvallende middenvelder dan, daar begon hij toch ooit?
Ja, nummer 10 geloof ik
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 00:02:22 #15
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159482659
quote:
Project Gio, als je het zo mag noemen faalt inderdaad zo langzamerhand wel ja. De eerste seizoenshelft viel het kwartje geregeld de goede kant op waar het nu elke keer verkeerd gaat.

En eens met je gedachtegang omtrent Gio. Zit totaal geen lijn in en dat zie je terug op het veld.
4045
onlogisch
pi_159482678
Vandaag heeft Anass zijn (en ons) gelijk kunnen bewijzen, Kramer had sowieso geen doelpunt gemaakt als hij niet geblesseerd werd.
FR1908
  vrijdag 29 januari 2016 @ 00:04:14 #17
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159482698
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:03 schreef Katoenplukkert het volgende:
Vandaag heeft Anass zijn (en ons) gelijk kunnen bewijzen, Kramer had sowieso geen doelpunt gemaakt als hij niet geblesseerd werd.
Wat een onzin.
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 00:04:51 #18
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159482708
quote:
Dat goaltje was technisch weer hoogstaand. Maar echt veel heeft Anass ook niet toegevoegd. Hoewel hij kaatsend wel oneindig veel beter is dan Kramer.

Maarja..... KRAMER :')____________!
4045
onlogisch
pi_159482742
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:04 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Tuurlijk :')
Kramer had zo'n doelpunt natuurlijk ook gemaakt met zijn 2m50.
FR1908
pi_159482755
donderdag 28 januari 2016 @ 09:56 • 38
RijstNatie
Wordt een zware kluif vanavond, denk 2-1 voor heerenveen
Nothing to see here, carry on
pi_159482756
Achahbar komt ook gewoon tekort om eerste spits te zijn. Oogt aardig met die korte voetbewegingen en pasjes maar fysiek moet je ook wat in kunnen brengen. Hij kan nieteens een kopduel aangaan omdat hij bij voorbaat al kansloos is :')
pi_159482759
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat goaltje was technisch weer hoogstaand. Maar echt veel heeft Anass ook niet toegevoegd. Hoewel hij kaatsend wel oneindig veel beter is dan Kramer.

Weddenschap verloren met je Kramer-UI?
FR1908
pi_159482761
quote:

[..]

Met je Kramer-UI is dit bijzonder hypocriet om KRAMER af te branden.
pi_159482765
Tegen Den Haag spelen ze om een of andere reden altijd kut ik zie ze deze wedstrijden ook weer punten verspelen.
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 00:08:41 #25
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159482779
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:07 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Weddenschap verloren met je Kramer-UI?
Nog 3 lange weken. Dan zitten de 6 maanden erop. Ik verloor 'm door te zeggen dat ie never zijn eerste goal zou maken in zijn debuutwedstrijd :)

;(
4045
onlogisch
pi_159482810
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Met je Kramer-UI is dit bijzonder hypocriet om KRAMER af te branden.
Ik heb bij jou ook al een zooi anti-helden als UI voorbij zien komen.
pi_159482833
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:08 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nog 3 lange weken. Dan zitten de 6 maanden erop. Ik verloor 'm door te zeggen dat ie never zijn eerste goal zou maken in zijn debuutwedstrijd :)

;(
Toch bijzonder netjes dat je je aan deze weddenschap houdt :).
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 00:12:10 #28
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159482854
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:07 schreef Maastoren het volgende:
Achahbar komt ook gewoon tekort om eerste spits te zijn. Oogt aardig met die korte voetbewegingen en pasjes maar fysiek moet je ook wat in kunnen brengen. Hij kan nieteens een kopduel aangaan omdat hij bij voorbaat al kansloos is :')
Hij viel me tot de goal ook tegen maar had totaal geen wedstrijdritme hè. Als je hem nu 10 wedstrijden laat staan wil ik wel eens zien hoeveel ie er in legt
pi_159482887
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Project Gio, als je het zo mag noemen faalt inderdaad zo langzamerhand wel ja. De eerste seizoenshelft viel het kwartje geregeld de goede kant op waar het nu elke keer verkeerd gaat.

En eens met je gedachtegang omtrent Gio. Zit totaal geen lijn in en dat zie je terug op het veld.
Het ligt ook deels aan Van Geel.
De verdediging is te jeugdig en instabiel. Kongolo ontwikkelt zich nog wel en Van Beek heeft potentie. Dat je VD Heijden haalt is toch niet te geloven. Nelom :')
Het middenveld komt zwaar tekort. Geen scorend vermogen, geen duelkracht, etc. Eigenlijk is Vejinovic de verpersoonlijking van het Feyenoord-middenveld.
Aanvallend hebben we een Elia die overal mislukt is behalve bij Twente, Kramer mag nieteens naar een Feyenoordshirt kijken, Kuyt kan heel hard werken en goed zeggen wat iedereen wil horen maar is totaal onbruikbaar als rechtsbuiten. Op de bank heb je Bilal die wel een keer een bevlieging zal krijgen en een bal erin schiet. De meeste mensen zullen Kazim bij een sociale werkplaats stallen maar Van Geel geeft 'm een contract van rond de miljoen per seizoen. Ondanks alles zit er wel meer in dan het voetbal wat we nu voorgeschoteld krijgen.
pi_159482900
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:12 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Hij viel me tot de goal ook tegen maar had totaal geen wedstrijdritme hè. Als je hem nu 10 wedstrijden laat staan wil ik wel eens zien hoeveel ie er in legt
Onzin wat betreft het gebrek aan wedstrijdritme, hij speelt vrijwel wekelijks gewoon z'n wedstrijdjes mee bij Jong Feyenoord (al is hij daar ook geregeld wisselspeler hoor).

Overigens doet hij het bij Jong Feyenoord helemaal niet briljant maar vooral erg matig.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_159482918
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:14 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Onzin, hij speelt vrijwel wekelijks gewoon z'n wedstrijdjes mee bij Jong Feyenoord (al is hij daar ook geregeld wisselspeler hoor).

Overigens doet hij het bij Jong Feyenoord helemaal niet briljant maar vooral erg matig.
Achahbar is zo'n speler die zich alleen kan opladen voor grote wedstrijden.

Verder exit Van Geel en Gio, enige reden dat we zo hoog staan zijn al die penalties
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 00:16:55 #32
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159482936
quote:

[..]

Onzin wat betreft het gebrek aan wedstrijdritme, hij speelt vrijwel wekelijks gewoon z'n wedstrijdjes mee bij Jong Feyenoord (al is hij daar ook geregeld wisselspeler hoor).

Dat is toch echt even wat anders dan een serieuze wedstrijd.
pi_159482937
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:12 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Wat betreft wedstrijdritme heb je gelijk. Ik moet echter nog zien dat hij veel meer gaat toevoegen dan Kramer.
pi_159482940
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:15 schreef Henrys het volgende:

[..]

Achahbar is zo'n speler die zich alleen kan opladen voor grote wedstrijden.

Verder exit Van Geel en Gio, enige reden dat we zo hoog staan zijn al die penalties
Zoveel penalties hebben we toch ook weer niet gehad? Stuk of 5 ofzo?
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 00:17:21 #35
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159482946
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:13 schreef Maastoren het volgende:

[..]

De verdediging is te jeugdig en instabiel. Kongolo ontwikkelt zich nog wel en Van Beek heeft potentie. Dat je VD Heijden haalt is toch niet te geloven. Nelom :')
Het middenveld komt zwaar tekort. Geen scorend vermogen, geen duelkracht, etc. Eigenlijk is Vejinovic de verpersoonlijking van het Feyenoord-middenveld.
Aanvallend hebben we een Elia die overal mislukt is behalve bij Twente, Kramer mag nieteens naar een Feyenoordshirt kijken, Kuyt kan heel hard werken en goed zeggen wat iedereen wil horen maar is totaal onbruikbaar als rechtsbuiten. Op de bank heb je Bilal die wel een keer een bevlieging zal krijgen en een bal erin schiet. De meeste mensen zullen Kazim bij een sociale werkplaats stallen maar Van Geel geeft 'm een contract van rond de miljoen per seizoen. Ondanks alles zit er wel meer in dan het voetbal wat we nu voorgeschoteld krijgen.
Eigenlijk mis je gewoon een type Immers.
4045
onlogisch
pi_159482965
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:16 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dat is toch echt even wat anders dan een serieuze wedstrijd.
Absoluut, maar een gebrek aan wedstrijdritme is dan niet het juiste argument. :P

Maar ondanks zijn fenomenale doelpunt overtuigde Achahbar ook vandaag niet hoor.
pi_159482968
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:13 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Hehehe... maar Vermeer heeft tie netjes binnengehengeld
Nothing to see here, carry on
pi_159482975
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:17 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Kazim was zeer bruikbaar geweest in het laatste kwartier van de wedstrijd.
Sinds dat gezeur met Kazim stort het compleet in elkaar. Kazim is de olie in de motor die Feyenoord heet. Het zal me niks verbazen als ze Kazim weer in genade nemen en zeggen dat ze zijn power goed kunnen gebruiken :')
  vrijdag 29 januari 2016 @ 00:19:59 #39
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_159482992
We hadden immers nooit moeten laten gaan....
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_159482993
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:17 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Die leverde meer arbeid dan het het gehele middenveld bij elkaar nu doet. Zette altijd onwijs veel druk. Nu heeft de tegenstander alle ruimte en tijd. Wat Immers vaak slecht deed, opbouwen en afronden kan de rest ook niet.

Denk nog altijd dat Rutten en Koeman veel meer verstand hebben dan Gio als het gaat om spelerskwaliteit
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 00:20:06 #41
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159482995
Even de goal kijken op NL1.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 00:20:59 #42
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159483012
Wel een beauty hoor. Maarja. Je koopt er niks voor.
4045
onlogisch
pi_159483022
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:20 schreef onlogisch het volgende:
Wel een beauty hoor. Maarja. Je koopt er niks voor.
Dom geluk
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 00:21:36 #44
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159483028
Die Gio zegt ook helemaal niks hé.

"We zitten in een fase waar je niet in wil zitten." "Maar we zitten er wel in"

4045
onlogisch
pi_159483034
Wat een slap praatje van Gio. :')
Abracadabra, tapate guarra!
  vrijdag 29 januari 2016 @ 00:21:58 #46
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159483036
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:21 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Dom geluk
_O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159483040
quote:
18s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:19 schreef Maastoren het volgende:

[..]

[..]

Sinds dat gezeur met Kazim stort het compleet in elkaar. Kazim is de olie in de motor die Feyenoord heet. Het zal me niks verbazen als ze Kazim weer in genade nemen en zeggen dat ze zijn power goed kunnen gebruiken :')
Bijna iedereen in de selectie was gek op hem en zorgde altijd voor een goede sfeer binnen het team en in de kleedkamer. Zou Kazim best als vriend willen hebben, is iemand die altijd je rug heeft.
pi_159483043
quote:

[..]

Giovanni van Bronckhorst hield de mogelijkheid van een langer verblijf van Kazim Richards na 1 februari in ieder geval open. Hij zei vanavond voor de camera van Fox dat dat een beslissing voor de directie is en dat hij daar niet over gaat.

Volgens mij was Van Bronckhorst vorige keren veel stelliger in zijn uitspraken over Kazim Richards?
pi_159483046
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:21 schreef Caland het volgende:

[..]

_O-
11 van de 10 keer vliegt die bal de 2e ring in
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 00:22:32 #50
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159483050
quote:

[..]

Dom geluk
Neuh. Achahbar is een technisch begaafde voetballer. Je doet zijn techniek tekort om dit volledig aan "dom geluk" toe te schrijven. Tuurlijk moet je een beetje mazzel hebben met zo'n goal. Maar zie jij Kramer zoiets produceren? ;)
4045
onlogisch
  vrijdag 29 januari 2016 @ 00:22:55 #51
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159483055
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:22 schreef Maastoren het volgende:

[..]

11 van de 10 keer vliegt die bal de 2e ring in
Dus dan is het geluk. Euh, oke.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159483068
Achahbar heeft wel een patent op het maken van prachtgoals

pi_159483070
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:22 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Neuh. Achahbar is een technisch begaafde voetballer. Je doet zijn techniek tekort om dit volledig aan "dom geluk" toe te schrijven. Tuurlijk moet je een beetje mazzel hebben met zo'n goal. Maar zie jij Kramer zoiets produceren? ;)
Kazim Richards in zijn eerste wedstrijd voor Feyenoord tegen Willem II (meen ik) was meteen bijna succesvol met zo'n omhaal. :P
pi_159483079
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:22 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Giovanni van Bronckhorst hield de mogelijkheid van een langer verblijf van Kazim Richards na 1 februari in ieder geval open. Hij zei vanavond voor de camera van Fox dat dat een beslissing voor de directie is en dat hij daar niet over gaat.

Volgens mij was Van Bronckhorst vorige keren veel stelliger in zijn uitspraken over Kazim Richards?
Ja. Hij had geloof ik gezegd dat hij 'm nooit meer in de kleedkamer wilde hebben.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 00:24:45 #55
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159483088

Een bal op zo'n manier onder controle hebben neigt naar technische perfectie. Geen dom geluk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159483094

Moeilijk te geloven dat we zo'n goede spits hebben gehad, lijkt al 10 jaar geleden
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 00:25:32 #57
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159483101
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:23 schreef Henrys het volgende:
Achahbar heeft wel een patent op het maken van prachtgoals

Die dekselse Achahbar _O_
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 00:26:15 #58
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159483115
Het spitstalent wat Achahbar in de 16 heeft zie je echt niet vaak. Helaas komt er nog veel meer bij kijken.
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 00:26:15 #59
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159483116
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Een bal op zo'n manier onder controle hebben neigt naar technische perfectie. Geen dom geluk.
Ik mag toch hopen dat Anass zondag in de basis staat.
4045
onlogisch
pi_159483123
Gio heeft ook het charisma van een zak aardappels en doet moet een team leiden. Zo een gozer neem je toch niet serieus!
  vrijdag 29 januari 2016 @ 00:27:01 #61
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159483132
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:26 schreef cofox het volgende:
Gio heeft ook het charisma van een zak aardappels en doet moet een team leiden. Zo een gozer neem je toch niet serieus!
Je plaat blijft hangen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 29 januari 2016 @ 00:27:46 #62
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159483144
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:26 schreef Slobeend het volgende:
Het spitstalent wat Achahbar in de 16 heeft zie je echt niet vaak. Helaas komt er nog veel meer bij kijken.
Daarom wel jammer dat die laatste bal er niet in ging, heb hem ook genoeg zien spelen in de jeugd en dat waren eigenlijk altijd goals bij hem. In goede doen had hij hem gelobt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159483150
quote:

[..]

Achahbar heeft een fantastische techniek. Met zo'n actie moet je heel veel mazzel hebben. Als Mulder op doel staat dan volstaat een beetje mazzel.
pi_159483153
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:26 schreef Slobeend het volgende:
Enige wat Kramer heeft is dat hij lang is
pi_159483165
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:26 schreef cofox het volgende:
Jij bent wel erg objectief vanavond
  vrijdag 29 januari 2016 @ 00:28:42 #66
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_159483166
Achabar in de basis zondag.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_159483170
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Je plaat blijft hangen.
Kan het niet vaak genoeg zeggen maar blijf jij maar lekker de fanboy uithangen. Ik ben blij als hij eindelijk opgerot is voorlopig geen jongens van de club meer!
pi_159483189
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Dus dan is het geluk. Euh, oke.
Je begrijpt heus wel wat ik bedoel Kopbal.
pi_159483204
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Achabar in de basis zondag.
Gio is gek genoeg om Van Beek in de spits te zetten, alles om Achahbar op de bank te houden
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 00:30:06 #70
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159483205
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Daarom wel jammer dat die laatste bal er niet in ging, heb hem ook genoeg zien spelen in de jeugd en dat waren eigenlijk altijd goals bij hem. In goede doen had hij hem gelobt.
Hij dacht zelf aan buitenspel las ik, daarom schoot ie zo snel.
Erg zonde ja, dan was ie direct onomstreden geweest.
pi_159483223
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:30 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Hij dacht zelf aan buitenspel las ik, daarom schoot ie zo snel.
Erg zonde ja, dan was ie direct onomstreden geweest.
Voor de supporters ja, Gio zet hem zo weer op de bank
pi_159483278
Ik ben trouwens wel benieuwd met welke paniekaankoop Van Geel komt.
pi_159483285
Gio is niet te benijden.
Toch zullen ze hem niet zo snel buiten de deur zetten, dat geluk heeft die.
pi_159483295
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:33 schreef Maastoren het volgende:
Een aankoop is niet goed genoeg, eerst hadden we alleen een goede afmaker nodig maar nu gaat het overal op het veld fout. We hebben een trainer nodig die niet zo'n hollandse school fetishist is
pi_159483314
Vraag me af wat die Jan Wouterse doet, die zal toch ook wel beter weten
pi_159483329
Zou het komen omdat stimulator Kazim niet meer in de kleedkamer zit?
  vrijdag 29 januari 2016 @ 00:35:58 #77
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159483333
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:33 schreef Maastoren het volgende:
Ik blijf erbij dat als Santos komt ik weiger nog wedstrijden te gaan dit seizoen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 29 januari 2016 @ 00:37:56 #78
3185 Adelante
To let it go now
pi_159483366
Karsdorp was de enige die nog een beetje wilde vanavond,
Vilhena niet gezien, Elia om te janken. Vejinovic lekker bij de beloften voorlopig. pffff, wordt nog een dobber om europees voetbal te halen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_159483368
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat als Santos komt ik weiger nog wedstrijden te gaan dit seizoen.
Sowieso is het beter als je niet komt
pi_159483373
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Zelfs Guyon Fernandez en Cisse zouden nog kwaliteit kunnen toevoegen aan dit feyenoord
  vrijdag 29 januari 2016 @ 00:38:22 #81
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159483378
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:37 schreef Adelante het volgende:
Wát. Dat was zo ongeveer de slechtste man op het veld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 29 januari 2016 @ 00:39:08 #82
3185 Adelante
To let it go now
pi_159483393
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:38 schreef Caland het volgende:

[..]

serieus nee!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 29 januari 2016 @ 00:39:11 #83
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_159483395
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:29 schreef cofox het volgende:

[..]

Kan het niet vaak genoeg zeggen maar blijf jij maar lekker de fanboy uithangen. Ik ben blij als hij eindelijk opgerot is voorlopig geen jongens van de club meer!
Is dit ook de consensus op feyenoord.network.to?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_159483403
Vraag me wel af wat er mis is met Vejinovic, speelde in voorbereiding echt goed en vorig jaar bij Vitesse ook maar nu kan hij echt niks meer.
pi_159483416
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Vind je het gek met zo'n godsgruwelijk lekkere vriendin. Die zuigt waarschijnlijk letterlijk en figuurlijk alle energie uit 'm.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 00:40:43 #86
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_159483431
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:39 schreef Henrys het volgende:
Vraag me wel af wat er mis is met Vejinovic, speelde in voorbereiding echt goed en vorig jaar bij Vitesse ook maar nu kan hij echt niks meer.
Kuipvrees.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 00:41:16 #87
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159483441
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:39 schreef Adelante het volgende:

[..]

serieus nee!
Dan heb je echt met je ogen in je zak gekeken. Wat een dramatische periode maakt die door zeg.
Staat eigenlijk constant aan de verkeerde kant te dekken, kiest zijn momenten verkeerd en leed vandaag ook nog eens 9 van de 10 keer balverlies.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159483456
Godverdomme zeg. Rij ik daarvoor dat hele tyfuseind die kant op. Wat een wanvertoning was het.
pi_159483459
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:40 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Vind je het gek met zo'n godsgruwelijk lekkere vriendin. Die zuigt waarschijnlijk letterlijk en figuurlijk alle energie uit 'm.
Alles is nep aan die vriendin, die chick van Pelle was pas _O_
pi_159483489
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:42 schreef Henrys het volgende:

[..]

Alles is nep aan die vriendin, die chick van Pelle was pas _O_
Die van Pelle is ook prima ja.
Maar die Karsdorp kan helemaal niet verdedigen. Hij heeft geen flauw idee hoe hij zich moet opstellen tov de aanvaller.
pi_159483522
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:35 schreef Henrys het volgende:
Vraag me af wat die Jan Wouterse doet, die zal toch ook wel beter weten
Aan het begin van het seizoen zei hij dat hij graag op de achtergrond werkte en dat zijn ervaring vooral van pas zou komen op de moeilijke momenten en als het slecht gaat.

Dan mag hij zich nu gaan laten gelden.

Niet dat ik daar nou wonderen van verwacht. Wat mij betreft is de gehele technische staf verantwoordelijk voor de vrije val waarin we nu zitten (maar eerlijk gezegd houdt het spel van Feyenoord het hele seizoen al niet over en is het allemaal maar nét aan, ook toen het kwartje gelukkig nog wel de goede kant opviel).
  vrijdag 29 januari 2016 @ 00:45:34 #92
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159483529
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:43 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Maar die Karsdorp kan helemaal niet verdedigen. Hij heeft geen flauw idee hoe hij zich moet opstellen tov de aanvaller.
Het is dat hij dat met zijn snelheid vaak nog kan goed maken, maar inderdaad.

Speelde echt extreem slecht vandaag.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159483545
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:43 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Vorige seizoen was hij veel beter omdat Rutten actief met hem bezig was. Je kan veel over Rutten zeggen maar die heeft toch echt spelers individueel beter gemaakt. (Toornstra,Achahbar,Kazim,Manu,Karsdorp). Boeitius en Vilhena heeft hij volgens mij een beetje links laten liggen
pi_159483574
Vandaag trouwens wel de eerste keer dat ik het idee had dat de spelhervattingen (corners en vrije trappen) wat beter verliepen.

Er ontstond zomaar 2 keer gevaar / een goede aanval uit een corner de eerste helft. :D
pi_159483575
Vraag me trouwens af hoe lang Kuyt nog te leven heeft aangezien hij nu al iets van drie wedstrijden op rij doodziek is
pi_159483586
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:48 schreef Henrys het volgende:
Vraag me trouwens af hoe lang Kuyt nog te leven heeft aangezien hij nu al iets van drie wedstrijden op rij doodziek is
Dat wordt dan nog wat met zondag ADO thuis en woensdag Roda uit. 3 wedstrijden in 6 dagen.
pi_159483587
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Vandaag trouwens wel de eerste keer dat ik het idee had dat de spelhervattingen (corners en vrije trappen) wat beter verliepen.

Er ontstond zomaar 2 keer gevaar / een goede aanval uit een corner de eerste helft. :D
Het glas is bij jou zeker altijd vol :D
pi_159483588
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:48 schreef Tomatenboer het volgende:

Ik wist wel dat ik dacht dat we veel meer uit spelhervattingen zouden scoren met Kramer en Vejinovic maar helaas ;(
pi_159483598
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:49 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat wordt dan nog wat met zondag ADO thuis en woensdag Roda uit. 3 wedstrijden in 6 dagen.
Beker is het enige wat we nog hebben, als we daar van Roda verliezen dan krijgen we weer maasgebouw taferelen
pi_159483600
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:49 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Het glas is bij jou zeker altijd vol :D
Nee zeker niet, ik ben eerder een pessimist. :(

Maar dit viel me vandaag wel op.

Tevens erg veelzeggend. Zegt wat over ons niveau de voorgaande wedstrijden..
  vrijdag 29 januari 2016 @ 00:51:04 #101
356891 Abed
hooggeleid
pi_159483607
Nu is Anass ineens de verlosser omdat zo'n god zegene de greep balletje mooi binnen valt.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_159483617
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:49 schreef Henrys het volgende:

[..]

Beker is het enige wat we nog hebben, als we daar van Roda verliezen dan krijgen we weer maasgebouw taferelen
Het wordt lastig Feyenoord speelt altijd kut tegen Den Haag en Roda ja als met moeite langs Willem 2 komt is de kans groot dat we het niet gaan redden in de beker.
pi_159483621
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Het is dat hij dat met zijn snelheid vaak nog kan goed maken, maar inderdaad.

Speelde echt extreem slecht vandaag.
Klopt. Al lijkt het alsof hij ook een wat uitgebluste indruk maakt. Ik zie Karsdorp niet heel veel beter worden als back.
pi_159483640
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:52 schreef cofox het volgende:

[..]

Het wordt lastig Feyenoord speelt altijd kut tegen Den Haag en Roda ja als met moeite langs Willem 2 komt is de kans groot dat we het niet gaan redden in de beker.
Ik voorzie al 4 voorspelbare redenen waarom we niet gaan winnen bij Roda woensdag:

- Het is een uitwedstrijd
- Het is op kunstgras
- Het is de 3e wedstrijd in 6 dagen
- Feyenoord zit in een vrije val
pi_159483653
Mkrabby twitterde op vrijdag 29-01-2016 om 00:46:05 Giovanni van Bronckhorst loopt tegen hetzelfde probleem aan als Ronald Koeman en Fred Rutten: gebrek aan topsportmentaliteit binnen de club reageer retweet
Mkrabby twitterde op vrijdag 29-01-2016 om 00:47:05 Verwachting is dat #Feyenoord nog wel wat doet tijdens de window, in ieder geval Kazim-Richards verkopen reageer retweet
Mkrabby twitterde op vrijdag 29-01-2016 om 00:48:33 Overigens zijn Vejinovic, Kramer en Botteghin zondag zeer waarschijnlijk inzetbaar tegen ADO Den Haag #Feyenoord reageer retweet
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 00:55:22 #106
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159483655
Kramer is zondag zeer waarschijnlijk inzetbaar volgens Mkrabby.
pi_159483674
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:55 schreef Maastoren het volgende:
Mkrabby twitterde op vrijdag 29-01-2016 om 00:46:05 Giovanni van Bronckhorst loopt tegen hetzelfde probleem aan als Ronald Koeman en Fred Rutten: gebrek aan topsportmentaliteit binnen de club reageer retweet
Dat vind ik altijd een beetje een dooddoener en nogal makkelijk.

Wel erg makkelijk om alles op de 'topsportmentaliteit' te gooien, maar nooit wordt het concreet duidelijk waar nou exact het probleem zit bij die 'topsportmentaliteit' waardoor de technische staf niet uit de selectie haalt wat er in zit.
pi_159483694
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:56 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wel erg makkelijk om alles op de 'topsportmentaliteit' te gooien, maar nooit wordt het concreet duidelijk waar nou exact het probleem zit bij die 'topsportmentaliteit' waardoor de technische staf niet uit de selectie haalt wat er in zit.
Eens. Maar zolang die Vrienden van Feyenoord er zitten kan je nooit echt beleid maken. Waar is de grens als vermogende investeerders gaan bepalen wie er verkocht en gekocht moeten worden?
pi_159483745
Net terug uit de Kuip maar het was weer 3 keer niets. Begin was nog aardig, maar daarna had het qua kansen wel 2-6 kunnen staan.

Iedereen een onvoldoende, behalve Vermeer.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 01:08:08 #110
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_159483803
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Aan het begin van het seizoen zei hij dat hij graag op de achtergrond werkte en dat zijn ervaring vooral van pas zou komen op de moeilijke momenten en als het slecht gaat.

Dan mag hij zich nu gaan laten gelden.

Niet dat ik daar nou wonderen van verwacht. Wat mij betreft is de gehele technische staf verantwoordelijk voor de vrije val waarin we nu zitten (maar eerlijk gezegd houdt het spel van Feyenoord het hele seizoen al niet over en is het allemaal maar nét aan, ook toen het kwartje gelukkig nog wel de goede kant opviel).
Het verschil met toen en nu is vooral de organisatie. Niet dat we zo geweldig verdedigden, maar het stond meestal wel aardig. Als er dan een kans ontstond was het meestal door gepruts van Vejinovic en/of Jan-Arie.

Nu is het gewoon Open Huis achterin. Het is dat Vermeer je nog een paar keer geweldig redt, anders hadden we de afgelopen 2 wedstrijden in totaal 12 tot 15 goals tegen gehad. Is dat alleen een mentale kwestie, is het de #schuldvanNelom? Ik weet het niet.
pi_159484085
quote:

[..]

Lijkt me niet meer dan terecht. Als je prullenbakje niet dagelijks wordt geleegd en je dat hele eind naar Varkenoord moet lopen in plaats van een busje te kunnen nemen dan kun je natuurlijk ook niet verwachten dat je van een club van het kaliber ADO kan winnen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  vrijdag 29 januari 2016 @ 01:50:22 #112
262211 hhh38
pi_159484116
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:55 schreef Maastoren het volgende:

Mkrabby twitterde op vrijdag 29-01-2016 om 00:47:05 Verwachting is dat #Feyenoord nog wel wat doet tijdens de window, in ieder geval Kazim-Richards verkopen reageer retweet
Verkopen?! :o

Gaan we dan toch nog geld aan hem overhouden?

Oh wacht het is Krabby ;(
pi_159484144
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 01:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Verkopen?! :o

Gaan we dan toch nog geld aan hem overhouden?

Oh wacht het is Krabby ;(
Krabbepik lult eigenlijk altijd maar wat. Wereldkampioen open deuren intrappen, zelfs als je denkt dat hij een echt nieuwtje heeft zit hij er toch weer naast.

Kortom, we gaan Kazim niet verkopen ;)
pi_159484163
Achahbar in tranen. Pas op, zeer emotioneel interview van Jan-Dirk. :')

http://www.rijnmond.nl/ni(...)maal-gek-van?r=sport

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2016 02:00:22 ]
pi_159484450
quote:
Waarheid. Ik roep dit overigens al sinds de hype begin dit seizoen.
pi_159484453
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:56 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Het is gewoon geen verdediger. Iedereen die niet compleet stront in zijn ogen heeft had dat al gezien toen de hele kuip zich aftrok op hem. Leuk in de Nederlandse competitie waar je elke linksback voorbij loopt, maar op lange termijn en bij Europese clubs totaal niet serieus re nemen. Dat zie je toch ook al met janmaat
pi_159484457
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 01:55 schreef Maartenfr12 het volgende:

Kortom, we gaan Kazim niet verkopen ;)
Daar moet geld bij.
pi_159484459
quote:
Waarheid. Laat hem er nu alsjeblieft maar in staan.
pi_159484460
quote:

[..]

Anass is geen wereldspits. Anass is wel veruit de beste spits die we hebben. Lijkt me duidelijk toch
pi_159484464
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:19 schreef satecl het volgende:
We hadden immers nooit moeten laten gaan....
:') jou nemen we ook niet meer serieus dus.
pi_159484465
quote:

[..]

Wat een hoop diarree. Jij bent ook niet helemaal goed.
pi_159484466
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 04:18 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Anass is geen wereldspits. Anass is wel veruit de beste spits die we hebben. Lijkt me duidelijk toch
Misschien kan het samen nog wat worden?
pi_159484468
quote:

[..]

Dom geluk
De hoeveelheid waarin Achahbar dit doet versus zijn aantal speelminuten in dit soort potten wijst uit dat dit allesbehalve geluk is. Die gozer is technisch zo godsdruwelijk behendig.

#teamanass
pi_159484469
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:21 schreef Caland het volgende:

[..]

_O-
precies dit.
pi_159484470
quote:

[..]

als ik iets verder gelezen had was mijn reactie niet meer nodig geweest.

Onlogischgod inzichtgenot
pi_159484472
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat Anass zondag in de basis staat.
Eens.
pi_159484476
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 04:22 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Misschien kan het samen nog wat worden?
#www.kramerkanechtnietmeer.nl

Ik ben trouwens goed naar e kanker in Lissabon. Prima stadje.
pi_159484583
Ten Vrede al binnen?
  vrijdag 29 januari 2016 @ 07:09:28 #129
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_159484663
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 04:13 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Waarheid. Ik roep dit overigens al sinds de hype begin dit seizoen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 29 januari 2016 @ 07:23:36 #130
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_159484705
quote:

[..]

Die mentaliteit ontbreekt in de hele organisatie. Bij Feyenoord heb ik altijd het idee van een bedrijf dat tweedehands auto's verkoopt, het is allemaal net niet.

Ik denk dat de club een frisse wind nodig heeft. Nieuwe elan.

Daarnaast moeten we, eerder gisteren dan vandaag, af van de invloed die de VvF binnen de club heeft. Allemaal heel fijn wat ze in het verleden hebben betekent voor de club. Het is genoeg.

[ Bericht 6% gewijzigd door Happel op 29-01-2016 07:55:27 ]
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 29 januari 2016 @ 07:25:35 #131
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_159484714
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 07:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Die mentaliteit ontbreekt in de hele organisatie. Bij Feyenoord heb ik altijd het idee van een bedrijf dat tweedehands auto's verkoopt, het is allemaal net niet.

Ik denk dat de club een frisse wind nodig heeft. Nieuwe elan
^O^
  vrijdag 29 januari 2016 @ 07:34:45 #132
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_159484761
Ik sta achter Gio.
graag op anoniem
pi_159484768
TT :')
pi_159484782
Je suis Gio.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 08:07:16 #135
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_159484939
Gio eruit gooien is de makkelijkste en gelijk ook de domste oplossing. Daar los je niets mee op.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 08:08:12 #136
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159484945
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:37 schreef Adelante het volgende:
_O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:38 schreef Henrys het volgende:

[..]

Zelfs Guyon Fernandez en Cisse zouden nog kwaliteit kunnen toevoegen aan dit feyenoord
Je kan ook overdrijven..
4045
onlogisch
pi_159485026
Karsdorp > Tete
pi_159485037
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 08:18 schreef Herqules het volgende:
Karsdorp > Tete
Karsdorp > Alves
  vrijdag 29 januari 2016 @ 08:56:51 #139
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_159485388
Wat een drama zeg, alleen de 1e 20 minuten waren aardig.
Iedereen was slecht. Ananas maakt een mooie goal verder ook slecht.

Tijd voor exit van geel !
pi_159485536
De blessure van Kramer valt gelukkig mee. Zondag weer basis :)
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_159485576
Benieuwd of er vandaag nog nieuws komt.
pi_159485583
quote:
Volgens Kuijt slaagt Feyenoord er momenteel niet in om het goede spel en het goede gevoel van ruim een maand geleden terug te krijgen. De reeks nederlagen maken het volgens de spits alleen maar erger.
Goede spel? We hebben precies 1 aardige helft gespeeld dit seizoen, tegen Heerenveen uit. Verder was het gewoon slecht. Ook tegen Twente bijv.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  vrijdag 29 januari 2016 @ 09:21:13 #143
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_159485670
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 09:14 schreef Scrummie het volgende:
Benieuwd of er vandaag nog nieuws komt.
Wat voor nieuws zou je verwachten dan?
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 29 januari 2016 @ 09:24:41 #144
131800 Tarado
capô de fusca
pi_159485712
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 04:23 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

De hoeveelheid waarin Achahbar dit doet versus zijn aantal speelminuten in dit soort potten wijst uit dat dit allesbehalve geluk is. Die gozer is technisch zo godsdruwelijk behendig.

#teamanass
Dat had hij dan moeten laten zien met die laatste kans, verder wel met je eens dat hij kan voetballen maar bij hem staat er door bewijsdrang ook veel druk op.
pi_159485725
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 09:21 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat voor nieuws zou je verwachten dan?
Ze willen toch een spits halen?
  vrijdag 29 januari 2016 @ 09:26:42 #146
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_159485749
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 09:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ze willen toch een spits halen?
Weer zo'n halve aankoop zoals Santos zeker... Nee daar pas ik voor.
pi_159485750
Dat Feyenoord een chronisch gebrek aan kwaliteit heeft verbaast mij niet eens meer, maar het valt me eigenlijk wel tegen dat de mentale weerbaarheid ook niet al te best is. Niemand trekt de kar bij een tegenslag, als het tegenzit laten ze het collectief afweten.
pi_159485876
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 09:26 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Weer zo'n halve aankoop zoals Santos zeker... Nee daar pas ik voor.
Ik ook.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 09:35:42 #149
139407 jorienvdherik
pi_159485901
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 09:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat Feyenoord een chronisch gebrek aan kwaliteit heeft verbaast mij niet eens meer, maar het valt me eigenlijk wel tegen dat de mentale weerbaarheid ook niet al te best is. Niemand trekt de kar bij een tegenslag, als het tegenzit laten ze het collectief afweten.
Kuyt ging nog even fel...
pi_159485922
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 09:35 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Kuyt ging nog even fel...
Alleen Kuyt is te weinig.. we hebben teveel van die zacht gekookte eitjes als Vejinovic en Van der Heijden in de ploeg
pi_159485983
quote:

[..]

Jong Feyenoord speelt niet eens wekelijks.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 09:42:04 #152
139407 jorienvdherik
pi_159486015
  vrijdag 29 januari 2016 @ 09:47:08 #153
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_159486100
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 04:21 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:') jou nemen we ook niet meer serieus dus.
Die reactie serieus nemen :') __________!
  vrijdag 29 januari 2016 @ 09:50:31 #154
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_159486155
Het wordt overigens weer tijd om gewoon weer eigen jeugd op te stellen. Ik ben inmiddels helemaal klaar met die flutaankopen van van Geel.
pi_159486182
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 09:50 schreef satecl het volgende:
Het wordt overigens weer tijd om gewoon weer eigen jeugd op te stellen. Ik ben inmiddels helemaal klaar met die flutaankopen van van Geel.
Gasten zoals Mulder, Cabral en Manu :9~
pi_159486190
quote:

[..]

Dus? Gaat om Feyenoord 1. Daar heeft hij nog niet teleurgesteld.
pi_159486457
Ik heb er nog even over nagedacht maar ik ben helemaal klaar met Elia.
pi_159486481
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:04 schreef Scrummie het volgende:
Boetius was inderdaad beter. :')
pi_159486517
quote:
Datzelfde probleem heeft ook Ajax. Alleen de jeugd lijkt bij Ajax en Feyenoord echt goed te functioneren.
pi_159486543
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:04 schreef Scrummie het volgende:
Ik wacht nog even met oordelen op een nieuwe spits. Misschien dat de samenwerking dan beter gaat.
pi_159486564
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Datzelfde probleem heeft ook Ajax. Alleen de jeugd lijkt bij Ajax en Feyenoord echt goed te functioneren.
Maar al die aankopen van Ajax zijn toch ook #eigenjeugd?
pi_159486830
quote:
Ik ben klaar met 'eigen jeugd opstellen'. De beste moeten spelen, waar ze vandaan komen maakt mij geen zak uit.
pi_159486841
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:09 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik wacht nog even met oordelen op een nieuwe spits. Misschien dat de samenwerking dan beter gaat.
Samenwerken is Elia's kwaliteit nog nooit geweest.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 10:27:16 #164
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_159486863
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik ben klaar met 'eigen jeugd opstellen'. De beste moeten spelen, waar ze vandaan komen maakt mij geen zak uit.
De beste komen in ieder geval niet uit de zak van Van Geel.
Elite
Tegen TTIP
pi_159486890
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Samenwerken is Elia's kwaliteit nog nooit geweest.
Niet mee eens, je ziet hem zoeken naar de combinatie. En met Kramer kun je niet combineren. Wel vind ik hem een stuk trager dan verwacht.
pi_159487003
Zit wat in:

quote:
De Volkskrant zegt dat Van Bronckhorst voor de grootste uitdaging in zijn nog prille trainersloopbaan staat: een crisis bezweren. Het dagblad stelt de vraag of de coach van Feyenoord sterk genoeg is om de club weer uit het dal te trekken. Ook legt men een link tussen de ineenstorting van het elftal en de ellende met Kazim-Richards. “De aanvaller heeft in anderhalf jaar nooit kunnen overtuigen, maar is voor een deel van de jonge spelersgroep wel een grote broer, iemand die hen raad geeft en ze beschermt. Dat is nu weggevallen.”
  vrijdag 29 januari 2016 @ 10:37:06 #167
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_159487063
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:33 schreef H.FR het volgende:
Zit wat in:

[..]

Allemaal mietjes dus. Mentaal te zwak om op dit niveau te presteren.

Om moedeloos van te worden deze club.
Elite
Tegen TTIP
pi_159487133
Waarom is Gio nu de gebeten hond?
pi_159487147
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:37 schreef Happel het volgende:

[..]

Ja.. teveel gepamperd, kunnen niet omgaan met tegenslag.
pi_159487273
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:37 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik roep al een paar jaar dat als ze eens een miljoentje of wat vinden dat ze een team van externe sportpsychologen en bestuurders moeten inhuren om de hele, onprofessionele, teringtoko eens goed door te lichten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 10:47:06 #171
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_159487284
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

En juist de eigen jeugd blijkt elke keer maar weer de beste te zijn. Daar komt bij de de jeugd geld op levert, en de Kramers en vd Heijdentjes van deze wereld niet.
pi_159487317
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:47 schreef satecl het volgende:

[..]

En juist de eigen jeugd blijkt elke keer maar weer de beste te zijn. Daar komt bij de de jeugd geld op levert, en de Kramers en vd Heijdentjes van deze wereld niet.
Dan moeten zij inderdaad worden opgesteld, maar wie zou er nu nog in de basis moeten staan dan van de eigen opleiding?
pi_159487322
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:11 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Maar al die aankopen van Ajax zijn toch ook #eigenjeugd?
De pedofilie begint al vroeg. Vraag maar aan Barça, Real Madrid y Atlético :).
  vrijdag 29 januari 2016 @ 11:10:11 #174
139407 jorienvdherik
pi_159487794
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
Waarom is Gio nu de gebeten hond?
omdat Toornstra nu nog aan het warm lopen is?
pi_159487862
Iemand op Vilhena gelet vlak voor de aftrap? Kon z'n laatste wedstrijd wel eens geweest zijn.
pi_159487901
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:13 schreef exile79 het volgende:
Iemand op Vilhena gelet vlak voor de aftrap? Kon z'n laatste wedstrijd wel eens geweest zijn.
Wat dan?
pi_159487942
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat dan?
Hij ging alle spelers apart bij langs, alsof hij zelf wist dat hij weg gaat. Maar misschien is dit ook gewoon de eerste keer dat het me opvalt hoor.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 11:19:04 #178
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_159487981
Als iemand zondag nog naar de kuip wil dan is dat mogelijk. Voor 15 euro is een kaart te koop op viagogo.

p.s.
laten we hopen dat er niet weer een waardeloze paniekaankoop komt. De beste tijd van v. Geel was toen er geen geld was.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_159487987
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:17 schreef exile79 het volgende:

[..]

Hij ging alle spelers apart bij langs, alsof hij zelf wist dat hij weg gaat. Maar misschien is dit ook gewoon de eerste keer dat het me opvalt hoor.
Lijkt me vergezocht. Weet ook niet of we er blij mee zouden moeten zijn, maar dan brengt hij in ieder geval nog wat op.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 11:23:52 #180
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_159488092
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:19 schreef yvette1982 het volgende:
Als iemand zondag nog naar de kuip wil dan is dat mogelijk. Voor 15 euro is een kaart te koop op viagogo.

p.s.
laten we hopen dat er niet weer een waardeloze paniekaankoop komt. De beste tijd van v. Geel was toen er geen geld was.
Het geld is nu inmiddels ook wel weer bijna op. Dus ik verwacht wel een topaankoop.
pi_159488115
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:47 schreef satecl het volgende:

[..]

De eigen jeugd blijkt de beste te zijn? Op wie doel je precies? Van Beek en Karsdorp? Vilhena die voor het eerst sinds 3 jaar een paar aardige wedstrijden speelt?

Ik vind die verhalen over eigen jeugd altijd heel mooi, maar om nou te zeggen dat de eigen jeugd de club gered heeft gaat veel te ver. De echte talenten zijn met name verdedigers (net als Indi en De Vrij) en die geven ook vaak genoeg niet thuis. Clasie hebben we voor een geweldig bedrag kunnen verkopen, maar om nou te zeggen dat die de club gered heeft... Zakte ook heel vaak gewoon door het ijs in wedstrijden zoals gisteren.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 11:25:25 #182
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_159488124
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dan moeten zij inderdaad worden opgesteld, maar wie zou er nu nog in de basis moeten staan dan van de eigen opleiding?
Bart Nieuwkoop, Jari Schuurman en Verdonk meer speeltijd geven. Leuk hoor dat we telkens Nelom en vd Heijden de fout in zien gaan. Daar hebben we niks meer aan, ze leren het toch niet af. Dan liever ons toekomstig kapitaal erin gooien. Indi en De Vrij werden daar ook alleen maar beter van.
pi_159488156
quote:
Het is idd wel heel snel gegaan met jullie ja, van belangrijkste uitdager van Ajax naar vrijwel kansloos voor de bovenste 2 plekken in 4 wedstrijden. Bizar gewoon.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_159488198
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het is idd wel heel snel gegaan met jullie ja, van belangrijkste uitdager van Ajax naar vrijwel kansloos voor de bovenste 2 plekken in 4 wedstrijden. Bizar gewoon.
Na NEC zag iedereen de bui al wel hangen hoor. PSV is bijna onklopbaar en AZ uit is ook gewoon een heel moeilijke wedstrijd.

Heerenveen thuis mag je natuurlijk nooit verliezen.
pi_159488254
quote:
Elk jaar hetzelfde toch?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 29 januari 2016 @ 11:31:35 #186
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_159488263
Dat gezeik op Gio, het hele elftal faalt als een male. Kan er geen een opnoemen die er gisteren nou echt bovenuit stak. Zelfs oppergod Hakkenbar niet.

Wat word er nou eigenlijk iedere keer precies bedoelt met "topsportmentaliteit"? Trainen wij minder dan Ajax en PSV? Hoe moet ik dit zien?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_159488276
:{
BFF met GGMM
pi_159488306
Hebben we al eens eerder 4 wedstrijden op rij verloren in de competitie?

En ik zei het gister al, dit was zo slecht dat je bijna hoopt dat er sprake was van matchfixing...
BFF met GGMM
pi_159488427
Godverdomme wat heb ik een kater. En ik heb alleen cola gedronken gisteren.
pi_159488433
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:33 schreef DonRaja het volgende:
Hebben we al eens eerder 4 wedstrijden op rij verloren in de competitie?

En ik zei het gister al, dit was zo slecht dat je bijna hoopt dat er sprake was van matchfixing...
Laatste keer was 1988, in de HCS periode. En het was inderdaad bedroevend, volgens mij ook mede veroorzaakt doordat er 2 linkspoten in het centrum speelden. Maar met Van Beek ging het niet veel beter natuurlijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2016 11:38:16 ]
pi_159488494
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:37 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Laatste keer was 1988, in de HCS periode. En het was inderdaad bedroevend, volgens mij ook mede veroorzaakt doordat er 2 linkspoten in het centrum speelden. Maar met Van Beek ging het niet veel beter natuurlijk.
Ik verwacht geen moer van Baco en Nelom, maar zelfs dan vallen ze nog tegen.
En KEA en Elia waren ook echt bizarslecht. Weer alleen Vilhena en Vermeer een kleine voldoende.
BFF met GGMM
  vrijdag 29 januari 2016 @ 11:40:57 #192
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_159488538
Poeh, daarnet nog even de samenvatting gekeken, maar mijn hemel wat staat vooral die Jan-Arie opzichtig te schutteren.
Hoe was die fijne fiets als nummer 10? Ik begreep dat hij daar stond in plaats van gustafson?

Mooi die eerste reactie van Gio na de wedstrijd. Wat een ontzettend ingehouden emotie. Alsof hij elk moment in de Hulk kon veranderen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_159488545
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:39 schreef DonRaja het volgende:

[..]

En KEA en Elia waren ook echt bizarslecht. Weer alleen Vilhena en Vermeer een kleine voldoende.
Mee eens, Karsdorp doet ook maar wat trouwens. Rent als een kip zonder kop over het veld, weet totaal niet hoe hij positioneel moet staan.

(Kun je me uitleggen waarom Jan-Arie Baco wordt genoemd trouwens? Vraag me het al maanden af maar ben er nog steeds niet achter ;))
pi_159488572
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:41 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Mee eens, Karsdorp doet ook maar wat trouwens. Rent als een kip zonder kop over het veld, weet totaal niet hoe hij positioneel moet staan.

(Kun je me uitleggen waarom Jan-Arie Baco wordt genoemd trouwens? Vraag me het al maanden af maar ben er nog steeds niet achter ;))
Ik wist het ook niet, maar hij staat bekend als een vrolijke drinker in het uitgaansleven. :+
BFF met GGMM
pi_159488636
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:42 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik wist het ook niet, maar hij staat bekend als een vrolijke drinker in het uitgaansleven. :+
Haha, hij bakt er in ieder geval helemaal niets van.
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 11:49:20 #196
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159488761
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:39 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Vilhena liet z'n man veel te vaak lopen.
pi_159488784
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:49 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Vilhena liet z'n man veel te vaak lopen.
Hij was de enige die nog wel eens een duel won.
BFF met GGMM
pi_159488854
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 09:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat had hij dan moeten laten zien met die laatste kans, verder wel met je eens dat hij kan voetballen maar bij hem staat er door bewijsdrang ook veel druk op.
Ik vind het juist pleiten voor spelers als ze presteren onder extreme druk. Dat laat zien dat ze als spits koelbloedig zijn.
pi_159488868
Die Karsdorp dan :') En sommige mensen vonden hem een maand terug beter dan Tete

God wat is hij slecht zeg
pi_159488892
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:54 schreef Rickertman96 het volgende:
Die Karsdorp dan :') En sommige mensen vonden hem een maand terug beter dan Tete

God wat is hij slecht zeg
Een maand terug was ie ook beter (aanvallend) dan Tete.
pi_159488941
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Een maand terug was ie ook beter (aanvallend) dan Tete.
Ja fijn, een rechtsback die niet kan verdedigen.
pi_159488993
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:57 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Dit. Alleen al na dat onbesuisde inkomen waar hij rood voor kreeg riep ik dat karsdorp dik overhyped is.
pi_159489220
Mwa, verdedigen kun je leren. Ik zie het nog wel zitten.
pi_159489292
1 troost: Schuurman heeft vandaag verlengd tot 2020. Nu nog opstellen.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 12:11:13 #205
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_159489306
Hahah Karsdorp afbranden na 3 dramatische wedstrijden :') Tering wat leven gasten hier met de waan van de dag.
pi_159489313
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
1 troost: Schuurman heeft vandaag verlengd tot 2020. Nu nog opstellen.
Ja, jammer dat het geen verdedigende middenvelder is. Type Clasie ofzo.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 12:12:29 #207
263417 Keyos
Like a Boss
pi_159489333
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:11 schreef satecl het volgende:
Hahah Karsdorp afbranden na 3 dramatische wedstrijden :') Tering wat leven gasten hier met de waan van de dag.
Zo zie je ook maar wat voor verschil het maakte toen Karsdorp in de eerste seizoenshelft 30x per wedstrijd die kant op kwam hollen. Heb je dat niet blijft er weinig van dit team over.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_159489354
Vergeten jullie ook gewoon niet dat in de eerste seizoenshelft af en toe het muntje net wel weer de goede kant op viel>?
pi_159489363
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:57 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Welke back in Nederland kan wel verdedigen? Bijna iedereen rent als een idioot naar voren tegenwoordig. (inclusief Willems)
pi_159489368
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:11 schreef satecl het volgende:
Ik was al geen fan van karsdorp zijn verdedigende kwaliteiten voor het hip was. 8-)
pi_159489449
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:13 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Welke back in Nederland kan wel verdedigen? Bijna iedereen rent als een idioot naar voren tegenwoordig. (inclusief Willems)
Ik zou de quote hier plaatsen van iemand die vermoedt dat jij pas een half jaar voetbal kijkt, maar het opzoeken kost teveel moeite.

Maar: tete op rechts en kongolo op links, om er maar twee te noemen. Beide niet-opkomende backs.

Sowieso moeten we in Nederland van wat achterlijke ideeën af over de zogenaamde Hollandse school of Nederlands voetbal. Totaal achterhaald. Wordt tijd dat tomasso hier even wat zinnige dingen over roept. Dan kan in mijn kater uitzitten. De kanker.
pi_159489490
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:17 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Tete op rechts en kongolo op links, om er maar twee te noemen. Beide niet-opkomende backs.

Sowieso moeten we in Nederland van wat achterlijke ideeën af over de zogenaamde Hollandse school of Nederlands voetbal. Totaal achterhaald.
Tete is het enige voorbeeld ongeveer, Kongolo is niet echt een back. En natuurlijk moeten we af van dat gelul over Hollandse school, gewoon winnen.
pi_159489495
Denk dat Gio nog wel spijt gaat krijgen dat hij trainer is geworden, Van Gastel zag de bui al hangen
pi_159489545
TT :') Kom op zeg..
pi_159489547
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:19 schreef Henrys het volgende:
Denk dat Gio nog wel spijt gaat krijgen dat hij trainer is geworden, Van Gastel zag de bui al hangen
Wat een onzin zeg
pi_159489551
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:19 schreef Henrys het volgende:
Zelden zo'n domme post gelezen.

Alleen Maarten kan dit beter.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2016 12:22:40 ]
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 12:24:27 #217
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159489586
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Vergeten jullie ook gewoon niet dat in de eerste seizoenshelft af en toe het muntje net wel weer de goede kant op viel>?
Grappig dat één van de weinig zinnige posts hier van een jood moet komen.

Er zijn er wel die dat weten hoor. Er zijn er die dat al voor de start van het seizoen riepen, dat er gewoon weer heel matig is ingekocht. Maar dat blijf ik niet herhalen.
4045
onlogisch
pi_159489610
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:24 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Er zijn er die dat al voor de start van het seizoen riepen, dat er gewoon weer heel matig is ingekocht.
Dank voor deze erkenning.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 12:26:28 #219
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_159489629
quote:

[..]

Ik zou de quote hier plaatsen van iemand die vermoedt dat jij pas een half jaar voetbal kijkt, maar het opzoeken kost teveel moeite.

Maar: tete op rechts en kongolo op links, om er maar twee te noemen. Beide niet-opkomende backs.

Sowieso moeten we in Nederland van wat achterlijke ideeën af over de zogenaamde Hollandse school of Nederlands voetbal. Totaal achterhaald. Wordt tijd dat tomasso hier even wat zinnige dingen over roept. Dan kan in mijn kater uitzitten. De kanker.
Uitzondering voor jou dan.

De reden dat heel Nederland op voetbalgebied geen ene ruk meer voorstelt, is omdat er nog steeds wordt gedacht als de jaren 70 en 80. De tyfus. Vleugelspelers is echt zo ongeloof kansloos. Voorzetten zijn zo ongeveer het allermakkelijkst te verdedigen. Verdedigers die sowieso niet kunnen verdedigen, als ze maar kunnen mee voetballen. Wat een armoe. Een verdediger moet de spelers afstoppen en dan een bal afgeven aan een middenvelder. Maar ja, als die middenvelder op 40 meter afstand staan, is het wel heel makkelijk om zo'n pass te doorzien en te onderscheppen.

Vervolgens heb je een spits die geen bal kan aannemen, altijd in de dekking loopt en geen pass kan geven en het zooitje is compleet. Nee, lekker verder dromen in dat halsstarrige 4-3-3 met punt naar voren of punt naar achter. Als dat alles is waar je op kan komen als natie, ben je diep gezonken.

De zooi in het Maasgebouw laat ik nog maar ff achterwege.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 12:35:15 #220
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159489811
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:26 schreef Tomasso het volgende:

[..]

De reden dat heel Nederland op voetbalgebied geen ene ruk meer voorstelt, is omdat er nog steeds wordt gedacht als de jaren 70 en 80. De tyfus. Vleugelspelers is echt zo ongeloof kansloos. Voorzetten zijn zo ongeveer het allermakkelijkst te verdedigen. Verdedigers die sowieso niet kunnen verdedigen, als ze maar kunnen mee voetballen. Wat een armoe. Een verdediger moet de spelers afstoppen en dan een bal afgeven aan een middenvelder. Maar ja, als die middenvelder op 40 meter afstand staan, is het wel heel makkelijk om zo'n pass te doorzien en te onderscheppen.

Vervolgens heb je een spits die geen bal kan aannemen, altijd in de dekking loopt en geen pass kan geven en het zooitje is compleet. Nee, lekker verder dromen in dat halsstarrige 4-3-3 met punt naar voren of punt naar achter. Als dat alles is waar je op kan komen als natie, ben je diep gezonken.

Ga jij nou zomaar tegen dé HMF in? :o

Jij durft...
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 12:36:18 #221
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159489836
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat heeft in alle kranten gestaan.
pi_159489926
Wel een mooie goal trouwens. Lijkt net alsof die gozert altijd geniale goals maakt. Ibra dit dat.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 12:40:18 #223
262211 hhh38
pi_159489927
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:26 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Eigenlijk speelt zo'n beetje heel de wereld 4-3-3 met de punt naar voren. Ze noemen het 4-2-3-1. Het verschil is dat de 3 aanvallende middenvelders dynamisch moeten zijn, zowel op de vleugel als in het midden opduiken, de combinatie aan moeten gaan en dat gebeurt in het Nederlandse systeem veel te weinig. Er zit totaal geen verrassing in het spel.
pi_159490086
quote:

[..]

juli 2013: Koeman spreekt van ontbreken topsportklimaat, gebrek aan professionaliteit
Bij Feyenoord maak ik nog steeds dingen mee, waarvan ik denk: Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk?’ 'Feyenoord moet nog heel veel stappen maken.'

maart 2015: 'Rutten mist topsportklimaat bij Feyenoord'
'Het duurde daarna heel lang, tot het einde van de transferperiode, voordat hij de selectie rond had'
'Rutten komt tot de conclusie dat Feyenoord weliswaar een ontzettend grote club is, maar niet denkt en handelt als een topclub'

mei 2015: 'Volgens Martin van Geel is het allemaal onzin'
Argument: ''Vijf jaar geleden liepen ze bij Feyenoord ererondes als ze vierde werden. Dat is gelukkig niet meer'' ;(

januari 2016: 'Van Bronckhorst: Lange weg naar topsportklimaat'

Martin van Geel zal dit uiteraard weer afdoen als onzin
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 12:48:12 #225
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159490133
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:40 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Eigenlijk speelt zo'n beetje heel de wereld 4-3-3 met de punt naar voren. Ze noemen het 4-2-3-1. Het verschil is dat de 3 aanvallende middenvelders dynamisch moeten zijn, zowel op de vleugel als in het midden opduiken, de combinatie aan moeten gaan en dat gebeurt in het Nederlandse systeem veel te weinig. Er zit totaal geen verrassing in het spel.
Euh, nee. De meeste ploegen die 4-3-3 spelen, doen dat tegenwoordig met de punt naar achteren.
pi_159490178
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:24 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Grappig dat één van de weinig zinnige posts hier van een jood moet komen.

Er zijn er wel die dat weten hoor. Er zijn er die dat al voor de start van het seizoen riepen, dat er gewoon weer heel matig is ingekocht. Maar dat blijf ik niet herhalen.
Als je gemoedstoestand maar op orde blijft. We willen geen depressieve Onlogisch in ons midden hebben.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 12:50:59 #227
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_159490215
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dank voor deze erkenning.
Gouden gast is het, ja.

Dank Onlogisch. We houden van je.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 12:51:06 #228
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159490219
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:48 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Euh, nee. De meeste ploegen die 4-3-3 spelen, doen dat tegenwoordig met de punt naar achteren.
Niet. Twee verdedigende middenvelders en één aanvallende.
pi_159490241
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:46 schreef eight het volgende:

[..]

juli 2013: Koeman spreekt van ontbreken topsportklimaat, gebrek aan professionaliteit
Bij Feyenoord maak ik nog steeds dingen mee, waarvan ik denk: Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk?’ 'Feyenoord moet nog heel veel stappen maken.'

'Het duurde daarna heel lang, tot het einde van de transferperiode, voordat hij de selectie rond had'
'Rutten komt tot de conclusie dat Feyenoord weliswaar een ontzettend grote club is, maar niet denkt en handelt als een topclub'

Argument: ''Vijf jaar geleden liepen ze bij Feyenoord ererondes als ze vierde werden. Dat is gelukkig niet meer'' ;(

:{
pi_159490320
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:51 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Niet. Twee verdedigende middenvelders en één aanvallende.
Barça en Bayern iig niet.
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 12:59:37 #231
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159490469
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:46 schreef eight het volgende:

[..]

Bizar hé. En dan nog steeds roepen dat de VvF & RVC het "gewoon goed voor elkaar hebben nu". We lijken te vergeten dat het alweer 6 jaar geleden is dat Feyenoord uit de dood opstond. In 6 jaar tijd is het sportief niet veel veranderd. En dat is juist het probleem.

06 4e
07 7e
08 6e
09 7e
10 4e
11 10e
12 2e
13 3e
14 2e
15 4e

Wat is nou de exacte definitie van "Topsport klimaat"?

Dit bestuur heeft in ieder geval bewezen niet aan deze criteria te kunnen voldoen wát die criteria ook is. Als je spreekt over een topsportklimaat waarin weloverwogen keuzes gemaakt moeten worden op basis van de beschikbare resources is het natuurlijk oer en oer stom om Gio trainer te maken. Die man is nog een groentje.

Wanneer je topsportklimaat is dat de faciliteiten state of the art zijn, pomp dan eens 2 of 3 miljoen euro in een facelift van Varkenoord i.p.v. dat er weer de knip getrokken wordt voor de Baco Arie's van deze wereld.

Wanneer dat oh zo vaak genoemde topsportklimaat iets is wat met de mentaliteit van de spelers te maken heeft, huur dan eens een legertje psychologen in die weken/maandenlang één op één gesprekken gaan houden met de spelers. Of wanneer je nog steeds niet weet wat dat geroemde woord inhoudt, huur eens 20 onderzoekers en stuur ze op stage naar Atletico, Chelsea, Juventus etc. Dat geld kan je beter daar insteken dan de Tapia's van deze wereld aan te trekken.

Want zolang je niet weet wat er met het woord wordt bedoeld, heeft het weinig zin om steeds maar middelmaat aan te schaffen..

Hamvraag : WAT IS TOPSPORTMENTALITEIT???

[ Bericht 0% gewijzigd door onlogisch op 29-01-2016 13:04:53 ]
4045
onlogisch
  vrijdag 29 januari 2016 @ 13:01:26 #232
262211 hhh38
pi_159490506
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat is niet bijna heel Europa. Ik weet toch vrij zeker dat in de grootste competities 4-2-3-1 de meest gebruikte opstelling is. Dat komt grofweg overeen met 4-3-3 met de punt naar voren. Het essentiële verschil is dat de vleugelspelers wat minder diep staan, waardoor meer dynamiek in het spel ontstaat.
pi_159490592
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:01 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat is niet bijna heel Europa. Ik weet toch vrij zeker dat in de grootste competities 4-2-3-1 de meest gebruikte opstelling is. Dat komt grofweg overeen met 4-3-3 met de punt naar voren. Het essentiële verschil is dat de vleugelspelers wat minder diep staan, waardoor meer dynamiek in het spel ontstaat.
Het probleem bij een punt naar achteren is dat heel weinig mensen weten/snappen hoe die ingevuld moet worden. Bij een punt naar voren is het net wat makkelijker/simpeler je tactieken toe te passen
  vrijdag 29 januari 2016 @ 13:05:15 #234
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159490598
Topsportmentaliteit is dat de prullenbakken op kantoor dagelijks geleegd worden.

Gr gr Cowman
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159490603
Topsportmentaliteit, lijkt vooral een loze kreet om het falen van een ieder in onder te brengen..

Als Gio eens een goede analyse doet, dan moet de conclusie toch zijn dat zijn tactische aanpak totaal faalt. Uiteraard nog los van feit dat veel van de aankopen nauwelijks een meerwaarde blijken te zijn.
#12 is not for sale!
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 13:06:21 #236
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159490632
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:05 schreef Haringkop het volgende:
Topsportmentaliteit, lijkt vooral een loze kreet om het falen van een ieder in onder te brengen..

Als Gio eens een goede analyse doet, dan moet de conclusie toch zijn dat zijn tactische aanpak totaal faalt. Uiteraard nog los van feit dat veel van de aankopen nauwelijks een meerwaarde blijken te zijn.
Ik vraag me juist af bij Gio wélke tactische aanpak. Het hangt als los zand aan elkaar, er is geen touw aan vast te knopen.
4045
onlogisch
pi_159490655
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik vraag me juist af bij Gio wélke tactische aanpak. Het hangt als los zand aan elkaar, er is geen touw aan vast te knopen.
Voorzetten, voorzetten en nog eens voorzetten. Zelfs als Achahbar in de spits staat; gewoon lekker hoge ballen doen, niks mis mee.
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 13:08:45 #238
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159490682
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Bayern speelt toch een ander systeem?

Real, Atletico, Arsenal, Chelsea, Man Utd. en City, Spurs bijv. wel.
pi_159490702
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:08 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Bayern speelt toch een ander systeem?

Real, Atletico, Arsenal, Chelsea, Man Utd. en City, Spurs bijv. wel.
Bayern pendelt heen en weer tussen 3-4-3 en 4-3-3.

Atlético speelt geen 4-2-3-1 maar 4-4-2.
pi_159490736
quote:

[..]

Dan heb je geen idee wat de Hollandse school inhoudt. Geen team in Nederland voetbalt nog volgens de Hollandse school, alleen Vitesse komt nog een beetje in de buurt
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_159490884
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:05 schreef Haringkop het volgende:

Dat lijkt mij meer Rutten zijn stijl. Ik zie Gio zichzelf niet snel verlagen tot zulk gedrag.

quote:

[..]

Verdedigend lijkt het idd. nergens op. Dat moet haast wel het gebrek aan ervaring zijn. Ik vraag me af hoe groot Jan Wouters zijn rol is in de technische staf.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_159490966
Rutten heeft het tot nu toe veel beter gedaan, die speelde soms echt oogstrelend voetbal
  vrijdag 29 januari 2016 @ 13:23:42 #243
262211 hhh38
pi_159491010
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:21 schreef Henrys het volgende:
Rutten heeft het tot nu toe veel beter gedaan, die speelde soms echt oogstrelend voetbal
Als ie gewoon leert dat teams energie moeten overhouden voor de laatste 2 maanden van het seizoen dan zou het een geweldige trainer zijn.

Maar misschien was dat teveel trainen juist de reden dat ie dat goede voetbal erin geslepen kreeg :{
pi_159491094
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:48 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

In het 4231 systeem zijn de buitenste middenvelder of buitenspelers hoe je het wilt noemen, vaak creatieve middenvelders in plaats van buitenspelers.

Diegene die jij quote bedoelde dat 4231 op het zelfde neerkomt als 433 met de punt naar voren wat op zich wel te begrijpen is. Dan krijg een soort van 4213 formatie.
pi_159491222
Ik kan niet zoveel met trainers die zeggen dat het ontbreekt aan een topsportklimaat bij Feyenoord. Volgens mij zijn hun daar in de eerste plaats verantwoordelijk voor. Sowieso raar dat Gio dit blijkbaar nu pas signaleert. Hij loopt hier al een tijdje rond, dacht ik.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_159491715
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:23 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als ie gewoon leert dat teams energie moeten overhouden voor de laatste 2 maanden van het seizoen dan zou het een geweldige trainer zijn.

Maar misschien was dat teveel trainen juist de reden dat ie dat goede voetbal erin geslepen kreeg :{
Dit. Voetballend een paar van de beste potjes ooit. Als je dat weet te combineren met effectiviteit en niet door de mand vallen... maargoed dat lukt dus niet.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 14:02:04 #247
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_159492045
Maar goed, zonder echt goede middenvelders kom je niet ver.
Kijk bij PSV hoe ze absoluut afhankelijk zijn van een Guardado en Pröpper.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_159492049
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik kan niet zoveel met trainers die zeggen dat het ontbreekt aan een topsportklimaat bij Feyenoord. Volgens mij zijn hun daar in de eerste plaats verantwoordelijk voor. Sowieso raar dat Gio dit blijkbaar nu pas signaleert. Hij loopt hier al een tijdje rond, dacht ik.
Mwoh, zoiets moet echt door de hele organisatie gebeuren. Die moet er mee doordrenkt zijn als het ware. Als het alleen of vooral van de trainer moet komen is het niet meer dan trekken aan een dood paard.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_159492197
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:59 schreef onlogisch het volgende:

Bizar hé. En dan nog steeds roepen dat de VvF & RVC het "gewoon goed voor elkaar hebben nu". We lijken te vergeten dat het alweer 6 jaar geleden is dat Feyenoord uit de dood opstond. In 6 jaar tijd is het sportief niet veel veranderd. En dat is juist het probleem.

06 4e
07 7e
08 6e
09 7e
10 4e
11 10e
12 2e
13 3e
14 2e
15 4e

Wat is nou de exacte definitie van "Topsport klimaat"?

Dit bestuur heeft in ieder geval bewezen niet aan deze criteria te kunnen voldoen wát die criteria ook is. Als je spreekt over een topsportklimaat waarin weloverwogen keuzes gemaakt moeten worden op basis van de beschikbare resources is het natuurlijk oer en oer stom om Gio trainer te maken. Die man is nog een groentje.

Wanneer je topsportklimaat is dat de faciliteiten state of the art zijn, pomp dan eens 2 of 3 miljoen euro in een facelift van Varkenoord i.p.v. dat er weer de knip getrokken wordt voor de Baco Arie's van deze wereld.

Wanneer dat oh zo vaak genoemde topsportklimaat iets is wat met de mentaliteit van de spelers te maken heeft, huur dan eens een legertje psychologen in die weken/maandenlang één op één gesprekken gaan houden met de spelers. Of wanneer je nog steeds niet weet wat dat geroemde woord inhoudt, huur eens 20 onderzoekers en stuur ze op stage naar Atletico, Chelsea, Juventus etc. Dat geld kan je beter daar insteken dan de Tapia's van deze wereld aan te trekken.

Want zolang je niet weet wat er met het woord wordt bedoeld, heeft het weinig zin om steeds maar middelmaat aan te schaffen..

Hamvraag : WAT IS TOPSPORTMENTALITEIT???
De kritiek op Gio is onzin. PSV eindigde ook vierde met Depay en Wijnaldum toen Cocu eerst hoofdtrainer werd. En Gio heeft dan nog ervaring als assistent onder Koeman en Rutte. Hier wordt het neergezet als wanbeleid is dat ze voor Gio hebben gekozen.
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 14:09:15 #250
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159492239
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:07 schreef Vasion het volgende:

[..]

De kritiek op Gio is onzin. PSV eindigde ook vierde met Depay en Wijnaldum toen Cocu eerst hoofdtrainer werd. En Gio heeft dan nog ervaring als assistent onder Koemand en Rutte. Hier wordt het neergezet als wanbeleid is dat ze voor Gio hebben gekozen.
Ik stel de vraag. Want ik hoor om me heen enkel topsportklimaat. Ik wil nou weleens weten welke definitie daar aan vast hangt.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 14:10:36 #251
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159492281
Het is geen kritiek op Gio hé. Het is kritiek op het bestuur wanneer dat de definitie zou zijn.
4045
onlogisch
pi_159492317
Ik heb wel kritiek op de interviews van Gio. Zeg dan niets ipv die onzin.
pi_159492332
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:10 schreef onlogisch het volgende:
Het is geen kritiek op Gio hé. Het is kritiek op het bestuur wanneer dat de definitie zou zijn.
Nee snap ik wel. Maar doordat de resultaten onder Gio nu niet goed zijn, wordt er dan gezegd dat ze hij nooit gekozen zou moeten worden.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 14:12:40 #254
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159492338
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:07 schreef Vasion het volgende:

[..]

De kritiek op Gio is onzin. PSV eindigde ook vierde met Depay en Wijnaldum toen Cocu eerst hoofdtrainer werd. En Gio heeft dan nog ervaring als assistent onder Koeman en Rutte. Hier wordt het neergezet als wanbeleid is dat ze voor Gio hebben gekozen.
Verschil is wel dat Cocu in dat eerste jaar geen miljoenen aan aankopen meekreeg, hij het met een absurd jonge selectie moest doen en bovendien in de tweede seizoenshelft dat jaar fantastisch presteerde met PSV. Die liet een stijgende lijn zien, bij Gio gaat het juist wekelijks minder.

Neemt niet weg dat Gio natuurlijk langer de kans moet krijgen.
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 14:13:15 #255
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159492353
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:11 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik heb wel kritiek op de interviews van Gio. Zeg dan niets ipv die onzin.
Ja, als er iemand glansrijk zijn mediatraining doorstaan heeft, dan is dat Gio wel ja. :')
4045
onlogisch
pi_159492384
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:12 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Verschil is wel dat Cocu in dat eerste jaar geen miljoenen aan aankopen meekreeg, hij het met een absurd jonge selectie moest doen en bovendien in de tweede seizoenshelft dat jaar fantastisch presteerde met PSV. Die liet een stijgende lijn zien, bij Gio gaat het juist wekelijks minder.

Neemt niet weg dat Gio natuurlijk langer de kans moet krijgen.
Je vergelijkt nu Cocu over twee jaar met Gio in de afgelopen weken.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 14:15:34 #257
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159492418
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:14 schreef Vasion het volgende:

[..]

Je vergelijkt nu Cocu over twee jaar met Gio in de afgelopen weken.
Nee, ik vergelijk Cocu in zijn eerste jaar met Gio in zijn eerste jaar.

Cocu deed het in zijn eerste seizoenshelft slecht, maar presteerde na de winterstop uitstekend in het eerste jaar. Stonden 9/10 rond de winterstop en trokken dat op naar plek 4 in de tweede seizoenshelft. Dat was gewoon knap.

[ Bericht 7% gewijzigd door BadderHaring op 29-01-2016 14:21:48 ]
pi_159492443
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:13 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja, als er iemand glansrijk zijn mediatraining doorstaan heeft, dan is dat Gio wel ja. :')
Hij heeft werkelijk nooit iets boeiends te melden.. op bijna alle vragen die hij van journalisten krijgt kan je eigenlijk het antwoord van tevoren al invullen. Maar goed, hij is nog altijd een verademing vergeleken met Rutten
pi_159492446
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mwoh, zoiets moet echt door de hele organisatie gebeuren. Die moet er mee doordrenkt zijn als het ware. Als het alleen of vooral van de trainer moet komen is het niet meer dan trekken aan een dood paard.
Ja maar het gaat mij er meer om dat we 4x op rij verliezen en Gio vervolgens aankomt met dat het bij Feyenoord zou ontbreken aan een topsportklimaat. Dus met andere woorden de schuld ligt buiten hem om. Ik was ook niet echt onder de indruk van de argumenten van Koeman toen hij het over het ontbreken van een topsportklimaat had. Zijn prullenbakje werd niet geleegd, het gras werd op een verkeerd tijdstip gemaaid en hij moest een drukke weg oversteken om bij het trainingsveld te komen. Tjonge jonge zeg. Fred Rutten vond het weer onprofessioneel dat hij zijn selectie nog niet rond had aan het begin van de competitie. Volgens mij heeft iedere club ermee te maken dat het transfer window pas op 31 augustus sluit? Slap geouwehoer allemaal.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 14:18:27 #260
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159492501
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:16 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hij heeft werkelijk nooit iets boeiends te melden.. op bijna alle vragen die hij van journalisten krijgt kan je eigenlijk het antwoord van tevoren al invullen. Maar goed, hij is nog altijd een verademing vergeleken met Rutten
Rutten is vreselijk om naar te luisteren met zijn spraakgebrek, maar hij zegt wel meer waar het op staat dan van Bronckhorst.

Maar trainers afrekenen op hun mediaoptredens is sowieso te makkelijk.
pi_159492512
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ja maar het gaat mij er meer om dat we 4x op rij verliezen en Gio vervolgens aankomt met dat het bij Feyenoord zou ontbreken aan een topsportklimaat. Dus met andere woorden de schuld ligt buiten hem om.
Het zit hem eerder in een gebrek aan topsportmentaliteit bij de spelers is mijn indruk. Die gasten willen vooral een lekker potje voetballen, een beetje vrijblijvend allemaal. Geen besef wat er in de top gevraagd wordt
  vrijdag 29 januari 2016 @ 14:26:31 #262
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159492713
Is Kazim al weg?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159492716
Misschien is het ergens wel goed dat Gio nu een paar keer op zijn bek gaat.. het spel is het hele seizoen al om te janken, maar door de resultaten kregen we iedere week veel te positief onrealistisch geleuter over ons heen, van trainer en spelers. Het gebrek aan zelfinzicht en zelfkritiek bij die gasten is schrijnend
  vrijdag 29 januari 2016 @ 14:28:55 #264
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159492781
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien is het ergens wel goed dat Gio nu een paar keer op zijn bek gaat.. het spel is het hele seizoen al om te janken, maar door de resultaten kregen we iedere week veel te positief onrealistisch geleuter over ons heen, van trainer en spelers. Het gebrek aan zelfinzicht en zelfkritiek bij die gasten is schrijnend
Cocu heeft in die fase veel gehad aan wat coaching van Hiddink.

Misschien dat Willempie wat wijze woorden voor Gio heeft?
pi_159492939
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:15 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee, ik vergelijk Cocu in zijn eerste jaar met Gio in zijn eerste jaar.

Cocu deed het in zijn eerste seizoenshelft slecht, maar presteerde na de winterstop uitstekend in het eerste jaar. Stonden 9/10 rond de winterstop en trokken dat op naar plek 4 in de tweede seizoenshelft. Dat was gewoon knap.
Oh ik dacht dat je schreef dat hij in zn tweede jaar zo sterk was. Neemt niet weg dat Cocu weel betere kwaliteiten had en leeftijd vind ik echt geen factor waardoor je opeens tiende zou moeten staan. Op depay na zat er geen scorend vermogen in dat team. Nou Feyenoord heeft dat idem dito.
pi_159492953
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:26 schreef Caland het volgende:
Is Kazim al weg?
Who cares?
BFF met GGMM
pi_159492968
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:35 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Who cares?
Ik.
pi_159493002
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik.
Waarom?
BFF met GGMM
pi_159493015
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:37 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Waarom?
Dat ga ik je niet vertellen tenzij je me gaat stalken.
pi_159493035
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat ga ik je niet vertellen tenzij je me gaat stalken.
Ok, dan niet.
BFF met GGMM
pi_159493432
Gio staat er bij als een loser krijgt zijn elftal niet aan het voetballen we moeten eens stoppen om zogenaamde jongens van de club het hand boven het hoofd te houden. Feyenoord is geen sociale werkplaats spelers en trainers krijgen dik betaald wij supporters betalen hun salaris dus wij mogen ook wat eisen. Inmiddels worden we al jaren teleurgesteld door dit soort koekenbakkers. Dus Gio rot op en neem je rotzooi mee!!!
  vrijdag 29 januari 2016 @ 14:58:38 #272
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159493566
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:53 schreef cofox het volgende:
Gio staat er bij als een loser krijgt zijn elftal niet aan het voetballen we moeten eens stoppen om zogenaamde jongens van de club het hand boven het hoofd te houden. Feyenoord is geen sociale werkplaats spelers en trainers krijgen dik betaald wij supporters betalen hun salaris dus wij mogen ook wat eisen. Inmiddels worden we al jaren teleurgesteld door dit soort koekenbakkers. Dus Gio rot op en neem je rotzooi mee!!!
Zal het doorgeven

Gr gr
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 29 januari 2016 @ 15:01:00 #273
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159493629
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:34 schreef Vasion het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat je schreef dat hij in zn tweede jaar zo sterk was. Neemt niet weg dat Cocu weel betere kwaliteiten had en leeftijd vind ik echt geen factor waardoor je opeens tiende zou moeten staan. Op depay na zat er geen scorend vermogen in dat team. Nou Feyenoord heeft dat idem dito.
Het gebrek aan prestaties van PSV '13-'14 en Feyenoord dit jaar afdoen door een gebrek aan scorend vermogen als oorzaak te noemen is wel een beetje een simplificatie. Het gaat op veel meer plaatsen fout.

Ik vind sowieso dat je die twee elftallen totaal niet met elkaar kunt vergelijken. De groep van PSV dat jaar was jong en talentvol, die van Feyenoord dit jaar ervaren en niet goed genoeg.

Overigens vind ik het PSV-kampioenschap van vorig jaar geen prestatie van Cocu. Met die selectie was zelfs Danny Blind kampioen geworden.
pi_159493712
quote:
Heeft Gio je vrouw geneukt ofzo? De tering, wat heb jij een frustratie jegens iemand die altijd overal correct is naar buiten toe.
pi_159493810
Gio is oke ole ole
Maar over een gebrek aan topsportklimaat gesproken, eigenlijk is het lachwekkend dat een man zonder enige ervaring als hoofdtrainer aan het roer gezet wordt onder het mom van god zegene de greep hopelijk gaat het goed.
pi_159493811
Dat haten op Gio als trainer is nergens voor nodig. Hij zal ongetwijfeld wat foutjes maken, hij is tenslotte ook maar 6 maanden (?) trainer. Zet je Gio voor Barcelona, dan wordt hij makkelijk kampioen. Zet je Gio voor Cambuur, grote kans dat hij degradeert.

De selectie is gewoon kut, vooral de aankopen. Daar kan Gio nauwelijks tot niks aan doen.
pi_159493871
Haha, de mensen die hier haten op Gio. Geen enkel trainer ter wereld had iets beter van dit klunzenelftal kunnen maken.
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 15:13:12 #278
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159493892
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:12 schreef Intellectueel het volgende:
Haha, de mensen die hier haten op Gio. Geen enkel trainer ter wereld had iets beter van dit klunzenelftal kunnen maken.
Precies. Het was niet veel, het is niet veel en het wordt niet veel.
4045
onlogisch
  vrijdag 29 januari 2016 @ 15:14:23 #279
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159493915
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Gio is oke ole ole
Maar over een gebrek aan topsportklimaat gesproken, eigenlijk is het lachwekkend dat een man zonder enige ervaring als hoofdtrainer aan het roer gezet wordt onder het mom van god zegene de greep hopelijk gaat het goed.
Kopieergedrag. Het werkte bij Ajax en PSV, dus probeert men het bij Feyenoord ook.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 15:22:42 #280
262211 hhh38
pi_159494088
quote:

Dit is zo makkelijk gedacht. Vorig jaar werd er met fucking Wilkshire, Nelom, Immers, Toornstra en Kazim in de basis een tijdje geweldig voetbal gespeeld, de enige goede voetballer die we zijn kwijtgeraakt uit dat team is Clasie. Als je beweert dat hij er in z'n eentje voor zorgde dat het team op werkelijk ELK aspect beter presteerde dan nu dan snap je er weinig van. Als we niet zoveel geluk hadden gehad in de eerste seizoenshelft hadden we zo 4 tot 6 punten minder gehad en stonden we nu 6e.

Ik zeg niet dat je mag verwachten dat ze kampioen worden, maar het is allemaal wel heel treurig nu. Ik denk dat de helft van de eredivisietrainers het beter had neergezet. Ik geef Gio graag nog wat tijd, maar dit belooft niet veel.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 15:32:47 #281
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159494343
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:27 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

In het 4231 systeem zijn de buitenste middenvelder of buitenspelers hoe je het wilt noemen, vaak creatieve middenvelders in plaats van buitenspelers.

Diegene die jij quote bedoelde dat 4231 op het zelfde neerkomt als 433 met de punt naar voren wat op zich wel te begrijpen is. Dan krijg een soort van 4213 formatie.
Ja, maar 4231 en 4213 zijn natuurlijk niet hetzelfde.
pi_159494440
Is Kazim al verkocht en is er al een nieuw spitsie binnen?
Abracadabra, tapate guarra!
pi_159494640
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Heeft Gio je vrouw geneukt ofzo? De tering, wat heb jij een frustratie jegens iemand die altijd overal correct is naar buiten toe.
Jij pijpt Gio zeker na elke verloren wedstrijd om hem te troosten? Mijn probleem met deze flikker is dat hij lekker zijn zakken zit te vullen maar verder weinig presteert. Wel of geen homeboy van de club dat interesseert mij niet. Maar schijnbaar zit jij vuistdiep in zijn reet hou vooral die roze zonnebril op terwijl je holmaatje onze club verder de vernieling in helpt!
pi_159494782
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:43 schreef cofox het volgende:

[..]

Jij pijpt Gio zeker na elke verloren wedstrijd om hem te troosten? Mijn probleem met deze flikker is dat hij lekker zijn zakken zit te vullen maar verder weinig presteert. Wel of geen homeboy van de club dat interesseert mij niet. Maar schijnbaar zit jij vuistdiep in zijn reet hou vooral die roze zonnebril op terwijl je holmaatje onze club verder de vernieling in helpt!
:') _O-
pi_159495016
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:35 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ga jij nou zomaar tegen dé HMF in? :o

Jij durft...
Hij onderstreept juist mijn verhaal op mijn verzoek omdat ik geen laptop ter hand had, koekwaus. Bovendien bouwt bij zijn argumenten altijd solide op.
pi_159495148
quote:
Tering, nog een met het in van een stoeptegel erbij. Worden feyenoordsupporters met het jaar dommer of ben ik me er gewoon meer dan ooit bewust van?
pi_159495206
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:14 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Kopieergedrag. Het werkte bij Ajax en PSV, dus probeert men het bij Feyenoord ook.
Ja nee ok. Kan jij niet ook oprotten tot je een keer stopt met domme dingen zeggen? Dit gaat natuurlijk weer nergens over.
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 16:04:47 #288
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159495209
GIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

NEEM

JE

ROTZOOI MEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4045
onlogisch
  vrijdag 29 januari 2016 @ 16:12:24 #289
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_159495403
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:43 schreef cofox het volgende:

[..]

Nou nou nou, neem je pilletje even.

De trainer is ook maar een marionet. Hij is niet degene die de club naar de klote helpt. Dat zijn de mannen in het pak op het pluche met hun gebrek aan visie en leiderschap.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 29 januari 2016 @ 16:23:09 #290
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159495700
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:04 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja nee ok. Kan jij niet ook oprotten tot je een keer stopt met domme dingen zeggen? Dit gaat natuurlijk weer nergens over.
Waarom denk jij dat ze met Gio komen dan? Het is een clubman met veel voetbalervaring die zijn sporen als assistent heeft verdiend. Net als de Boer en Cocu.

Daar werkte het, dus durfde men het bij Feyenoord ook aan.

En doe eens een beetje gastvrijer, ik weet dat dat moeilijk is in dit topic, maar je kunt het echt, makker.
pi_159495949
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:04 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

HMF kijk nou uit jongen straks heb je weer een ban te pakken.
pi_159495958
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Waarom denk jij dat ze met Gio komen dan? Het is een clubman met veel voetbalervaring die zijn sporen als assistent heeft verdiend. Net als de Boer en Cocu.

Daar werkte het, dus durfde men het bij Feyenoord ook aan.

En doe eens een beetje gastvrijer, ik weet dat dat moeilijk is in dit topic, maar je kunt het echt, makker.
Als Gio een man van de club was zou hij geen dik salaris eisen voor ze werkzaamheden hij krijgt dik betaald en daar word hij op afgerekend.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 16:35:37 #293
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159496026
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:32 schreef cofox het volgende:

[..]

Als Gio een man van de club was zou hij geen dik salaris eisen voor ze werkzaamheden hij krijgt dik betaald en daar word hij op afgerekend.
Hij krijgt ook dik betaald omdat zodra het even wat minder gaat mensen met het iq van een pinda, waar ik jou maar even onder schaar, gaan roepen dattie mot opkankeruhhh.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159496074
quote:
Spits Michiel Kramer en middenvelder Marko Vejinovic zijn mogelijk niet op tijd fit voor de thuiswedstrijd van Feyenoord zondag tegen ADO Den Haag. Beide spelers vielen donderdag geblesseerd uit in de verloren thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen, die alweer de vierde nederlaag en het vijfde niet gewonnen duel op rij betekende. Verdediger Sven van Beek is er na een schorsing wel weer bij.
_O_ _O_
pi_159496133
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij krijgt ook dik betaald omdat zodra het even wat minder gaat mensen met het iq van een pinda, waar ik jou maar even onder schaar, gaan roepen dattie mot opkankeruhhh.
Want zijn beroep als voetbaltrainer is zo zwaar ;(

Jij hebt ze niet helemaal op een rijtje vriend
pi_159496352
Cofox is een aanwinst voor dit topic.
pi_159496616
Ja, uit welk hol komt die gekropen? :')
  vrijdag 29 januari 2016 @ 17:03:58 #298
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159496646
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 17:02 schreef H.FR het volgende:
Ja, uit welk hol komt die gekropen? :')
Waarschijnlijk is vroeger z'n trein gekaapt ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159496689
quote:
Een aantal wel hoor. Maar de meesten niet nee.
pi_159496732
quote:

[..]

Precies. En als er geen systeem is, kun je hooguit terugvallen op routine, een vaste opstelling en koppeltjes die elkaar blindelings vinden.

Wat doet Gio? Hij haalt die ene tandem die elkaar goed kon vinden, Kongolo en Elia, uit elkaar. In eerste instantie was dit noodgedwongen natuurlijk. Maar daarbovenop gaat het middenveld op de schop. Vilhena op 10, Vilhena op de plek van EA (ook eerst noodgedwongen), Vilhena náást EA (twee dravers die het spel niet snel kunnen verplaatsen), Gustafsson wel, Gustafsson niet.

Gevolg is dat het team geen motor meer heeft. De verdediging verzuipt en de aanval krijgt geen aanvoer. Er zijn geen onderdelen, vaste rollen waardoor iedereen ingepast kan worden vanuit een takenpakket anders dan "en goed je best doen hoor!".

Ik vind het in elk geval exemplair voor teammanagement in een systeem waarbij mensen hun vaste rollen niet kennen. Tactisch ook zwaar onder de maat. Als laatste is dit funest voor spelers die nog in ontwikkeling zijn, alsof je ze opzettelijk uit vorm wilt helpen. Een jonge speler ontwikkelt zich pas als hij situaties gaat herkennen en als hij goed gecoacht wordt. Hoe kan dat nu als iedereen maar wat doet en de situatie/rol elke week verandert?

Je ziet nu ook de spelers met een goede mentaliteit erbovenuit steken. Niet dat ze veel goed doen, maar ze blijven stoïcijns doorgaan zonder te knakken. Waar een Kramer, Vejinovic en Karsdorp de kop laten hangen en Elia en El Ahmadi frusti gaan lopen doen, blijft Vilhena het proberen en scoort een Achahbar ondanks slecht spel en het ontbreken van vertrouwen.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_159496794
Het is gewoon klaar met Gio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')