Heeft heel wat wedstrijdjes boven z'n kunnen gespeeld. Denk niet dat hij heel veel beter kan dan dit. Bedankt he Fred!quote:
Gio is een lichtgewicht nauwelijks ervaring op niveau als trainer. Gewoon tijd voor een andere trainer met meer ervaring kan Gio weer lekker Ollie knuffels gaan verkopen op het Afrikanerpleinquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:53 schreef Maastoren het volgende:
Dat Gio een Feyenoorder is betekent niet dat hij niet eindverantwoordelijk is voor deze hoop ellende wat we nu de laatste wedstrijden zien. Hij geeft Kramer oneindig krediet gebaseerd op weinig tot niets, Bilal krijgt geen kans terwijl Elia wekelijks staat te schutteren. Kuyt loopt rechtsbuiten en heeft totaaaaal geen snelheid. Wat wil je dan? Wat is je bedoeling? Tactisch kan ik geen enkele vastigheid of gedachte in het spel zien. Zo kunnen we nog wel even door gaan.
Schrijnend inderdaad. Hij durft ervaren spelers niet te passeren of tactische omzettingen te doen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:53 schreef Maastoren het volgende:
Dat Gio een Feyenoorder is betekent niet dat hij niet eindverantwoordelijk is voor deze hoop ellende wat we nu de laatste wedstrijden zien. Hij geeft Kramer oneindig krediet gebaseerd op weinig tot niets, Bilal krijgt geen kans terwijl Elia wekelijks staat te schutteren. Kuyt loopt rechtsbuiten en heeft totaaaaal geen snelheid. Wat wil je dan? Wat is je bedoeling? Tactisch kan ik geen enkele vastigheid of gedachte in het spel zien. Zo kunnen we nog wel even door gaan.
Maar weer terug als aanvallende middenvelder dan, daar begon hij toch ooit?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:56 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Heeft heel wat wedstrijdjes boven z'n kunnen gespeeld. Denk niet dat hij heel veel beter kan dan dit. Bedankt he Fred!
Wat ben jij voor koekabillie?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:57 schreef cofox het volgende:
[..]
Gio is een lichtgewicht nauwelijks ervaring op niveau als trainer. Gewoon tijd voor een andere trainer met meer ervaring kan Gio weer lekker Ollie knuffels gaan verkopen op het Afrikanerplein
Karsdorp moet je uit z'n lijden verlossen. Dit kan echt niet meer.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Schrijnend inderdaad. Hij durft ervaren spelers niet te passeren of tactische omzettingen te doen.
Karsdorp was trouwens ook ranzig slecht. Doe tegen Ado Nieuwkoop maar weer een keer.
Ja, nummer 10 geloof ikquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:58 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Maar weer terug als aanvallende middenvelder dan, daar begon hij toch ooit?
Project Gio, als je het zo mag noemen faalt inderdaad zo langzamerhand wel ja. De eerste seizoenshelft viel het kwartje geregeld de goede kant op waar het nu elke keer verkeerd gaat.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:53 schreef Maastoren het volgende:
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:03 schreef Katoenplukkert het volgende:
Vandaag heeft Anass zijn (en ons) gelijk kunnen bewijzen, Kramer had sowieso geen doelpunt gemaakt als hij niet geblesseerd werd.
Dat goaltje was technisch weer hoogstaand. Maar echt veel heeft Anass ook niet toegevoegd. Hoewel hij kaatsend wel oneindig veel beter is dan Kramer.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:03 schreef Katoenplukkert het volgende:
Vandaag heeft Anass zijn (en ons) gelijk kunnen bewijzen, Kramer had sowieso geen doelpunt gemaakt als hij niet geblesseerd werd.
Weddenschap verloren met je Kramer-UI?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat goaltje was technisch weer hoogstaand. Maar echt veel heeft Anass ook niet toegevoegd. Hoewel hij kaatsend wel oneindig veel beter is dan Kramer.
Maarja..... KRAMER____________!
Met je Kramer-UI is dit bijzonder hypocriet om KRAMER af te branden.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat goaltje was technisch weer hoogstaand. Maar echt veel heeft Anass ook niet toegevoegd. Hoewel hij kaatsend wel oneindig veel beter is dan Kramer.
Maarja..... KRAMER____________!
Nog 3 lange weken. Dan zitten de 6 maanden erop. Ik verloor 'm door te zeggen dat ie never zijn eerste goal zou maken in zijn debuutwedstrijdquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:07 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Weddenschap verloren met je Kramer-UI?
Ik heb bij jou ook al een zooi anti-helden als UI voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met je Kramer-UI is dit bijzonder hypocriet om KRAMER af te branden.
Toch bijzonder netjes dat je je aan deze weddenschap houdtquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog 3 lange weken. Dan zitten de 6 maanden erop. Ik verloor 'm door te zeggen dat ie never zijn eerste goal zou maken in zijn debuutwedstrijd
Hij viel me tot de goal ook tegen maar had totaal geen wedstrijdritme hè. Als je hem nu 10 wedstrijden laat staan wil ik wel eens zien hoeveel ie er in legtquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:07 schreef Maastoren het volgende:
Achahbar komt ook gewoon tekort om eerste spits te zijn. Oogt aardig met die korte voetbewegingen en pasjes maar fysiek moet je ook wat in kunnen brengen. Hij kan nieteens een kopduel aangaan omdat hij bij voorbaat al kansloos is
Het ligt ook deels aan Van Geel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Project Gio, als je het zo mag noemen faalt inderdaad zo langzamerhand wel ja. De eerste seizoenshelft viel het kwartje geregeld de goede kant op waar het nu elke keer verkeerd gaat.
En eens met je gedachtegang omtrent Gio. Zit totaal geen lijn in en dat zie je terug op het veld.
Onzin wat betreft het gebrek aan wedstrijdritme, hij speelt vrijwel wekelijks gewoon z'n wedstrijdjes mee bij Jong Feyenoord (al is hij daar ook geregeld wisselspeler hoor).quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij viel me tot de goal ook tegen maar had totaal geen wedstrijdritme hè. Als je hem nu 10 wedstrijden laat staan wil ik wel eens zien hoeveel ie er in legt
Achahbar is zo'n speler die zich alleen kan opladen voor grote wedstrijden.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Onzin, hij speelt vrijwel wekelijks gewoon z'n wedstrijdjes mee bij Jong Feyenoord (al is hij daar ook geregeld wisselspeler hoor).
Overigens doet hij het bij Jong Feyenoord helemaal niet briljant maar vooral erg matig.
Dat is toch echt even wat anders dan een serieuze wedstrijd.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Onzin wat betreft het gebrek aan wedstrijdritme, hij speelt vrijwel wekelijks gewoon z'n wedstrijdjes mee bij Jong Feyenoord (al is hij daar ook geregeld wisselspeler hoor).
Overigens doet hij het bij Jong Feyenoord helemaal niet briljant maar vooral erg matig.
Wat betreft wedstrijdritme heb je gelijk. Ik moet echter nog zien dat hij veel meer gaat toevoegen dan Kramer.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij viel me tot de goal ook tegen maar had totaal geen wedstrijdritme hè. Als je hem nu 10 wedstrijden laat staan wil ik wel eens zien hoeveel ie er in legt
Zoveel penalties hebben we toch ook weer niet gehad? Stuk of 5 ofzo?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:15 schreef Henrys het volgende:
[..]
Achahbar is zo'n speler die zich alleen kan opladen voor grote wedstrijden.
Verder exit Van Geel en Gio, enige reden dat we zo hoog staan zijn al die penalties
Eigenlijk mis je gewoon een type Immers.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:13 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het ligt ook deels aan Van Geel.
De verdediging is te jeugdig en instabiel. Kongolo ontwikkelt zich nog wel en Van Beek heeft potentie. Dat je VD Heijden haalt is toch niet te geloven. Nelom![]()
Het middenveld komt zwaar tekort. Geen scorend vermogen, geen duelkracht, etc. Eigenlijk is Vejinovic de verpersoonlijking van het Feyenoord-middenveld.
Aanvallend hebben we een Elia die overal mislukt is behalve bij Twente, Kramer mag nieteens naar een Feyenoordshirt kijken, Kuyt kan heel hard werken en goed zeggen wat iedereen wil horen maar is totaal onbruikbaar als rechtsbuiten. Op de bank heb je Bilal die wel een keer een bevlieging zal krijgen en een bal erin schiet. De meeste mensen zullen Kazim bij een sociale werkplaats stallen maar Van Geel geeft 'm een contract van rond de miljoen per seizoen. Ondanks alles zit er wel meer in dan het voetbal wat we nu voorgeschoteld krijgen.
Absoluut, maar een gebrek aan wedstrijdritme is dan niet het juiste argument.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is toch echt even wat anders dan een serieuze wedstrijd.
Hehehe... maar Vermeer heeft tie netjes binnengehengeldquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:13 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het ligt ook deels aan Van Geel.
De verdediging is te jeugdig en instabiel. Kongolo ontwikkelt zich nog wel en Van Beek heeft potentie. Dat je VD Heijden haalt is toch niet te geloven. Nelom![]()
Het middenveld komt zwaar tekort. Geen scorend vermogen, geen duelkracht, etc. Eigenlijk is Vejinovic de verpersoonlijking van het Feyenoord-middenveld.
Aanvallend hebben we een Elia die overal mislukt is behalve bij Twente, Kramer mag nieteens naar een Feyenoordshirt kijken, Kuyt kan heel hard werken en goed zeggen wat iedereen wil horen maar is totaal onbruikbaar als rechtsbuiten. Op de bank heb je Bilal die wel een keer een bevlieging zal krijgen en een bal erin schiet. De meeste mensen zullen Kazim bij een sociale werkplaats stallen maar Van Geel geeft 'm een contract van rond de miljoen per seizoen. Ondanks alles zit er wel meer in dan het voetbal wat we nu voorgeschoteld krijgen.
Kazim was zeer bruikbaar geweest in het laatste kwartier van de wedstrijd.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk mis je gewoon een type Immers.
Die leverde meer arbeid dan het het gehele middenveld bij elkaar nu doet. Zette altijd onwijs veel druk. Nu heeft de tegenstander alle ruimte en tijd. Wat Immers vaak slecht deed, opbouwen en afronden kan de rest ook niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk mis je gewoon een type Immers.
Dom gelukquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:20 schreef onlogisch het volgende:
Wel een beauty hoor. Maarja. Je koopt er niks voor.
Bijna iedereen in de selectie was gek op hem en zorgde altijd voor een goede sfeer binnen het team en in de kleedkamer. Zou Kazim best als vriend willen hebben, is iemand die altijd je rug heeft.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:19 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[..]
Kazim was zeer bruikbaar geweest in het laatste kwartier van de wedstrijd.
Sinds dat gezeur met Kazim stort het compleet in elkaar. Kazim is de olie in de motor die Feyenoord heet. Het zal me niks verbazen als ze Kazim weer in genade nemen en zeggen dat ze zijn power goed kunnen gebruiken
Giovanni van Bronckhorst hield de mogelijkheid van een langer verblijf van Kazim Richards na 1 februari in ieder geval open. Hij zei vanavond voor de camera van Fox dat dat een beslissing voor de directie is en dat hij daar niet over gaat.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:19 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Kazim was zeer bruikbaar geweest in het laatste kwartier van de wedstrijd.
Sinds dat gezeur met Kazim stort het compleet in elkaar. Kazim is de olie in de motor die Feyenoord heet. Het zal me niks verbazen als ze Kazim weer in genade nemen en zeggen dat ze zijn power goed kunnen gebruiken
Neuh. Achahbar is een technisch begaafde voetballer. Je doet zijn techniek tekort om dit volledig aan "dom geluk" toe te schrijven. Tuurlijk moet je een beetje mazzel hebben met zo'n goal. Maar zie jij Kramer zoiets produceren?quote:
Dus dan is het geluk. Euh, oke.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:22 schreef Maastoren het volgende:
[..]
11 van de 10 keer vliegt die bal de 2e ring in
Kazim Richards in zijn eerste wedstrijd voor Feyenoord tegen Willem II (meen ik) was meteen bijna succesvol met zo'n omhaal.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neuh. Achahbar is een technisch begaafde voetballer. Je doet zijn techniek tekort om dit volledig aan "dom geluk" toe te schrijven. Tuurlijk moet je een beetje mazzel hebben met zo'n goal. Maar zie jij Kramer zoiets produceren?
Ja. Hij had geloof ik gezegd dat hij 'm nooit meer in de kleedkamer wilde hebben.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Giovanni van Bronckhorst hield de mogelijkheid van een langer verblijf van Kazim Richards na 1 februari in ieder geval open. Hij zei vanavond voor de camera van Fox dat dat een beslissing voor de directie is en dat hij daar niet over gaat.
Volgens mij was Van Bronckhorst vorige keren veel stelliger in zijn uitspraken over Kazim Richards?
Die dekselse Achahbarquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:23 schreef Henrys het volgende:
Achahbar heeft wel een patent op het maken van prachtgoals
Ik mag toch hopen dat Anass zondag in de basis staat.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Een bal op zo'n manier onder controle hebben neigt naar technische perfectie. Geen dom geluk.
Je plaat blijft hangen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:26 schreef cofox het volgende:
Gio heeft ook het charisma van een zak aardappels en doet moet een team leiden. Zo een gozer neem je toch niet serieus!
Daarom wel jammer dat die laatste bal er niet in ging, heb hem ook genoeg zien spelen in de jeugd en dat waren eigenlijk altijd goals bij hem. In goede doen had hij hem gelobt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:26 schreef Slobeend het volgende:
Het spitstalent wat Achahbar in de 16 heeft zie je echt niet vaak. Helaas komt er nog veel meer bij kijken.
Achahbar heeft een fantastische techniek. Met zo'n actie moet je heel veel mazzel hebben. Als Mulder op doel staat dan volstaat een beetje mazzel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neuh. Achahbar is een technisch begaafde voetballer. Je doet zijn techniek tekort om dit volledig aan "dom geluk" toe te schrijven. Tuurlijk moet je een beetje mazzel hebben met zo'n goal. Maar zie jij Kramer zoiets produceren?
Enige wat Kramer heeft is dat hij lang isquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:26 schreef Slobeend het volgende:
Het spitstalent wat Achahbar in de 16 heeft zie je echt niet vaak. Helaas komt er nog veel meer bij kijken.
Jij bent wel erg objectief vanavondquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:26 schreef cofox het volgende:
Gio heeft ook het charisma van een zak aardappels en doet moet een team leiden. Zo een gozer neem je toch niet serieus!
Kan het niet vaak genoeg zeggen maar blijf jij maar lekker de fanboy uithangen. Ik ben blij als hij eindelijk opgerot is voorlopig geen jongens van de club meer!quote:
Hij dacht zelf aan buitenspel las ik, daarom schoot ie zo snel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom wel jammer dat die laatste bal er niet in ging, heb hem ook genoeg zien spelen in de jeugd en dat waren eigenlijk altijd goals bij hem. In goede doen had hij hem gelobt.
Voor de supporters ja, Gio zet hem zo weer op de bankquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij dacht zelf aan buitenspel las ik, daarom schoot ie zo snel.
Erg zonde ja, dan was ie direct onomstreden geweest.
Een aankoop is niet goed genoeg, eerst hadden we alleen een goede afmaker nodig maar nu gaat het overal op het veld fout. We hebben een trainer nodig die niet zo'n hollandse school fetishist isquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:33 schreef Maastoren het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd met welke paniekaankoop Van Geel komt.
Ik blijf erbij dat als Santos komt ik weiger nog wedstrijden te gaan dit seizoen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:33 schreef Maastoren het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd met welke paniekaankoop Van Geel komt.
Sowieso is het beter als je niet komtquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat als Santos komt ik weiger nog wedstrijden te gaan dit seizoen.
Zelfs Guyon Fernandez en Cisse zouden nog kwaliteit kunnen toevoegen aan dit feyenoordquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat als Santos komt ik weiger nog wedstrijden te gaan dit seizoen.
Wát. Dat was zo ongeveer de slechtste man op het veld.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:37 schreef Adelante het volgende:
Karsdorp was de enige die nog een beetje wilde vanavond,
serieus nee!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Wát. Dat was zo ongeveer de slechtste man op het veld.
Is dit ook de consensus op feyenoord.network.to?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:29 schreef cofox het volgende:
[..]
Kan het niet vaak genoeg zeggen maar blijf jij maar lekker de fanboy uithangen. Ik ben blij als hij eindelijk opgerot is voorlopig geen jongens van de club meer!
Vind je het gek met zo'n godsgruwelijk lekkere vriendin. Die zuigt waarschijnlijk letterlijk en figuurlijk alle energie uit 'm.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Wát. Dat was zo ongeveer de slechtste man op het veld.
Kuipvrees.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:39 schreef Henrys het volgende:
Vraag me wel af wat er mis is met Vejinovic, speelde in voorbereiding echt goed en vorig jaar bij Vitesse ook maar nu kan hij echt niks meer.
Dan heb je echt met je ogen in je zak gekeken. Wat een dramatische periode maakt die door zeg.quote:
Alles is nep aan die vriendin, die chick van Pelle was pasquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:40 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Vind je het gek met zo'n godsgruwelijk lekkere vriendin. Die zuigt waarschijnlijk letterlijk en figuurlijk alle energie uit 'm.
Die van Pelle is ook prima ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:42 schreef Henrys het volgende:
[..]
Alles is nep aan die vriendin, die chick van Pelle was pas
Aan het begin van het seizoen zei hij dat hij graag op de achtergrond werkte en dat zijn ervaring vooral van pas zou komen op de moeilijke momenten en als het slecht gaat.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:35 schreef Henrys het volgende:
Vraag me af wat die Jan Wouterse doet, die zal toch ook wel beter weten
Het is dat hij dat met zijn snelheid vaak nog kan goed maken, maar inderdaad.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:43 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die van Pelle is ook prima ja.
Maar die Karsdorp kan helemaal niet verdedigen. Hij heeft geen flauw idee hoe hij zich moet opstellen tov de aanvaller.
Vorige seizoen was hij veel beter omdat Rutten actief met hem bezig was. Je kan veel over Rutten zeggen maar die heeft toch echt spelers individueel beter gemaakt. (Toornstra,Achahbar,Kazim,Manu,Karsdorp). Boeitius en Vilhena heeft hij volgens mij een beetje links laten liggenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:43 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die van Pelle is ook prima ja.
Maar die Karsdorp kan helemaal niet verdedigen. Hij heeft geen flauw idee hoe hij zich moet opstellen tov de aanvaller.
Dat wordt dan nog wat met zondag ADO thuis en woensdag Roda uit. 3 wedstrijden in 6 dagen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:48 schreef Henrys het volgende:
Vraag me trouwens af hoe lang Kuyt nog te leven heeft aangezien hij nu al iets van drie wedstrijden op rij doodziek is
Het glas is bij jou zeker altijd volquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Vandaag trouwens wel de eerste keer dat ik het idee had dat de spelhervattingen (corners en vrije trappen) wat beter verliepen.
Er ontstond zomaar 2 keer gevaar / een goede aanval uit een corner de eerste helft.
Ik wist wel dat ik dacht dat we veel meer uit spelhervattingen zouden scoren met Kramer en Vejinovic maar helaasquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Vandaag trouwens wel de eerste keer dat ik het idee had dat de spelhervattingen (corners en vrije trappen) wat beter verliepen.
Er ontstond zomaar 2 keer gevaar / een goede aanval uit een corner de eerste helft.
Beker is het enige wat we nog hebben, als we daar van Roda verliezen dan krijgen we weer maasgebouw taferelenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat wordt dan nog wat met zondag ADO thuis en woensdag Roda uit. 3 wedstrijden in 6 dagen.
Nee zeker niet, ik ben eerder een pessimist.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:49 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het glas is bij jou zeker altijd vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |