abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159482488
Dat Gio een Feyenoorder is betekent niet dat hij niet eindverantwoordelijk is voor deze hoop ellende wat we nu de laatste wedstrijden zien. Hij geeft Kramer oneindig krediet gebaseerd op weinig tot niets, Bilal krijgt geen kans terwijl Elia wekelijks staat te schutteren. Kuyt loopt rechtsbuiten en heeft totaaaaal geen snelheid. Wat wil je dan? Wat is je bedoeling? Tactisch kan ik geen enkele vastigheid of gedachte in het spel zien. Zo kunnen we nog wel even door gaan.
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:54:30 #3
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_159482501
Ach, de mannen hebben gedaan wat ze konden. Beter dan dit is het gewoon niet. De eerste seizoenshelft kon Feyenoord nog regelmatig winnen omdat het mee zat. En als het dan een klein beetje tegen gaat zitten verlies je alles. Daar doe je gewoon niets aan. Vind ook niet dat je veel meer mag verlangen van een club als Feyenoord. Gewoon een Prima team om in de top 6 van Nederland mee te komen en als dat lukt mag je daar ontzettend blij mee zijn en mag er best een klein feestje worden gevierd.
  Moderator donderdag 28 januari 2016 @ 23:54:57 #4
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159482512
Karsdorp :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:56:11 #5
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159482536
quote:
15s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:54 schreef onlogisch het volgende:
Beter dan Tete.
pi_159482548
quote:
15s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:54 schreef onlogisch het volgende:
Heeft heel wat wedstrijdjes boven z'n kunnen gespeeld. Denk niet dat hij heel veel beter kan dan dit. Bedankt he Fred!
pi_159482550
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Beter dan Tete.
:')
pi_159482554
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:53 schreef Maastoren het volgende:
Dat Gio een Feyenoorder is betekent niet dat hij niet eindverantwoordelijk is voor deze hoop ellende wat we nu de laatste wedstrijden zien. Hij geeft Kramer oneindig krediet gebaseerd op weinig tot niets, Bilal krijgt geen kans terwijl Elia wekelijks staat te schutteren. Kuyt loopt rechtsbuiten en heeft totaaaaal geen snelheid. Wat wil je dan? Wat is je bedoeling? Tactisch kan ik geen enkele vastigheid of gedachte in het spel zien. Zo kunnen we nog wel even door gaan.
Gio is een lichtgewicht nauwelijks ervaring op niveau als trainer. Gewoon tijd voor een andere trainer met meer ervaring kan Gio weer lekker Ollie knuffels gaan verkopen op het Afrikanerplein ^O^
  Moderator donderdag 28 januari 2016 @ 23:57:58 #9
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159482564
quote:
Schrijnend inderdaad. Hij durft ervaren spelers niet te passeren of tactische omzettingen te doen.

Karsdorp was trouwens ook ranzig slecht. Doe tegen Ado Nieuwkoop maar weer een keer.
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:57:59 #10
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159482565
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:57 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

:')
Ja, dat vond men hier echt hoor. :')
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:58:16 #11
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_159482573
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:56 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Heeft heel wat wedstrijdjes boven z'n kunnen gespeeld. Denk niet dat hij heel veel beter kan dan dit. Bedankt he Fred!
Maar weer terug als aanvallende middenvelder dan, daar begon hij toch ooit?
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:58:56 #12
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159482585
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:57 schreef cofox het volgende:

[..]

Gio is een lichtgewicht nauwelijks ervaring op niveau als trainer. Gewoon tijd voor een andere trainer met meer ervaring kan Gio weer lekker Ollie knuffels gaan verkopen op het Afrikanerplein ^O^
Wat ben jij voor koekabillie?
pi_159482618
Ik heb dubbele gevoelens wat betreft Giovanni van Bronckhorst.

Ik vind de TT in de eerste plaats nogal voorbarig en in eerste instantie vind ik dat Giovanni van Bronckhorst gewoon het seizoen moet gaan afmaken. Bij PSV kreeg Cocu in zijn eerste seizoen ook de kans om flink te falen en dat is uiteindelijk helemaal goed gekomen.

Maar..... Ik vind wel dat je enige kanttekeningen kunt plaatsen.

Want het begon al met een hele slechte voorbereiding met allemaal nederlagen en de eerste competitiehelft werd gekenmerkt door heel veel geluk maar vrij matig voetbal. Er zat alleen geen verbetering in het spel, iets wat iedereen zich wel heeft voorgehouden dat uit dat gelukkige spel uiteindelijk beter voetbal zou gaan voortkomen. Dat is niet gebeurd en is minder en minder geworden. De ploeg werd labiel, het geluk hield op en inmiddels is de totale ineenstorting van het elftal een feit en is het echt code rood. Totale anarchie op het veld. Welke basis is er dan om op terug te vallen. Lijkt mij bar weinig want er is nooit echt sprake geweest van goed voetbal of een idee of filosofie. Dus waar wil je dan vanuit deze puinzooi naartoe werken?

Overigens ben ik ook - nog steeds - van mening dat lager eindigen dan een 3e plaats met Feyenoord een wanprestatie zou zijn van de gehele technische staf (ook de TD).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_159482628
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:57 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Schrijnend inderdaad. Hij durft ervaren spelers niet te passeren of tactische omzettingen te doen.

Karsdorp was trouwens ook ranzig slecht. Doe tegen Ado Nieuwkoop maar weer een keer.
Karsdorp moet je uit z'n lijden verlossen. Dit kan echt niet meer.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:58 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Maar weer terug als aanvallende middenvelder dan, daar begon hij toch ooit?
Ja, nummer 10 geloof ik
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 00:02:22 #15
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159482659
quote:
Project Gio, als je het zo mag noemen faalt inderdaad zo langzamerhand wel ja. De eerste seizoenshelft viel het kwartje geregeld de goede kant op waar het nu elke keer verkeerd gaat.

En eens met je gedachtegang omtrent Gio. Zit totaal geen lijn in en dat zie je terug op het veld.
4045
onlogisch
pi_159482678
Vandaag heeft Anass zijn (en ons) gelijk kunnen bewijzen, Kramer had sowieso geen doelpunt gemaakt als hij niet geblesseerd werd.
FR1908
  vrijdag 29 januari 2016 @ 00:04:14 #17
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159482698
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:03 schreef Katoenplukkert het volgende:
Vandaag heeft Anass zijn (en ons) gelijk kunnen bewijzen, Kramer had sowieso geen doelpunt gemaakt als hij niet geblesseerd werd.
Wat een onzin.
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 00:04:51 #18
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159482708
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:03 schreef Katoenplukkert het volgende:
Dat goaltje was technisch weer hoogstaand. Maar echt veel heeft Anass ook niet toegevoegd. Hoewel hij kaatsend wel oneindig veel beter is dan Kramer.

Maarja..... KRAMER :')____________!
4045
onlogisch
pi_159482742
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:04 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Tuurlijk :')
Kramer had zo'n doelpunt natuurlijk ook gemaakt met zijn 2m50.
FR1908
pi_159482755
donderdag 28 januari 2016 @ 09:56 • 38
RijstNatie
Wordt een zware kluif vanavond, denk 2-1 voor heerenveen
Nothing to see here, carry on
pi_159482756
Achahbar komt ook gewoon tekort om eerste spits te zijn. Oogt aardig met die korte voetbewegingen en pasjes maar fysiek moet je ook wat in kunnen brengen. Hij kan nieteens een kopduel aangaan omdat hij bij voorbaat al kansloos is :')
pi_159482759
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat goaltje was technisch weer hoogstaand. Maar echt veel heeft Anass ook niet toegevoegd. Hoewel hij kaatsend wel oneindig veel beter is dan Kramer.

Weddenschap verloren met je Kramer-UI?
FR1908
pi_159482761
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Met je Kramer-UI is dit bijzonder hypocriet om KRAMER af te branden.
pi_159482765
Tegen Den Haag spelen ze om een of andere reden altijd kut ik zie ze deze wedstrijden ook weer punten verspelen.
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 00:08:41 #25
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159482779
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:07 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Weddenschap verloren met je Kramer-UI?
Nog 3 lange weken. Dan zitten de 6 maanden erop. Ik verloor 'm door te zeggen dat ie never zijn eerste goal zou maken in zijn debuutwedstrijd :)

;(
4045
onlogisch
pi_159482810
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Met je Kramer-UI is dit bijzonder hypocriet om KRAMER af te branden.
Ik heb bij jou ook al een zooi anti-helden als UI voorbij zien komen.
pi_159482833
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:08 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nog 3 lange weken. Dan zitten de 6 maanden erop. Ik verloor 'm door te zeggen dat ie never zijn eerste goal zou maken in zijn debuutwedstrijd :)

;(
Toch bijzonder netjes dat je je aan deze weddenschap houdt :).
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 00:12:10 #28
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159482854
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:07 schreef Maastoren het volgende:
Achahbar komt ook gewoon tekort om eerste spits te zijn. Oogt aardig met die korte voetbewegingen en pasjes maar fysiek moet je ook wat in kunnen brengen. Hij kan nieteens een kopduel aangaan omdat hij bij voorbaat al kansloos is :')
Hij viel me tot de goal ook tegen maar had totaal geen wedstrijdritme hè. Als je hem nu 10 wedstrijden laat staan wil ik wel eens zien hoeveel ie er in legt
pi_159482887
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Project Gio, als je het zo mag noemen faalt inderdaad zo langzamerhand wel ja. De eerste seizoenshelft viel het kwartje geregeld de goede kant op waar het nu elke keer verkeerd gaat.

En eens met je gedachtegang omtrent Gio. Zit totaal geen lijn in en dat zie je terug op het veld.
Het ligt ook deels aan Van Geel.
De verdediging is te jeugdig en instabiel. Kongolo ontwikkelt zich nog wel en Van Beek heeft potentie. Dat je VD Heijden haalt is toch niet te geloven. Nelom :')
Het middenveld komt zwaar tekort. Geen scorend vermogen, geen duelkracht, etc. Eigenlijk is Vejinovic de verpersoonlijking van het Feyenoord-middenveld.
Aanvallend hebben we een Elia die overal mislukt is behalve bij Twente, Kramer mag nieteens naar een Feyenoordshirt kijken, Kuyt kan heel hard werken en goed zeggen wat iedereen wil horen maar is totaal onbruikbaar als rechtsbuiten. Op de bank heb je Bilal die wel een keer een bevlieging zal krijgen en een bal erin schiet. De meeste mensen zullen Kazim bij een sociale werkplaats stallen maar Van Geel geeft 'm een contract van rond de miljoen per seizoen. Ondanks alles zit er wel meer in dan het voetbal wat we nu voorgeschoteld krijgen.
pi_159482900
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:12 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Hij viel me tot de goal ook tegen maar had totaal geen wedstrijdritme hè. Als je hem nu 10 wedstrijden laat staan wil ik wel eens zien hoeveel ie er in legt
Onzin wat betreft het gebrek aan wedstrijdritme, hij speelt vrijwel wekelijks gewoon z'n wedstrijdjes mee bij Jong Feyenoord (al is hij daar ook geregeld wisselspeler hoor).

Overigens doet hij het bij Jong Feyenoord helemaal niet briljant maar vooral erg matig.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_159482918
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:14 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Onzin, hij speelt vrijwel wekelijks gewoon z'n wedstrijdjes mee bij Jong Feyenoord (al is hij daar ook geregeld wisselspeler hoor).

Overigens doet hij het bij Jong Feyenoord helemaal niet briljant maar vooral erg matig.
Achahbar is zo'n speler die zich alleen kan opladen voor grote wedstrijden.

Verder exit Van Geel en Gio, enige reden dat we zo hoog staan zijn al die penalties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')