abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 januari 2016 @ 20:03:41 #151
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_159500390
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:26 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Suggestief is ook maar suggestief natuurlijk. Ben het absoluut niet met je eens. Je kunt de agressie niet aan de pers toeschrijven. Deze gedraagt zich nog steeds binnen de grenzen van de wet.

De relschoppers niet, die hadden geweigerd moeten worden. Dit is en blijft censuur.

In een rechtstaat zou de rechtbank hier ook zo over oordelen. Nu maar eens kijken of op de aangifte van Omroep Flevoland volgende rechtszaak (als ze er niet weer onderuit komen) ook daadwerkelijk recht spreekt.

Vertrouwen heb ik er niet in ieder geval. Bananenland dat we zijn verworden.
Waar is de censuur? Daar heb ik nu al een aantal keren om gevraagd, maar het antwoord blijft uit.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 20:07:06 #152
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159500517
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 20:03 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Waar is de censuur? Daar heb ik nu al een aantal keren om gevraagd, maar het antwoord blijft uit.
Misschien moet je eens gaan lezen.

quote:
Het weigeren van pers bij een informatie avond heeft als doel de berichtgeving te ondermijnen; immers valt er niets te berichten als de uitvoering van de wil om dit te berichten wordt gesaboteerd.
Dat is gewoon censuur.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 20:08:40 #153
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_159500565
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 20:07 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

[..]

Dat is gewoon censuur.
Of het voor de letter van de wet censuur is weet ik niet, maar obstructie van de persvrijheid is het in elk geval wel.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 20:10:53 #154
440653 BarryOSeven
pi_159500621
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Of het voor de letter van de wet censuur is weet ik niet, maar obstructie van de persvrijheid is het in elk geval wel.
Het zit, zoals de laatste tijd met alles, weer net zo op de grens of net daarover. Misschien moeten we dit soort zaken eens voor een volksgerecht brengen.
pi_159500983
quote:

[..]

[..]

Dat is gewoon censuur.
Die bijeenkomst kan nog steeds verslagen worden door de aanwezigen en als dat verslag bij een medium wordt voorgelegd wat er brood inziet is er niemand die dat tegenhoudt.
pi_159501109
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 20:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die bijeenkomst kan nog steeds verslagen worden door de aanwezigen en als dat verslag bij een medium wordt voorgelegd wat er brood inziet is er niemand die dat tegenhoudt.
:')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_159501200
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 20:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Goeie inhoudelijke reactie wel.
pi_159505450
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:42 schreef Montagui het volgende:

[..]

Wat als die persvrijheid nou juist aanzet tot ongeregeldheden?
Persvrijheid zet niet aan tot ongeregeldheden. Wangedrag van demonstranten enerzijds en geniepig gedrag van de overheid anderzijds zijn de oorzaken die tot ongeregeldheden leiden. De pers doet verslag van wat er leeft en speelt. Dat is de rol die de pers heeft.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 22:33:34 #159
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_159505546
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 20:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ga je eerst eens verdiepen in de journalistiek voordat je iets roeptoetert, man man.
pi_159505734
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 22:30 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Persvrijheid zet niet aan tot ongeregeldheden. Wangedrag van demonstranten enerzijds en geniepig gedrag van de overheid anderzijds zijn de oorzaken die tot ongeregeldheden leiden. De pers doet verslag van wat er leeft en speelt. Dat is de rol die de pers heeft.
Je bent te selectief met 'wangedrag van demonstranten' en ' geniepig gedrag van de overheid'. Beide zijn juist, maar vlak de sensatiezucht en opruiing van en door de pers niet uit. Ik zou willen dat de pers 'alleen maar verslag' doet en haar onafhankelijke rol speelt. Maar dat is een utopie.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 29 januari 2016 @ 23:19:37 #161
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_159507212
quote:

[..]

[..]

Dat is gewoon censuur.
Nee, dat is geen censuur. Censuur is het verbod op publicatie wanneer er niet vooraf goedkeuring is gegeven door de overheid, of een compleet verbod op publicatie door de overheid.
En daar spreken we hier niet van.

quote:

[..]

De pers brengt het nieuws, maakt het nieuws niet. Iets dat ze al jaren wel doen. En dat druist direct in tegen de journalistiek, oftewel, de mensen die geweerd werden zijn géén journalisten. En wederom, het staat vrij voor de betreffende burgers om een verslag te doen van hetgeen gezegd is. Dat zal nooit van slechtere kwaliteit zijn.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 23:20:45 #162
440653 BarryOSeven
pi_159507242
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 23:19 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Nee, dat is geen censuur. Censuur is het verbod op publicatie wanneer er niet vooraf goedkeuring is gegeven door de overheid, of een compleet verbod op publicatie door de overheid.
En daar spreken we hier niet van.

[..]

De pers brengt het nieuws, maakt het nieuws niet. Iets dat ze al jaren wel doen. En dat druist direct in tegen de journalistiek, oftewel, de mensen die geweerd werden zijn géén journalisten. En wederom, het staat vrij voor de betreffende burgers om een verslag te doen van hetgeen gezegd is. Dat zal nooit van slechtere kwaliteit zijn.
Volgens de wet misschien wel, en dat is precies waarom die overheidsratten dat zo doen. Elk mens met verstand doorziet dat dit gewoon censuur is.
pi_159507757
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:52 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dan pas? Nederland beeft en siddert van de gedachte dat Jankorteachternaam de wapens oppakt. Ben je trouwens al tegen beperkingen in het privé leven opgelopen omdat je tegen vluchtelingen bent, en dit via het Fok forum hebt geventileerd?
Ik ben niet tegen vluchtelingen.
Ik ben hier anoniem, juist vanwege het gevaar om tegen de tolerantie jegens illegalen te zijn.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 23:48:00 #164
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_159507854
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 23:20 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Volgens de wet misschien wel, en dat is precies waarom die overheidsratten dat zo doen. Elk mens met verstand doorziet dat dit gewoon censuur is.
Het zijn eerder de zoldertokkies met een aluhoedje op die hier censuur in zien, aangezien er nu al een handvol keren bewezen is dat er geen sprake is van censuur, met bewijs en al. Echter een paar aluhoedjes blijven ''wellus'' roepen zonder wat voor vorm van bewijs ook, behalve dan het zieke onderbuikje. Nog vaak last van krampjes?
  zaterdag 30 januari 2016 @ 00:01:27 #165
440653 BarryOSeven
pi_159508058
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 23:48 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Het zijn eerder de zoldertokkies met een aluhoedje op die hier censuur in zien, aangezien er nu al een handvol keren bewezen is dat er geen sprake is van censuur, met bewijs en al. Echter een paar aluhoedjes blijven ''wellus'' roepen zonder wat voor vorm van bewijs ook, behalve dan het zieke onderbuikje. Nog vaak last van krampjes?
De enige die hier ziek is ben jij ben ik bang. Dit tolereren is gewoon vragen om problemen, maar dat snap jij vast niet en klampt je vast aan wetboeken in plaats van verstand.

Verwijzen naar een aluhoedje is wel een beetje een 2010 godwin. Als zaken niet in jouw bekrompen wereldbeeld passen dan zijn ze knettergek en bezopen en moeten ze geridiculiseerd worden. Daar zou ik maar eens wat aan doen.
pi_159508098
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 20:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ironisch dat uitgerekend jij dat zegt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_159508161
Eerst een actie tegen de bevolking waar zelfs Noord-Korea een puntje aan kan zuigen en vervolgens gaat het azc niet door _O-
pi_159508182
quote:

[..]

De invasie is - met steun van westerse overheden - zo ernstig dat die demonstraties verzetsdaden zijn. Een aanslag op een SS-er tijdens de WO2 was een verzetsdaad en geen moord.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 00:27:20 #169
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_159508519
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 00:01 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

De enige die hier ziek is ben jij ben ik bang. Dit tolereren is gewoon vragen om problemen, maar dat snap jij vast niet en klampt je vast aan wetboeken in plaats van verstand.

Verwijzen naar een aluhoedje is wel een beetje een 2010 godwin. Als zaken niet in jouw bekrompen wereldbeeld passen dan zijn ze knettergek en bezopen en moeten ze geridiculiseerd worden. Daar zou ik maar eens wat aan doen.
Het is jouw bekrompen gedachte dat het weren van mensen die pretenderen journalisten te zijn, terwijl er de facto gewoon regulier journalisten werk gepubliceerd wordt, een aantasting is van de staat en er maar een lynchpartij moet komen om het op te lossen.
Aaitje over je onderbuikje nodig? Beetje talkpoeder op de billetjes? :*
pi_159508545
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zaterdag 30 januari 2016 @ 00:50:24 #171
440653 BarryOSeven
pi_159508889
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 00:27 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Het is jouw bekrompen gedachte dat het weren van mensen die pretenderen journalisten te zijn, terwijl er de facto gewoon regulier journalisten werk gepubliceerd wordt, een aantasting is van de staat en er maar een lynchpartij moet komen om het op te lossen.
Aaitje over je onderbuikje nodig? Beetje talkpoeder op de billetjes? :*
  zaterdag 30 januari 2016 @ 03:44:00 #172
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_159510903
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 00:50 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 20:10 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Het zit, zoals de laatste tijd met alles, weer net zo op de grens of net daarover. Misschien moeten we dit soort zaken eens voor een volksgerecht brengen.
:') :*
pi_159510948
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:24 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Als je in een andere gemeente woont, dan is een AZC in de gemeente Noordoostpolder niet jouw zaak. Dus ja, dan ben je een reltoerist. Of dacht je echt dat die skinheads komen voor een constructieve discussie?
Skinheads? De laatste keer dat ik er daar een van zag gaat terug naar de jaren 80, op al die azc bijeenkomsten heb ik er ook niet een keer een kunnen zien op film of foto's, dus waar heb je het in godsnaam over? En ook al is het jouw gemeente niet, dan nog is het nog steeds Nederland, van die pro azc figuren die hier laatst in Overvecht rondliepen kwam er ook niet een hiervandaan, dus de anti's kunnen hier net zo goed komen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_159510961
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 20:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik zou willen dat ik voor elke keer dat ik jou precies zo heb zien reageren een eurootje kreeg.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_159511005
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Nee. Dat zijn dictatoriale toestanden. De pers controleert de macht.
En wie controleert de pers?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')