abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159493660
Oh die Den Haag - Hengelo dude.

eem kijkm.

Hengelo - Den Haag C is 192 km en niet 200. Aan die foto te zien zelfs maar 188 aangezien Voorburg.

2 x 188 = 376 per dag
4 x 376 = 1504 per week
52 x 1504 = 78.208 per jaar. Feestdagen, vakanties, jammerdepammer, 4 dagen per week door blijven knallen anders wordt het nog minder.
30 x 78.208 = 2.346.240.

Insane veel, maar lang geen 3 miljoen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 29 januari 2016 @ 16:00:19 #52
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_159495095
quote:
En dan een foto op het perron erbij met als bijschrift " in de trein"... :')
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_159497111
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh die Den Haag - Hengelo dude.

eem kijkm.

Hengelo - Den Haag C is 192 km en niet 200. Aan die foto te zien zelfs maar 188 aangezien Voorburg.

2 x 188 = 376 per dag
4 x 376 = 1504 per week
52 x 1504 = 78.208 per jaar. Feestdagen, vakanties, jammerdepammer, 4 dagen per week door blijven knallen anders wordt het nog minder.
30 x 78.208 = 2.346.240.

Insane veel, maar lang geen 3 miljoen.
Ik gok daarnaast dat het een medewerker is van de belastingdienst, dat betekent slechts 208 dagen per jaar werken, waarvan dus 4/5e geforensd wordt op moment Z maar waarschijnlijk met leeftijdsuren nu 4/5e is maar 11 jaar terug zal het 5 dagen geweest zijn.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_159497428
Werkte bij KPN
  vrijdag 29 januari 2016 @ 18:26:26 #55
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_159498031
Morgen met de ICE via Venlo naar Keulen ^O^
Kreeg vandaag zelfs van DB Gruppenreisen nog een mailtje dat ik morgen een gewijzigde vertrektijd heb en de route gewijzigd is. Netjes weer
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 18:49:12 #56
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_159498448
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 17:32 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Ik gok daarnaast dat het een medewerker is van de belastingdienst, dat betekent slechts 208 dagen per jaar werken, waarvan dus 4/5e geforensd wordt op moment Z maar waarschijnlijk met leeftijdsuren nu 4/5e is maar 11 jaar terug zal het 5 dagen geweest zijn.
Hij werkt bij KPN toch? :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_159499037
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:49 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hij werkt bij KPN toch? :Y
Ook ambtenaren.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 19:15:41 #58
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_159499131
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 19:11 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Ook ambtenaren.
Al heul wat jaren niet meer toch
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_159501083
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 19:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Al heul wat jaren niet meer toch
Nee maar het is niet zo dat je opeens arbeidsvoorwaarden kan veranderen als je geprivatiseerd wordt.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 20:47:10 #60
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_159501919
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 20:24 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Nee maar het is niet zo dat je opeens arbeidsvoorwaarden kan veranderen als je geprivatiseerd wordt.
Natuurlijk verloop en andere voorwaarden in nieuwe contracten :Y
pi_159505697
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 19:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Al heul wat jaren niet meer toch
Wat maakt dat uit dan?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 30 januari 2016 @ 00:47:42 #62
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_159508837
Naar het schijnt gaan dit de vertrektijden worden van de intercities van Breda richting Rotterdam met ingang van december 2016:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
+------------+-------------+-----------+--------------------+
| Treinserie | Vertrektijd |    Uit    |        Naar        |
+------------+-------------+-----------+--------------------+
| 900        |        x:15 | Breda     | Amsterdam Centraal |
| 1100       |        x:23 | Eindhoven | Den Haag Centraal  |
| 9200       |        x:27 | Brussel   | Amsterdam Centraal |
| 900        |        x:45 | Breda     | Amsterdam Centraal |
| 1100       |        x:53 | Eindhoven | Den Haag Centraal  |
+------------+-------------+-----------+--------------------+

Deze treinen gaan dus allemaal over de HSL. Tussen Breda en Dordrecht rijdt er nog 2x/u een sprinter, en verder niets meer.

Ik vraag me af hoe ze dit gaan aanpakken als de Moerdijkbrug is gesloten vanwege de wind. Ik heb het vermoeden dat de 1100 dan via Dordrecht wordt gestuurd, en dat de 900 en 9200 geheel worden geschrapt.
pi_159509228
dat zou echt pure angsthazerij zijn.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 30 januari 2016 @ 08:46:37 #64
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_159511703
Op Dordrecht gaat trouwens zo een zelfde situatie ontstaan als op Hilversum met een los spoor 1. Tevens:

  zaterdag 30 januari 2016 @ 08:51:15 #65
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_159511739
Hier zou ik me theoretisch langs kunnen persen

  zaterdag 30 januari 2016 @ 08:57:05 #66
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_159511784
Die kleine kaartautomaaten binnen de poortjes waren toch om saldo op te laden? Voorlopig zeggen ze alleen maar dat je op de Infozuil knop moet drukken om t station uit te komen :?

pi_159514072
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 08:46 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Op Dordrecht gaat trouwens zo een zelfde situatie ontstaan als op Hilversum met een los spoor 1. Tevens:

[ afbeelding ]
Sorry hoor, maar daar heb je het al: Ik kom er niet uit :?

Auti Fles raakt hier heel erg van in de war :{w

"niet in gebruik" MET een streep er doorheen. Dus: "niet niet in gebruik" => "wel in gebruik". Toch? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 30 januari 2016 @ 13:39:14 #68
321876 Cherna
Fuck the System
pi_159516063
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar daar heb je het al: Ik kom er niet uit :?

Auti Fles raakt hier heel erg van in de war :{w

"niet in gebruik" MET een streep er doorheen. Dus: "niet niet in gebruik" => "wel in gebruik". Toch? :?
Je hebt in feite gelijk. :)
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_159516133
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar daar heb je het al: Ik kom er niet uit :?

Auti Fles raakt hier heel erg van in de war :{w

"niet in gebruik" MET een streep er doorheen. Dus: "niet niet in gebruik" => "wel in gebruik". Toch? :?
Er staat geen rode streep door "niet in gebruik" heen. Het is net andersom: "niet in gebruik" staat over de rode streep heen. Je zou dan nog kunnen concluderen dat daarmee het verbodsteken zelf dan dus niet in gebruik is, maar goed. :P
pi_159516221
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 13:42 schreef Igen het volgende:

[..]

Er staat geen rode streep door "niet in gebruik" heen. Het is net andersom: "niet in gebruik" staat over de rode streep heen. Je zou dan nog kunnen concluderen dat daarmee het verbodsteken zelf dan dus niet in gebruik is, maar goed. :P
Dat komt op precies hetzelfde neer.

Het ene niet is het andere wel :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_159517249
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 00:47 schreef James1988 het volgende:
Naar het schijnt gaan dit de vertrektijden worden van de intercities van Breda richting Rotterdam met ingang van december 2016:
[ code verwijderd ]

Deze treinen gaan dus allemaal over de HSL. Tussen Breda en Dordrecht rijdt er nog 2x/u een sprinter, en verder niets meer.

Ik vraag me af hoe ze dit gaan aanpakken als de Moerdijkbrug is gesloten vanwege de wind. Ik heb het vermoeden dat de 1100 dan via Dordrecht wordt gestuurd, en dat de 900 en 9200 geheel worden geschrapt.
Als een reizigersvereniging echt naar de lange termijn gaat kijken leggen ze druk op dit soort problemen. Als ik het goed heb begrepen wordt het treinverkeer vooral stilgelegd door het zwiepen van de bovenleiding als gevolg van de wind. Je kan het zwiepen verminderen door bijvoorbeeld meer masten aan te brengen en de afstand tussen masten te verminderen. Kan me niet voorstellen dat niemand daar vrolijk van wordt als je ±12 externe storingen per jaar kan oplossen. Met de gemiddelde levensduur van een kunstwerk en de druk die er meer en meer op die lijn zal komen te liggen lijkt me het zeer wenselijk om deze externe invloeden te verminderen.
pi_159517550
Gewoon een plexiglazen kap eroverheen dus. Niet moeilijker maken dan het is.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_159517626
Plexiglazen kap vangt enorm veel wind, daar kan de constructie nooit op berekend zijn.
pi_159517647
Tsja, wat anders? Aan de wind vragen of het wat zachter kan?

He he tuurlijk vangt het wind 8)7 Had anders lekker die hele fokking schijtzooi gewoon ondertunneld of zo.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_159517680
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsja, wat anders? Aan de wind vragen of het wat zachter kan?

He he tuurlijk vangt het wind 8)7 Had anders lekker die hele fokking schijtzooi gewoon ondertunneld of zo.
Dakhaas, ik zeg toch niet voor niet extra bovenleidingsmasten :P

Jij hebt op die flopstudie van je toch wel mechanica en fysica gehad?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')