ja! zou handig zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:54 schreef Urb het volgende:
Mss een WIDM/UTO op met foto's een idee, met doorkruisde afvallers.
Ik zou hem zo hard doenquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:51 schreef LLgetikt het volgende:
Die op foto met arie
het blijft een kneus
dat is wel een goede ja, de eerste gaat zo al weg (komt zeker geen vervanging?)quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:54 schreef Urb het volgende:
Mss een WIDM/UTO op met foto's een idee, met doorkruisde afvallers.
quote:
echt????quote:
Denk het niet nee, echte afvalrace wel dan zoquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:56 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
dat is wel een goede ja, de eerste gaat zo al weg (komt zeker geen vervanging?)
dat vind ik dat wel leuk hieraanquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Denk het niet nee, echte afvalrace wel dan zo
Kan er niks aan doenquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:57 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
echt????![]()
Iets aan hem vind ik heel eng, alles is radicaal bij hem
quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kan er niks aan doenzag hem in het begin van zijn carrière elke dag in de trein vanaf Mediapark Hilversum en sindsdien ben ik verpest.
nog steeds geen vuurquote:
yepquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:00 schreef tralalala het volgende:
Zou dat water gekookt moeten worden?
hebben ze vuur straks..quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:00 schreef tralalala het volgende:
En nu een tropische regenbui bitte
De nieuwe van rinus al gezien?quote:
Ehm nee hoorde er wel iets over op radio maar de titel is me alweer ontgaan.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:02 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
De nieuwe van rinus al gezien?
Oh Chantal! (Wanneer blijf je bij me slapen?)quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Ehm nee hoorde er wel iets over op radio maar de titel is me alweer ontgaan.
Oh wacht over Chantal Janssen toch
aanstekerquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoe hebben ze nou vuur gemaakt dan?
Peterrrrrrrrrrquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ben nog aan et kijken welke man ik nou de lekkerste alpha vind
Arie.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ben nog aan et kijken welke man ik nou de lekkerste alpha vind
Ja Arie is een klasse apartquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Arie.
Maar wat een mietjes.. je weet toch waar je je voor opgeeft?
maar de manier waarop ze het zegt haalt het bloed onder je nagels vandaanquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:13 schreef houdjemond het volgende:
Die stem van Moniek is wel fucking hinderlijk. Maar ze heeft gelijk..
Oeh ja dat was jij die me tipte, heb gekeken, thanks. Was even een niveauverschil zegquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:13 schreef Abed het volgende:
Haha dit soort jankballen zaten niet in de engelse versie
Nee dat word een grote ellende.. als iemand zo tegen mij praat ga ik juist nog minder doen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:14 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
maar de manier waarop ze het zegt haalt het bloed onder je nagels vandaan
denken dat dat werkt om zo kleinerend te gaan praten
Precies, maar moniek is een dominante bitch die reageert op alles dus uit emotie.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee dat word een grote ellende.. als iemand zo tegen mij praat ga ik juist nog minder doen.
Tof dat je het bent gaan kijkenquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oeh ja dat was jij die me tipte, heb gekeken, thanks. Was even een niveauverschil zeg
Laat maar komenquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:15 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Precies, maar moniek is een dominante bitch die reageert op alles dus uit emotie.
Dat word FITTY![]()
![]()
![]()
![]()
het begint al goedquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Laat maar komen![]()
Als ze ala teletubbies hand in hand de zonsondergang inhuppelen elke avond is het ook niet leuk om te kijken..
Kan het iedereen hier aanraden! Engelse versie jongensquote:
zwz arie boomsmaquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:17 schreef Urb het volgende:
Vind Arie ook niet zo'n beste verteller, doet me wel weer denken aan The Colony waar ze dat ook hadden maar dat waren daadwerkelijk psychologen en experts die daadwerkelijk enig idee hadden waar ze het over hadden.
Arie weet allesquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:17 schreef Urb het volgende:
Vind Arie ook niet zo'n beste verteller, doet me wel weer denken aan The Colony waar ze dat ook hadden maar dat waren daadwerkelijk psychologen en experts die daadwerkelijk enig idee hadden waar ze het over hadden.
wat is er anders aan?quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kan het iedereen hier aanraden! Engelse versie jongens
Net zoals er lang geleden een psycholoog zat om BB te duiden? Ben de naam kwijt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:17 schreef Urb het volgende:
Steven Pont. Zie 'm nog wel eens bij andere programma's.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Net zoals er lang geleden een psycholoog zat om BB te duiden? Ben de naam kwijt.
Als je lekkere wijven wil zien kan ik je utopia aanraden.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:19 schreef tralalala het volgende:
Zitten er lekkere wijven in de Engelse versie?
Oh ja, inderdaad. Ik vond dat wel leuk. Volgens mij zit hij nu wel eens in zo'n RTL4 Dubbeltje op z'n Kant achtig programma.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Steven Pont. Zie 'm nog wel eens bij andere programma's.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:19 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Als je lekkere wijven wil zien kan ik je utopia aanraden.
Geen huilies, andere sfeer, echte bikkels en bijbehorende problemenquote:
Zie het wel eens als mijn ma kijkt, je liegt!quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:19 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Als je lekkere wijven wil zien kan ik je utopia aanraden.
O nice, geen hoog dramagehalte.. beterquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Geen huilies, andere sfeer, echte bikkels en bijbehorende problemenniveau ligt gewoon tig keer hoger.
Als ze dat nou lekker suffig leuk vinden.. vond 't wel schattig.quote:
Knap hoor. Je weet dat je niks hebt en niet ff snel een pakje kan halen.quote:
Neu niet allemaal. Dat rouwe heeft ook wel wat mannelijksquote:
Daar lijkt me het juist heel makkelijkquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Knap hoor. Je weet dat je niks hebt en niet ff snel een pakje kan halen.
Ja, perfecte kans om te stoppenquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Knap hoor. Je weet dat je niks hebt en niet ff snel een pakje kan halen.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Neu niet allemaal. Dat rouwe heeft ook wel wat mannelijks
idd, nee een beetje bij elkaar blijven zitten, dat werktquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:30 schreef houdjemond het volgende:
Er is 15 man. Als ze het nou in groepjes doen.. 3x5 heb je 5 keer meer kans.. Just saying.
Tegen de beestjes?quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
30 ° en Marloes zit met een coltrui?
En moniek erbij in je nekquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:31 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
idd, nee een beetje bij elkaar blijven zitten, dat werkt![]()
whaha jaquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En moniek erbij in je nekga lekker alleen dan met je ik weet hoe de jungle is janksmoel.
Monikipediaquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:34 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Moniek wordt waaif van the island
En opetenquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:35 schreef xzaz het volgende:
Ze hadden die homo neer kunnen knuppelen en in de fik kunnen steken.
dit is nog niks, bear gryls doet NOG meer van datquote:
Ja ik ken hem. Hij kent mij nog niet.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:37 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
dit is nog niks, bear gryls doet NOG meer van dat
quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja ik ken hem. Hij kent mij nog niet.
Is trouwens ook een lekker stoete vent.
Trench feetquote:
Ik stel voor dat ze topless gaatquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
30 ° en Marloes zit met een coltrui?
quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:42 schreef Inca het volgende:
Waaif gaat straks vuur maken wat in 1 keer lukt
ik heb ze allemaal al gezien....had geen geduld te wachten na vorig weekquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:48 schreef Urb het volgende:
Oh dat programma hierna is imo ook wel tof trouwens, vorige week ook gezien. Soort Floortje naar het einde van de wereld. (maar beter, I guess)
Precies en dan buitenbeeld ff de fik er in de dan aankomen rennenquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dat er niemand een firestarter mee heeft genomen in de zoom van zn broek oid.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal al gezien....had geen geduld te wachten na vorig week
quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Moniek uut Fochteloo is mijn favoriet. Gelijk sfeer met haar.
Dat ze niet gewoon een batterij van een van die hoofdlampjes kortsluiten, krijg je best mooie vonken mee, of gloeiend metaal. De ponchos gebruiken ze ook oneigenlijk dus waarom de batterij niet.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dat er niemand een firestarter mee heeft genomen in de zoom van zn broek oid.
Een streep deur die heumeufiele Peeeeeeeeeeterquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:42 schreef Urb het volgende:
Voor de OP, kunnen nog rode kruisjes door afvallers heen ofzo.
Ben niet zo handig dus snel in elkaar geflanst met paint bij gebrek aan beter. Hij is nog beetje klein vooral denk
[ afbeelding ]
Done, with pleasurequote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een streep deur die heumeufiele Peeeeeeeeeeter
Brabo modus uit
Hoe danquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal al gezien....had geen geduld te wachten na vorig week
ik moet bij Arie in dit programma de hele tijd denken aan dat irritante paperclipje wat vroeger altijd omhoog kwam als je iets aan het typen was in Word.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:17 schreef sjampoeh het volgende:
I
Moet Arie de hele tijd ertussen door ?met z'n weetjes
quote:Op maandag 1 februari 2016 12:55 schreef dollce het volgende:
[..]
ik moet bij Arie in dit programma de hele tijd denken aan dat irritante paperclipje wat vroeger altijd omhoog kwam als je iets aan het typen was in Word.
Peter is weg, dat lijkt me wel vooruitgangquote:Op maandag 1 februari 2016 15:55 schreef rubbereend het volgende:
Bizar dat ze na drie dagen toch pas met meer mensen vuur beginnen te maken. En ze slapen ook nog steeds op de grond0,0 vooruitgang
Ik zie eigenlijk een aantal mensen uren en uren bezig met vuur maken en de rest doet volgens mij helemaal niks.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:55 schreef rubbereend het volgende:
Bizar dat ze na drie dagen toch pas met meer mensen vuur beginnen te maken. En ze slapen ook nog steeds op de grond0,0 vooruitgang
bizar tochquote:Op maandag 1 februari 2016 16:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk een aantal mensen uren en uren bezig met vuur maken en de rest doet volgens mij helemaal niks.
Ik zag een van die wijven zeiken dat 1 van die andere wijven niks deed maar ik zag helemaal niemand wat doenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk een aantal mensen uren en uren bezig met vuur maken en de rest doet volgens mij helemaal niks.
het is ook heel moeilijk. Dus oefen je thuis veel verschillende manieren lijkt mij. En ga je dag 1 in groepjes van drie proberen vuur te maken. Dan is er vijf keer zoveel kant op vuur. Nu zijn er de eerste dagen steeds een paar mensen in één groepjes bezig geweest en zitten ze enorm in de problemen.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:56 schreef livelink het volgende:
Ik denk wel dat vuur maken heel moeilijk is. Die professionele survivors vinden dat volgens mij ook altijd heel moeilijk. En die hebben dan ook vaak zo'n tondeldoosje erbij om het iets makkelijker te maken. Het is volgens mij vooral een kwestie van heel veel proberen en dan helpt het wel als iedereen meewerkt natuurlijk.
Probeer het, film het en laat ons zien hoe het gingquote:Op maandag 1 februari 2016 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag een van die wijven zeiken dat 1 van die andere wijven niks deed maar ik zag helemaal niemand wat doenDat van dat vuur begrijp ik niet helemaal, ik zag er een paar met een bril: als je de zon door de bril laat 'schijnen' en daaronder wat droog stro of zo legt komt er toch vuur? Of ben ik nou gek.
Ik heb geen bril en geen zonquote:Op maandag 1 februari 2016 19:22 schreef opreis het volgende:
[..]
Probeer het, film het en laat ons zien hoe het ging
Dat zag ik ze soms toch ook wel doen. Ik vraag me af of ze het vuur straks brandend weten te houden met die regen.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:45 schreef Ferdii het volgende:
Probleem van vuur maken is dat ze het niet slim aanpakken. Als je eenmaal rook hebt moet je je tinder spul oppakken en van onderaf blazen. Anders blaas je alleen maar de vlammen weg.
Een bbq werkt ook op die manier. De lucht wordt van onderuit aangezogen zodat de bovenkant heet wordt. Mis je die ventilatie vanuit onderuit krijg je het veel lastiger
Voor vuur moet je gewoon een goede hut bouwen, maar ze bouwen niet eens een goede hut voor hunzelfquote:Op maandag 1 februari 2016 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zag ik ze soms toch ook wel doen. Ik vraag me af of ze het vuur straks brandend weten te houden met die regen.
En ze zullen het ook nog mee moeten nemen naar de andere kant van het eiland. Nee, ik vermoed dat dat nog wel een paar keer mis zal gaan met dat vuur.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Voor vuur moet je gewoon een goede hut bouwen, maar ze bouwen niet eens een goede hut voor hunzelf
als ze daar al ooit gaan komen, ze kunnen beter een goed basiskamp maken en overleven voor ze verder kunnenquote:Op maandag 1 februari 2016 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
En ze zullen het ook nog mee moeten nemen naar de andere kant van het eiland. Nee, ik vermoed dat dat nog wel een paar keer mis zal gaan met dat vuur.
ruzie, een opgever en een hut die een ramp isquote:Op maandag 1 februari 2016 21:15 schreef opreis het volgende:
Maar bedenk ook even wat ze nou in 72 uur bereikt hebben
kokosnotenquote:Op maandag 1 februari 2016 21:15 schreef opreis het volgende:
Maar bedenk ook even wat ze nou in 72 uur bereikt hebben
wordt eens tijd!quote:
ik kan wel. Ik heb op 3 verschillende manieren ooit geprobeerd. Twee is redelijk makkelijk (iets gebruiken wat als vergrootglas kan dienen, kan zelfs met een stuk plastic, een ballon of een condoomquote:Op maandag 1 februari 2016 18:56 schreef livelink het volgende:
Ik denk wel dat vuur maken heel moeilijk is. Die professionele survivors vinden dat volgens mij ook altijd heel moeilijk. En die hebben dan ook vaak zo'n tondeldoosje erbij om het iets makkelijker te maken. Het is volgens mij vooral een kwestie van heel veel proberen en dan helpt het wel als iedereen meewerkt natuurlijk.
wat niet?quote:
ah jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat zei iemand in het voorstukje net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |